Файл қосу
сабақта - сәйкес - кестесіне - заманғы - физика - өздік - жұмысы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«Орта мектептегі қазіргі| | | |заманғы физика» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 307,306 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: - студенттерде қазіргі заманғы физиканың жетістіктері жайында кең түсінік қалыптастыру, жаңа ғылыми ашылуларды және микроәлемдегі, макроәлемдегі және мегаәлемдегі физикалық жүйелердің сипаттамаларын түсіндіретін гипотезаларды талдау; - студенттердің оқушылардың бойында жаратылыс ғылымдарына деген қызығушылықтарын арттыруға мүмкіндік беретін сабақтарды жүргізуге дайындығын және ғылыми деңгейін көтеру; - студенттердің және оқушылардың физиканы меңгеруге қызығушылықтарын арттыру үшін эмоциональды фон қалыптастыру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: • ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді меңгеру негізінде орта мектептің оқу процесінде қазіргі заманғы физиканың алатын орны қандай екенін талдау; • орта мектеп оқушылары меңгеруі үшін іргелі ғылымдар, техникалар үшін физиканың нақты бағытының маңыздылығын талдау. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс; • оқыту әдістерін тиімді ұйымдастыруды; • оқушылардың шығармиашылық белсенділігін жоғарылатуды; • ақпараттық технологиямен өз бетінше жұмыс жасау іскерлігін меңгеруі тиіс; 1.6Курстың пререквизиттері: 1.6.1 «жалпы физика», 1.6.2 «теориялық физика» 1.6.3 «физиканы оқыту әдістемесі» 1.7Курстың постреквизиттері: 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. |Кіріспе.Наноғылым. |1 | |1 |1 |3 |8.1.1-8.1.4 | | |Нанообъектілердің | | | | | |С. 5-16. | | |классификациясы. | | | | | | | |2. |Нанобөлшектерді |1 | |1 |1 |3 |8.1.1-8.1.4 | | |зерттеу және синтездеу| | | | | |С. 17-38. | | |әдістері. | | | | | | | |3. |Нанотехнология. Іргелі|1 | |1 |1 |3 |8.1.1-8.1.4 | | |және қолданбалы | | | | | | | | |зерттеулер. | | | | | | | | |Нанотехнологиялардың | | | | | | | | |дамуы. | | | | | | | |4. |Нанотехнологиялардағы |1 | |1 |1 |3 |8.1.1-8.1.4 | | |кванттық эффектілер | | | | | | | |5. |Наноматериалдар және |1 | |1 |1 |3 |8.1.1-8.1.4 | | |оларды алу | | | | | | | | |технологиясы | | | | | | | |6. |Нанотехнология |1 | |1 |1 |3 |8.1.1-8.1.4 | | |инструменттері | | | | | | | |7. |Нанокластерлер, |1 | |1 |1 |3 |8.1.1-8.1.4 | | |кванттық нүктелер | | | | | | | |8. |Углеродты |1 | |1 |1 |3 | | | |наноструктуралар | | | | | | | |9. |Фотонды кристаллдар – |1 | |1 |1 |3 | | | |оптикалық асқын | | | | | | | | |решеткалар | | | | | | | |10. |Наноэлектроника |1 | |1 |1 |3 | | |11. |Микроэлектромеханикалы|1 | |1 |1 |3 | | | |қ жүйелер | | | | | | | |12. |Бізді қоршаған |1 | |1 |1 |3 | | | |нанотехнологиялар: | | | | | | | | |нақтылығы және | | | | | | | | |болашағы | | | | | | | |13. |Энергетика үшін |1 | |1 |1 |3 | | | |наноматериалдар | | | | | | | |14. |Олимпиадалық |1 | |1 |1 |3 | | | |есептердегі наноғылым | | | | | | | |15 |Нанотехнологияның |1 | |1 |1 |3 | | | |пәнаралық аспектілері | | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |- |15 |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» курсын оқыту өзара байланысты бес форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, зертханалық сабақ, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, карточкалар, сабақ жоспарларын, күнтізбелік жоспар жасау; зертханалық сабақта студенттер берілген тақырып бойынша демострациялар мен зертханалық жұмыстарды орындаулары керек. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық және зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» – 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық зертханалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ- ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа және зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық сабақ | |1 |Ричард Фейнман | |Зертханалық | | |–нанотехнологиялық революции | |сабақта | | |пророкгі | | | |2 |Машины созидания Э. Дрекслера |15 |Зертханалық | | | | |сабақта | |3 |Наноәлем инструменттері мен |20 |Зертханалық | | |әдістері | |сабақта | |4 |Нанотехнологияларды қолдану |20 |Зертханалық | | |мысалдары | |сабақта | |5 |Нанообьектілердің физикалық |20 |Зертханалық | | |қасиеттері | |сабақта | |6 |Нанообьектілердің химиялық |15 |Зертханалық | | |қасиеттері | |сабақта | |7 |компьютерлік схемотехникадағы |15 |Зертханалық | | |жәнекомпьютерлік | |сабақтаф | | |наноэлектроникадағы | | | | |нанотехнологиялар | | | |Студенттің өздік жұмысы | |3 |Академ. Ж.И.Алферов мектебінің |25 |Сабақ кестесіне | | |жұмысы жайында материалдарды | |сәйкес | | |жинақтау | | | |5,7 |Фотонды кристаллдарды алудың |50 |Сабақ кестесіне | | |қазіргі заманғы әдістері жайында| |сәйкес | | |плакатқа иллюстрациялар жинақтау| | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |2 |Қазіргі заманғы физикадағы |10 |Сабақ кестесіне | | |негізгі ашылулар | |сәйкес | |4 |Нанотехнологияның тарихи даму |10 |Сабақ кестесіне | | |болашағы | |сәйкес | |6 |Нанообьетілерді алу технологиясы|10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | | |Аралық бақылау |60 | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық сабақ | |8 |Қазіргі және болашақтағы |10 |Зертханалық | | |медицинада және фармакологияда | |сабақта | | |наноәлем білімдерін қолдану | | | | |мүмкіндігі | | | |9 |Қазіргі заманғы биотехнологияда |10 |Зертханалық | | |наноәлем білімінің практикалық | |сабақта | | |қолданылуы. Нанобиотехнология | | | | |және биоинженерия | | | |10 |Наноқұрылымды материалдар, |10 |Зертханалық | | |оларды алу әдістері | |сабақта | |11 |Нанотүтік, олардың |10 |Зертханалық | | |классификациясы және қасиеттері | |сабақта | |12-13 |Графен, углеродты нанотүтіктер |20 |Зертханалық | | |және фуллерендер | |сабақта | |14 |Нанокомпозиттер |10 |Зертханалық | | | | |сабақта | |15 | Наноәлем жұмбақтары. |10 |Зертханалық | | |Нанотехнология дамуының | |сабақта | | |болашағы. | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9 |Нанотехнологиялар қолданылатын |25 |Сабақ кестесіне | | |товарлар жайында материалдар | |сәйкес | | |дайындау | | | |11,13 |Мектеп оқушылары үшін |50 |Сабақ кестесіне | | |«Нанотехнологияға кіріспе» | |сәйкес | | |элективті курсының бағдарламасын| | | | |дайындау | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |8 |Техникадағы фотонды кристаллдар |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |10 |Наноэлектроника жайындағы ұғым |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |12 |Нанотехнология бойынша есеп |10 |Сабақ кестесіне | | |нұсқалары | |сәйкес | |14 |Нанотехнология бойынша есеп |10 |Сабақ кестесіне | | |нұсқалары | |сәйкес | | |Аралық бақылау |75 | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет Негізгі әдебиет: 1.«Нанотехнологии. Азбука для всех». Сборник статей под редакцией Ю. Третьякова, М., Физматлит, 2007. 2.«Наноматериалы. Нанотехнологии. Наносистемная техника». Сборник статей под редакцией П.П. Мальцева, М., Техносфера, 2006. 3.Андриевский Р.А., Рагуля А.В. «Наноструктурные материалы», М., Академия, 2005. 4.Андрюшин Е.А. «Сила нанотехнологий: наука & бизнес», М., Фонд «Успехи физики», 2007. 5.Кобаяси Н., Введение в Нанотехнологию, изд-во Бином, 2005. 6.Пул Ч., Оуэнс Ф. «Нанотехнологии», М., Техносфера, 2006. 7.Ратнер М., Ратнер Д. «Нанотехнология: простое объяснение очередной гениальной идеи», Изд-во «Вильямс», 2005. 8.Харрис П. «Углеродные нанотрубы и родственные структуры», М., Техносфера, 2003. Интернет-сайты 9. http://www.nanonewsnet.ru/ - сайт о нанотехнологиях #1 в России 10. http://www.nanometer.ru/ - сайт нанотехнологического общества «Нанометр» 11. http://nauka.name/category/nano/ - научно-популярный портал о нанотехнологиях, биогенетике и полупроводниках 11. http://www.nanorf.ru/ - журнал «Российские нанотехнологии» 12. http://www.nanojournal.ru/ - Российский электронный наножурнал 13. http://www.nanoware.ru/ - официальный сайт потребителей нанотоваров 14. http://kbogdanov5.narod.ru/ - «Что могут нанотехнологии?», научно- популярный сайт о нанотехнологиях .
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz