Файл қосу
Модуль Психолог мамандығына кіріспе
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.05 | | | |/01-2014 | |ПОӘК | | | |«Мамандыққа кіріспе» |18.09.2013ж. басылым №1 | | |Оқытушыға арналған пәннің|орнына 05.09.2014ж. | | |бағдарламасы |басылым № 2 | | «МАМАНДЫҚҚА КІРІСПЕ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “__05____” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында «_05_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды «_09_»____09____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды «_11_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова 4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына 05.09.2014ж. басылым № 2 Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Мамандыққа кіріспе» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы «5В050300»-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Мамандыққа кіріспе» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.04.033-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 050503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Бұл курстың негізгі мақсаты психология негіздерін игеруге, қойылған мақсатқа жетуде психологиялық факторлардың маңыздылығын, нарықтық қатынаста тұлғаның өзін ұстауға және ұмтылысқа икемдеуге жоғарғы санатты мамандарды дайындау. Сонымен қатар, бұл курс отандық және әлемдік психологияны қамти отырып, қазіргі жаңа әдістемемен қамтылған. 3.2 Пәннің мақсаты «Психология мамандығына кіріспе» пәнінің мақсаты – студенттерге кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті психологиялық білімнің негізін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - Психология және оның категориялық аппараты туралы ұғым беру; - Психологиялық пәндердің мазмұнын ашып көрсету; - Психологияның басқа ғылымдармен байланысын көрсету; - Психологияны және психологиялық пәндердің әдістемесінің мәнін ашып көрсету. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Психологиялық ғылымдар жүйесі, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы туралы білуі керек; Психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру керек; Психологиялық ғылымның категориялық құрылымын; Психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; Психологияны басқа ғылымдармен байланысын түсіну; Психологиялық білімін меңгеріп, кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 Философия 3.5.2 жалпы психология 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Жеке адам писхологиясы 3.6.2 зоопсихология 3.6.3 психология тарихы 3.6.4 психологиялық практикум 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 Модуль Психолог мамандығына кіріспе | |1 |Жалпы ғылым туралы сипаттама. |2 | |2 |Психология ғылымының пәні мен обьектісі. |2 | |3 |Практикалық психологтың кәсіби қызмет үлгісі. |2 | |2 модуль Психологтың әр-түрлі жастағы балалармен жұмысы | |4 |Мектепке даярлық жасындағы балаларды зерттеу мақсаты. |2 | |5 |Бастауыш сынып оқушыларына психологиялық көмек көрсету |2 | |6 |Жеткіншектерге психологиялық көмек көрсету |2 | |7 |Жасөспірімдерге психологиялық көмек көрсету |2 | |3 модуль Психологтың басқа мамандармен өзара байланысы | |8 |Психологтың басқа мамандармен өзара байланысы: мұғалім |2 | | |(педагог) және психолог. | | |9 |Психолог және құқықтық практика. |2 | |10 |Дәрігер және психолог |2 | |11 |Әлеуметтік қызметкер және психолог |2 | |4 модуль Психолог қызметінің негізгі бағыттары | |12 |Психолог қызметінің негізгі бағыттары: психологиялық |2 | | |диагностика туралы түсінік | | |13 |Психологиялық коррекцияға кіріспе |2 | |14 |Психотерапияға жалпы сипаттама |2 | |15 |Психологиялық кеңес беру түсінігі |2 | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 Модуль Психолог мамандығына кіріспе | |1 |Жалпы ғылым туралы сипаттама. |1 | |2 |Психология ғылымының пәні мен обьектісі. |1 | |3 |Практикалық психологтың кәсіби қызмет үлгісі. |1 | |2 модуль Психологтың әр-түрлі жастағы балалармен жұмысы | |4 |Мектепке даярлық жасындағы балаларды зерттеу мақсаты. |1 | |5 |Бастауыш сынып оқушыларына психологиялық көмек көрсету |1 | |6 |Жеткіншектерге психологиялық көмек көрсету |1 | |7 |Жасөспірімдерге психологиялық көмек көрсету |1 | |3 модуль Психологтың басқа мамандармен өзара байланысы | |8 |Психологтың басқа мамандармен өзара байланысы: мұғалім |1 | | |(педагог) және психолог. | | |9 |Психолог және құқықтық практика. |1 | |10 |Дәрігер және психолог |1 | |11 |Әлеуметтік қызметкер және психолог |1 | |4 модуль Психолог қызметінің негізгі бағыттары | |12 |Білім саласындағы психолог қызметінің ерекшеліктері |1 | |13 |Өндірістік саладағы психолог қызметі |1 | |14 |Денсаулық сақтау саласындағы психолог қызметі |1 | |15 |Психолог қызметінің этикалық нормалары |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1.1 Ғылымдар классификациясы. 5.1.2 Психология ғылымының даму иарихы. 5.1.3 Психологтың негізгі жұмыс бағыттары 5.1.4 Мектепке психологиялық даярлық. 5.1.5 Мектепке бейімделу мәселелері. 5.1.6 13 жас дағдарысы. 5.1.7 Алғашқы махаббат сезімдері. 5.1.8 Педагогтың психологиялық портреті. 5.1.9 Психолог құқықтыры мен міндеттері. 5.1.10 Медициналық психологияға кіріспе. 5.1.11 Әлеуметтік педагогика және психология жайлы сараптама. 5.1.12 Психодиагностқа қойылатын талаптар. 5.1.13 Психокоррекция түрлері. 5.1.14 Ойын терапиясы. 5.1.15 Кеңес беру түрлері. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Жалпы ғылым туралы |Жалпы ғылым |Таблица |Танудың |Конспект | |сипаттама. |туралы сипаттама.| |формалары | | |Психология ғылымының |Психология |Оқулықтар | Психология |Реферат | |пәні мен обьектісі. |ғылымының пәні | |тарихы | | | |мен обьектісі. | | | | |Практикалық |Практикалық |Схема |Психологтың |Схема | |психологтың кәсіби |психологтың | |негізгі | | |қызмет үлгісі. |кәсіби қызмет | |жұмыс | | | |үлгісі. | |бағыттары | | |Мектепке даярлық |Мектепке даярлық |«Миға шабуыл» |.Психологиял|Баяндама | |жасындағы балаларды |жасындағы |әдістемесі |ық | | |зерттеу мақсаты. |балаларды зерттеу| |даярлықтың | | | |мақсаты. | |түрлері | | |Бастауыш сынып |Бастауыш сынып |«БББ» |Мектепке |Конспект | |оқушыларына |оқушыларына |әдістемесі. |барумен | | |психологиялық көмек |психологиялық | |байланысты | | |көрсету |көмек көрсету | |болатын | | | | | |қиыншылықтар| | |Жеткіншектерге |Жеткіншектерге |Жас |Он үш жас |Реферат | |психологиялық көмек |психологиялық |ерекшклігіне |дағдарысы. | | |көрсету |көмек көрсету |байланысты | | | | | |оқулықтар. | | | |Жасөспірімдерге |Жасөспірімдерге |Пікір-талас |Алғашқы |Пікір-талас | |психологиялық көмек |психологиялық | |махаббат | | |көрсету |көмек көрсету | |сезімдері | | |Мұғалім (педагог) және|Мұғалім (педагог)|Таблица |Педагогтың |Таблица | |психолог. |және психолог. | |психологиялы| | | | | |қ портреті | | |Психолог және құқықтық|Психолог және |Салыстырмалы |Психолог |Конспект | |практика. |құқықтық |анализ. |құқықтыры | | | |практика. | |мен | | | | | |міндеттері. | | |Дәрігер және психолог |Дәрігер және |«Қос жазба |Пациент пен |Салыстырмалы| | |психолог |күнделігі». |клиенттің |анализ | | | | |айырмашылығы| | | | | |. | | |Әлеуметтік қызметкер |Әлеуметтік |Әлеуметтануға |Әлеуметтік |Конспект | |және психолог |қызметкер және |арналған |педагогика | | | |психолог |әдебиеттермен |және | | | | |таныстыру. |психология | | | | | |жайлы | | | | | |сараптама | | |Психологиялық |Психологиялық |Оқулықтар |Психодиагнос|Баяндама | |диагностика |диагностика | |тқа | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | |Психологиялық |Психологиялық |Оқулықтар |Психокоррекц| Реферат | |коррекция |коррекция | |ия түрлері. | | |Психотерапия |Психотерапия |Рольдік |Ойын |Рольдік | | | |ойындар. |терапиясы |ойындар | |Психологиялық кеңес |Психологиялық |Таблица. |Кеңес беру | Конспект | |беру. |кеңес беру. | |түрлері. | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Оқулықтар |Студенттер |Қамтамасыз | |құралдар атауы |саны |саны |ету пайызы | | | | | | |1 |2 |3 |4 | |Дубровина И. В. |1 |21 |5 % | |Практическая психология | | | | |образования. М., 2006. | | | | |Психолог: введение в |1 |21 |5 % | |профессию. Под ред. Е.А. | | | | |Климова. М., 2007. | | | | |Мамандыққа кіріспе. Жалпы |1 |21 |5 % | |ред.басқарған Л.И. | | | | |Рувинский.А., 1991. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Абрамова Г.С. Практическая психология. Екатеринбураг, 1998 8.1.2 Гриншпун И.Б. Введение в психологию. М. 1994 8.1.3 Гипенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. М. 1988 8.1.4 Дубровина И. В. Практическая психология образования. М., 2006 8.1.5 Психолог. Введение в профессию./Под ред. профессора Е.А. Климова. М., 2007 8.1.6 Психологическая служба в современном образований. Рабочая книга. /Под ред. И.В. Дубровиной. М., 2009 8.1.7 Минигалиева М.Р. Практическая подготовка психосоциального работника. Р.на- Дону. 2008 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. словарь-справочник по психодиагностике. Киев, 1990. 8.2.2 Годфура Ж. Что такое психология. М. 1992 8.2.3 Рудестам К. Групповая психотерапия. М. 1990 8.2.4 Молдабеков Ж., Маханбетова А., Оралбекова А. Кәсіби этика. Астана. 2012 8.2.5 Литвак М. Е. Профессия — психолог. — Ростов н/Д: изд-во «Феникс», 1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz