Файл қосу
Түрік халықтарының тарихы: оқу-әдістемелік кешен (5В020300 - Тарих мамандығы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті, 2013)
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті |
|3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-14-5-02.01.20. |
| | |17/02-2013 |
|ПОӘК | | |
|Оқытушыларға арналған |№ 1 басылым | |
|«Түрік халықтарының | | |
|тарихы»пәні | | |
|оқу- әдістемелік кешені | | |
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Түрік халықтарының тарихы»
«5В020300»- Тарих мамандығына арналған
СТУДЕНТТЕР ҮШІН
СЕМЕЙ
2013
КІРІСПЕ
1ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Қазақстан тарихы кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а. Мухаметжанова Н.А.
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1. Қазақстан тарихы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №_____ «___» __________2013 жыл.
Кафедра меңгерушісі Н.А. Мухаметжанова
2.2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
талқыланып, бекітілді.
Хаттама №_____ « ___ » ____________2013 жыл.
ОӘБ төрайымы Ш.Кеңесбаева
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
бекітілді.
Хаттама № ____ «____» _________ 2013 жыл.
ОӘК ________________ Г.Искакова
4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «____» _________201__ ж. баспа орнына)
Мазмұны
1 Жалпы ережелер
2 Пән бойынша әдістемелік нұсқаулар
3 Курс саясаты және форматы
4 Бағалау саясаты
5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
-Оқытушының аты-жөні-Мухамеджанова Нургул Ахмеджанқызы, аға оқытушы
-«Түрік халықтарының тарихы»
-Тарих кафедрасы
-Байланыс ақпараты – тел: 44-38-26, №1 оқу ғимараты, №1006
-Сабақ өткізілу орны – 404 аудитория
- Пән бойынша кредиттер саны – 3
1.2 Оқу жоспарынан көшірме:
Кесте -1
|курс |семестр |кредит |Дәріс |
|A |Өте жақсы |4,00 |95-100 |
|A- |Өте жақсы |3,67 |90-94 |
|B+ |Жақсы |3,33 |85-89 |
|B |Жақсы |3,00 |80-84 |
|B- |Жақсы |2,67 |75-79 |
|C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 |
|C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 |
|C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 |
|D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 |
|D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 |
|F |Ең төмен |0,00 |0-49 |
|I |Аяқталмаған |NA | |
|W |Оқудан шығарылған |NA | |
|AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | |
| |шығарылған | | |
|P |Өтті (қорытынды тестен ғана) |NA |0 |
Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері
Кесте -3
|Жұмыс түрі |Баллдар |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 |
|Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 |
|Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 |
|Емтихан |60 |
|Барлығы |100 |
4. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны мен сағаттарын бөлу
Кесте -4
| |Тақырып және қысқаша |Дәріс |Семинар |СОӨЖ |СӨЖ |
| |мазмұны | | | | |
|1 |Кіріспе. |1 | | | |
| | | | | | |
| |Түркі халықтарының | | | | |
| |тарихы пәні, оның басқа | | | | |
| |да қоғамдық ғылымдардың | | | | |
| |ортасындағы орны | | | | |
| |Түркі халықтары тарихы | | | | |
| |пәнінің мақсаты мен | | | | |
| |міндеттері | | | | |
|2 | Түркі халықтарының түп|1 |1 |1 |2 |
| |тамыры | | | | |
| |1. Ари және сақ дәуірі | | | | |
|3 | Азия мен Еуропадағы |1 |1 |1 |2 |
| |хундар империясы | | | | |
| |1. Хундардың шығу тегі | | | | |
| |2. Хун империясы | | | | |
|4 |Түркі тайпалары мен |2 |1 |1 |2 |
| |халықтарының шығу тегі, | | | | |
| |мекендеген аймағы және | | | | |
| |этникалық құрамы | | | | |
| |1.Түркі дәуіріндегі | | | | |
| |этникалық процестер | | | | |
| |2. Түркі тілдес бауырлас| | | | |
| |халықтардың географиясы | | | | |
|5 |Шыңғыс хан империясы |2 |1 |1 |2 |
| |және түркі халықтары. | | | | |
| |1. Татарлар мен | | | | |
| |монғолдар туралы | | | | |
| |деректер. | | | | |
| |2. Шыңғыс хан | | | | |
| |мұрагерлері кезіндегі | | | | |
| |түркілер | | | | |
|6 |Темір және орта Азия |1 |1 |1 |2 |
| |түркілері | | | | |
| |1. Әмір Темір | | | | |
|7 |ІХ-ХІІІ ғасырлардағы |1 |1 |1 |2 |
| |русь және түркі | | | | |
| |халықтары | | | | |
| |1. Русьтің Хазариямен, | | | | |
| |Печенектермен және | | | | |
| |Қыпшақтармен қарым | | | | |
| |–қатынасы. | | | | |
| |2. | | | | |
|8 | Кавказдағы түркі |2 |1 |1 |2 |
| |халықтары. | | | | |
| |1. Алтын Орда | | | | |
| |құрамындағы Солтүстік | | | | |
| |Кавказ халықтары | | | | |
| |2. Әзірбайжан ұлтының | | | | |
| |қалыптасуы және | | | | |
| |мемлекетінің құрылуы | | | | |
| |3. Мәдениеті. | | | | |
|9 |Сібірдегі түркі |2 |1 |1 |2 |
| |халықтары | | | | |
| |1. Сібірді мекенднген | | | | |
| |халықтардың қалыптасуы | | | | |
| |мен мемлекеттерінің | | | | |
| |құрылуы | | | | |
| |2. Көшім тұсындағы Сібір| | | | |
| |хандығы | | | | |
| |3. Саха, Хақас, Тува | | | | |
| |және Алтайдағы түркілер | | | | |
|10 |Ноғайлы елі |2 |1 |1 |2 |
| |1. Ноғай атауы, ұлты | | | | |
| |және жұрты | | | | |
|11 |Башқұрттар |2 |1 |1 |2 |
| |1. Башқұрт атауы, және | | | | |
| |ұлтының қалыптасуы | | | | |
|12 |Татарлар халқының |1 |1 |1 |2 |
| |этнонимі және тарихы. | | | | |
| |1. Татар этнонимі. | | | | |
| |2. Татар тарихы. | | | | |
|13 |Қырғыздар мен ұйғырлар |1 |1 |1 |2 |
| |1. Қырғыз ұлтының | | | | |
| |қалыптасуы. | | | | |
| |2. Ұйғыр мемлекетінің | | | | |
| |құрылуы. | | | | |
|14 |Өзбектер |1 |1 |1 |2 |
| |1. Өзбек ұлтының | | | | |
| |қалыптасуы. | | | | |
| |2. Өзбек мемлекетінің | | | | |
| |құрылуы. | | | | |
|15 |Түрікмендер |1 |1 |1 |2 |
| |1. Түрікмен ұлтының | | | | |
| |қалыптасуы | | | | |
| |2. Түрікмен тарихы | | | | |
|16 |Осман түріктері |1 |1 |1 |2 |
| |1. Түркілердің Кіші | | | | |
| |Азияға келіп қоныстануы | | | | |
| |2. Осман империясының | | | | |
| |тарихы | | | | |
|17 |Қырым татарлары |1 | | |2 |
| |1. Қырым хандығы | | | | |
| |2. Қырымның қилы тағдыры| | | | |
|18 |Қарақалпақтар |1 | | |2 |
| |1. Қарақалпақ тарихы | | | | |
|19 |Алтай түріктері |1 | | |2 |
| |1. Алтайдағы қазақ және | | | | |
| |түркі халықтары | | | | |
|20 |Жаңа тәуелсіз түркі |1 | | |2 |
| |мемлекеттері | | | | |
| |Барлығы |30 |15 |15 |45 |
5. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
Оқытушының жетекшілігімен жүргізілетін СӨЖ
Кесте -5
|р/с |Тақырыптың атауы |Оқыту формасы |Сағат саны |
|1 |Хунну тарихы (сюнну, ғұндар). |конспектілеу |3 |
| | | | |
| | | | |
|2 |Түpкі қағанаты. |Хабарлама жазу |3 |
| | | | |
| | | | |
|3 |Батыс түpiк қағанаты. |әдебиеттермен |3 |
| |Тапсырмалар: |жұмыс | |
| | | | |
| | | | |
|4 |Eкiншi Шығыс түpiк қағанаты. |Рефераттар талдау |3 |
| | | | |
| | | | |
|5 |Түргеш қағанаты. |Тестпен жұмыс |3 |
| | | | |
|6 |Ұйғыр қағанаты. |эссе-шығарма жазу |3 |
| | | | |
|7 | Оғыз мемлекеті. |конспектілеу |3 |
| | | | |
|8 |Қарахандар мемлекеті. |Сұрақтарға жауап |3 |
| | |даярлау | |
| | | | |
|9 |Хазар қағанаты. |Деректермен жұмыс |3 |
| | | | |
| | | | |
|10 |Қимақ қағанаты. |Кітаппен жұмыс |3 |
| | | | |
| | | | |
|11 |Қыпшақ тайпаларының конфедерациясы. |Хабарлама даярлау |3 |
|12 |Орта Азия мен Қазақстанды моңғолдардың |әдебиеттерге |3 |
| |жаулап алуы. |аннатация жасау | |
|13 |Алтын Орда мен Моғолстанның ыдырауы. |Деректермен жұмыс |3 |
|14 |Түрік жазба ескерткіштері. |Тарихи |3 |
| | |конспектілеу және | |
| | |талдаулар жасау | |
|15 |Күлтегін, Білге-қаған, Тоныкөк |Конспектілеу, тест|3 |
| |ескерткіштері. |сұрақтарымен жұмыс| |
| |Барлығы | |45 сағат |
6 Студенттердің өздік жұмысы
Кесте -6
|р/с |Тақырыптың атауы |Оқыту формасы |Сағат |
| | | |саны |
|1 |VII-XIII ғғ. Түркілердің рухани мәдениеті|конспектілеу |3 |
|2 |Орта Азия мен Қазақстанды моңғолдардың |Хабарлама жазу |3 |
| |жаулап алуы. | | |
|3 | Түркілердің исламдануындағы |әдебиеттермен жұмыс |3 |
| |мәдени-рухани алғышарттары тақырыбын оқу | | |
|4 |«Түркі эпостары (идея, образ, историзм)» |Рефераттар талдау |3 |
| |тақырыбын оқу | | |
|5 |Қимақ қағанаты. |Тестпен жұмыс |3 |
|6 |«Ертетүркі жазба ескерткіштері тарихи |Хабарлама даярлау |3 |
| |дерек ретінде» | | |
|7 |В.В.Бартольдтың ежелгі түркілерді |конспектілеу |3 |
| |зерттеуде қосқан үлесі. | | |
|8 |Джадидизм ағарту қозғалысы ретінде |Сұрақтарға жауап |3 |
| | |даярлау | |
|9 |«Мұстафа Кемал: саяси портрет» тақырыбын |Деректермен жұмыс |3 |
| |оқу | | |
|10 |Түркі халықтарының рухани өміріндегі |Кітаппен жұмыс |3 |
| |діннің рөлі | | |
|11 |Әмір Темір жорықтары |Хабарлама даярлау |3 |
|12 |Қыпшақ тайпаларының конфедерациясы. |әдебиеттерге аннатация |3 |
| | |жасау | |
|13 |Орта Азиямен Қазақстанды моңғолдардың |Деректермен жұмыс |3 |
| |жаулап алуы. | | |
| | | | |
|14 |Алтын Ордамен Моғолстанның ыдырауы. |Тарихи конспектілеу |3 |
| | |және талдаулар жасау | |
|15 |Жаңа тәуелсіз түркі мемлекеттері |Конспектілеу, тест |3 |
| | |сұрақтарымен жұмыс | |
| |Барлығы | |45 |
| | | |сағат |
6. «Түрік халықтарының тарихы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік
сызбасы
Кесте -7
Жұма
лар123456789101112131415Бақы
лау түріАБАБАБАБАБАБРБ1АБАБАБАБАБАБАБРБ2Балл
дар161616161616961616161616161696
К-конспектіні толықтыру
Бм-баспа материалдарымен жұмыс
Р-реферат жазу
Тс-талдау схемасын жасау
Ко-коллеквиум тапсыру
Өж-өздік жұмыстар
АБ1-аралық бақылау жұмысы № 1
Б-баяндама жазу
Кө-көрнекіліктер жасау
Ү-сабақ жоспарларының үлгілерін жасау
Т-технология түрлерімен танысу
Қ-құжаттармен жұмыс
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz