Файл қосу
Зейінді дамыту
Зейінді зерттеу психологиясы пәні 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының магистранттарға арналған МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2013 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____________Г.К. Джумажанова Хаттама №1 «03» 09 2013 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» 09 2013 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ Т.Ш. Ахметова 3 БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» 09 2013 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны: 1. Жалпы талаптар 2. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 3. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 4. Курс 5. Курс саясаты 6. Магистрант рейтингісін санау саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Джумажанова Гульжанар Какимжановна псх.ғ.к. Педагогикалық психология кафедрасы Байланыс мәліметтері-тел: 42—06-41; №1 оқу корпусы, №302 кабинет Сабақтың өтілу орны - №303 аудитория Пәннің аталуы – Зейінді зерттеу мәселелері Кредит саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Бұл курс мамандарды қазіргі кезеңнің талаптарына сәйкес теориялық және практикалық ізденістерді ұштастыруға жетелейді. Психологиялық қызмет барысында атқаратын міндеттерін ғылыми әдістемелік тұрғыдан негіздеп зерттеу жүргізуге дағдыландырады. Зейінді психология ғылымында ерекше категория екенін дәлелдейтін теориялық тұжырымдардың мазмұны арқылы игеріледі және магистранттар экспериментальды әдістердің іске асу механизмдерімен танысады. 1.3. Пәннің мақсаты Магистранттарда зейіннің табиғаты, механизмі, заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Зейін туралы теориялық білімдерді зерттеп, психологтың қызметінде зейін қасиеттерін экспериментальды әдістемелердің көмегімен дамытудың негіздерін қарастыру. 1.4. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: – Зейін туралы психологиялық және психофизиологиялық зерттеулердің теориялық бағыттарымен танысу; – Курсты оқыту барысында зейін қасиеттерінің деңгейлерін анықтайтын және дамытатын әдістемелерді іріктеп жүйелейге бағдарлау; – Курс бойынша білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту. 1.5. Оқып-зерттеу нәтижесінде магистрант: Білуі керек: зейінді психология ғылымында ерекше категория екенін дәлелдейтін теориялық тұжырымдардың мазмұнын және экспериментальды әдістердің іске асу механизмдерін Игеруі керек: зейін психологиясы ғылымы пәнінің кезеңдерін, зейін қасиеттерінің деңгейлерін анықтайтын және дамытатын әдістемелерін Меңгеруі керек: жеке тұлға пәнді (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар); қазіргі психологиядағы зейін теорияларын Істей алуы керек: курсты оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуын, пән бойынша білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамытуын Түсінуі керек: кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиядан алған білімін қолдану туралы түсінігін, зейін туралы теориялық білімдерді зерттеп, психологтың қызметінде зейін қасиеттерін, экспериментальды әдістемелердің көмегімен дамытудың негіздерін қарастыруын Болуы керек: қазіргі психологияда зейінді зерттеу мәселесінің алатын орнын, пәннің мазмұны, зерттеу әдістері, зейінді зерттеу мәселесі пәнін арнайы ғылыми пән ретінде оқып үйренудің теориялық маңызы мен практикалық пайдасы Қабылдауы керек: зейінді психология ғылымында ерекше категория екенін дәлелдейтін теориялық тұжырымдардың мазмұн және экспериментальды әдістердің іске асу механизмдерін, зейін қасиеттерінің деңгейлерін анықтайтын және дамытатын әдістемелерін 1.6. Курс пререквизиттері: 1.6.1 Жалпы психология 1.6.2 Тұлғаның психологиялық – педагогикалық диагностикасы 1.7.Курстың постреквизиті: 1.7.1 Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы 1.7.2 Эксперименталды психологиясы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырыптар атауы |Сағаттар саны |Әдебиет | | | |Д |СПС |ЗС |МӨЖО |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Зейін туралы |2 |2 |- |8 |3 |4.1.,4.2.,4| | |психологиялық | | | | | |.4.4.7. | | |теориялар | | | | | | | |2 |Зейін туралы |4 |3 |- |8 |3 |4.1.,4.3., | | |психофизиологиялық | | | | | |4.4.,4.7. | | |теориялар | | | | | | | |3 |Зейін туралы ұғым |2 |2 |- |5 |2 |4.1.,4.4., | | | | | | | | |4.5.,4.7. | |4 |Зейіннің негізгі |2 |2 |- |8 |2 |4.1.,4.4.,4| | |түрлері | | | | | |.7. 4.11. | |5 |Зейін қасиеттерінің |3 |3 |- |8 |2 |4.1.,4.6., | | |сипаттары | | | | | |4.4.,4.7. | |6 |Зейінді дамыту |2 |3 |- |8 |3 |4.1.,4.11.,| | | | | | | | |4.4 | | |Барлығы: |15 |15 |- |45 |15 | | 3. ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Магистрант аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Магистранттарға арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Магистрантқа арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. МӨЖ және МӨЖО тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Магистранттардың білімін бағалау әдістемесі бар 4. КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Құрметті магистранттар! Бұл курс психология ғылымының ең күрделі, әрі қызық бөлімі зейін психологиясына арналған. Білім беру реформасын жүзеге асыру бағытында көзделген басты шаралардын бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындағы дайындығын үнемі жақсарта түсу мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада атқарылған шаралар аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың сатыларының білім беру мазмұны айқындалған. Қазіргі Зейінді зерттеу мәселелері пәні курсының әр түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға алынып келеді. Магистранттарға ұсынылып отырған бұл оқу бағдарламасын жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін тәжірибе жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: МӨЖО (магистранттың оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы) және МӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы магистранттың өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері арнайы кестелерде көрсетілген. Жұмыстар магистранттардың өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Осы пәнге байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. 5 КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатынасу. 1. Магистрант дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті. 2. Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән міндетінен босатпайды. 3. Кешігуге немесе дәріс, практикалық сабақ кезінде басқа студенттермен сөйлесуге болмайды. Тәртіп. 1. Тәртіп магистранттың оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына ортақ. 2. Сабақ үстінде тәртіп бұзушылар аудиториядан шығарылады немесе курсты қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады. 3. Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс. 4. Оқытушы мен курстастарыңызға ашық жарқын болуға және шыдамдылықпен қарауды ұмытпаңыз. МӨЖ бойынша тапсырмалар. 1. МӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Емтихан. 1. Емтихан – білімді қорытынды рубеждік тексеру болғандықтан барлық студенттерге міндетті. 2. Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |15 | | |2 | | | | | |МӨЖ | | | | |Семинар |15 | | |3 | | | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |4 | | | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |15 | | | |Семинарға |15 | | |5 | | | | | |МӨЖ |20 | | | |ОМӨЖ |15 | | |6 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |5 | | |7 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |5 | | | |Межелік бақылау |60 | | |1-7 апта бойынша барлық ұпай саны|300 | | | |8-15 апта бойы | | | | |дәріске қатысу |30 | | | |Семинар |15 | | |9 | | | | | |МӨЖ | | | | |ОМӨЖ |10 | | | |Семинар |10 | | |11 | | | | | |МӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |12 | | | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |15 | | |13 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |10 | | |14 |Семинар |10 | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |5 | | |15 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |5 | | | |Межелік бақылау |90 | | |9-15 апта бойынша барлық ұпай |300 | | |саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге жиынтық ұпай|1000 | | 7. Негізгі әдебиеттер: 7.1. Гальперин И.Я. Ждан А.Н. Экспериментальное оформление внимания М., 1963 7.2 Гоноболин Ф.Р. Внимание и его воспитание. - М.:1972 7.3. Петровский А.В., Ярошевский М.Г. История и теория психологии:В 2т.: Для студентов ВУЗов. - Р. н/Д., 1996 7.4. Намазбаева Ж.И. Психология. Оқулық - Алматы, 2006 7.5. Сангилбаев О.С. Зейінді зерттеу мәселелері. Оқу құралы. – Алматы. 2005 7.6. Немов Р.С. Психология: Учебник для вузов в 3-х т.- Т.1. -М., 2001 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. Мұқанов М.М. Зейінді тәрбиелеу– А., 1980 7.2.2 Лурия А.Р. Внимание и память М.1975 7.3.3 Джакупов С.М. Психология позновательной деятельности. - Алматы., 1992 7.4.4 Намазбаева Ж.И. Развитие личности – А., 1996
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz