Файл қосу

акварель - натюрморт - заттардан - фонда - этюд - орындау - боөж




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                        |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|СМК 3-дәрежелі құжаты          |ПОӘК              |ПОӘК 042-33.1.37/02-2014   |
|ПОӘК                           |Баспа №1          |                           |
|«Академиялық кескіндеме-I, II» |11.09.2014        |                           |
|білімалушыларға арналған       |                  |                           |
|бағдарламасы                   |                  |                           |














                      ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                      «Академиялық кескіндеме – I, II»

              5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандық үшін

                    БІЛІМАЛУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ


































                                    Семей
                                    2014
                                  Алғы сөз

1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырушы ___________  « 03 »    09    2014 ж.  А.Р.Рахметова
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНды
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедра мәжілісінде
Хаттама № 1 « 03 »   09   2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі ____________ М.С. Мырзаканов
2.2  Педагогикалық  факультетінің   оқу-әдістемелік   бюросының   отырысында
қарастырылды
Хаттама № 1 « 05 »   09   2014 ж.,
Төрайым _____________ Т.Ш. Ахметова

3  БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама № 1 « 11 »   09   2014 ж.,
Төрайым _____________  Г.К. Искакова

АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН






















                                   Мазмұны

|1 Жалпы                                                                |4 |
|ережелер...............................................................|  |
|.................................                                      |  |
|2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды                 |5 |
|бөлу.................                                                  |  |
|3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік                                        |7 |
|нұсқаулықтар.............................................              |  |
|4 Пәннің                                                               |7 |
|форматы................................................................|  |
|................................                                       |  |
|5 Пәннің                                                               |7 |
|саясаты................................................................|  |
|..................................                                     |  |
|6 Баға қою                                                             |7 |
|саясаты................................................................|  |
|...............................                                        |  |
|7                                                                      |8 |
|Әдебиеттер.............................................................|  |
|............................................                           |  |



































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Рахметова Алия Рашитовна, оқытушы, магистр
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел. 30-41-03, №2 оқу ғимараты
Сабақ өткізілу орны – №2 оқу ғимараты, аудитория №407
Пән бойынша кредиттер саны: 1 семестр – 2 кредит, 2 семестр – 2 кредит

1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаты:
     Академиялық  кескіндемені  оқып-үйрену  процесіндегі   алынған   білім
кескіндеменің әр түрлі салаларында шығармашылықпен  жұмыс  істеудің  негізгі
көзі болып табылады. Академиялық кескіндеме – реңдік  көре  білуді  дамытуға
көмектеседі, сәндік қолөнерде, дизайнда,  композицияда  көркемдік–мәнерлікке
жеткізеді.
      Кескіндеме, долбар және суреттеме жаттығуларымен  бекітіледі.  Болашақ
суретші-маман жинақтаған тәжірибелеріне  сүйене  отырып  кескіндеме  салудың
сапалық  сипаттарын  жетілдіре  түседі  және  өз   бетімен   жұмыс   жасауға
дағдыланады.

1.3 Пәнді оқудың мақсаты:
    Кескіндеменің бейнелеу мүмкіндіктерінің  негізгі  заңдылықтарын  игеру,
кескіндеме  құралдарының  көмегімен  реалистік  бейнелерді  салу.  Натураның
көлемі   мен   кеңістіктегі   кейпін   шыншылдықпен    бейнелеу,    бейненің
көркемдік–мәнерлігіне  жету.   Білімалушылардың   шығармашылық   мүмкіндігін
дамыту.

1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:

Білімалушыларды мәдениетке, өнердегі шығармашылыққа баулу.


Бейнелеу  өнерінің  әдістемелері  мен  тәсілдерін  білімділікпен   меңгеруді
   қалыптастыру.


1.5 Оқыту нәтижелері:
    Пәнді оқу нәтижесіндегі білімалушы міндетті:
- білу:
      - курстың  пәні  мен  міндетін;
      - мамандық бойынша мемлекеттік стандартқа енгізілген,  сондай-ақ  оқу
        бағдарламаларына негізделген «Академиялық кескіндеме-I, II» пәнінің
         жалпы мазмұның;
      - педагогикалық және жалпы білім беру ғылымын.
- игеру:
      -  кескіндеме  жазу  негіздерін  теориялық  және  практикалық   түрде
        меңгеру;
      - өз бетімен берілген шығармашылық тапсырмаларды орындау;
      -  педагогикалық   практикада   кәсіби   іс-әрекетінде   шығармашылық
        жұмыстарымен өз бетінше қолдану.
- ұғып алу:
      - негізгі ұғымдарын;
      - кескіндеменің бейнелеу мүмкіндіктерінің орындау заңдылықтарын;
- түсіну:
      - кескіндеме техниканың тілін;
      - графикалық жобалауда қажеттілігі.
- қолдана білу:
      - жаттығуларды орындау ретін.
- істей алу:
      - кескіндемені бейнелеу жұмыс істей алу;
      - композиция және  перспектива  зандылықтарын  білу,  оны  шешу  үшін
        бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы
        вариантты таңдау.
- икемдену:
      - кескіндеменің негізгі терминологиясын;
      - кескіндеме пәні бойынша сабаққа қойылатын  талаптарды,  әдістемелік
        материалдарды.

1.6 Пән пререквизиттері:
Композиция, Академиялық сурет I, II

1.7 Пән постреквизиттері:


2 САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1

|№  |Тақырып                          |Сағаттар                   |Әдебиеттер  |
|р/с|                                 |                           |            |
|   |                                 |ДС   |ЗС  |ТС   |БОӨЖ |БӨЖ  |            |
|1 семестр                                                                     |
|1  |«Кескіндеме» туралы түсінік.     |-    |-   |1    |-    |2    |7.1.3,      |
|   |Реалистік кескіндеменің          |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|   |тапсырмалары. Түстердің табиғаты.|     |    |     |     |     |            |
|   |Спектр. Түстің негізгі қасиеті.  |     |    |     |     |     |            |
|   |Акварельді кескіндеменің         |     |    |     |     |     |            |
|   |техникасы.                       |     |    |     |     |     |            |
|2  |Бейтарап фонда пішіні мен түсі   |-    |-   |3    |1    |5    |7.1.3,      |
|   |қарапайым заттардан құралған     |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|   |натюрморт (гризайль)             |     |    |     |     |     |            |
|3  |Екі заттан құралған ашық фонда   |-    |-   |2    |1    |3    |7.1.3,      |
|   |орналасқан этюд (акварель)       |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|4  |Тұсқыл фонда екі заттан құралған |-    |-   |2    |1    |3    |7.1.3,      |
|   |натюрморттың этюді               |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|5  |Түстері ұқсас, бірақ әртүрлі     |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |қаныққан түсті заттардан         |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|   |натюрморт.                       |     |    |     |     |     |            |
|6  |Жасыл фонда қызыл реңді екі-үш   |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |заттардан құрылған этюд          |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|   |(Қарама-қарсы қойылымда басқа түс|     |    |     |     |     |            |
|   |болуы мүмкін, мысалы көк және    |     |    |     |     |     |            |
|   |қызғылт сары, күлгін және сары)  |     |    |     |     |     |            |
|7  |Қызыл фонда жасыл реңді          |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |2-3 заттардан этюд (қарама-қарсы |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|   |түстер қойылымда басқа болуы     |     |    |     |     |     |            |
|   |мүмкін, мысалы көк және қызғылт  |     |    |     |     |     |            |
|   |сары, күлгін және сары)          |     |    |     |     |     |            |
|8  |Түсі бойынша қарама-қарсы        |-    |-   |6    |4    |8    |7.1.3,      |
|   |заттардан натюрморт (акварель)   |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|9  |Көкөністермен натюрморт          |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |(акварель)                       |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|Барлығы                              |-    |-   |30   |15   |45   |            |
|2 семестр                                                                     |
|1  |Әңгімелесу. Ахроматикалық және   |-    |-   |2    |-    |4    |7.1.3,      |
|   |қарама-қарсы түстерге натюрморт  |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|   |(акварель)                       |     |    |     |     |     |            |
|2  |Жылы реңдері басым қарама-қарсы  |-    |-   |6    |3    |9    |7.1.3,      |
|   |түстерге натюрморт (акварель)    |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|3  |Суық реңдегі басым қарама-қарсы  |-    |-   |6    |4    |8    |7.1.3,      |
|   |түстерге натюрморт (акварель)    |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|4  |Суық түспен өңденген 2-3 заттан  |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |этюд (акварель)                  |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|5  |Жылы түспен өңденген 2-3 заттан  |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |этюд (акварель)                  |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|6  |Түсті фонда заттардан натюрморт  |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |(акварель).                      |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|7  |Ашық бейтарап фонда қаныққан     |-    |-   |4    |2    |6    |7.1.3,      |
|   |түсті заттардан этюд (акварель)  |     |    |     |     |     |7.1.4, 7.1.6|
|Барлығы                              |-    |-   |30   |15   |45   |            |

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР
     Негізгі, қосымша және анықтама әдебиеттерін үнемі оқып отыру, интернет
сайттармен жұмыс істеу, қысқаша  жазбалар  жазу,  курс  бойынша  тәжірибелік
жұмыстарды уақытында орындау, тапсырмаларды тапсыру уақытынан кешіктірмеу.

4 ПӘННІҢ ФОРМАТЫ
     Курс бойынша білуге тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы
қамтып,  түсіндіреді.  Сабақ  барысында  білімалушының  теориялық    білімі,
белсенділігі,  ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы  бағаланады.
Тәжірибелік сабақта алған білімдерін жинақтап білімалушылар  БОӨЖ  және  БӨЖ
тапсырмаларын орындайды. БОӨЖ және БӨЖ тапсырмаларын  орындау  үшін  қосымша
әдістемелік нұсқаулар оқу-әдістемелік материалдарында толығымен жазылған.

5 ПӘННІҢ САЯСАТЫ
- тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу;
- себепсіз сабақтан босатпау, ауырып қалған себебінде  медициналық  анықтама
әкелу;
-   босатылған   сабақтарды   оқытушымен   келісілген   уақытта   босатылған
-сабақтарды тапсыру, тапсырмаған жағдайда бағалары төмендейді;
- оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылық түрде қарау;
- БӨЖ және БОӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау.

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
     Апта  және  бақылау  түрлері  бойынша  баллдардың   реттелуі   кестеде
келтірілген

        «Академиялық кескіндеме – I, II» пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2


   |Апта    |Бақылау түрі                            |Баллдардың  |Қосымша   |
|        |                                        |барлығы     |          |
|1       |2                                       |3           |4         |
|1-7     |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |          |
|        |сабақтарына қатысқан үшін               |            |          |
|1-7     |Тәжірибе сабағы                         |100 балл    |          |
|1-7     |БОӨЖ                                    |35 балл     |          |
|1-7     |БӨЖ                                     |65 балл     |          |
|7       |1 Рубеждік бақылау                      |70 балл     |          |
|1-ші мен 7-ші апта аралығында алынатын баллдардың|300 балл    |          |
|барлық саны                                      |            |          |
|8-15    |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |          |
|        |сабақтарына қатысқан үшін               |            |          |
|8-15    |Тәжірибе сабағы                         |96 балл     |          |
|8-15    |БОӨЖ                                    |36 балл     |          |
|8-15    |БӨЖ                                     |68 балл     |          |
|15      |2 Рубеждік бақылау                      |70 балл     |          |
|8-ші мен 15-ші апта аралығында алынатын          |300 балл    |          |
|баллдардын барлық саны                           |            |          |
|Емтиханда алынатын баллдардың саны               |400 балл    |          |
|Академиялық кез аралығында алынатын баллдар саны |1000 балл   |          |


7 ӘДЕБИЕТТЕР
1.  Негізгі әдебиеттер
   1. «Сборник» № 45 Живопись» Алматы 1994 г.  Республиканский  издательский
      кабинет.  Программы  для  университетов  и  педагогических  институтов
      (Проект). Составители Н.А. Стариченко, А.Ж.Накисбеков
   2.  Алехин  А.Д.  О  языке  изобразительного  искусства:  «Знание»  Серия
      Искусство, 1973
   3. Алпатов А.Д. Композиция в живописи. Исторический очерк. М.: Искусство,
      1940
   4. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М.: Наука. 1979
   5.  Беда  Г.В.  Основы  изобразительной   грамоты:   Рисунок,   живопись,
      композиция. 2-е изд. М.: Просвещение, 1981
   6. Беда Г.В. Живопись и ее  изобразительные  средства.  М.:  Просвещение,
      1977

2. Қосымша әдебиеттер
   1. Волков Н.Н. Композиция в живописи. М.: Искусcтво, 1977
   2. Волков Н.Н. Восприятие картины. 2-е изд., доп. М.: Просвещение, 1976
   3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е  изд.,  доп.  М.:  Искусство,
      1968
   4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986
   5. Кардовский  Д.Н.  Об  искусстве:  Воспоминания,  статьи,  письма.  М.:
      Академия художеств СССР, 1960
   6. Кибрик Е.А. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961
   7. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства. М.:  Знание,
      1978
   8.  Мейлах  Б.С.  Взаимодействие  искусств   и   задачи   художественного
      творчества // Вопросы литературы. 1964, №3
   9. Непомнящий В.М. Смирнов Г.Б.  Практическое  применение  перспективы  в
      станковой картине: М. Просвещение, 1978



Пәндер