Файл қосу
Астық түйірді өңдеуде қолданылатын технологиялар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-18-7.1.31/02-2014 | | | | | |ПОӘК | | | |«Астық өнімдерінің |№ 1 басылым | | |функционалды өнімдерін |11.09.2014 ж | | |өндірудің технологиясын | | | |жетілдіру» пәннің магистрантқа| | | |арналған бағдарламасы | | | «Астық өнімдерінің функционалды өнімдерін өндірудің технологиясын жетілдіру» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М072800– «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а., Нұрымхан Г.Н. _____________«27» тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «3» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.Қ. Асенова 2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама «5» қыркүйек 2014 ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама «11» қыркүйек 2014 ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқау |9 | |4 |Курс форматы |10 | |5 |Курс саясаты |10 | |6 |Баға қою саясаты |11 | |7 |Әдебиеттер |12 | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар • Оқытушының аты-жөні – Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы, т.ғ.к., доцент м.а.; • «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасы; • Байланысу ақпараты - тел: 35-05-90, оқу корпусы № 9, кабинет № 214; • Дәрістің өткізілетін орыны - № 9 корпус, дәрісхана № 215; • Пән атауы - «Астық өнімдерінің функционалды өнімдерін өндірудің технологиясын жетілдіру»; • Кредит саны- 3; 1-кесте |Курс |Семестр |Несие |Дәріс | | | |Саны |тер | | | |Дәріс |Зертх |ОМӨЖ |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 | |5 |6 | | |1-модуль. Функционалды | | | | | | | |өнімдер өндірісінің жалпы | | | | | | | |сипаттамасы | | | | | | |1 |1. Функционалды өнімдер |1 | | | |7.1.1, | | | | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |2 |2. Функционалды өнімдер |1 | | | |7.1.2, | | |өндірісі. Функционалды | | | | |7.2.2, | | |өнімдердің адам капиталының | | | | |7.2.3, | | |дамуына әсері. | | | | |7.2.4 | |3 |3. Өнімдер технологиясы |1 | | | |7.1.1, | | |ғылымының дамуы және пайда | | | | |7.1.2, | | |болуы. | | | | |7.2.2, | | | | | | | |7.2.3 | |4 |4. Астық түйірден алынған |1 | | | |7.1.2, | | |өнімдерді өңдеу | | | | |7.1.3, | | |төңірегіндегі міндеттер. | | | | |7.2.3, | | | | | | | |7.2.4 | |5 |5.Қазақстандағы |1 | | | |7.1.1, | | |өсімдіктердің өнімдерін | | | | |7.2.3, | | |өңдеу және сақтаудағы | | | | |7.2.4 | | |ғылымның қазіргі уақыттағы | | | | | | | |дамуы мен анализі. | | | | | | | |2-модуль. Өңдеу өнімдеріне | | | | | | | |қойылатын талаптар | | | | | | |6 |6. Астықты сапалық бақылау |1 | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.1.4, | | | | | | | |7.2.4, | | | | | | | |7.2.5 | |7 |7. Астықты және оның |1 | | | |7.1.3, | | |өнімдерін микробиологиялық | | | | |7.1.4, | | |талдау | | | | |7.2.3, | | | | | | | |7.2.4 | |8 |8. Астық түйірдің |1 | | | |7.1.4, | | |гигроскопиялық қасиеті. | | | | |7.2.2, | | | | | | | |7.2.3, | | | | | | | |7.2.5 | |9 |9. Биологиялық факторлар |1 | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.1.4, | | | | | | | |7.2.3, | | | | | | | |7.2.4 | |10 |10. Тамақ өнімдерінің |1 | | | |7.1.3, | | |бұзылу себептері | | | | |7.2.3, | | | | | | | |7.2.5, | | | | | | | |7.2.6 | | |3-модуль. Астық түйірді | | | | | | | |өңдеуде қолданылатын | | | | | | | |технологиялар | | | | | | |11 |11. Тамақ өнімдеріндегі |1 | | | |7.2.3, | | |ферментативті реакциямен | | | | |7.2.4, | | |реттеу механизмі | | | | |7.2.6, | | | | | | | |7.2.7 | |12 |12. Өңдеудің дәстүрлі |2 | | | |7.2.5, | | |тәсілдері. Ферменттерге | | | | |7.2.6, | | |термиялық әсер ету | | | | |7.2.7, | | | | | | | |7.2.8 | |13 |13. Химиялық өңдеу |1 | | | |7.2.5, | | | | | | | |7.2.6, | | | | | | | |7.2.7, | | | | | | | |7.2.8 | |14 |14. Тамақ өнімдерін |2 | | | |7.2.8, | | |радиациялық өңдеу және | | | | |7.2.9 | | |қолданылатын жабдықтар | | | | | | |15 |15. Әр түрлі өнімдерді |1 | | | |7.1.6, | | |радиациялық өңдеудің | | | | |7.2.9 | | |ерекшеліктері мен тиімділігі| | | | | | |16 |16. Тамақ өнімдерін |1 | | | |7.2.3, | | |радиациялық дезинфекциялау | | | | |7.2.4, | | | | | | | |7.2.6, | | | | | | | |7.2.7 | |17 |17. Интенсификациялауда |2 | | | |7.2.5, | | |ультродыбысты пайдалану. | | | | |7.2.6, | | |Ультродыбысты қолданып | | | | |7.2.7, | | |интенсификациялауда | | | | |7.2.8 | | |пайдаланылатын жабдықтар | | | | | | |18 |18. Шикізатты кавитациялық |2 | | | |7.2.5, | | |өңдеу | | | | |7.2.6, | | | | | | | |7.2.7, | | | | | | | |7.2.8 | | |4-модуль. Өңдеу өнімдерін | | | | | | | |сақтау жән қаптау | | | | | | | |технологиялары | | | | | | |19 |19. Тағамдық қоспалар |1 | | | |7.2.8, | | | | | | | |7.2.9 | |20 |20. Тамақ өнімдерінің |1 | | | |7.1.6, | | |сапасы | | | | |7.2.9 | |21 |21. Тамақ өнімдерін сақтау |1 | | | |7.2.3, | | | | | | | |7.2.4, | | | | | | | |7.2.6, | | | | | | | |7.2.7 | |22 |22. Асептикалық қаптау. Тара|2 | | | |7.2.5, | | |және қаптау. Вакуум астында | | | | |7.2.6, | | |қаптау | | | | |7.2.7, | | | | | | | |7.2.8 | |23 |23.Тамақ өнімдеріндегі |1 | | | |7.2.8, | | |қорғаныш полимерлік | | | | |7.2.9 | | |жабындар. Термовакуумдік | | | | | | | |формовканың мүмкіндіктері. | | | | | | |24 |24.Қапталатын өнімдердің |2 | | | |7.1.6, | | |мөлшері. | | | | |7.2.6, | | | | | | | |7.2.9 | | |Барлығы: |30 | | | | | |1 |1. Силостардың сыйымдылығын | |2 | | | | | |есептеу | | | | | | |2 |2. Бункерлердің | |2 | | | | | |сыйымдылығын анықтау | | | | | | |3 |3. Астық қоймаларының | |2 | | | | | |сыйымдылығын анықтау | | | | | | |4 |4. Астық кептіргіштердің | |2 | | | | | |оптимальды жұмыс режимдері | | | | | | | |және кептіру процессін | | | | | | | |бақылау | | | | | | |5 |5. Астықтың шығуын есептеу | |2 | | | | | |және осы көрсеткішті | | | | | | | |механизацияланған жүйенің | | | | | | | |жұмыс істеу сапасын | | | | | | | |бағалауға қолдану | | | | | | |6 |6. Астықты кептіру мен | |2 | | | | | |тазалауды есептеудің | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | |7 |7. Сақтаудағы астық қорының | |3 | | | | | |есебін жүргізу | | | | | | | |№1 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |1 |1. Астық массасын сақтау | | | |2 | | | |кезіндегі ақуыздардың | | | | | | | |өзгеруі | | | | | | |2 |2. Астық массасын сақтау | | | |2 | | | |кезіндегі липидтердің | | | | | | | |өзгеруі | | | | | | |3 |3. Астық массасын сақтау | | | |2 | | | |кезіндегі ылғалдылықтың | | | | | | | |өзгеруі | | | | | | | |№2 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |4 |4. Астық массасын сақтау | | | |2 | | | |кезіндегі массаның өзгеруі | | | | | | |5 |5. Ылғалдылық, астық | | | |2 | | | |сапасының көрсеткіші ретінде| | | | | | |6 |6. Астық сапасын анықтаудың | | | |2 | | | |казіргі заманғы тәсілдері | | | | | | | |№3 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |7 |7. Шет елдердегі астық | | | |2 | | | |сақтау | | | | | | |8 |8. Гамма сәулелердің астық | | | |2 | | | |массасының сақталуына әсері | | | | | | |9 |9. астықты консервациялауға | | | |1 | | | |арналғын қазіргі заманғы | | | | | | | |консерванттар | | | | | | | |№4 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |10 |10. Астық сақтау | | | |1 | | | |қоймаларының дезинфекциясы | | | | | | | |мен дезинсекциясы | | | | | | |11 |11. Шет елдердегі қазіргі | | | |1 | | | |заманғы астық сақтау | | | | | | | |қоймаларының түрлері | | | | | | |12 |12. Астықты сақталуы кезінде| | | |1 | | | |күту | | | | | | | |№5 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |13 |13. Астықты алдын-ала | | | |1 | | | |сақтауға дайындау | | | | | | |14 |14. Астық массасын желдету | | | |1 | | |15 |15. Астық кептіру, астық | | | |1 | | | |сақтау тәсілі ретінде | | | | | | | |Барлығы |30 |15 | |23 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ «Астық өнімдерінің функционалды өнімдерін өндірудің технологиясын жетілдіру» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады - дәрістер, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін білім алушының өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және білім алушының өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады: пәннің негізгі және қиын бөлімдерін түсіндіру; нақты эксперименттер орындап, олардың қортындыларының дәлелді шешімдерінен зертханалық жаттықтыру сабағы және әдістемелер анықтайды. Күрделі және оқу-әдістемелік, әдеби жетімді материалдарды БАӨЖ түрінде жасайды. Негізгі маңыздысы зертханалық жаттықтыру сабағы (барлық оқу уақытының ~50%). Зертханалық жұмысты орындау көзбен көруге және теориялық материалдарды бекітуге, оқу және ғылыми – зерттеу эксперименттерінің, логикалық ойлау мен дәлелді қортындыларының дағдысын жетілдіріп және дамытуға жол береді. БАӨЖ нақты тапсырмалармен күнделікті және міндетті түрде оқытушының бақылауымен жасалынып отырылады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Бұл пәнді оқу барысында, пәннің мақсаты мен міндеті іске асырылуы тиіс. Өңдеу өндірісі саласында тиімді ресурстарды дұрыс пайдалана білуі тиіс. Білім алушылар өз алдына БАӨЖ тақырыптарын толықтай қамтып, тапсыруға міндетті. «Астық өнімдерінің функционалды өнімдерін өндірудің технологиясын жетілдіру» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады - дәрістер, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін білім алушының өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және білім алушының өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады: пәннің негізгі және қиын бөлімдерін түсіндіру; нақты эксперименттер орындап, олардың қортындыларының дәлелді шешімдерінен зертханалық жаттықтыру сабағы және әдістемелер анықтайды. Күрделі және оқу-әдістемелік, әдеби жетімді материалдарды БАӨЖ түрінде жасайды. Негізгі маңыздысы зертханалық жаттықтыру сабағы (барлық оқу уақытының ~50%). Зертханалық жұмысты орындау көзбен көруге және теориялық материалдарды бекітуге, оқу және ғылыми – зерттеу эксперименттерінің, логикалық ойлау мен дәлелді қортындыларының дағдысын жетілдіріп және дамытуға жол береді. БАӨЖ нақты тапсырмалармен күнделікті және міндетті түрде оқытушының бақылауымен жасалынып отырылады. 5 КУРС САЯСАТЫ 1. Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер білім алушы белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. 2. Сабақтан себеппен қалу сізді курсты міндетті және толық игеруден босатпайды.Сізді сабаққа факультет деканы рұқсат еткен анықтамамен кіргізеді.Қатыса алмаған сабақтардағы тақырыптар үшін өткізетін мерзімі көрсетілген тапсырмалар аласыздар. 3. Оқу процесіндегі аудиториялық емтихандарға белсенді қатынасып, берілген тапсырмаларды уақытында өткізуіңіз қажет. 4. Аудиториялық сабақтар кезінде сіздің ұялы телефондарыңыз өшірулі болуы қажет. 5. Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған білім алушы аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. 6. Межелік бақылау қорытындысы білім алушының сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 7. Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Білім алушылардың үлгерім бақылауы ағымды, шектік және қорытынды бақылау арқылы жүзеге асырылады. Баға „Білім алушылардың білімін рейтингтік бағалау” стандарты бойынша қойылады. Қорытынды бақылау емтихан түрінде алынады. Ол ауызша сұрау немесе жазбаша тест көмегі арқылы жүргізіледі. Қорытынды баға әрбір сабақтың, рефераттың, сонымен қатар экзамен нәтижелері арқылы қойылады. Егер білім алушылардың семестр бойынша рейтинг баллдарының жиыны 50 %- ға тең немесе одан көп болса, ол жиынтық бақылауға жіберіледі. Қосымша балдар: - шығармашылықтық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы үшін; - ғылыми-зерттеу жұмысын, ғылыми мақала жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін; - БАӨЖ қосымша әдебиет көздерін пайдалану; - жұмысты мерзімінен бұрын тапсыру. 3-кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлығы |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |Аудиториялық сабақ түрлеріне қатысуы 1|30 | | | |және 7 апта бойынша | | | |1 |Дәріс |5 | | |2 |Дәріс |5 | | |3 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | | |№1 БАӨЖ |55 | | |4 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | |5 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | |6 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | | |№2 БАӨЖ |55 | | |7 |Дәріс |4 | | | |Межелік бақылау 1 |60 | | |Қорытынды ұпайлары 1 және 7 апта бойынша |300 | | | |Аудиториялық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысуы 8 және | | | | | | | | | |15 апта бойынша | | | |8 |Дәріс |3 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |9 |Дәріс |3 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | | |№3 БАӨЖ |35 | | |10 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |11 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | | |№4 БАӨЖ |35 | | |12 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |13 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |15 | | |14 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |15 | | | |№5 БАӨЖ |40 | | |15 |Дәріс |4 | | | |Межелік бақылау 2 |60 | | |Қорытынды ұпайлары 8 және 15 апта бойынша |300 | | 7 әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Б.К.Асенова, С.К.Қасымов. Астық түйірді сақтау және өңдеу технологиясы: оқу құралы// Семей, 2013. 106 бет. 7.1.2 Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева. Учебное пособие по дисциплине специальные технологии перерабатывающих производств// Семей: СГУ имени Шакарима, 2012. С 135. 7.1.3 В. И. Манжесова. Технология хранения, переработки и стандартизация растениеводческой продукции: учебник // Троицкий мост, 2010. С 704. | 7.1.4 О. В. Богомолов, О. М. Сафонова, О. И. Шаповаленко. Управление качеством | |перерабатывающих и пищевых производств: учебное пособие // Харьков: Эспада, 2006. С | |296. | | | 7.1.5 С.Т.Дүйсенбаев, Қ.Ж.Әмірханов. Өндірістік технология және өнім сапасы// Астана: Арман, 2008. 356 бет. 6. Г.Т. Туменова. Контроль и оценка качества сырья и пищевых продукции// Семей, 2009. С 201. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 С. В. Зверев, Н. С. Зверева. Физические свойства зерна и продуктов его переработки: учебное пособие // М.: ДеЛипринт, 2007. С 176. 7.2.2 Л. И. Мачихина Экологическая безопасность зерна и зернопродуктов при хранении и переработке // 2008. №12. C 37-40. 7.2.3 Л.В.Ким, Л.П. Пащенко. Зерносушение и зерносушилки: учебное пособие // Воронеж, 2006. С 152. 7.2.4 Ю. О. Сазыкин, С. Н. Орехов, И. И.Чакалева. Биотехнология // М.: Академия, 2007. 7.2.5 И. В. Горюшинский, Н. Н. Мазько. Повышение эффективности процесса хранения зерновой продукции в бункерах // 2009. № 3. С 14. 7.2.6 Журнал «Пищевая промышленность» 7.2.7 Журнал «Вестник СГУ» 7.2.8 Журнал «Пищевая и перерабатывающая промышленность Казахстана» 7.2.9 Аналитические обзоры КазГосИНТИ
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz