Файл қосу
Ежелгі дүние тарихы пәнінің оқу - әдістемелік
| Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі ОӘК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18. 1. | | | |03/01-2013. | |«Ежелгі дүние тарихы» | | | |пәнінің оқу- әдістемелік |№1 Басылым | | |кешені |18.09.2013 | | Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Ежелгі дүние тарихы» 5В0114 «Тарих» мамандығына арналған Оқытушы үшін пәнінің жұмыс бағдарламасы Семей-2013 1. ӘЗІРЛЕГЕН: 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В0114 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы: Ибраемова М.С. «Қазақстан тарихы» кафедрасы т.ғ.к., доцент « 03» 09 2013 жыл 2.ТАЛҚЫЛАҒАН: 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің « Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 03_»_09_ 2013 жыл 2.2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «_05_»__09_ 2013 жыл Факультеттің ОӘБ төрайымы: Кеңесбаева Ш.С. 3.БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_18_»__09__2013 жыл ОӘК төрайымы : Искакова Г.К. 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №4 «_13» _09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Қолдану аумағы 4 2 Нормативтік сілтемелер 4 3 Жалпы ереже 4-5 4 Оқытушылар үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны 6-15 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 15 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы 15-17 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттердің қамтамасыз етілу картасы 17 8 Әдебиеттер 18-19 1. Қолданылу аумағы «Ежелгі дүние тарихы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені 5В0114 -«Тарих» мамандықтары студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер «Ежелгі дүние тарихы» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : 050114 -«Тарих» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.273-2006, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «23» 12 2006 жылғы, № 779 бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді. - СТУ 042- ГУ -4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты -ДП 042- 1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедура 3. Жалпы ереже Оқытушының аты-жөні- Ибраемова М.С. «Қазақстан тарихы» кафедрасы т.ғ.к., доцент Қатыстық ақпарат: телефон-44-38-26 (деканат); №1 ғимраттағы № 1006 Жүргізілу орны -№ 1 оқу ғимараты Кестеге сәйкес Кредит саны -3 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (№ 1 кесте) 3.1 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты Ежелгі дүние тарихы курсы екі бөлімнен тұрады: Ежелгі Шығыс және Ежелгі Греция мен Рим тарихынан. Бұл курс университеттің гуманитарлық факультеті «тарих» мамандығы студенттеріне екінші семестрде оқытылады. Ежелгі дүние тарихы курсы арнасында Ежелгі Шығыс және Ежелгі Греция мен Римнің ортақ белгілері, әлеуметтік-экономикалық құрылысындағы, саяси институттарындағы, діни-мәдени өрістеріндегі жалпы негіздері және әрқайсысының өзіне ғана тән қоғамдық-саяси әлеуметтік-экономикалық және мәдени салаларындағы ерекшеліктері де қарастырылады. 3.2 Пәннің негізгі мақсаты: Ежелгі дүние тарихы курсының басты мақсаты: тарихшы студенттерге Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік институттарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам- өркениеттік қоғамның даму тарихын жан-жақты талдап оқыту, үйрету және игерту болып табылады. Сонымен қатар, Ежелгі дәуір өркениеттерінің адамзат қоғамының дамуының барлық өрістеріне, яғни қоғамдық- саяси, әлеуметтік- экономикалық және мәдени өрістерінің өркениеттердің бастауына, қалыптасуына және дамуына қосқан үлесі мен орасан зор ықпалын студенттерге жете түсіндіру болып табылады. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: - Пән мазмұнын студенттерге жан-жақты таныстыра отыра, тереңдете оқыту. - Студенттердің тарихи деректермен, құжаттармен жұмыстар жасауына басшылық беру, ұйымдастыру, қадағалау. - Монографиялық еңбектерге, әрбір жеке тарихи оқиғаларға пікірлер беруге, баяндамалар, рефераттар әзірлеуге үйрету, баулу т.б. - Студенттердің аталынған пәннен алған білімдерін болашақта ұстаздық қызметтері барысында дүниежүзілік тарихты оқу кездерінде дұрыс пайдалана білуге бағыттар беру, жұмыстары барысында қолдануға үйрету. 3.4. Курсты оқып-үйрену барысында студенттер: Студент пәнді меңгеру нәтижесінде: Нені білуі керек: - ЕДТ қатысты экономикалық, саяси, географиялық және генеологиялық ұғымдарды; - Аталған курста қаралатын елдердің даму ерекшеліктерін: табиғи ортаның ролі, тарихи даму қарқындылығы, өзіне дейіңгі қоғамның ықпалы мен әсерін және олардыажырата білуі туралы; - Мемлекеттік ұйымдасудың, идеологиялық және діни өмірдің жаңа қалыптарының пайда болуы мен дамуы туралы; - Құл иеленушіліктің пайда болуы мен дамуы және күйреуіне, оның дүниежүзілік экономикалық үрдістегі өзіндік мән-мағынасы бар қоғамдық құбылыс сипаты туралы; - Адамзат қоғамының одан әрі дамуына бастапқы негіз болған мәдени жетістіктер туралы; - Аталған курстың деректанулық және тарихнамалық жүйесіндегі концепциялар туралы; - Курстың басқа да курстармен тығыз байланыста екендігін, әсіресе алғашқы қоғам тарихымен, географиямен, философиямен, саясаттанумен, экономикамен және т.б. 3.5 Пән пререквизиті: Тарихты зерттеген кезде түрлі ғалымдардың мәліметтерін пайдалану қажет. Тарих ғылымының маңызды бөлімдерінің бірі – Алғашқы кауымдық қоғам тарихы, Археология. 3.5 Пән постреквизиті: Курсты оқу барысында Орта ғасырлар, Жаңа және Қазіргі заман тарихының негізгі оқиғалары оларды оқыту әдістемесін үнемі назарда ұстауымыз қажет. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (№ 1 кесте) Кесте- № 1 |кур|семестр |кредит |Дәріс | |с | | | | | | | |2 |Хетт заңдары | |3 | Ежелгі Қытай және Үнді діні мен философиясы | |4 | Б.з.д. ҮІІ-ҮІ ғғ. Спарта | |5 |Плутархтың тарихи шығармасы | |6 | Эллиндік мәдениеті | |7 |Рим республикасының саяси дағдарысы (б.з.д. І ғ.) | |8 |Христианизмнің шығуы және оның ертеректегі тарихы | 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы Кесте -4 |Тақырыптары |Әдістемелік |Өз бетімен|бақылау | | |материалдар, |оқу сұрақ |әдісі | | |плакаттар |тары | | |Дәріс |Практикалық | | | | |сабақтары |семинар) | | | | | |сабақтары | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | Ежелгі Шығыс |Ежелгі Египет |оқулықтар |СӨЖ |Конспект | |өркениеті |өркениетінің | |бойынша | | | |гүлденуі | | | | |Ежелгі Египет |Ертедегі Жерорта |Хронологиялық кесте|СӨЖ |Сұрақ-жауап | |тарихы |теңізінің Шығыс | |бойынша | | | |жағалауы мен | | | | | |Аравия. | | | | |Ежелгі |Ежелгі Иран. |Хабарлама |СӨЖ |Баяндама | |Месопотамия |Ахеменидтер | |бойынша | | |елдері |тұсындағы Парсы | | | | | |державасы. | | | | | Ертедегі Кіші| Ежелгі Қытай |конспект, |СӨЖ |Баяндама | |Азия мен |мәдениеті |оқулықтар |бойынша | | |Закавказье | | | | | |Ассирия |Ежелгі Үнді |Тірек конспектісін |СӨЖ |іздену | |державасы. |мәдениеті |құру |бойынша | | |Ежелгі Иран. |Б.з.д.ҮІІІ-ҮІ ғғ.|конспект |СӨЖ |реферат | |Ахеменидтер |Аттика | |бойынша | | |тұсындағы | | | | | |Парсы | | | | | |державасы. | | | | | |Ежелгі Қытай |Афины құл |Оқулықтармен жұмыс |СӨЖ |Конспект | |өркениеті. |иеленуші | |бойынша |леу | | |демократиясының | | | | | |гүлденуі. | | | | |Ежелгі Үнді |Б.з.д.431-404 | |СӨЖ |Сұхбаттасу | |өркениеті. |жж.Пелопонесс |хабарлама |бойынша | | | |соғысы. | | | | |Ежелгі Греция |Эллиндік |Тақырыптық |СӨЖ |Конспект | |тарихы |мемлекеттер. |сұрақтарға жауап |бойынша | | |Ежелгі Крит |Б.з.д. ІІ-І ғғ. |конспект |СӨЖ |Талдау жасау| |және Ахейлік |Римнің ішкі | |бойынша | | |Греция. |саясаты | | | | |(б.з.д. ІІ | | | | | |мыңжылдық). | | | | | |Б.з.д.ҮІІІ-ҮІ |Б.з. І-ІІ ғғ. Рим|Буклет жасау |СӨЖ |Шығармашылық| |ғғ. Архаикалық|империясындағы | |бойынша |тапсырма | |Греция. |әлеуметтік-эконом| | |арқылы | | |икалық қатынастар| | |тақырыптың | | | | | |мазмұнын ашу| |Классикалық |Б.з.д. ІІ-І ғғ. |Венн диаграмасын |СӨЖ |Сұрақ-жауап | |дәуірдегі |Римнің ішкі |құру |бойынша | | |Греция. |саясаты | | | | |Б.з.д.Ү-ІҮ ғғ.| | | | | |Македонияның |Б.з. І-ІІ ғғ. Рим|Хронологиялық кесте|СӨЖ |сұхбаттасу | |көтерілуі және|империясындағы |жасау |бойынша | | |Грецияда |әлеуметтік-эконом| | | | |Македониялық |икалық қатынастар| | | | |үстемдіктің | | | | | |орнауы. | | | | | |Ежелгі Рим | |баяндама |СӨЖ |Сұрақ-жауап | |тарихы. | | |бойынша | | |Б.з.д.ҮІІІ-ІІІ|Б.з. І-ІІ ғғ. Рим|Тақырыпты сызба |СӨЖ |конспект | |ғғ. Рим |империясындағы |арқылы ашу |бойынша | | |тарихы. |әлеуметтік-эконом| | | | |Италияның ерте|икалық қатынастар| | | | |құлиеленушілік| | | | | |қоғамы мен | | | | | |мемлекеттілігі| | | | | |Ертеректегі | |конспект |СӨЖ |іздену | |Рим | | |бойынша | | |республикасы | | | | | |(б.з.д. ҮІ ғ. | | | | | |ІІ жартысы – | | | | | |б.з.д. ҮІІ ғ. | | | | | |ІІ жартысы) | | | | | |Кейініректегі | |Баяндама, |СӨЖ |конспект | |Рим | |тұлғаларға биопоэма|бойынша | | |республикасы | |жазу | | | |(б.з.д. ІІІ-І | | | | | |ғғ.) | | | | | |Ертеректегі | |Венн диаграмасы |СӨЖ |талдау | |Рим империясы | | |бойынша | | |Кейініректегі | |Хронологиялық кесте|СӨЖ |баяндама | |Рим империясы | | |бойынша | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтар, оқу-әдістемелік әдебиеттердің|Жалпы |Студенттер |Қамтамасыз | |аттары |саны |саны |етілу пайызы,%| |История Древнего Востока.(Под. ред.В.И. |3 |8 |25 | |Кузищина ) М. 2001. | | | | |Ежелгі дүние тарихы. Москва 1971 ж. 1-2 |1 |8 |10 | |бөлімдер | | | | |Васильев Л.С. История Востока: в 2 |3 |8 |25 | |томах. М.1993. Т.1,2. | | | | |«История Древнего Востока. Зарождение |2 |8 |20 | |древних классовых обществ» первые очаги | | | | |рабовладельческой цивилизации. Ч.1. | | | | |Месопотамия. М. 1983. Ч.2. Передняя | | | | |Азия.Египет. М.,1988. | | | | 8.Әдебиеттер: 8.1Негізгі әдебиеттер: 8.1.1.История Древнего Востока.(Под. ред.В.И. Кузищина ) М. 2001. 8.1.2.История Древнего Востока: Материалы по историографии.(Под. ред. В.И. Кузищина) М.1991 8.1.3.История Древнего Востока. Т.1: Ранняя древность Т.2:Расцвет древних обществ.Т.3: Упадок древних обществ.(Под. редакцией И.М.Дьяконова , В.Д. Нероновой ) М.1989. 8.1.4.Источниковедение историиДревнего Востока. (Под.ред.В.И. Кузищина ) М. 1984. 8.1.5.Хрестоматия по истории Древнего Востока (Под. ред. М.А.Коростовцева, И.С.Кацнельсона, В.И. Кузищина) Т. 1,2 М.1980 8.1.6.Мифы народов мира: Энциклопедия (Под. ред. С.А. Токарева) М.1991 8.1.7.Матье М.Э., В.К. Афанасьева, И.М. Дьяконов, В.Г. Луконин. Искусство Древнего Востока. М.1980. 8.1.8.Поэзия и проза Древнего Востока. М.1973 8.1.9.«История Древнего Востока. Зарождение древних классовых обществ» первые очаги рабовладельческой цивилизации. Ч.1. Месопотамия. М. 1983. Ч.2. Передняя Азия.Египет. М.,1988. 8.1.10. История Востока.(Восток в древности) Т.1. М. 1997. (Под. ред. Р.Б.Рыбанова, И.М. Смилянской и др. 8.1.11.История Древней Греции. (Под. ред. В.И.Кузищина) М.2001. 8.1.12.История Древнего Рима. . (Под. ред. В.И.Кузищина) М.2001. 8.1.13.Античная Греция. Проблемы развитие полиса.Т.1-2. М.1983 8.1.14.Историография античной истории . (Под. ред. В.И.Кузищина) М.1980. 8.1.15.История Древней Греции.(Под. ред. В.И. Авдуева, А.Г. Бокшанина, Н.Н. Пнауса) М. 1972. 8.1.16.История Европы. В 8 томах. Том. 1. Древняя Европа. М. 1989. 8.1.17.Римские древности. ( Под. ред. И.В. Алферовой) Смоленск, 2000. 8.1.18.Практикум по истории древнего мира. Под. ред. И.В. Свенцицкой. М., 1981. 8.1.19.Словарь античности. (Составители И.Ирмина, Р. Ионе) М.1989. 8.2.Қосымша деректер: 8.2.1.Дьяконов И.М. Археологические мифы Востока и Запада. М. 1990. 8.2.2.Древние цивилизации. (Под. ред. Г.М. Бонгард-Левина) М.1989. 8.2.3.Заблюцка История Ближнего Востока в древности. М. 1989. 8.2.4.Массон В.Н. Первые цивилизации. М. 1989. 8.2.5.Виноградов И.В. Древний Египет. М.1983. 8.2.6. Тураев Б.А. История Древнего Востока. 8.2.7.Васильев Л.С. История Востока: в 2 томах. М.1993. Т.1. 8.2.8.Вейнберг И.Т. Человек в культуре Древнего Востока. М., 1986 8.2.9.Андреев Ю.В. Раннегреческий полис. М. 1976 8.2.10.Античная литература Рим: Хрестоматия. М.,1988 8.2.11.Бонщанин А.Г. Источниковедение Древнего РИма. М., 1981 8.2.12.Виллер Р.Ю. Лекции по истории Греции. Очерки истории Римской империи. Т. 1,2 Ростов на Дону. 1995 8.2.13.Аристотель. Политика// Соч. В 4-х томах. Т.4. М. 1977 8.2.14.Геродот. История./Пер. Г.Н. Стратоновского. М. 1970. 8.2.15.Гомер. Иллиада и Одиссея. Пер. В.А. Жуковского. М. 1988 8.2.16.Платон. Законы. // Сочинения в 3-х томах. М. 1986 8.2.17.Плутарх. Сравнительные жизнеописания. В 3-х томах. М. 1986 8.2.18.Фукидид. История. М. 1981. 8.2.19.Историки Греции. М.1986 8.2.20.Историки Рима. М. 1970 8.2.21.Левек П. Эллинистический мир. М. 1985 8.2.22.Немировский А.И. История Древнего мира. Античность. Ч. 1.Греция; Ч.2.Рим. М.2000 8.2.23.Троцкий И.М. История античной литературы. М. 1988 8.2.24.Археология Зарубежной Азии М. 1985
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz