Файл қосу
Географияның әдістемелік проблемалары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042–18-34.1.64/01-2014 ПОӘКстуденттер үшін «Физикалық, экономикалық, әлеуметтік географиясының қазіргі мәселелері» пәнінің жұмыс оқу бағдарламасы Басылым № 1 11.09.2014ж. ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Физикалық, экономикалық, әлеуметтік географиясының қазіргі мәселелері» 6М011600 – «География» мамандығы үшін» МАГИСТРАНТТАР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫ СӨЗ Алғы сөз ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ «02» _09_2014 ж. Бельгибаев М.Е., «Химия және география» кафедрасының профессоры 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1«Химия және география» кафедрасының отырысында Хаттама№1«_02_» __09__2014ж Кафедра меңгерушісі __________ Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің Оқу – әдіснемелік Бюросының отырысында Хаттама №1 «__03__» ___09___2014 ж Төраға: _______________ З.В. Абдишева, б.ғ.к., доцент 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған Хаттама №1«_11_» __09__2014 ж ОӘК төрағасы _______________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны Жалпы талаптар Пән мазмұны мен сабақтартүрлеріне байланысты сағаттардыңб өлінуі Пәнді оқуғаарналған әдістемелік ұсыныстар Курс форматы Курс саясаты Баға қою саясаты Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР Оқытушы мен пән жайлы жалпы мәліметтер Бельгибаев Мухит Есенович, д.г.н, профессоры «Химия және география» кафедрасы Байланыс мәліметі – 34-68-24 оқу корпусы №3 Сабақ өткізілетін орын –№402аудитория Кредиттер саны - 3 Пәннің қысқаша мазмұны: «Физикалық, экономикалық және қоғамдық географияның қазіргі проблемалары» курсы магистрлердің дайындығына 6M011600 «География» бағыты бойынша қамтылған. М2. Кәсіпқой цикл пәніне жатады. Оқыту курсы заманауи білімді қалыптастыруда әдістемелік елеулілік қамтиды. Ол басқа да пәндермен байланысты, олар берілген курстың соңында және басында бір уақытта оқытылады. Бұл пәндер қатарына «География тарихы, теориясы және методологиясы», «Ландшафты және аумақтық жобалау», «Кешенді карта сызу және географиядағы шекаралық әдістер», «Географиядағы компьютерлік технологиялар» және т.б. Пәнді оқу барысында аспиранттар теориялық білімге және бұрын оқытылған пәндерге қарай сүйенеді. «Физикалық, экономикалық және қоғамдық географияның қазіргі проблемалары» пәнін оқуда жинаған білімдер «Табиғат пайдаланудың ғаламдық және аумақтық жүйелері және қалыпты даму», «Ландшафты жобалауда геоинформациялық және шекаралық әдістер» сияқты пәндерді және магистрлік диссертация дайындауды, педагогикалық тәжірибені біліп игеруге қажет 1.3 Пәннің мақсаты: «Физикалық, экономикалық және қоғамдық географияның қазіргі проблемалары» пәніні табиғат өзгерістерімен байланысты шаруашылық саласы жайында ойларды қалыптастыру болып табылады. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: 1. Географияның қазіргі негізгі проблемаларын қарастыру 2. Қоғамдық – экономикалық географияның әдістерін және проблемаларын зерттеу 3. Қоғамдық – экономикалық география пәніне анықтама беру. «Физикалық, экономикалық және қоғамдық географияның қазіргі проблемалары» пәнін оқыту барысында магистранттарға қолданылған әдебиеттер және компьютерлік бағдарламалар ұсынылған. 1.5 Курстың пререквизиттері: Жалпы жертану, картография, геоинформатика, химия, физика, геология, геоморфология, метерология және климатология, гидрология, жер бедерін тану және жер бедері географиясы, биогеография. 1.6 Курстың постреквизиттері: антропогенді ландшафттану, мұхиттар мен материктердің физикалық географиясы, Шығыс Қазақстанның физикалық географиясы, геоэкология және т.б. 1.7Курссоңында магистрант білуге міндетті - кәсіптік шараларда терең білімді қолдану және ұйымдастыру қабілеті; - жаңа білімді кәсіби пәндік шараларда бейімдеу қабілеті; - ғылыми гипотезаның дербес құру және аргументті түрде ұсыну қабылеті; - кәсіби қоғам шарттары бойынша ғылыми дискуссияны үйрену тәсілдері мен әдістерін меңгеру; - ғылыми зерттеулерге қаржы көзін табу әдістерін, ғылыми зерттеулерге мемлекеттік және жеке меншік ұйымдарына қаржымен қамту өтінішін беру қабілеті; - қоғамдық ғылыми зерттеулерге белсенді қатысу қабілеті және дербес ғылыми зерттеу жұмыстарын өткізу; - ғылыми зерттеу жұмысын орындау барысында өзіндік ұйымдастыру қабілеті; - өзіндік зерттеулерді кәсіби түрде тұжырым жасау қабілеті және оларды ғылыми шығарма, ақпараттық – аналитикалық материал және презентация түрінде ұсыну; - ғылыми зерттеу әдебін , сонымен қатар авторлық құқықтарды сақтау; - оқыту әдістемені инновационды технологиямен қамту, онымен қоса қазіргі заманғы интерактивті тақтамен оқыту әдістерін де қолдану; - өзіндік кәсіби жұмысына ғылыми – зерттеулік және ақпараттық технологияларды икемдеу және түрлендіре алу қабылеті; 2 ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚТАР ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте1 № п/п Тақырыбы Сағаттар Әдебиеттер ЛК СПЗ СРМП СРМ 1. География пәні, тапсырмалары және құрылымы 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 2. Негізгі жобалау санаты: Парадигмалар және ғылыми мектептер 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 3. География дамуының тенденциялары 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 4. Географияның әдістемелік проблемалары 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 5. Географияның теориялық проблемалары 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 6. География оқудың негізі 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 7. Географияның қолданбалы проблемалары 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 8. Географиядағы қоғамдық – экономикалық процесстер: экономизация, гумнаизация, экологизация, политизация,информатизация. 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 9. Ғылыми геоморфологияның пайда болу және даму тарихы жайлы негізгі ақпараттар 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 10. Экономикалық географияның әлеуметтік – экономикалыққа көшуі. Әлеуметтік – экономикалық географияның қоғамдыққа жаңаруы 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 11. Қоғам мен табиғаттың шекаралық әрекеттесу проблемалары. Қоғамның шекаралық проблемалары. 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 12. Әлеуметтік – географиялық байланыстардың және ара – қатынастардың шекаралық оқшаулау проблемасы 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 13. Аумақтық саясаттың географиялық негіздері 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 14. Географиялық болжау 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 15. Географиялық жағдайлардың проблемасы 2 1 2 3 7.1.1-7.1.10 БАРЛЫҒЫ: 30 15 30 45 3 ПӘНДІ ОҚУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАРТеориялық курсты зертханалық – тәжірибелік сабақтарында бекітеміз. Тәжірибелік сабақтар дәріс сабағынан кейін сол тақырыпты меңгергеннен кейін өткізіледі. Сөзсіз, осындай сабақтардан кейін ойлау, салыстыру, анализ жасау қабілеттері дамиды. Осындай ойлауды қалыптастыру үйретудiң барлық кезеңдерiнде аралық пәндiк байланыстарды жүйеге негiздейдi және барлық оқыту тәрбиелеу процесстерінде болады. Аралық пәндiк байланыстар студенттердің ғылыми негіздерін және танымдық iс - әрекеттiң активтенуін терең меңгеру үшiн қажет. Олар дүниетанымның кеңеюіне, танымдық қызығушылықтың дамуына, белсенділіктің жоғарлауына және оны тәжірибеде қолдануға ықпал етеді. 4КУРС ФОРМАТЫ Оқыту сабақтарының түрлері – дәрістер, зертханалық - тәжірибелік сабақтар. 1 сағат дәріс 50 минут құрайды. 1 сағат тәжірибелік сабақ 50 минут құрайды. Сабақтар сабақтар кестесі бойынша өтіледі. Сонымен қатар, магистранттардың аудитория ішінде және аудиториядан тыс өзіндік жұмыстар жоспарланады. Магистранттардың өзіндік жұмыстар графигі және есептемелер кафедраның сабақтар кестесі бойынша өткізіледі. Өзіндік жұмыстарды тексеру жұмыстары ауызша түрде, уй жұмыстарын, бақылау жұмыстарын, тесттік тапсырмаларды тексеру арқылы жүзеге асырып отырады. 5 курс САЯСАТЫ Магистрант пәнді өз бетінше оқып-үйрену процессінде белсенділік таныту тиіс, егер кешігіп, себепсіз сабаққа келмей, тапсырмаларды уақытында өткізбей, оқу процессінде белсенділік көрсетпеген жағдайда жинаған ұпайларынан баллдары алынып отырады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Магистранттардың білімдерін қадағалау формасы келесі жолдармен жүзеге асырылады: - ағымдық бақылау (апта сайын өткізіледі); - тезаурустық бақылау (7 және 15 апталар); - қорытынды бақылау – экзамен. Ағымдық бақылау– бұл оқытушының жетекшілігімен жүргізілетін магистарнттардың білімдерін дәріс сабақтарында, зертханалық сабақтарда және өздік жұмыстарды тексеру барысында жүйелі түрде жүргізіледі. Ағымдық бақылаудың түрлері: - ауызша жауап; - бақылау жұмыстары; - үй жұмыстары; - тесттер. Пәнді меңгеру барысында магистарнттардың әр жұмыс түрлері ұпайлармен бағаланады Ұпайлардың апта бойынша және бақылау түрлері бойынша таралуы кестеде көрсетілген. «Физико – географиялық аудандастыру» пәні бойынша ұпайлардың үлестіруі Кесте 2 Апта Тапсырма түрлері Барлық ұпай Ескерту 1-7 Аудиториялық сабақка қатысуы және дайындығы 30 Оқытушы оқушының сабақта жоқ екендігін ғана белгілейді Тәжірбиелік жұмыстардың орындалуы 2 Әлеуметтік – экономикалық география пәнінің құрылуы. Пән бойынша және әлеуметтік – экономикалық география объектісі ұғымдар 25 Тәжірибеліксабақтарда 3 Әлеуметтік – экономикалық географияның мақсаты және міндеті 25 Тәжірибеліксабақтарда 4 Негiзгiғылымитұжырымдамаларжәнеғылымның мақсаттары мен міндеттерін анықтауға арналған жолдар. 20 Тәжірибеліксабақтарда 5 Комплексті географиялық пәндер -территориялық - өндiрiстiккешендертуралыоқу, экономикалықаудандастыру. 20 Тәжірибеліксабақтарда СРО 3 Территориялық - өндiрiстiкқатынастартуралыоқу. 25 Реферат 5 Аумақтық қоғам және қоныстану жүйесі туралы оқу 25 Конспект 7 Аумақтық қоғам жүйесі туралы оқу 25 Реферат СРОП 2 Гуманитарлы география және мәдениет географиясы 10 Конспект 4 Қоғамдық – географиялық болжам 10 Реферат 6 Территориялық бағыттаудың географиялық жабдықтауы 10 Реферат 7 Аралық бақылау 1-7 апта дәріс материалдары бойынша 1 – комплексті тестілеу 75 ұ. Сабақ кестесіне сай Оқыту бойынша ұпайлар нәтижесі 1-ден 7 аптаға 30+270 8-15 Аудиториялық сабаққа қатысуы және дайындығы 30 Оқытушы оқушының сабақта жоқ екендігін ғана белгілейді Тәжірибелік жұмыстарды орындау(тексеру, қорғау) 8-9 Әлеуметтік – экономикалық географияның негізгі парадигмалары: жүйелі – құрылымды, жүйелі – диалектикалық, геожағдайлы, циклді, шекаралы – ұйымдасқан, кеңістік - уақыттық 23 Тәжірибеліксабақтарда 10-11 Шетелдік соцгеографияның негізгі парадигмалары: детерминантты, ландшафты, поссибилизмді, кеңістік ұйымды 23 Тәжірибеліксабақтарда 12 Әлеуметтік – экономикалық география мектептерінің философиялық негіздері: позитивті, гуманистік, құрылымдық, диалектік - материалдық 13 Тәжірибеліксабақтарда 13 Әлеуметтік – экономикалық географияның ұлттық мектептері: неміс, американдық, ағылшын, француз, швед, орыс, кеңесті 13 Тәжірибеліксабақтарда 14-15 Территориялық басқаруды географиялық қамту 24 Тәжірибеліксабақтарда СРО 9 Қоғамдық жертану және елтану 20 Конспект 11 Аумақтану және бұршақтану 20 Реферат 13 Ауылдағы халықтардың қоныстануы жүйесі жайлы оқыту 20 Конспект СРОП 8 Аумақтық саясаттың қоғамдық – географиялық негізі 10 Реферат 10 Территориялық ақпараттаудың тұжырымдамалық аспектілері 10 Конспект 12 Әлеуметтік – географиялық білімнің проблемалары 10 Баяндама 14 Тұздардың эоловты тасымалдануы 10 Реферат 15 Аралық бақылау - 8-15 дәріс материалдары бойынша 2 – комплексті тестілеу 74 б. Сабақ кестесіне сай Оқыту бойынша ұпайлар нәтижесі 8-ден 15 аптаға 30+270 Емтихан бойынша ұпай саны 400 Академиялық кезең бойынша ұпай нәтижесі 1000 Емтихандық баға барлық модульдер, тезаурустық бақылау және қорытынды аттестация (60%), емтихан (40%), барлығы 100%, бойынша оқу үлгерімінің ең жоғарғы көрсеткіштері бойынша анықталады. Студенттің семестр бойы рейтинг ұпайлары 50% тең немесе көп болатын жағдайда ғана ол қорытынды бақылауға қатыса алады.Студенттің білімі, икемділігі келесі жүйе бойынша бағаланады Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау шкаласы Әріптік жүйе бойынша бағалау Ұпайлардың сандық эквиваленті Проценттік құрамы Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 В- 2,67 75-79 С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 С- 1,67 60-64 Д+ 1,33 55-59 Д 1,00 50-54 F 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 1. Раклов, В. П. Картография и ГИС: учеб. пособие для студентов вузов, обуч. по напр. 120300 "Землеустройство и кадастры"; по спец. 120301 "Землеустройство", 120302 "Земельный кадастр", 120303 "Городской кадастр"/ В. П. Раклов . - Москва: Академический проект; Киров: Константа, 2011. - 214 с 2. Кожухар, В.М. Основы научных исследований: учеб.пособие/ В.М. Кожухар. - Москва: Дашков и К, 2010. - 216 с. 3. Саушкин Ю.Г. Географическое мышление. Смоленск: Ойкумена, 2011. - 218 с. http://www.twirpx.com/file/750692/ 4. Шальнев В.А. История, теория и методология географической науки. Часть 1. История географических идей. Ставрополь: Изд-во СГУ, 2010. - 111 с. http://www.twirpx.com/file/508727/ 5. Раклов, В. П. Картография и ГИС: учеб. пособие для студентов вузов, обуч. по напр. 120300 "Землеустройство и кадастры"; по спец. 120301 "Землеустройство", 120302 "Земельный кадастр", 120303 "Городской кадастр"/ В. П. Раклов . - Москва: Академический проект; Киров: Константа, 2011. - 214 с 6. Кожухар, В.М. Основы научных исследований: учеб.пособие/ В.М. Кожухар. - Москва: Дашков и К, 2010. - 216 с. 7. Саушкин Ю.Г. Географическое мышление. Смоленск: Ойкумена, 2011. - 218 с. http://www.twirpx.com/file/750692/ Қосымша әдебиеттер 1. Исаченко, А.Г. Теорияиметодологиягеографическойнауки: учеб. для студ. вузов, обуч. по напр. 510800 "География" и спец. 012500 "География"/ А. Г. Исаченко. -Москва: Академия, 2004. - 400 с.; 21 см. - (Высшее профессиональное образование.Естественные науки). 2. Голубчик, М. М. География в современном мире: учеб.пособие/ М. М. Голубчик, С. П. Евдокимов. - Саранск: НИИ Регионологии, 2000. - 56 с. 3. Экономическая и социальнаягеография: основы науки : учеб.для студ. вузов/ ред. М. М. Голубчик. - Москва: ВЛАДОС, 2004. - 400 с. 4. Многоликая география: развитие идей И. П. Герасимова : (к 100-лет. со дня рожд.) : [сб.]/ РАН, Ин-т географии; ред.-сост. А. А. Тишков, В. П. Чичагов ; отв. ред. Н. Ф. Глазовский. - Москва: Товарищество научных изданий КМК, 2005. - 357 с 5. Крупные города и вызовы глобализации: [сб. матер.]/ Фр.-рос. центр по общест. и гуманит. наукам в Москве, РАН, Ин-т географии; ред. В. А. Колосов, Д. Эккерт. - Смоленск: Ойкумена, 2003. - 280 с. 6. Анучин В.А. Теоретические основы географии/ В.А.Анучин. М., 1972. 420с. 7. Колосов, В. А. Геополитика и политическая география: учеб.для студентов вузов, обуч. по геогр. спец./ В. А. Колосов; Н. С. Мироненко. - Москва: Аспект Пресс, 2002. - 479 с. 8. Аношко, В. С. Прикладная география [Электронный ресурс] / В. С. Аношко. - Минск: Вышэйшая школа, 2012. - 240 с. - Режим доступа: http://www.biblioclub.ru/index.php?page=book&id=136423 9. 10. Исаченко, А.Г. Теорияиметодологиягеографическойнауки: учеб. для студ. вузов, обуч. по напр. 510800 "География" и спец. 012500 "География"/ А. Г. Исаченко. -Москва: Академия, 2004. - 400 с.; 21 см. - (Высшее профессиональное образование.Естественные науки). УМКД 042-18-34.1.64 /01-2014 №1 басылым 11.09.2014 г. 2-11 бет 3
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz