Файл қосу
Татар тарихы
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14-5-02.01.20. | | | |17/02-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 1 басылым | | |«Түрік халықтарының | | | |тарихы»пәні | | | |оқу- әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Түрік халықтарының тарихы» «5В020300»- Тарих мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Қазақстан тарихы кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а. Мухаметжанова Н.А. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1. Қазақстан тарихы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №_____ «___» __________2013 жыл. Кафедра меңгерушісі Н.А. Мухаметжанова 2.2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №_____ « ___ » ____________2013 жыл. ОӘБ төрайымы Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және бекітілді. Хаттама № ____ «____» _________ 2013 жыл. ОӘК ________________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «____» _________201__ ж. баспа орнына) Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пән бойынша әдістемелік нұсқаулар 3 Курс саясаты және форматы 4 Бағалау саясаты 5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР -Оқытушының аты-жөні-Мухамеджанова Нургул Ахмеджанқызы, аға оқытушы -«Түрік халықтарының тарихы» -Тарих кафедрасы -Байланыс ақпараты – тел: 44-38-26, №1 оқу ғимараты, №1006 -Сабақ өткізілу орны – 404 аудитория - Пән бойынша кредиттер саны – 3 1.2 Оқу жоспарынан көшірме: Кесте -1 |курс |семестр |кредит |Дәріс | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90-94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қорытынды тестен ғана) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері Кесте -3 |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 4. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны мен сағаттарын бөлу Кесте -4 | |Тақырып және қысқаша |Дәріс |Семинар |СОӨЖ |СӨЖ | | |мазмұны | | | | | |1 |Кіріспе. |1 | | | | | | | | | | | | |Түркі халықтарының | | | | | | |тарихы пәні, оның басқа | | | | | | |да қоғамдық ғылымдардың | | | | | | |ортасындағы орны | | | | | | |Түркі халықтары тарихы | | | | | | |пәнінің мақсаты мен | | | | | | |міндеттері | | | | | |2 | Түркі халықтарының түп|1 |1 |1 |2 | | |тамыры | | | | | | |1. Ари және сақ дәуірі | | | | | |3 | Азия мен Еуропадағы |1 |1 |1 |2 | | |хундар империясы | | | | | | |1. Хундардың шығу тегі | | | | | | |2. Хун империясы | | | | | |4 |Түркі тайпалары мен |2 |1 |1 |2 | | |халықтарының шығу тегі, | | | | | | |мекендеген аймағы және | | | | | | |этникалық құрамы | | | | | | |1.Түркі дәуіріндегі | | | | | | |этникалық процестер | | | | | | |2. Түркі тілдес бауырлас| | | | | | |халықтардың географиясы | | | | | |5 |Шыңғыс хан империясы |2 |1 |1 |2 | | |және түркі халықтары. | | | | | | |1. Татарлар мен | | | | | | |монғолдар туралы | | | | | | |деректер. | | | | | | |2. Шыңғыс хан | | | | | | |мұрагерлері кезіндегі | | | | | | |түркілер | | | | | |6 |Темір және орта Азия |1 |1 |1 |2 | | |түркілері | | | | | | |1. Әмір Темір | | | | | |7 |ІХ-ХІІІ ғасырлардағы |1 |1 |1 |2 | | |русь және түркі | | | | | | |халықтары | | | | | | |1. Русьтің Хазариямен, | | | | | | |Печенектермен және | | | | | | |Қыпшақтармен қарым | | | | | | |–қатынасы. | | | | | | |2. | | | | | |8 | Кавказдағы түркі |2 |1 |1 |2 | | |халықтары. | | | | | | |1. Алтын Орда | | | | | | |құрамындағы Солтүстік | | | | | | |Кавказ халықтары | | | | | | |2. Әзірбайжан ұлтының | | | | | | |қалыптасуы және | | | | | | |мемлекетінің құрылуы | | | | | | |3. Мәдениеті. | | | | | |9 |Сібірдегі түркі |2 |1 |1 |2 | | |халықтары | | | | | | |1. Сібірді мекенднген | | | | | | |халықтардың қалыптасуы | | | | | | |мен мемлекеттерінің | | | | | | |құрылуы | | | | | | |2. Көшім тұсындағы Сібір| | | | | | |хандығы | | | | | | |3. Саха, Хақас, Тува | | | | | | |және Алтайдағы түркілер | | | | | |10 |Ноғайлы елі |2 |1 |1 |2 | | |1. Ноғай атауы, ұлты | | | | | | |және жұрты | | | | | |11 |Башқұрттар |2 |1 |1 |2 | | |1. Башқұрт атауы, және | | | | | | |ұлтының қалыптасуы | | | | | |12 |Татарлар халқының |1 |1 |1 |2 | | |этнонимі және тарихы. | | | | | | |1. Татар этнонимі. | | | | | | |2. Татар тарихы. | | | | | |13 |Қырғыздар мен ұйғырлар |1 |1 |1 |2 | | |1. Қырғыз ұлтының | | | | | | |қалыптасуы. | | | | | | |2. Ұйғыр мемлекетінің | | | | | | |құрылуы. | | | | | |14 |Өзбектер |1 |1 |1 |2 | | |1. Өзбек ұлтының | | | | | | |қалыптасуы. | | | | | | |2. Өзбек мемлекетінің | | | | | | |құрылуы. | | | | | |15 |Түрікмендер |1 |1 |1 |2 | | |1. Түрікмен ұлтының | | | | | | |қалыптасуы | | | | | | |2. Түрікмен тарихы | | | | | |16 |Осман түріктері |1 |1 |1 |2 | | |1. Түркілердің Кіші | | | | | | |Азияға келіп қоныстануы | | | | | | |2. Осман империясының | | | | | | |тарихы | | | | | |17 |Қырым татарлары |1 | | |2 | | |1. Қырым хандығы | | | | | | |2. Қырымның қилы тағдыры| | | | | |18 |Қарақалпақтар |1 | | |2 | | |1. Қарақалпақ тарихы | | | | | |19 |Алтай түріктері |1 | | |2 | | |1. Алтайдағы қазақ және | | | | | | |түркі халықтары | | | | | |20 |Жаңа тәуелсіз түркі |1 | | |2 | | |мемлекеттері | | | | | | |Барлығы |30 |15 |15 |45 | 5. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны Оқытушының жетекшілігімен жүргізілетін СӨЖ Кесте -5 |р/с |Тақырыптың атауы |Оқыту формасы |Сағат саны | |1 |Хунну тарихы (сюнну, ғұндар). |конспектілеу |3 | | | | | | | | | | | |2 |Түpкі қағанаты. |Хабарлама жазу |3 | | | | | | | | | | | |3 |Батыс түpiк қағанаты. |әдебиеттермен |3 | | |Тапсырмалар: |жұмыс | | | | | | | | | | | | |4 |Eкiншi Шығыс түpiк қағанаты. |Рефераттар талдау |3 | | | | | | | | | | | |5 |Түргеш қағанаты. |Тестпен жұмыс |3 | | | | | | |6 |Ұйғыр қағанаты. |эссе-шығарма жазу |3 | | | | | | |7 | Оғыз мемлекеті. |конспектілеу |3 | | | | | | |8 |Қарахандар мемлекеті. |Сұрақтарға жауап |3 | | | |даярлау | | | | | | | |9 |Хазар қағанаты. |Деректермен жұмыс |3 | | | | | | | | | | | |10 |Қимақ қағанаты. |Кітаппен жұмыс |3 | | | | | | | | | | | |11 |Қыпшақ тайпаларының конфедерациясы. |Хабарлама даярлау |3 | |12 |Орта Азия мен Қазақстанды моңғолдардың |әдебиеттерге |3 | | |жаулап алуы. |аннатация жасау | | |13 |Алтын Орда мен Моғолстанның ыдырауы. |Деректермен жұмыс |3 | |14 |Түрік жазба ескерткіштері. |Тарихи |3 | | | |конспектілеу және | | | | |талдаулар жасау | | |15 |Күлтегін, Білге-қаған, Тоныкөк |Конспектілеу, тест|3 | | |ескерткіштері. |сұрақтарымен жұмыс| | | |Барлығы | |45 сағат | 6 Студенттердің өздік жұмысы Кесте -6 |р/с |Тақырыптың атауы |Оқыту формасы |Сағат | | | | |саны | |1 |VII-XIII ғғ. Түркілердің рухани мәдениеті|конспектілеу |3 | |2 |Орта Азия мен Қазақстанды моңғолдардың |Хабарлама жазу |3 | | |жаулап алуы. | | | |3 | Түркілердің исламдануындағы |әдебиеттермен жұмыс |3 | | |мәдени-рухани алғышарттары тақырыбын оқу | | | |4 |«Түркі эпостары (идея, образ, историзм)» |Рефераттар талдау |3 | | |тақырыбын оқу | | | |5 |Қимақ қағанаты. |Тестпен жұмыс |3 | |6 |«Ертетүркі жазба ескерткіштері тарихи |Хабарлама даярлау |3 | | |дерек ретінде» | | | |7 |В.В.Бартольдтың ежелгі түркілерді |конспектілеу |3 | | |зерттеуде қосқан үлесі. | | | |8 |Джадидизм ағарту қозғалысы ретінде |Сұрақтарға жауап |3 | | | |даярлау | | |9 |«Мұстафа Кемал: саяси портрет» тақырыбын |Деректермен жұмыс |3 | | |оқу | | | |10 |Түркі халықтарының рухани өміріндегі |Кітаппен жұмыс |3 | | |діннің рөлі | | | |11 |Әмір Темір жорықтары |Хабарлама даярлау |3 | |12 |Қыпшақ тайпаларының конфедерациясы. |әдебиеттерге аннатация |3 | | | |жасау | | |13 |Орта Азиямен Қазақстанды моңғолдардың |Деректермен жұмыс |3 | | |жаулап алуы. | | | | | | | | |14 |Алтын Ордамен Моғолстанның ыдырауы. |Тарихи конспектілеу |3 | | | |және талдаулар жасау | | |15 |Жаңа тәуелсіз түркі мемлекеттері |Конспектілеу, тест |3 | | | |сұрақтарымен жұмыс | | | |Барлығы | |45 | | | | |сағат | 6. «Түрік халықтарының тарихы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы Кесте -7 Жұма лар123456789101112131415Бақы лау түріАБАБАБАБАБАБРБ1АБАБАБАБАБАБАБРБ2Балл дар161616161616961616161616161696 К-конспектіні толықтыру Бм-баспа материалдарымен жұмыс Р-реферат жазу Тс-талдау схемасын жасау Ко-коллеквиум тапсыру Өж-өздік жұмыстар АБ1-аралық бақылау жұмысы № 1 Б-баяндама жазу Кө-көрнекіліктер жасау Ү-сабақ жоспарларының үлгілерін жасау Т-технология түрлерімен танысу Қ-құжаттармен жұмыс
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz