Файл қосу

Магистрантқа арналған пән бағдарламасы





    |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3 деңгейлі СМК құжат     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18-16.1.54/02-2014   |
|ПОӘК                     |Басылым №1               |                         |
|Магистрантқа арналған    |18.09.2013 ж. орнына     |                         |
|«Білім беру              |Басылым №2   05.09.2014ж.|                         |
|мекемелеріндегі          |                         |                         |
|психологиялық қызмет»    |                         |                         |







                           ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК
                                   КЕШЕНІ

                         «БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕГІ


                            ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ»


      «6M050300» – «Психология» мамандығының магистранттарына  арналған


                   Магистрантқа арналған пән бағдарламасы




































                                    Семей
                                    2014

    Кіріспе


    1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
    Құрастырушы   “Психология”  кафедрасының  профессоры,  психология  және
педагогика ғылымдарының  кандидаты ________   Б.Қ.Жарықбаев
                                                             «  05   »
                               09       2014 ж.


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
«Психология» кафедрасының отырысында.
    «  05   »           09       2014 ж. Хаттама №1


    Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.С.Сатиева


    2.2  Экономика,  құқық  және  гуманитарлық  ғылымдар  факультеті   оқу-
әдістемелік бюросының отырысында
    «  09 »           09       2014 ж. Хаттама №1


    Төрағасы  ___________ С.Х.Тойкин


    3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
    «  11 »           09       2014 ж. Хаттама №1


    ОӘК  ___________ Г.К.Искакова


    4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ
















Мазмұны



1 Жалпы мәлімет
2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны
3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Баға қою саясаты
7 Әдебиет

      1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ



13 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәлімет

      “Психология”  кафедрасының   профессоры,психология   және   педагогика
ғылымдарының  кандидаты Б.Қ.Жарықбаев
      Байланыс телефоны – тел.: 35-93-89, № 1 оқу корпусы, кабинет № 1212.
      Сабақ өткізу аудиториясы –№____аудитория.
      Берілген пән бойынша кредит саны – 2.



      1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны

    Білім беру мекемелеріндегіпсихологиялық қызмет қазіргі  заман  талабына
сай    оқытудың    мәселелері,    қарым-қатынас    психологиясы,     бірлесу
магистранттарға  кәсіби мамандыққа байланысты  маңызды  сапалар,  білім  мен
іскерлікті қалыптастытру.  Педагогикалық-психологиялық  дау-жанжалды  шешуді
ұйымдастыру  формаларын  меңгерту.   Пәнді   оқу   барысында   магистранттар
төмендегілерді білу тиіс; Жоғары мектеп  психологиясының  пәніне  байланысты
ұғымдар мазмұнын; Жоғары оқу орнында білім алу үрдісіндегі  студент  тұлғасы
және интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.). Жоғары  оқу
орнындағы белсенді оқыту  әдістері  мен  тәрбие  жұмыстарының  психологиялық
негізі;   Педагогикалық   қарым-қатынас    психологиясы;    Жоғары    мектеп
оқытушыларының педагогикалық іс-әрекет психологиясының спецификасын;  Жоғары
оқу орнының психологиялық қызметі, Педагогикалық мотивацияның  психологиялық
қосындысы туралы теорияларға талдау.





      1.3 Пәнді оқудың мақсаты

    Білім  беру  мекемелерінің  психологиялық  қызметтері   қазіргі   заман
талабына  сай  оқытудың  мәселелері,  қарым-қатынас  психологиясы,   бірлесу
магистранттарға  кәсіби мамандыққа байланысты  маңызды  сапалар,  білім  мен
іскерлікті қалыптастырту.  Педагогикалық-психологиялық  дау-жанжалды  шешуді
ұйымдастыру формаларын меңгерту және практикалық мәнін теориялық зерттеу.



      1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат

    Курстың мақсаты болашақ мамандардың жоғары мектеп психологиясының ғылым
саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін  қалыптастыруды
әрі қарай жалғастыру.





      1.5 Оқу нәтижесі

      Пәнді оқу нәтижесінде магистрант:
       Білім:  Педагогикалық  мотивацияның  психологиялық  қосындысы  туралы
теорияларға талдау және кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру.
Іскерлік:  өз  бетінше    жоғары   мектеп   педагогикасының   методологиялық
негіздерінің заңдылықтарын пайдалана біледі.
Дағды: білім беру мекемелерінің психологиялық  қызметтері  білімдер  жүйесін
тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту дағдысы.
Құзыреттілігі: Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиядан алған білімін
қолдану логикасын түсініп, толық дайындықтың болуы.




      1.6 Курс пререквизиттері

    Жоғары оқу  орнында  білім  беретін  мамандықтардың   бағдарламасындағы
жаратылыстану мен гуманитарлық пәндер бойынша білімі



      1.7 Курс постреквизиттері

    Білім  беру  мекемелерінің  психологиялық   қызметтері   курсын   оқыту
негізінде білім мен  дағдысын  қалыптастыра  отыра,  әлеуметтік  психология,
жеке  бас  психологиясы,   психология   тарихы,   жалпы   психология,   даму
психологиясы және басқа да циклдағы пәндерді меңгерту.



      2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны





      Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 1
кесте көрсетілген.


1 кесте – Сабақтар түріне  байланысты  пән  сағаттарының  бөлінуі  және  пән
мазмұны
|№  |Тақырып атауы               |Сағат саны                   |әдебиет          |
|   |                            |ЛК   |СПЗ  |ЛБ |МӨЖО   |МӨЖ  |                 |
|1  |2                           |3    |4    |5  |6      |7    |8                |
|Модуль 1. Жоғары оқу орнындағы психологиялық қызмет пәнінің әдістері мен        |
|методологисы                                                                    |
|1  |Жоғары оқу орнындағы        |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |психологиялық қызмет пәнінің|     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |әдістері мен методологисы   |     |     |   |       |     |                 |
|2  |Білім берудегі психологиялық|1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |қызметінің жүйесі.          |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|3  |Білім берудегі психологиялық|1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |қызметінің мақсаты мен      |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |міндеттері.                 |     |     |   |       |     |                 |
|4  |Магистрнттардың іс-әрекетіне|1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |психологиялық талдау        |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|5  |Магистранттардың негізгі    |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |іс-әрекеттері               |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|6  |Оқу үрдісінде балаларадың   |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |психологиялық саулығын      |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |қамтамасыз ету.             |     |     |   |       |     |                 |
|7  | ЖОО оқытушысы іс-әрекетінің|1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |түрлері және олардың        |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |психологиялық ерекшелігі    |     |     |   |       |     |                 |
|Модуль 2. ЖОО оқытушысы мен магистранттар  қарым-қатынасы                       |
|8  |ЖОО –да психологиялық       |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |қызметтің құрылысы оқытушысы|     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |мен магистранттар           |     |     |   |       |     |                 |
|   |қарым-қатынасы              |     |     |   |       |     |                 |
|9  |ЖОО оқытушысының            |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |тартымдылығы                |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|10 |Болашақ маманды             |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |қалыптастырудың             |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |психологиялық-педагогикалық |     |     |   |       |     |                 |
|   |негіздері                   |     |     |   |       |     |                 |
|11 | Білім беруде психологиялық |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |қызметтің мақсаты           |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |оқушылардың психологиялық   |     |     |   |       |     |                 |
|   |саулығын қамтамасыз ету.    |     |     |   |       |     |                 |
|12 |Магистранттардың ЖОО        |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |бітірген кезде мамандық     |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |даярлығы                    |     |     |   |       |     |                 |
|13 |ЖОО ҒЕҰ-дың                 |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |психологиялық-педагогикалық |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |ғылыми негіздері            |     |     |   |       |     |                 |
|14 |ЖОО –да психологиялық       |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |қызметті қамтамасыз ететін  |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |құжаттар                    |     |     |   |       |     |                 |
|15 |ЖОО ұжымында қарым-қатынас  |1    |1    |   |1      |3    |7.1.1.7.1.7      |
|   |проблемалары                |     |     |   |       |     |7.2.1.7.2.4      |
|   |Барлығы:                    |15   |15   |   |15     |45   |                 |



      3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар



      Бұл курс психологиялық  факультет  магистранттарына   арналған.  Білім
беру реформасын жүзеге  асыру  бағытында  көзделген  басты  шаралардын  бірі
оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі  жақсарта  түсу
мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада  атқарылған  шаралар
аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың  сатыларының
білім беру мазмұны айқындалған
      Білім беру мекемелеріндегі  психологиялық  қызмет  курсының  әр  түрлі
әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға  алынып  келеді.
Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған  осындай  еңбектер
аз. Магистранттарға   ұсынылып  отырған  осынау  құрал  оқу  бағдарламасының
жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін  тәжірибе  жүзінде,  нақты
экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен.
      Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны
толық  оқып-зерттеу   үшін   аудиториялық   сабақпен   шектелуге   болмайды,
сондықтан, сіздерге  көптеген  тақырыптарды  өзбетімен  оқып-зерттеуге  тура
келеді.  Аудиториялық  сабақтарға  дәрістер  практикалық  сабақтар   кіреді.
Семинарлық  сабақтар  сіздерге  ғылыми  әдебиеттермен   жұмыс   істеу   және
аудитория  алдында  сөйлеу  сияқты  практикалық   дағдылады   қалыптастыруға
көмектеседі. Практикалық  сабақтарға  өз  уақытында   және  жоспарға  сәйкес
толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек  арнайы
оқулықтарды  пайдаланумен  шектелмеуі  тиіс.  Конспект  жұмыстарды   семинар
сабағына арнайы басталған  жұмыс  дәптерінде  жазба  түрде  ұсынылуы  қажет.
Сонымен қатар,  жұмыс  бағдарламасында  өзбетімен  жұмыстың  келесі  түрлері
ұсынылады: МӨЖО (магистранттың  оқытушы  басшылығымен  жүргізетін  өзбетімен
жұмысы  ),   және   МӨЖ   (кейбір   тақырыптарды   тереңірек   оқып-зерттеуі
мақсатындағы  магистранттың  өзбетімен  жұмысы).   Берілген   жұмыс   түріне
байланысты  тапсырмалар  мен  олардың  орындалу  мерзімдері  4,5  кестелерде
көрсетілген. Жұмыстар  магистранттардың өзіндік ойлауы мен шығармашылығы  да
кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық  тақырыптар
қамтылып,  сол  тақырыптарға  орай  қосымша  әдебиеттер  тізімі  қарастырылу
ұсынылады.
       Бұл бағдарламаны құрастырғанда  осы  мәселелерді  мүмкіндігіше  пәнге
қатысты толық қамтуды көздедік.





      4 курс форматы



      Аудиториялық  сабақтарға  келесі  түрлер   жатады:   лекциялар   (ДС),
практикалық (СПЗ) және МӨЖО.
      Кейбір тақырыптар сабақта,ал кейбір тақырыптар өз бетінше оқылады.  Әр
тақырыпты оқу кезінде (5÷7) негізгі анықтамаларды түсініп алу қажет.
      Орындалатын рефераттар көлемі 5бетке дейін болуы керек.







      5 курс саясаты



      Сабаққа  қатысу  міндетті.  Егер  магистрант  белглі  бір  себептермен
сабақты босататын болса, онда  ол  қарастырылмаған  тақырып  бойынша  барлық
жауапкершілікті өз мойнына  алады.  Тәртіпті  бұзғандығы  үшін  аудиториядан
шығарылады немесе курс  үшін «қанағаттанарлықсыз» деген баға алады.
      Бақылау  тапсырмалары  міндетті  және  бекітілген  уақытта  тапсырылуы
қажет. Белгіленген уақыттан кеш тапсырылған  жұмыстардың  бағасы  автоматтық
түрде төмендетіледі.
      Аралық  аттестация  нәтижесі  сабаққа  қатысумен,  бақылау  жұмыстарын
орындауымен, сабақта жауап беруімен, магистранттың өздік жұмыстарымен  бірге
 есептелінеді.
      Әр түрлі көшірулер немесе плагиат (өзге оқушының  дайын  тапсырмаларын
көшіріп, қолдану) аудиториядан шығарылу  немесе  «қанағаттанарлықсыз»  деген
бағамен жазаланады.
      Ұялы телефондарды сабақ уақытында өшіру.









      6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ



      Кредит санына қармастан әрбір пәнге бір академиялық периодқа 600  балл
бөлінеді(1-8 апта - 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін; 9-15  апта
– 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін).
      Бақылаулар түріне қарай және апталар  бойынша  баллдар  үлестірілуі  2
кестеде көрсетілген.


2 кесте. – «Білім беру мекемелеріндегі психологиялық  қызмет»  пәні  бойынша
баллдар үлестірілуі
|Апта    |Бақылау түрі                        |барлығы    |Ескерту            |
|        |1-7 апталар аралығында сабаққа      |30         |                   |
|        |қатысу және оған дайындық           |           |                   |
|3       |МӨЖ 2                               |30         |                   |
|3       |ПС 2.                               |20         |                   |
|4       |МӨЖ 3                               |30         |                   |
|4       |ПС 3.                               |20         |                   |
|5       |МӨЖ 4                               |30         |                   |
|5       |ПС 4                                |20         |                   |
|6       |МӨЖ 5                               |30         |                   |
|6       |ПС 5                                |20         |                   |
|7       |1 Аралық бақылау.                   |70         |                   |
|        |1 ден 7-нші аптаға дейін оқудың     |300        |Жеке тапсырманың   |
|        |қорытынды баллдары                  |           |орындалуы          |
|        |8-15 апталар аралығында лекциондық  |30         |                   |
|        |сабақтарға қатысу және оғандайындық |           |                   |
|8       |МӨЖ 6                               |20         |                   |
|8       |ПС 6                                |10         |                   |
|9       |МӨЖ 7                               |20         |                   |
|9       |ПС 7                                |10         |                   |
|10      |МӨЖ 8                               |20         |                   |
|10      |ПС 8                                |10         |                   |
|11      |МӨЖ 9                               |20         |                   |
|11      |ПС 9                                |10         |                   |
|12      |МӨЖ 10                              |20         |                   |
|12      |ПС 10                               |10         |                   |
|13      |МӨЖ 11                              |20         |                   |
|13      |ПС 11                               |10         |                   |
|14      |МӨЖ 12                              |20         |                   |
|14      |ПС 12                               |20         |                   |
|15      |Аралық бақылау 2 (қорытынды).       |50         |                   |
|        |8 және 15 апталар бойынша қорытынды |300        |Жеке тапсырманы    |
|        |баллдар                             |           |орындау            |
|Емтихан бойынша қорытынды баға              |400                            |
|Академиялық кезеңдегі барлық баллдар жиыны  |1000                           |






      7 Әдебиет




      7.1 Негізгі әдебиет

      7.1.1 Дьяченко М.И и др. Психология высшей школы  Минск 2006.
      7.1.2 Ольшанский Д.В. Новая педагогическая психология М., 2008.
      7.1.3Сто великих психологов М., 2004.
      7.1.4 Вундт В. Введение в психологию. Питер, 2008.
      7.1.5 Демидова И.Ф. Педагогическая психология. Росов-на-Дону, 2006.
      7.1.6.Исаев  Е.И.  Пути   совершенствования   психолого-педагогической
подготовки будущего учителя. Тула, 2009.
      7.1.7 Семенова Е.М. Советы психолога учителю. М., 2005.



      7.2 Қосымша әдебиет

      7.2.1.Берн Э. Игры, в которые играют люди. Л., 2008.
      7.2.2 Добрович А.Б. Воспитателю о психологии и  психогигиене  общения.
М., 2007.
      7.2.3 Скотт Дж. Г. Способы разрешения конфликтов. Киев., 2008.
      7.2.4 Цукерман Г.А. Виды общения в обучении. Томск, 2006.





Пәндер