Файл қосу
Газдардың жылу сыйымдылығы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 денгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК |ПОӘК 042-05.01.20.100/ | | | |01-2013 | | | | | |ПОӘК |№ 1 басылым | | |Оқытушыларға арналған |«___» __________ 2013 ж.| | |«Жылутехника»пәнінің | | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | «Жылутехника» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050728 - Өнім өндіретін өндірісінің технологиясы мамандық үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ _____ «28» тамыз 2009 ж. Жанбосынов Б.О., Шалаганова А.Н. «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында. «28» тамыз 2009 ж., № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі ___________ М.К. Мукушева. 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «28» қырқүйек 2009 жылы, № 1 хаттама. Төрағасы ______________ Ж. Молдабаева 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берді. «30» қырқүйек 2009 жылы, № 1 мәжілісхат. ОӘК төрағасы, бірінші проректор __________ А. Молдажанова Мазмұны 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 4 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 4 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 5 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау 5 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны 5 3.3 Курстың тапсырмалары 6 Ол дәріс алушыларға мынаны қалыптастыру 6 3.4 Оқу курстың талаптары 6 3.5 Курстың пререквизиттері 7 3.6 Курстың постреквизиттері 7 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 8 4 ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҮМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ 9 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 11 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 14 7 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 16 8 Әдебиеттер 18 8.1 Негізгі әдебиеттер 18 8.2 Қосымша 18 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 050727 «Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» және 050728 «Өнім өндіретін өндірісінің технологиясы» мамандықтарының дәріс алушыларына «Жылу техникасы» пәнінен оқу әдістемелік комплекс. Ол дәріс алушыларды купстық мазмұнымен, оның маңыздылығымен, қажеттілігімен, курс саясатымен және дәріс алушының оқу процесінде көрсететін іскірлігімен таныстырады. Оқу әдістемелік комплекс пәнді оқып үйренуде негізгі басты қурал-болып саналады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Жылу техникасының негізі» пәнінің оқу әдістемелік комплексі мына төменде көрсетілген құжаттардың қойған талаптары мен кеңестеріне сәйкес жасалған және ол осы берілген пән бойынша оқу процесін үйлестіру тәртіптеріне көрсетеді. 050727 «Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» мамандығына арналған білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндеттістандарты ГОСО РК 3.08.353-2006, 23 желтоқсан 2005 жылы, № 779. Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің жарлығымен бекітілген және жұмысқа енгізілген. Типтік оқу бағдарлама. Жоғарғы кәсіби білім. Бакалавриат. 050727 «Азық- түлік өнімдерінің технологиясы» мамандығына арналған «Жылутехника негіздері» пәні 11 мамыр 2005 жылы № 289 Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің жарлығымен бекітілген және жұмысқа енгізілген 050728 «Өнім өндіретін өндірісінің технологиясы» мамандығына арналған білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндеттістандарты ГОСО РК 3.08.354-2006, 23 желтоқсан 2005 жылы, № 779. Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің жарлығымен бекітілген және жұмысқа енгізілген. Типтік оқу бағдарлама. Жоғарғы кәсіби білім. Бакалавриат. 050728 «Өнім өндіретін өндірісінің технологиясы» мамандығына арналған «Жылутехника» пәні 11 мамыр 2005 жылы № 289 Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің жарлығымен бекітілген және жұмысқа енгізілген 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау Келешек мамандарды жылуды алу, түрлендіру, тасмалдау және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық және тәжірибе жүзінде білім беріп дайындау. Олар қажет болғанда керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды халық шаруашылығы салаларында дұрыс тандап пайдалана білуі үшін және жылу энергетикалық отындарды үнемдеу мақсатында, әрі технологиялық процестерді оптимизациялауды да үйреніп білуі қажет. Жылу техникасы пәні математика, физика, химия, гидравлика, аэродинамика және есептеу техникасымен программалау пәндерін оқып үйренген соң оқытылады. 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны Материалдық өндірісті дамытудың қазіргі кезіндегі ең негізгі бағыты оның салаларын энергетикалық ресурстармен сенімді түрде қамтамасыз ету. Бұл проблеманы шешудің басты жолы өңдірістің ең жоғарғы тиімділігін қамтамасыз ету талабына сай келетін энергия ресурсын үнемдеу технологиясын кеңінен пайдалану болып табылады. Бұл мақсатқа жетуде халық шаруашылдығында басты роль энергетикалық, жылутехникалықсапаны көтеру үшін білімді бакалаврлар дайындау керек. Отын энергетикалық ресурстарды (ОЭР) пайдаланудың өсуі салдарылан, өнеркәсіптегі, агроөңдірістік комплекстен, транспорттағы, тұрмысқа қажетті қызмет көрсетудегі оның бағасының артуы ОЭР тиімді пайдалануды өсіру проблемасы және айналадағы ортаны отынның жану өнімдерімен ластау да өзекті мәселе болып саналады. Жылутехниканы оқып үйренудегі негізгі мақсат келешек мамандарды жылуды алу, айналдыру, жылуды тасымалдау және пайдалану тәсілдерін пайдаланып теориялық және практика жүзінде дайындау, оларды жобалауға, халық шаруашылдығының салаларында керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды таңдап алып пайдалануға үйрету, ОЭР мен материалдарды үнемдеүдің қазіргі тәсілдерінен білім беру, технологиялық процестерді жетілдеру, екінші кезектегі энергия ресурстарды (қорларды) пайдалану жолдарын айқындау (ашып беру), айналадағы ортаны қорғауға үйрету. Оқып үйрену тақырыбы болып жылудинамикасы мен жылумассаалмасу заңдары, жылудинамикалық процестермен циклдар, жұмысшы деиелер қасиеттері, жалуалмастыру аппараттарының есебінің негізгі , жану, энерготехнологиялар, энергияны үнемдеу, екінші кезеңдегі энергия ресурстары (қорызы) жылуэнергетикалық және тоңазыту қондырғылары өндіріс салаларында жылуды пайдалану, жылу мен қамтамасыз ету жүйелері, жылуэнергетикалық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау проблемаларымен байланысы саналады. 3.3 Курстың тапсырмалары Ол дәріс алушыларға мынаны қалыптастыру Энергияны айналдыру негізін, жылудинамиканың және жылумассаалмасу заңдарын, жылудинамикалық процестер мен циклдарын, сол салалар жану, энерготехнологиялар ,энергияны үнемдеу жылуалмастырғыштардың есебі, жылуалмасу тәсілдері, жылуалмастырғаштардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы, жылукүштік қоңдырғылар мен басқа да жылутехникалық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы , жылу мен қамтамасыз ету жүйелері . Жұмысшы денелері күйінің есебі , жылудинамикалық процестер мен циклдарының, жылуалмасу прцестерінің, аппараттарының және саланын басқа негізгі жылутехникалық құрылғыларының есебің жасай білу, жылулық қорғау шараларын салқындату жүйелерінің жылулық оқшауландыруын ұйымдастыруы, жылумен қамтамасыз ету жүйесінің энергияның айналуын және пайдалануының ең тиімді түрін есептеу және таңдауды үйретуді 3.4 Оқу курстың талаптары Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент мыналарды Игере білуі керек: - энергияның айналауының негізгі заңдарын, жылудинамикасының және жылуалмасудың заңдарын; - жылудинамикалық процестер мен циклдарын; - саладағы пайдаланылатын жұмысшы деиелердің негізгі қасиеттерін; - салада пайдаланылатын жылуалмастырғыштардың, жылукүштік қоңдырғылардың және басқа да жылутехнологиялық құрылғылардың жұмыс істеу принципімен және құрлысын; - энергияны үнемдеудің негізгі әдістерін; - жылуэнергиялық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау мәселелерімен байланысын. Бакалавр істеу білуі керек: - жылукүштік қондырғылардың және басқа жылутехникалық құрылғылардың жұмысшы процестерінің жылудинамикалық есептерін шығаруды; - жылуалмастырғыштардың жылугидравликалық есептерің жүргізуді; - жылумен қамтамасыз ету жүйесінің тиімді түрін есептен таңдауды; энергияның айналауын және пайдалануын, салада пайдаланылатын құрал- жабдықтардың суыту жүйесінің және жылуды реттеу жүйесінің тиімдісін тандай білуі; - энергоқондырғылардың жылулық реисиімін есептеу. Бакалавр мыналармен танысуы керек: - жердің казіргі кездегі энергия қорымен оларды келешекте нақтылы пайдаланумен; - салаларды алынатын, тасымалданатын және пайдаланылатын жылу құрылғылардың жұмыс істеу принципі туралы; - осы құрылғылардың айналадағыорта күйіне әсері мен. Бакалавр мыналарды пайдалана білу керек: - жылу физикалық сипаттамалардың аңықтауға арналған тәжрибелік әдістерді. Бакалавр меңгеруі керек: - жылу қозғалтқыштарының циклдарын зерттеудің жылудинамикалық әдістерін. Бакалавр түсінуі керек: - энергияның түрленуінің негізгі заңдарын жылидинамика мен жылумассаалмасу процестерінің негізгі заңдарын. Бакалавр ие болуы керек: - әртүрлі жылу қоңдырғыларының есебін шығара білуге және оның жұмысын меңгеру шеберлігіне. - 3.5 Курстың пререквизиттері оқылатын пәнді меңгеруге қажетті білімін, дағдысын және машықтар тізімін құрайтын пәндер. – Физика; – Математика; – Инженерлік графика; – Химия; – Бағдарламалау. 3.6 Курстың постреквизиттері аталған пәнді оқудан кейін алған қажетті білімін, дағдысын және машықтарын қажет ететін пәндер. - еңбекті қорғау және өндірістегі қауіпсіздік техникасы; - Технологиялық процестер және өндіріс. 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірмесі |Кур|Семестр |Кредит-тер |ДС, |СС, | |с | | |сағ.. |сағ. | | | | |ДС |ЗС |СӨЖБ |СӨЖ| | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Техникалық жылу |Кіріспе. Күй |1 |4 |2 | |8.1.1. | | |динамика. |параметрлері, жылу | | | | |С. 3-20 | | |Жылуөлшеуіш |динамикалық жүйе, | | | | | | | |техника |процесс, тепе-теңдік. | | | | | | | | |Жылу мен жұмыс. | | | | | | |2 |Идеал газдар |Идеал газдар, заңдары,|1 | |2 | |8.1.1. | | | |қоспалары | | | | |С. 29-38 | |3 |Газдардық жылу |Газдардың |1 | |2 | |8.1.1. | | |сыйымдылығы |жылусыйымдылығы, | | | | |С. 38-48 | | | |түрлері: газ | | | | | | | | |қоспасының | | | | | | | | |жылусыйымдылығы | | | | | | |4 |Жылу |Жылудинамиканың |1 | | | |8.1.1. | | |динамикасының |бірінші заңы | | | | |С. 22-28 | | |бірінші заңы |Жылу мен жұмыстың | | | | | | | | |сәйкестік принципі. | | | | | | |5 |Негізгі жылу |Негізгі |1 |2 |4 | |8.1.1. | | |динамикалық |жылудинамикалық | | | | |С.49-67 | | |процестер |процестер. Ауаның | | | | | | | | |изобаралық | | | | | | | | |жылусыйымдылығын | | | | | | | | |анықтау | | | | | | |6 |Жылудинамикасыны|Жылудинамикасының |1 | | | |8.1.1. | | |ң екінші заңы |екінші заңы. Идеал газ| | | | |С.67-88 | | | |энтропиясы. Карно | | | | | | | | |циклы. | | | | | | |7 |Тұйық процестер |Тұйық процестер. |1 |2 |2 |12 |8.1.1. | | | |Ауамен изохоралық | | | | |С.501-580 | | | |процесті зерттеу | | | | | | |8 |Тоңазыту |Тоназыту |1 | |4 | |8.1.1. | | |қоңдырғыларының |қондырғыларының | | | | |с. 122-150| | |циклы |циклдары: ауалы, булы,| | | | |8.1.1. | | | |буэжекторлы, | | | | |С. 433-440| | | |абсорбциялы тоназыту | | | | | | | | |қондырғ-ның циклдары | | | | | | |9 |Су буы |Су буы, түрлері, |1 |1 |2 |8 |8.1.1. | | | |кестесі, I-S | | | | |С. 151-168| | | |диаграммасы. Бу күштік| | | | | | | | |қондырғының циклы. | | | | | | | | |Судың булану жылуын | | | | | | | | |аңықтау | | | | | | |10 |Газдар мен |Газдар мен булардың | |1 | | |8.1.1. | | |булардың ағуы |ағуы мен жанышталуы, | | | | |С. 151-168| | | |дымқыл ауа. I-d | | | | | | | | |диаграмма. Ылғалды | | | | | | | | |ауалы процестердіің | | | | | | | | |зерттеу. | | | | | | 2-і кестенің жалғасы |11 |Жылу теориясын |Жылу теориясының |1 |2 |4 | |8.1.3. | | |негізі |негізі, жылу алмасудың| | | | |С. 177-184| | | |негізгі түрлері. | | | | | | | | |Жылуөткізгіштік. | | | | | | | | |Тұрақты режимдегі | | | | | | | | |жылуөткізгіштік. | | | | | | | | |Жазық, цилиндр беттен | | | | | | | | |өтетін | | | | | | | | |жылуөткізгіштік. | | | | | | | | |Тұрақсыз режимдегі | | | | | | | | |жылуөткізгіштік. | | | | | | |12 |Конвективті жылу|Конвективті жылу |1 |2 | | |8.1.1. | | |алмасу. |алмасу. Сұйық пен | | | | |С. 198-209| | | |газдың еркін және | | | | | | | | |еріксіз қозғалысы | | | | | | | | |кезіндегі жылу алмасу.| | | | | | | | |Заттың агрегаттық күйі| | | | | | | | |өзгергендегі | | | | | | | | |жылуалмасуы. | | | | | | |13 |Сәуле шығарумен |Сәуле шығару кезіндегі|1 | | |3 |8.1.1. | | |жүретін жылу |жылуалмасу. Негізгі | | | | |С. 212-225| | |алмасу |заңдары (Планк, | | | | | | | | |Стефан-Больцман, | | | | | | | | |Кирхгоф, Ламберт, | | | | | | | | |Вин). Екі дене | | | | | | | | |арасындағы сәуле | | | | | | | | |шығару. Газ бен | | | | | | | | |қабырға арасын-ғы | | | | | | | | |сәуле шығару. | | | | | | |14 |Жылу тасымалы |Жылу тасмалы. Жазық, |1 |1 |2 |3 |8.1.1. | | | |цилиндр беттен өтетін | | | | |С. 227-240| | | |жылу тасмалы. Жылу | | | | | | | | |алмастырғыштардың | | | | | | | | |түрлері, пайдалануы, | | | | | | | | |есебі. | | | | | | |15 |Энергияны |Энергияны үнемдеп |1 | |4 |4 |8.1.1. | | |үнемдеп сақтау |сақтау негізі, | | | | |С. 571-595| | |негізі. |бағыттары. Энергия | | | | | | | | |шығының төмендету. | | | | | | | | |Энергия қорларының | | | | | | | | |шығының мөлшерлеу. | | | | | | | | |Екінші ретті | | | | | | | | |энергетикалық қорлар. | | | | | | | | |өндірістік бу қазандық| | | | | | | | |қондырғылары, құрлысы,| | | | | | | | |жіктелуі | | | | | | | |Жиыны | |15 |15 |30 |30 | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ Кредиттік жүйемен оқу кезінде студенттердің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын арттыруға жоғары талаптар қойылады, оған үй тапсырмаларын орындауда кіреді. Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысы – бұл кредиттік жүйемен оқу кезінде оқу жұмысының бір түрі, онда диалогтық тәртіпте аудиториялық сабақ түрінде өткізіледі, сонымен бірге аудиториядан тыс кеңес түрінде жүргізіледі. Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысының мазмұны және студенттердің өздік жұмысы кесте 3 келтірілген. 3 кесте – СӨЖБ және СӨЖ жоспарлары. |СӨЖБ |СӨЖ | |1 |2 | |Газ күйінің негізгі жылу динамикалық | | |параметрлері – 2 сағ. Конспект. | | |Идеал газдардың негізгі заңдары, | | |қоспалары, газ тұрақтысы, молекулярлық| | |массасы, порциалдық қысымы] – 1 сағ. | | |Жылу динамикасының бірінші және екінші| | |заңы. Жалпы қолдану саласы – 1 сағ. | | |Конспект. | | |Газдардың жылу сыйымдылығы. Газ | | |қоспаларының жылу сыйымдылығы. – 2 | | |сағ. Есеп шығару. | | |Негізгі жылу динамикалық процестер – 2|Ауа сыққыштардағы процестерді жылу | |сағ. Есеп шығару. |динамикалық тұрғыдан талдау. ауа | | |сыққыштардың жіктелуі және жұмыс істеу| | |принципі. Ауа сыққыштарда жүретін жылу| | |динамикада процестерді – 3 сағ. | | |Қайтымсыз сығу. Ауа сыққыштарын | | |салыстырмалы ішкі ПЭК. Жұмыстын ең | | |үлкен шамасының (эксергия) шығының | | |және ауа сыққыштардың ең үлкен | | |жұмысының ПӘК есептеу – 4 сағ. | | |Конспект, реферат. Көп сатылы ауа | | |сыққыштар есебі – 4 сағ. | | |Есептеу-графикалық жұмыс. Газ | | |турбинасы қоңдырғысының есебі – 2 сағ.| | |Есептеу-графикалық жұмыс. Реактивті | | |қозғалтқыштар циклы. | 3-і кестенің жалғасы |1 |2 | |Іштен жану қозғалтқыштарының (ІЖҚ) | | |циклдары. Газотурбиналық қоңдырғының | | |(ГТҚ) циклы] – 1 сағ. Есеп шығару. | | |Жылуы тұрақты V=const, P= const | | |берілетін ІЖҚ циклдары, түрлері, | | |құрлысы және олардың пайдаланылуы– 1 | | |сағ. Конспект. | | |Су буының энтропиясы I-S диаграммасы. | | |Бу күштік қоңдырғының циклы. Ренкин | | |циклы – 2 сағ. Есеп шығару | | |Су буының I-S диаграммасын тұрғызу - 2| | |сағ. Конспект. | | |Газ бен будың ағуы. Дымқыл ауаның I-D |Ағынның жылу динамикасы газдар мен | |диаграммасы] – 1 сағ. Есеп шығару. |булардың ағуы мен жаңышталуы. Пайда | | |болатын жұмыспен жылдамдығы. Ағу | | |кезінде шектік жылдамдықтын дыбыстын | | |таралу жылдамдығымен байланысы. | | |Қысымдардың шектік қатынасы. Шектік | | |режимге арналған ағу жылдамдығы мен | | |секундтық массалық мөлшердің есебі. | | |Шектік жылдамдықтан өту жағдайы. | | |Лаваль тұмсығы. Су буының ағу процесін| | |h-S диаграммасымен есептеу. Ағудың | | |нақты процесі.] – 4 сағ. Реферат. | | |Газдар мен булардың жаңышталуы. | | |Жаңыштау процесінің мәні және | | |теңдеуі.. Джоуль-Томсон әсерлігі | | |туралы ұғым.Идеал және нақты | | |газдардыңжаңышталу ерекшеліктері. | | |Инверсия (өзгеру) температурасы туралы| | |түсінік. Жаңыштау процесін h-S | | |диаграммасында шартты түрде | | |кескіндеу.] – 4 сағ. конспект | |Ағынның жылу динамикасы. Газ бен будың| | |ағуы мен жаңышталуы. Лаваль «тұмсығы».| | |Су буының ағуының I-S диаграммасы. | | |Джоуль-Томсон әсерлігі. Конспект, | | |жазбаша бақылау. 2 сағ | | |Тоңазыту қоңдырғылардың циклдары – 1 | | |сағ. Есеп шығару. | | |Тоңазыту қоңдырғысының түрлері, |Тоңазыту қоңдырғысының түрлері, | |циклдары, сызба нұсқасы, жұмыс істеу |циклдары, сызба нұсқасы, жұмыс істеу | |тәртібі.– 1 сағ. |тәртібі.– 1 сағ. | |Жылу өткізгіштік. Жазық, цилиндр |Жылу өткізгіштік. Жазық, цилиндр | |беттен өтетін жылу өткізгіштік. |беттен өтетін жылу өткізгіштік. | |[4.1.2. б. 5-52] – 1 сағ. Есеп шығару |[4.1.2. б. 5-52] – 1 сағ. Есеп шығару | 3-і кестенің жалғасы |1 |2 | |Тұрақты және тұрақсыз режимдегі | | |жылуөткізгіштік. Бір және көп қабатты | | |жазық, цилиндр, сфералық беттен өтетін| | |жылу өткізгіштік. – 4 сағ. Конспект. | | |Жылу тасымалы. Жазық және цилиндр | | |беттен өтетін жылу тасымалы. – 1 сағ. | | |Есеп шағыру. | | |Сұйықтын еркін және еріксіз қозғалысы | | |кезіндегі жылу алмасу. Агрегаттық күйі| | |өзгергендегі жылуалмасуы. - 2 сағ. | | |Конспект. | | |өңдіріс салаларын жылумен қамту. | | |Екінші ретті энергетикалық қорлар - 2 | | |сағ. Конспект. | | |Бу генераторының жылулық есебі. |Атом электрстанциясы. Оларды | |Экономайзер есебі. Жылу мөлшерін |принципиалды сызба нұсқасы және оның | |анықтау, орта температуралық арын, |органикалық отымен жұмыс істейтін ТЭС | |жылу бетін аңықтау.]- 1 сағ. Есеп |айырмашылығы. Атом энергетикасын | |шағару |дамыту болашағы АЭС-тың | | |техникалық,-экономикалық | | |көрсеткіштері. – 3 сағ. Конспект. | | |Өңдірістік бу қазандық қоңдырғысы, | | |негізгі түсініктер. Бу және су жылыту | | |қазандықтарының жіктелеуі және | | |құрылысы. Жылу тасымалдағыш денелер, | | |қазандық агрегатының жылулық есебінің | | |негізі, оның мақсаты, ПӘК. Отының | | |шығын мөлшері. Бу қазандығының | | |оттығындары жылу бетімен есебі. Су | | |дайындау. Бу сепарациясы. Қосымша | | |құрылғылары. Тартып-үрлеу құрылғысы. | | |Техникалық қауыпсыздық және т.б.] – 4 | | |сағ. Конспект, ауызша тапсыру, бақылау| |30 сағат |30 сағат | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 4 кесте - Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |Такырыбы |Көрнекті |Өз бетімен |Бақылау | | |қүралдар,|окып |ны саны | | |ТСО, |үйренуге | | | |плакаттар|арналган | | | |, |сұрактар | | | |зертханал| | | | |ык | | | | |такталар | | | |Дәріс |Практикалық |Зертханалык | | | | |сабактар |(семинар) |сабактар | | | | | |сабактар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Техника- | |Жылу | | |Реферат. | |лық жылу | |техникалық | | |СПС есеп | |динамика. | |өлшеулер | | |беру | |Идеал газдар | | | | |Реферат. | | | | | | |СПС есеп | | | | | | |беру | |Газдардық | |Ауаның | | |Реферат. | |жылу | |изобаралық | | |СПС есеп | |сыйымдылығы | |жылу | | |беру | | | |сыйымдылығын| | | | | | |анықтау. | | | | |Жылу | | | | |Реферат. | |динамикасының| | | | | | |бірінші заңы | | | | | | |Негізгі жылу | |Ауаның | |Ауа |Реферат. | |динамикалық | |изохоралық | |сыққыштардағы | | |процестер | |процесті | |процестерді жылу| | | | |зерттеу. | |динамикалық | | | | | | |тұрғыдан талдау.| | |Жылудинамикас| | | | |Реферат. | |ының екінші | | | | | | |заңы | | | | | | |Тұйық | |Судың булану| | |Реферат. | |процестер | |жылуын | | | | | | |анықтау | | | | |Су буы | |Ылғалды | | |Реферат. | | | |ауалы | | |СПС есеп | | | |процестерді | | |беру | | | |зерттеу. | | | | |Газдар мен | |Газотурбинал| |Ағынның жылу |Реферат. | |булардың ағуы| |ық құрылғы | |динамикасы |СПС есеп | | | |циклының | |газдар мен |беру | | | |термодинамик| |булардың ағуы | | | | |алық талдау.| |мен жаңышталуы. | | 4-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Тоңазыту | |Тоңазытқыш | | |Реферат. | |қоңдырғыларын| |агенттерінің| | |СПС есеп | |ың циклы | |термодинамик| | |беру | | | |алық | | | | | | |диаграмма | | | | | | |бойынша бу | | | | | | |тоңазытқыш | | | | | | |машиналар | | | | | | |циклдарын | | | | | | |құру. | | | | |Жылу | |Цилиндрлік | | |Реферат. | |теориясының | |қабат | | |СПС есеп | |негізі | |әдісімен | | |беру | | | |материалдард| | | | | | |ың жылу | | | | | | |өткізгіштік | | | | | | |коэффициенті| | | | | | |н анықтау. | | | | |Конвективті | |Еркін | | |Реферат. | |жылу алмасу. | |конвекция | | |СПС есеп | | | |кезіндегі | | |беру | | | |көлденең | | | | | | |цилиндрдің | | | | | | |жылу беру. | | | | |Сәуле | | | | |Реферат. | |шығарумен | | | | |СПС есеп | |жүретін жылу | | | | |беру | |алмасу | | | | | | |Жылу тасымалы| | | | |Реферат. | | | | | | |СПС есеп | | | | | | |беру | |Энергияны | | | |Атом | | |үнемдеп | | | |электрстанциясы.| | |сақтау негізі| | | |Оларды. | | 7 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 5 кестесі- Оку-әдістемелік әдебиетпен камтамасыз етудін картасы |Окулыктардын, оку-әдістемелік |Даналарлың |Студенттердің|Қамтамасыз | |күралдардын |саны |саны |етілу пайызы | |атауы | | | | |1 |2 |3 |4 | |Бахмачевский Б.И.идр. «Теплотех| |35 | | |ника».-М.,метал лургиздат. 1969| | | | |г., 479 с. | | | | |Краснощеков Е.А., Сукомел А.С. | | | | |«задачник по теплопередачи». - | | | | |М., Энергия. 1980 г., 288 с. | | | | |Нащокин В.В. «Техническая | | | | |термодинамика и | | | | |теплопередача».- М., высшая | | | | |школа. 1980 г., 469 с. | | | | |Рабинович О.Н. «Сборник задач | | | | |потехнической термодинамике». -| | | | |М., Машиностро ение. 1973 г., | | | | |376 с. | | | | |«Сборник задач по техничес кой | | | | |термодинами ке» (Андрианов | | | | |Т.А., Дзампов Б.В., Зубарев | | | | |Б.Н., Ремезев С.А.). – М., | | | | |Энергоиздат. 1981 г | | | | |«Теплотехни ка» (Архаров А.М., | | | | |ИсаевС.И.,Кожи нов И.А. и др. | | | | |по ред. В.И. Крутова). –М., | | | | |Машинострое ние. 1986 г., 432 | | | | |с. | | | | |«Теплотехни ка» (Баскаков А.П.,| | | | |Берг В.В., Витт О.К. идр. по | | | | |ред. Баскакова А.П.). – М., | | | | |Энергоатомиз дат. 1991 г. 224 | | | | |с. | | | | |Ерохин В.Т., Маханько М.Г. | | | | |«Сборник задач по оновам | | | | |гидравлики и теплотехнике». – | | | | |М., Энергия. 1979 г | | | | |«Теплотехни ка» (Щукин А.А., | | | | |СушкинИ.Н.,Зах Р.Г и др.).–М., | | | | |Металлургия. 1973 г., 479 с. | | | | |АсамбаевА.Ж. «Лабораторный | | | | |практикумпо термо динамике» – | | | | |Семи палатинск. 1994 г., 57 с. | | | | |«Построение цикловпаровых хо | | | | |лодильных машин по | | | | |термодинамичес кой диаграмме». | | | | |(Асамбаев А.Ж.) – | | | | |Семипалатинск. 1992 г., 12 с. | | | | 5-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 | |Алексеев Т.М. «Общая теплотехни| | | | |ка». – М., Высшая школа. 1980 | | | | |г., 551 | | | | |Панкратов Г.П.«Сборник задач по| | | | |теплотехнике». М., 1986 г. | | | | |Лыков А.В. | | | | |«Тепломассообмен»справочник, 2 | | | | |изд. – М., Энергия. 1978 г., | | | | |480 с. | | | | |ИсаченкоВ.П., Осипова В.А., | | | | |Суко мел А.С. «Теплопе редача» | | | | |–М., 1976г | | | | 8 Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Бахмачевский Б.И. и др. «Теплотехника».- М.: металлургиздат. 1969 г. - 479 с. 8.1.2Резников М.И.«Котельные установки электростанций»-М. Энергоатомиздат.,1987.-288с. 8.1.3 Сидельковский Л.Н., Юренев В.Н.«Котельные установки промышленных предприятий»- М.Энергоатомиздат.,1988.-527с. 8.1.4 Хазен М.М.,Матвеев Г.А. и др. «Теплотехника».-М.:Высшая школа,1980.-480с. 8.1.5 Ильин Е.И.,Прянишников Н.С.«Теплотехническое оборудование заводов»-М.Легкая индустрия.,1967.-239с. 8.1.6 «Теплотехника» (Архаров А.М., Исаев С.И., Кожинов И.А. и др. по ред. В.И. Крутова). – М.: Машиностроение. 1986 г. - 432 с. 8.1.7 «Теплотехника» (Баскаков А.П., Берг В.В., Витт О.К. и др. по ред. Баскакова А.П.). – М.: Энергоатомиздат. 1991 г. - 224 с. 8.2 Қосымша 8.2.1 Алексеев Т.М. «Общая теплотехника». – М.: Высшая школа. 1980 г. - 551 с. 8.2.2 Панкратов Г.П. «Сборник задач по теплотехнике». – М.: 1986 г. 8.2.3 Лыков А.В. «Тепломассообмен» справочник, 2 изд. – М.: Энергия. 1978 г. - 480 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz