Файл қосу
Әдеби редакциялаудың стилге
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Стилистика және редакциялау» пәні бойынша « Журналистика» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ – 2013 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ Хибадуллина Айжан Сапаровна, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 20___ жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Хибадуллина Айжан Сапаровна аға оқытушы Кафедра: Журналистика және практикалық қазақ тілі Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 913- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон :35-45-58 Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі-жұма 8.00-16.30 Сабақ өтетін орын: 801 аудитория Кредит саны: 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Лингвистикалық стилистиканың анықтамасы, зерттейтін мәселелері, пайда болып қалыптасуы, оқытудың мақсаты мен міндеттері. Лингвистикалық стилистиканың тіл білімінің басқа салаларымен арақатынасы. Лингвистикалық стилистика және әдеби редакциялау. Лингвистикалық стилистика және тіл мәдениеті. Әдеби редакциялау қазіргі ақпараттық кеңістікте қалыптасқан тенденцияларға баға беріп, теориялық жағынан байыптама жасау. 1.3 Курстың мақсаты: Студенттерге лингвистикалық стилистиканың негізгі ұғымдары туралы, әсіресе функционалдық стильдер мен тіл ярустарының стилистикалық мүмкіндіктері туралы білім беру, кез-келген мәтіннің қай стильге жататынын ажырата білуге үйрету. Іс қағаздарының, ғылыми еңбектер және баспасөз бетіндегі материалдарға тілдік тұрғыдан талдау жасап әр стильге материалдар жазуға дағдыландыру. Баспа өнімдерін рецензиялау және жарнамалау ісіне теория және практикалық істе үйрету 1.4 Курстың негізгі міндеттері: Бүгінгі таңда дәстүрлі журналистика жанрлар жүйесі елеулі өзгеріске ұшырап, публицистика кеңістігінде бірсыпыра жаңа пішіндер дүниеге келді. Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен теорияларды талдай білуге дағдыландыру. 1.5. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Стилистика және редакциялаудың өзекті мәелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Сөйлеудің негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Сөйлеу мәдениеті тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6. Курстың пререквизиттері «Тіл біліміне кіріспе», «Қазіргі қазақ тілі», «Психология», «Логика». 1.7. Курстың постреквизиті: Пәнді меңгеруге төмендегідей қосымша білім көздері көмектеседі: «Қазіргі қазақ тілі», «Қазақ тілін оқыту әдістемесі» Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |1. Лингвистикалық стилистика. | 1 |Балақаев М,Серғалиев М., | |Анықтамасы. Зерттейтін мәселелері, | |Қазақ тілінің | |нысаны. | |мәдениеті.Алматы:Мектеп,199| | | |5. | |2.Редакторлық қызметтің |1 |Сикорский Н.М. Теория и | |шығармашылық сипаты мен стилі | |практика редактирования. | | | |М,1980 | |3. Материалды жазудың тәсілдері мен|1 |НакарияковаК.М. | |мәтін түрлері. Стилистикасы. | |Литераторное | | | |редактороваиие. –М,1994 | |4. Әдеби редакциялаудың стилге |1 |Антонова С., Соловев В, | |қатысы. | |ЯнчукК. Редактироваие.Общий| | | |курс.– М,1999 | |5. Қолжазбаның тілі мен стилін |1 |Балақаев М., Қазақ тілі | |дұрыс өңдеу жолдары | |мәдениетінің мәселелері. | | | |Алматы: Қазақстан,1971 | |6. Нөмір шығарудағы редакциялық |1 |Бектемісов.Ә, ЫдырысовӘ | |процесс. | |Редактор мен корректорға | | | |көмекші құрал.– А,1978. | |7. Басылым проектісінің жоспары |1 |Балақаев М,Серғалиев М., | | | |Қазақ тілінің | | | |мәдениеті.Алматы:Мектеп,199| | | |5. | |8. Ұжымдық жұмысты ұйымдастыру |1 |Балақаев М., Қазақ тілі | | | |мәдениетінің мәселелері. | | | |Алматы: Қазақстан,1971 | |9. Түзетудің түрлері мен жолдары |1 |Балақаев М., Қазақ әдеби | | | |тілі және оның | | | |нормалары.Алматы:Ғылым,1984| | | |. | |10. Фактімен түзетілген материалды |1 |Балақаев М., Жанпейісов Е.,| |редакциялаудың шарттары мен стилі | |Томанов М., Манасбаев Б., | | | |Қазақ тілінің стилистикасы,| | | |Алматы: Мектеп, 1996,1974. | |11. Редакция және аудитория |1 |Балақаев М., Қазақ тілі | | | |мәдениетінің мәселелері. | | | |Алматы: Қазақстан,1971 | |12. Редакциялаудың психологиялық |1 |Әбілқасымов Б. Алғашқы | |алғышарттары | |қазақ газеттерінің | | | |тілі.А.-1971 | |13. 13.Мәтінді редакторлық |1 |НакарияковаК.М. | |сараптаудан өткізудің негіздері. | |Литераторное | |Стильдік қызметі | |редактороваиие. –М,1994 | |14. Бас тақырып , оның қызметі. |1 |Антонова С., Соловев В, | |Талаптары. Бас тақырыптың берілу | |ЯнчукК. Редактироваие.Общий| |стилі. | |курс.– М,1999 | |15. Баспасөздегі әдебиет пен өнер |1 |НакарияковаК.М. | |мәселелерінің жазылуы. Стиль | |Литераторное | |түрлеріне қатыстылығы. | |редактороваиие. –М,1994 | |Барлығы : 15 сағат | | Тәжірбиелік сабақтары | |1. Лингвистикалық стилистика. | 1 |Балақаев М,Серғалиев М., | |Анықтамасы. Зерттейтін мәселелері, | |Қазақ тілінің | |нысаны. | |мәдениеті.Алматы:Мектеп,199| | | |5. | |2.Редакторлық қызметтің |1 |Сикорский Н.М. Теория и | |шығармашылық сипаты мен стилі | |практика редактирования. | | | |М,1980 | |3. Материалды жазудың тәсілдері мен|1 |НакарияковаК.М. | |мәтін түрлері. Стилистикасы. | |Литераторное | | | |редактороваиие. –М,1994 | |4. Әдеби редакциялаудың стилге |1 |Антонова С., Соловев В, | |қатысы. | |ЯнчукК. Редактироваие.Общий| | | |курс.– М,1999 | |5. Қолжазбаның тілі мен стилін |1 |Балақаев М., Қазақ тілі | |дұрыс өңдеу жолдары | |мәдениетінің мәселелері. | | | |Алматы: Қазақстан,1971 | |6. Нөмір шығарудағы редакциялық |1 |Бектемісов.Ә, ЫдырысовӘ | |процесс. | |Редактор мен корректорға | | | |көмекші құрал.– А,1978. | |7. Басылым проектісінің жоспары |1 |Балақаев М,Серғалиев М., | | | |Қазақ тілінің | | | |мәдениеті.Алматы:Мектеп,199| | | |5. | |8. Ұжымдық жұмысты ұйымдастыру |1 |Балақаев М., Қазақ тілі | | | |мәдениетінің мәселелері. | | | |Алматы: Қазақстан,1971 | |9. Түзетудің түрлері мен жолдары |1 |Балақаев М., Қазақ әдеби | | | |тілі және оның | | | |нормалары.Алматы:Ғылым,1984| | | |. | |10. Фактімен түзетілген материалды |1 |Балақаев М., Жанпейісов Е.,| |редакциялаудың шарттары мен стилі | |Томанов М., Манасбаев Б., | | | |Қазақ тілінің стилистикасы,| | | |Алматы: Мектеп, 1996,1974. | |11. Редакция және аудитория |1 |Балақаев М., Қазақ тілі | | | |мәдениетінің мәселелері. | | | |Алматы: Қазақстан,1971 | |12. Редакциялаудың психологиялық |1 |Әбілқасымов Б. Алғашқы | |алғышарттары | |қазақ газеттерінің | | | |тілі.А.-1971 | |13. Мәтінді редакторлық сараптаудан|1 |НакарияковаК.М. | |өткізудің негіздері. Стильдік | |Литераторное | |қызметі. | |редактороваиие. –М,1994 | |14. Бас тақырып , оның қызметі. |1 |Антонова С., Соловев В, | |Талаптары. Бас тақырыптың берілу | |ЯнчукК. Редактироваие.Общий| |стилі. | |курс.– М,1999 | |15. Баспасөздегі әдебиет пен өнер |1 |НакарияковаК.М. | |мәселелерінің жазылуы. Стиль | |Литераторное | |түрлеріне қатыстылығы. | |редактороваиие. –М,1994 | |Барлығы : 15 сағат | 3. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент «Стилистика және редакциялау» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда тіл білімі тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Лингвистика ілімі қазіргі теорияның тіл білімі ғылымының әр сатысындағы философиялық дүниетаныммен және ғылыми методологиялық таныммен терең байланысын, тіл теориясының әр түрлі мектептерге, бағыттарға және концепцияларға тән процестерге тәуелділігін түсінуге мүмкіндік береді. Лингвистика ілімі тарихы әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 4. КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5. КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытынды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет жіне осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын-ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 5. СТУДЕНТТІҢ ОҚЫТУШЫМЕН ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ 1 Тақырып және оның маңыздылығы 2. Материалды өңдеу 3.Жарияланымның мазмұны мен түрі. Стилі. 4. Ақпарат жинаудың әдістері 5. Жанрдың баспасөз, радио, теледидардағы қолдану ерекшеліктері 6. Журналист және этика. Журналист стилі. 7.Фотожурналистика жанрына қойылатын талаптар. Стилі. 8. Ақпарат және оның қолданылуы. 9. Бақ және жарнама стилі. 10. Баспасөздегі фотосуреттің маңызы 11.Тележурналистке қойылатын талаптар.Тележурналист стилі. 12. Радиожурналистке қойылатын талптар. Радиожурналист стилі. 13. Тікелей эфир стилі 14. Кәсіби этика мәселері. 15. Теледидар менеджменті 16. Баспасөз тілі 17. Баспасөз стилі 18. Жарнама мәтіні мен стилі. 19. Сұхбат жанры мен стилі 20. Журналистің сөйлеу мәдениеті мен стилі. 21.Жарнаманың шығармашылық және ұлттық аспектілері 22.Журналистік зерттеу барысындағы қауіпсіздік шаралары. 23.Журналистік зерттеу кезеңдері 24.Баспасөз тілінің мәдениеті мен стилі 25.Теледидар хабарларының тілі мен стилі 26.Дикторлардың сөйлеу мәдениеті. 27. Публицистикалық стильдегі қоғамдық – саяси лекси 28. Академиялық сөйлеу кезіндегі шешендік өнер. 29. Жарнама тілі мен стилі. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Семинар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |1.Лингвистикалық |Лингвистикалық |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен |Жазбаша | |стилистиканың |стилистика. |сызба нұсқа |жұмыс |ауызша | |анықтамасы. | | | | | |2.Редакторлық |2.Редакторлық |Дәріс тезисі, |Тілдік |Жазбаша | |қызметтің |қызметтің |кесте |таңбаларға |ауызша | |шығармашылық сипаты|шығармашылық сипаты| |сипаттама беру | | |мен стилі |мен стилі | | | | |3. Материалды |3. Материалды |Дәріс тезисі, |Диалектология-л|Жазбаша | |жазудың тәсілдері |жазудың тәсілдері |сызба нұсқа |ық сөздікпен |ауызша | |мен мәтін түрлері. |мен мәтін түрлері. | |жұмыс | | |Стилистикасы. |Стилистикасы. | | | | | | | | | | |4.Әдеби |4.Әдеби |Дәріс тезисі, |Фразеология-лық|Жазбаша | |редакциялаудың |редакциялаудың |сызба нұсқа, |сөздікпен жұмыс|ауызша | |стилге қатыстылығы.|стильге қатыстылығы|кесте | | | |5. Қолжазбаның тілі|. 5. Қолжазбаның |Дәріс тезисі, |Тілдік |Жазбаша | |мен стилін дұрыс |тілі мен стилін |кесте |белгілерді |ауызша | |өңдеу жолдары |дұрыс өңдеу жолдары| |ажырату. | | | | | | | | |6.Нөмір шығарудағы |6.Нөмір шығарудағы |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша | |редакциялық |редакциялық |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | |процесс. |процесс. |үлестірмелі |жұмыс | | | | |карточка | | | |7.Басылым |7.Басылым |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша | |проектісінің |проектісінің |бақылау |тапсырмалары-ме| | |жоспары |жоспары |тапсырмалар |н жұмыс | | | | | | | | |8.Ұжымдық жұмысты |8.Ұжымдық жұмысты |Дәріс тезисі, |Картотека теру |Жазбаша | |ұйымдастыру |ұйымдастыру |сызба нұсқа | |ауызша | |9. Түзетудің |9. Түзетудің |Дәріс тезисі, |Психологиялық |Жазбаша | |түрлері мен жолдары|түрлері мен жолдары|сызба нұсқа |оқулықтармен |ауызша | | | | |жұмыс | | |.10.Фактімен |10.Фактімен |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс|Жазбаша | |түзетілген |түзетілген |кесте, сызба | |ауызша | |материалды |материалды |нұсқа | | | |редакциялаудың |редакциялаудың | | | | |шарттары мен стилі |шарттары мен стилі | | | | | | | | | | |.11. Редакция және |11. Редакция және |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша | |аудитория |аудитория |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | | | |үлестірме |жұмыс | | | | |каточка | | | |12.Редакциялаудың |12.Редакциялаудың |Дәріс тезисі, |Кестені толтыру|Жазбаша | |психологиялық |психологиялық |кесте | |ауызша | |алғышарттары |алғышарттары | | | | |13.Мәтінді |13.Мәтінді |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша | |редакторлық |редакторлық |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | |сараптаудан |сараптаудан |үлестірмелі |жұмыс | | |өткізудің |өткізудің |карочка | | | |негіздері. Стильдік|негіздері | | | | |қызметі. |Стильдік қызметі | | | | |14. Бас тақырып , |14. Бас тақырып , |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс|Жазбаша | |оның қызметі. |оның қызметі. |сызба нұсқа | | | |Талаптары. Бас |Талаптары. Бас | | | | |тақырыптың берілу |тақырыптың берілу | | | | |стилі. |стилі. | | | | |15.Баспасөздегі |15.Баспасөздегі |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша | |әдебиет пен өнер |әдебиет пен өнер |бақылау |сұрақтарына | | |мәселелерінің |мәселелерінің |тапсырмалары |жауап беру | | |жазылуы. Стильге |жазылуы. Стильге | | | | |қатыстылығы |қатыстылығы | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Балақаев М., |3 |6 |50% | |Жанпейісов Е., Томанов | | | | |М., Манасбаев Б., | | | | |Қазақ тілінің | | | | |стилистикасы, | | | | |2. НакарияковаК.М. |2 |6 |20% | |Литераторное | | | | |редактороваиие. –М,1994| | | | |3. Антонова С., Соловев|2 |6 |50% | |В, ЯнчукК. | | | | |Редактироваие.Общий | | | | |курс.– М,1999 | | | | |4.Бектемісов.Ә, |6 |6 |100% | |ЫдырысовӘ | | | | |Редактор мен | | | | |корректорға көмекші | | | | |құрал.– А,1978. | | | | |5. Әбілқасымов Б. |3 |6 |50% | |Алғашқы қазақ | | | | |газеттерінің | | | | |тілі.А.-1971 | | | | |6. Сикорский Н.М. |3 |6 |50% | |Теория и практика | | | | |редактирования. М,1980 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Балақаев М., Жанпейісов Е., Томанов М., Манасбаев Б., Қазақ тілінің стилистикасы, Алматы: Мектеп, 1996,1974. 2. Балақаев М., Қазақ тілі мәдениетінің мәселелері. Алматы: Қазақстан,1971 3. Балақаев М,Серғалиев М., Қазақ тілінің мәдениеті.Алматы:Мектеп,1995. 4. Балақаев М., Қазақ әдеби тілі және оның нормалары.Алматы:Ғылым,1984. 5. Жұбанов Қ., Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер.Алматы:Ғылым,1966. 6. НакарияковаК.М. Литераторное редактороваиие. –М,1994 7.Антонова С., Соловев В, ЯнчукК. Редактироваие.Общий курс.– М,1999 8. Сикорский Н.М. Теория и практика редактирования. М,1980 9. Әбілқасымов Б. Алғашқы қазақ газеттерінің тілі.А.-1971
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz