Файл қосу
Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-4.1.127/02-2014 | | | | | | «Кәсіби-бағытталған | | | |ағылшын тілі» пәнінен |№ 1 басылым | | |студенттерге арналған |11.09.2014ж. | | |оқу-әдістемелік кешені | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Кәсіби-бағытталған ағылшын тілі» пәні бойынша «5В050900» - «Қаржы» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1.ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған __________ « 29 » тамыз 2014ж. Токсеитова Асель Сембаевна , «Қаржы» кафедрасының аға оқытушысы, экономика ғылымдарының магистрі. 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. «Қаржы» кафедрасының мәжілісінде Хаттама №1, « 29 » тамыз 2014ж. Кафедра меңгерушісі ___________ Ибраимова С.Ж. 2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама №1, « 09 » қыркүйек 2014ж. ОӘБ төрағасы______________ Тойкин С. Х. 3.БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу- әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып д\және баспаға ұсынылды Хаттама №1, « 11 » қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4.АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы мәліметтер. 2. Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу. 3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән бойынша жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты-жөні – Токсеитова Асель Сембаевна, аға оқытушы, экономика ғылымдарының магистрі 2. Кафедра – Қаржы; 3. Байланыс ақпараттары – тел: 53-03-16, оқу ғимараты № 8, кабинет № 229; 4. Берілген пән бойынша кредиттер саны - 1 1.2 Пәннің мақсаты қазақ тілді топтардағы студенттердің, мамандыққа сәйкес, экономикалық ой-өрісін ағылшын тілдік деңгейде меңгерту. 1.3 Пәнді зерттеудің негізгі тапсырмалары: - ағылшын тілін кәсіптік қарым-қатнас құралы ретінде меңгеру; - ағылшын іскерлік қарым-қатнас құралы ретінде меңгеру; - студенттердің ауызша және жазбаша кәсіби салада сөйлеу тәртібі мен мәдениетінің деңгейін көтеру; - мамандық туралы энциклопедиялық және зияткерлік–мәдени мәліметтермен студенттердің білімін толықтау; - студенттердің сөйлеуін лексико-грамматикалық қатарлармен толықтау; - студенттердің диалогтық және монологтық сөйлеуін, ауызша және жазбаша түрде дамыту. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде студенттердің: - мамандықтар бойынша қолданылатын экономикалық терминдердің дұрыс қолданыс жүйесі; - мамандыққа сәйкес экономикалық терминдерді қатыстыра отырып, қазақ тіліндегі сөйлеу түрлері, жанрлары, стильдерінің әртүрлілігі жөнінде түсініктері болуы; - мамандыққа сәйкес экономикалық терминдердің дұрыс баламасын; - мамандыққа сәйкес экономикалық терминдерді студенттердің сөйлеу дағдысында дұрыс пайдалануын; - кәсіби қызмет саласындағы тілдік, стильдік сауаттылықтың болуы білуі; - қызметтік келісім сөз, іскерлік сөйлесу жүргізуге; - ғылыми, іскерлік, жарияланым стиліндегі мәтіндер жаза білуге; - экономикалық ғылыми мақалалар жаза білуге; - БАҚ көздеріндегі экономикалық ақпараттар бойынша талдаулар жасай білуге икемді болуы; - мамандық бойынша кәсіби ағылшын тілі деңгейінде ерін сөйлеуге; - қызметтік-іскери құжаттарды ресми дұрыс рәсімдеуге практикалық машықтарды иемденуі қажет. Курстың басты деректемесі Осы пәнді меңгеру үшін төмендегі пәндерді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар қажет: қазақ тілі, мамандыққа кіріспе. Курстың деректемесі Пәнді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар жазбаша мәтіндерді, ресми-іскерлік құжаттарды ресімдеуге көмектеседі, кәсіби салада қазақ тілін сәтті меңгеруі, мамандық бойынша студенттердің коммуникативтік қабілетін дамытуы үшін қажет. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |№ |Тақырып атаулары және мазмұны |Cағат саны |Әдебиет | | | |Практикалық|ООӨ|ОӨЖ| | | | |сабақ |Ж | | | |1.|Грамматикалық материал: |2 |2 |5 |7.1.1 | | |Introduction (alphabet, sounds, basic | | | |7.1.2 | | |rules of reading) | | | |7.1.8 | | |to be,to have (in the Present, Past, | | | |7.1.11 | | |Future Indefinite Tenses) | | | |7.1.14 | | |look(s) \ look(s) like using | | | | | | |Лексикалық тақырып: | | | | | | |Names and family | | | | | | |Text: 1. What’s in a name? | | | | | | |2. How to remember names at parties. | | | | | |2.|Грамматикалық материал: |2 |2 |5 |7.1.1 | | |Оборот There is/ There are. | | | |7.1.2 | | |The Noun. The Article. | | | |7.1.8 | | |Classification of nouns. Proper nouns. | | | |7.1.11 | | |Class nouns. Material nouns. Abstract | | | |7.1.14 | | |nouns. Grammatical categories of nouns. | | | | | | |The category of number. The category of | | | | | | |case. | | | | | | |The Use of articles with common nouns. | | | | | | |The use of the indefinite article with | | | | | | |class nouns. The use of the definite | | | | | | |article with class nouns. The use of | | | | | | |indefinite and definite articles with | | | | | | |nouns of material. The use of indefinite| | | | | | |and definite articles with abstract | | | | | | |nouns. The use f articles with proper | | | | | | |nouns. The use of articles with nouns in | | | | | | |set expressions. | | | | | | |Лексикалық тақырып: | | | | | | |Place. Holidays. Countries. | | | | | | |Text: | | | | | | |Win a dream holiday for two! | | | | | |3.|Грамматикалық материал: |2 |2 |5 |7.1.1 | | |The Pronoun. The Preposition. | | | |7.1.2 | | |The pronouns. Classification of pronouns:| | | |7.1.8 | | |personal, possessive, reflexive, | | | |7.1.11 | | |reciprocal, demonstrative, interrogative,| | | |7.1.14 | | |relative conjunctive, defining, | | | | | | |indefinite, negative | | | | | | |The Preposition. | | | | | | |Classification of prepositions. | | | | | | | | | | | | | |Лексикалық тақырып: | | | | | | |Love. Relationships. Stories. | | | | | | |Text: 1. The Hollywood director and the | | | | | | |native American. | | | | | | |2. Dinner by post. | | | | | |4.|Грамматикалық материал: |1 |1 |5 |7.1.1 | | |The Adjective. | | | |7.1.2 | | |Classifications of the Adjective | | | |7.1.8 | | |The Adverb. | | | |7.1.11 | | |Classification of Adverbs: | | | |7.1.14 | | | | | | | | | |Лексикалық тақырып: Shopping. Presents. | | | | | | |Clothes | | | | | | |Text: 1What people really want for their | | | | | | |birthday. | | | | | | |2. The real price of fashion. | | | | | |5.|Грамматикалық материал: |1 |1 |4 |7.1.1 | | |The Numeral. | | | |7.1.2 | | |The Cardinal Numerals | | | |7.1.8 | | |Ordinal Numerals | | | |7.1.11 | | |Dates. | | | |7.1.14 | | |The Present ( Past, Future ) | | | | | | |Indefinite Tenses. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Лексикалық тақырып: Fit. | | | | | | |Sport. Health and fitness. | | | | | | |Text: 16 ways to de-stress. | | | | | |6.|Грамматикалық материал: |1 |1 |3 |7.1.1 | | |The Present (Past, Future) Continuous | | | |7.1.2 | | |Tenses. | | | |7.1.8 | | |The Present (Past,Future) Perfect Tenses.| | | |7.1.11 | | |The Use of the Present Perfect Тense. The| | | |7.1.14 | | |Use of the Past Perfect Тense. | | | | | | |The use of the Future Perfect Тense | | | | | | | | | | | | | |Лексикалық тақырып: | | | | | | |Job. Work. Experience. | | | | | | |Text: From mountains to modelling | | | | | |7 |Грамматикалық материал: |1 |1 |3 |7.1.1 | | |The Passive Voice. | | | |7.1.2 | | |Лексикалық тақырып: | | | |7.1.8 | | |Eco. Protests. Green issues. | | | |7.1.11 | | |Text: Climate change march. | | | |7.1.14 | | |Text: How green are you? | | | | | |8 |Грамматикалық материал: |1 |1 |3 |7.1.1 | | |Modal Verbs. | | | |7.1.2 | | |Definition | | | |7.1.8 | | |Can, Nay, Must, Should and Ought, Need. | | | |7.1.11 | | |Лексикалық тақырып: | | | |7.1.14 | | |Education. Schools. Social change. | | | | | | |Text: Three generations. | | | | | | |Text: Meet the parents. | | | | | |9 |Грамматикалық материал: |1 |1 |3 |7.1.1 | | |Sequence of tenses. Direct and Indirect | | | |7.1.2 | | |Speech. | | | |7.1.8 | | |Indirect Speech (statements, commands, | | | |7.1.11 | | |general and special questions) | | | |7.1.14 | | | | | | | | | |Лексикалық тақырып: | | | | | | |Smile. Character. The face. | | | | | | |Text: “ Smile and the world smiles with | | | | | | |you. Cry and you cry alone.” | | | | | |10|Грамматикалық материал: |1 |1 |3 |7.1.1 | | |Non-finite forms of the verb (The | | | |7.1.2 | | |Infinitive) | | | |7.1.8 | | |Лексикалық тақырып: Lifestyle. Health. | | | |7.1.11 | | |Food. Cars. | | | |7.1.14 | | |Text: How not to die before you get old. | | | | | | |Text: My first car. | | | | | |11|Грамматикалық материал: |1 |1 |3 |7.1.1 | | |Non-finite forms of the verb. | | | |7.1.2 | | |(The Participle) | | | |7.1.8 | | |Participle Constructions. | | | |7.1.11 | | |Лексикалық тақырып: | | | |7.1.14 | | |Animals. Pets. People. | | | | | | |Text: Stories about animals. | | | | | |12|Грамматикалық материал: |1 |1 |3 |7.1.1 | | |Non-finite forms of the verb. | | | |7.1.2 | | |(The Gerund) | | | |7.1.8 | | |Gerundial Construction. | | | |7.1.11 | | |Лексикалық тақырып: Coincidences. | | | |7.1.14 | | |Buildings. The weather. Predictions | | | | | | |Text: The coolest hotel in the world. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Барлығы |15 |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК КЕПІЛДЕМЕ Курс барысы: 12 тақырып «Кәсіби бағытталған ағылшын тілі» курсының барлық мазмұнын қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 15 аудиториялық сағат, соның ішінде, 15 сағат практикалық (семинарлық) сабақ қарастырылған. Аудиториялық дәріс курсы студент білімін жүйелендіретін негізгі және маңызды көзі болып табылады. Практикалық сабақтар – студенттердің өз бетінше жұмыс орындауын дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға бағытталған оқу сабақтарының нысанының бірі болып табылады. Пән бойынша практикалық сабақтар студенттерге ғылыми әдебиеттер негізінде өздік жұмыстарды орындауға және ауызша өз ой-пікірін жеткізе білуге мүмкіндік беретін семинарлар түрінде өткізіледі. Практикалық (семинарлық) сабақтар жоспар бойынша жүргізіледі және студенттердің үнемі сабаққа дайындығын, олардың жауаптарын мұқият тыңдауды, теориялық білімді есептер мен тапсырмаларды орындаумен бекітуді талап етеді. Практикалық сабақтар пәннің күрделі сұрақтарын терең меңгеруге және студенттердің өздік жұмыстарын қорытындылаудың негізгі нысаны болып табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы білікті жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді. ОӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: ОӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Кәсіби бағытталған ағылшын тілі» курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен ОӨЖ кәсіби мәтіндер беріліп, сол мәтіндерді орыс тіліне аударуғ және мәтіндер бойынша глоссарий, сөздік құру түрінде орындалады. Сонымен қатар мемлекеттік тілде мамандыққа қатысты құжаттар үлгілерін толтыру түрінде орындалады. ОӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген тапсырманың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. ОӨЖ тапсырмасын өзінің жеке логин парольдері арқылы студенттік порталға кіріп, электронды журналға жібереді. Өздік жұмысын уақытында жібермесе, білімдері бағаланбайды. Сондықтан берілген тапсырманы уақытында, толық жіберу қажет. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады. Курсты тамамдағаннан кейін студент білуі тиіс: 1. «Ағылшын тілі» курсының мақсаттары мен міндеттерін. 2.Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды. 3.Оқытылатын тіл елі мен Қазақстанда мәдениеттің, құндылык бейімделушіліктердің жүйесін, мәдениеттердегі ортақтықтар мен айырмашылықтарды. 4.Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін. 5.Оқытылатын шет тілін жеткізушілердің тілдеріндегі ұлттық-мәдени ерекшеліктерді(сөйлеу мінез - құлқының вербалды және вербалды емес құралдары). 6.Оқытылатын тілдің орфоэпиялық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын). Студенттер мынаны істей білуі тиіс: 1.Ағылшын тілінде сөйлей алу және түсіну,жаза алу этикасының талаптарына сәйкестікте ұстай алу; 2.Басқа мәдениет өкілдерінің жағдайларға байланысты қалыптасқан мінез- құлқын пайымдай білу; 3.Екі мәдениеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата білу, барабар аударманы жүзеге асыру және өзінің тілдік мінезінің жағдайятты-барабар стратегиясын және тактикасын іске асыру, мақсат білімдерді пайданалу; 4.Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес өз ойларын шет тілінде бере алуы; Тілдің мазмұндылығын,айтылымның ақпараттылығын, қисындылығын, орындылығын, мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу; 5. Жиі кездесетін тілдік қателердің алдын алу; 3.5. 1 семестр - курстың пререквизиті: жоқ 2 семестр - курстың пререквизиті ағылшын тілі I 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабаққа қатысу. Машықтану сабағына қатысу міндетті. Егер де белгілі бір себеппен сабаққа қатыса алмаған жағдайда оқушы сабақта алынған тапсырма үшін жауапты болады. Тәртібі. сабақ кезінде тәртіпті бұзғаны үшін оқушы сабақтан босатылады немесе F бағасы қайылады. Үй жұмысы. Үй жұмысы міндетті түрде орындалуы керек және машықтану сабағы немесе ОСӨЖ- ден кейін өткізілу керек. Межелік аттестация. Семестр бойы екі межелік бақылау жұмысы өткізіледі. Бақылау жұмысының бағасы төмен болған жағдайда қосымша тапсырма берілмейді.Сонымен қатар ешқандай қайта тапсыру болмайды. Бақылау жұмысы кезінде кітап және конспект қолдануға болмайды. Емтихан. Қорытынды емтиханда екі семестр байы өтілген тақырыптардың барлығы қамтылады. Көшіру. Кез-келген көшіру қатаң жазаланады: оқушы сабақтан босатылады немесе F бағасы қойылады. Сабақ барысында ұялы телефондарды міндетті түрде өшіру керек. 4.1 ООӨЖ және ОӨЖ мазмұны |№ | | ОӨЖ | |п\п|ООӨЖ | | | | аудиториялық | аудиториядан тыс | | |1 | | 3 | 4 | | |2 | | | |1 | Introduction |1.Short history of the |1.About myself | | |(alphabet, sounds, |English language. |2.My working day | | |basic rules of |«Verb to be» (in Present, | | | |reading) |Future, Past Indefinite |Ауызша хабарлама | | |Verb to be, to have. |Tenses) тақырыбы бойынша |дайындау. | | | |практикалық тапсырмаларды | | | | |орындау | | |2 |Construction there | «The Noun» «The Article» |1. My academy. | | |is/there are. |тақырыптары бойынша |2. My flat. | | |The Noun. The Article|практикалық тапсырмаларды | | | | |орындау |Берілген тақырып | | | | |бойынша хабарлама | | | | |дайындау. | |3 | The Pronoun. The | «The Pronoun», «The |1.My home town. | | |Preposition. |Preposition» |2. My friends. | | |The pronouns. |тақырыптары бойынша |Ауызша хабарлама | | |Classification of |практикалық тапсырмаларды |дайындау. | | |pronouns: personal, |орындау | | | |possessive, | | | | |reflexive, | | | | |reciprocal, | | | | |demonstrative, | | | | |interrogative, | | | | |relative conjunctive,| | | | |defining, indefinite,| | | | |negative | | | | |The Preposition. | | | | |Classification of | | | | |prepositions. | | | | | | | | | | | | | |4 |The Adjective. |«The Adjective» «The |1.My hobby. | | |Classifications of |Adverb» тақырыптары |2. My future | | |the Adjective |бойынша практикалық |profession. | | |The Adverb. |тапсырмаларды орындау |Әңгіме дайындау. | | |Classification of | | | | |Adverbs: | | | |5 |The Numeral. |«The Numeral», |1.Kazakhstan is my | | |The Cardinal Numerals|«Indefinite» тақырыптары |homeland. | | |Ordinal Numerals |бойынша практикалық |2. Capitals: Astana. | | |Dates. |тапсырмаларды орындау |Берілген тақырып | | |The Present ( Past, | |бойынша хабарлама | | |Future ) | |дайындау. | | |Indefinite Tenses. | | | |6 |The Present (Past, |«The Present, Past, Future|1.Capitals: London. | | |Future) Continuous |Continuous Tense», |2. Geographical | | |Tenses. |тақырыптары бойынша |position and | | |The Present |практикалық тапсырмаларды |political system of | | |(Past,Future) Perfect|орындау |Kazakhstan. | | |Tenses. |«The Present, Past, Future|Әңгіме | | |The Use of the |Perfect Tense» тақырыптары|дайындау.Ауызша | | |Present Perfect |бойынша практикалық |хабарлама дайындау. | | |Тense. The Use of the|тапсырмаларды орындау | | | |Past Perfect Тense. | | | | |The use of the Future| | | | |Perfect Тense | | | | | | | | |7 |The Passive Voice. |«The Passive Voice. |Economy, culture and | | | |» тақырыбы бойынша |customs and | | | |практикалық тапсырмаларды |traditions of | | | |орындау |Kazakhstan. | | | | |Берілген тақырып | | | | |бойынша хабарлама | | | | |дайындау. | |8 |Modal Verbs. | | | | |Definition | |Geographical position| | |Can, Nay, Must, | |and political system | | |Should and Ought, | |of The United Kingdom| | |Need. | | | | | | |Берілген тақырып | | | | |бойынша хабарлама | | | | |дайындау. | |9 |Sequence of tenses. | Indirect Commands | The United | | |Direct and Indirect |Indirect statements |Kingdom(culture and | | |Speech. |Indirect questions |customs and | | |Indirect Speech | |traditions) | | |(statements, | |Ауызша хабарлама | | |commands, general and| |дайындау. | | |special questions) | | | |10 |Non-finite forms of |Етістіктің жақсыз | | | |the verb (The |түрлеріне арналған |The United States of | | |Infinitive) |жаттығуларды орындау |America (geographical| | | | |position, economy, | | | | |culture, political | | | | |system, customs and | | | | |traditions, | | | | |holidays). | | | | |Мәтін дайындап келу. | |11 |Non-finite forms of | Етістіктің жақсыз | Higher education in | | |the verb. |түрлеріне арналған |Kazakhstan . | | |(The Participle) |жаттығуларды орындау |Берілген тақырып | | |Participle | |бойынша хабарлама | | |Constructions. | |дайындау. | |12 |Non-finite forms of |Етістіктің жақсыз |1. Higher education | | |the verb. |түрлеріне арналған |in English speaking | | |(The Gerund) |жаттығуларды орындау |countries. | | |Gerundial | |2. Holidays. | | |Construction. | |Мәтін дайындап келу. | 5 КУРС САЯСАТЫ Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы беріледі. Ол эссе немесе тапсырма, талқылау түрінде ұсынылады. Сонымен қатар студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік жұмысы беріледі. Онда ол бақылау формасы түрінде немесе сұрақ жауап түрінде жүргізіледі. Студенттің әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасында (4 бөлім Бағалау саясаты) көрсетілген баллдар бойынша бағаланады. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі. Студенттер Семей қаласының Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Балдарды апта бойынша бөлу және бақылау түрлері кестеде көрсетілген «Кәсіби қазақ тілі» пәні бойынша бадарды бөлу Кесте 2 1234567P89101112131415PДәріс (аудиториялық сабақтарға қатысу)3030ПС51515202025-1005101015152025-100ОӨЖ00400040080004000040080Межелік бақылау90909090300300 7ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New Inside out – Macmillan, 2008. 7.1.2 Агабекян И.П., Коваленко П.И., Кудряшова Ю.А. Ангийский язык для экономистов. – Москва 2007. 7.1.3 Рысбаева Г.К. Ағылшын тілі грамматикасы. – Алматы 2009. 7.1.4 Қайырбаева Р.С., Мәкішева М.К. Ағылшын тілі. – Алматы 1999. 7.1.5 Баймұқанова Б., Батықова Ж., Мұхтарова Ш., Мұхсинова А. А. Ағылшын тілі практикумы.- Астана 2010. 7.1.6 Амандыкова Г., Кабышова Л., Лексикология английского языка.- Астана 2008. 7.1.7 Гарагуля С.В. Английский для делового общения.-Ростов-на-Дону 2013 7.1.8 Голицинский Ю.Б., Грамматика англ. языка.-М., 1997. 7.1.9 Баданбекқызы З. English.,1997. 7.1.10 Қайырбаева Р.С. Ағылшын тілі. – А., 2005. 7.1.11 Качалова, К.Н. Практическая грамматика англ. языка с упражнениями и ключами.- М., 1996. 7.1.12 Ислам, А. Английский язык.- А.,2007. 7.1.13 Хомутова Е.В., Интенсивный курс английского языка для физиков 7.1.14 Агабекян И.П «Английский язык для техничских вузов»,Ростов-на-Дону,2001. 7.2Қосымша әдебиет 7.2.1 Eckersley C.E. English for Everybody.B.1.-СПб.,1999. 7.2.2 Eckersley C.E. English for Everybody.B.2.-СПб.,1999. 7.2.3 Eckersley C.E. English for Everybody.B.3.-СПб.,1999. 7.2.4 Eckersley C.E. English for Everybody. B.4.-СПб.,1999. 7.3Электронды оқулық 7.3.1 English "LINGUA" для начинающих: Электронный учебник /Н. Букетова.- Караганда, 2007.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz