Файл қосу

Практикалық коррекция





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК                              |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                              |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК               |                            |
| ПОӘК                    |05.09. 2013 жылғы  |ПОӘК 042-18.1.21/01-2013    |
|«Психологиялық коррекция |№ 1 басылым        |                            |
|және кеңес беру          |                   |                            |
|негіздері» пәнінің       |                   |                            |
|студенттерге арналған    |                   |                            |






  5В010100 «Мектепке  дейінгі оқыту және тәрбиелеу»   мамандығына  арналған
         «Психологиялық коррекция және кеңес беру негіздері» пәнінің




                   СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    СЕМЕЙ
                                    2013


                                   Кіріспе



1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы,
педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А.
 25 «08» 2013ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09.2013ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09.2013ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №1. 18 .09.2013ж.

ОӘК төрайымы________________  с.ғ.д. Искакова Г.К.


4  Бірінші рет енгізілген.











                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
Куребаева Гулнара Ахметовна, психология кафедрасының аға оқытушысы
педагогикалық психология  кафедрасы
Ақпараттық  қатынас – телефон- 87771607699
Сабақ өтетін орын - № 409 аудитория
Пән бойынша кредит саны - 2


   |Кур|Семестр                |Кредит                              |Лекция         |
|с  |                       |                                    |               |
|   |                       |Дәріс |Семи   |Лаб  |ОЖСӨЖ   |СӨЖ    |               |
|   |                       |      |нар    |     |        |       |               |
|1  |2                      |3     |4      |5    |6       |7      |8              |
|   |Модуль 1. Психологиялық|      |       |     |        |       |               |
|   |коррекцияға кіріспе    |      |       |     |        |       |               |
|1  |Психологиялық коррекция|2     |1      |     |        |       |1,3,5,7,8      |
|   |психологтың іс- әрекеті|      |       |     |        |       |               |
|   |саласы ретінде         |      |       |     |        |       |               |
|2  |Жекелей психокоррекция |1     |1      |     |        |№1-5с  |8,7,5,3        |
|3  |Топтық психокоррекция  |1     |1      |     |№1-3с   |       |8,7,5,3        |
|4  |Психокоррекциялық      |1     |2      |     |        |№2-8с  |3,5,7,8,14     |
|   |бағдарлама құру        |      |       |     |        |       |               |
|5  |Практикалық коррекция  |1     |1      |     |№2-3с   |       |5,8,15,26      |
|   |әдістері               |      |       |     |        |       |               |
|6  |Психогимнастика        |1     |1      |     |        |       |3,7,15,26      |
|7  |Коррекциялық топ       |1     |1      |     |        |№3-8с  |               |
|   |түрлері                |      |       |     |        |       |               |
|   |Модуль 2. Психологиялық|      |       |     |        |       |               |
|   |кеңес беруге кіріспе   |      |       |     |        |       |               |
|8  |Психологиялық кеңес,   |1     |1      |     |№3-3с   |       |3,5,7,26       |
|   |ұйымдастыру,  даярлық  |      |       |     |        |       |               |
|   |және өткізу            |      |       |     |        |       |               |
|9  |Психологиялық кеңес    |1     |1      |     |        |№4-8с  |3,5,7,8        |
|   |беру түрлері           |      |       |     |        |       |               |
|10 |Психологиялық кеңес    |1     |1      |     |№4-3с   |       |3,5,7,8        |
|   |беру техникасы.        |      |       |     |        |       |               |
|   |Модуль 3.Мектеп жасына |      |       |     |        |№5-8с  |               |
|   |дейінгі балалармен     |      |       |     |        |       |               |
|   |түзету жұмыстары       |      |       |     |        |       |               |
|11 |Мектеп жасына дейінгі  |1     |1      |     |№5-3с   |       |3,5,7,8,18     |
|   |балалардың танымдық    |      |       |     |        |       |               |
|   |процестер коррекциясы  |      |       |     |        |       |               |
|12 |Мектеп жасына дейінгі  |1     |1      |     |        |№6-8с  |3,5,7,8,18     |
|   |балалардың тұлғалық    |      |       |     |        |       |               |
|   |даму коррекциясы       |      |       |     |        |       |               |
|13 |Отбасымен              |1     |1      |     |        |       |3,5,7,8,18     |
|   |психокоррекциялық жұмыс|      |       |     |        |       |               |
|   |негіздері және кеңес   |      |       |     |        |       |               |
|   |беру.                  |      |       |     |        |       |               |
|14 |Мектепте оқуға         |1     |1      |     |        |       |3,5,7,8        |
|   |психологиялық          |      |       |     |        |       |               |
|   |даярлықтағы ауытқуларды|      |       |     |        |       |               |
|   |түзету және кеңес беру |      |       |     |        |       |               |
|   |Барлығы                |15    |15     |     |15      |45     |               |


      3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ


    Студент  аталған   курс  бойынша  мынадай  теориялық  және  практикалық
мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр
сабақ түрлері сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмұны,  мақсаттары  мен
міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай
келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер  тізімі  бар.   Оқытушылар   мен
студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған  жұмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жұмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  СӨЖ  және  ӨСӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.

    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Семинарға дайындық кезінде  студент  оқытушының  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша  және
ауызша жұмыс түрінде орындалады.  СӨЖ-ді  конспект  түрінде  дәптерге  жазып
өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің  теориялық   білімі,  белсенділігі,
ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады.



    5 КУРС САЯСАТЫ
    Курсты оқу барысында алынған ұпай  жинақталып,  жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы,  СӨЖ,
ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу  жұмыстарын  орындағаны  жөніндегі   ұпай
жиынтығы, кезеңдік, қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық   ұпайлар   жинақталып,   бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір  тапсырма  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының  қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды  көрсетілген  уақытында
өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу  емтиханға  7  күн  қалғанда
аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға  кіргізілмейді.
Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс   көлемін
ұлғайтылады;   Тапсырмалар   оқытушы   тағайындаған   уақытта   қабылданады.
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге  талдау   т.б.);
Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу  үрдісіне
белсенді түрде қатысу қажет.


      6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
«Психологиялық  коррекця  және  кеңес  беру  негіздері»  пәні  бойынша  ұпай
бөлінісі
                                                                     Кесте 2
|Апта  |Бақылау түрі        |Ұпай жиыны                  |Ескерту           |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-7 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|2     |Семинар             |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |20                          |                  |
|3     |Семинар             |20                          |                  |
|      |СӨЖ                 |30                          |                  |
|4     |Семинар             |15                          |                  |
|      |ОСӨЖ                |15                          |                  |
|5     |Семинар             |20                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|6     |Семинар             |15                          |                  |
|      |ОСӨЖ                |15                          |                  |
|7     |Межелік бақылау 1   |60                          |                  |
|1-7 апта бойынша барлық   |300                         |                  |
|ұпай саны                 |                            |                  |
|      |8-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|8     |Семинар             |15                          |                  |
|9     |Семинар             |15                          |                  |
|      |ОСӨЖ                |10                          |                  |
|10    |Семинар             |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|11    |Семинар             |15                          |                  |
|      |ОСӨЖ                |10                          |                  |
|12    |Семинар             |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|13    |Семинар             |15                          |                  |
|      |ОСӨЖ                |10                          |                  |
|14    |Семинар             |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|15    |Межелік бақылау 2   |60                          |                  |
|9-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|ұпай саны                 |                            |                  |
|Емтихан ұпайы             |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық ұпай              |                            |                  |

7 ӘДЕБИЕТТЕР

7.1 Негізгі әдебиеттер:
1.Осипова А.А. Общая психокоррекция.   Москва,   2005.
2.Психокоррекция: теория и практика /Под. ред. Ю. С. Шевченко-Москва, 1995.
3.Берн Э. Трансактный анализ и психокоррекция -СПБ 1992.
4.Абрамова   Г.   С.    Правтикум    по  психологическому  консультированию.
      -Москва, 1995.
Қосымша әдебиеттер:
5.Карабанова О. А. Игра в коррекции психического развития ребенка.  —Москва,
1997.
6.Групповая психотерапия /Под. ред. Б.Д. Карвасарского Москва, 1990.
7.Гарбузов В.И. Практическая психотерапия. - Санкт-Петербург, 1994.
8.Рабочая книга школьного психолога. /Под. ред. Дубровиной  И.В.  —  Москва,
1987.
9.Немов Р.С. Психологическое консультирование. - Москва, 2003.
10.Битянова М.Р. «Организация  психологической  работы  в  школе».  -Москва,
1997.
11.Безруких   М.М.,  Ефимова  СП. Знаете ли вы  своего  ученика?.  —  Москва
1991.
12.Овчарова Р.В. Справочная киига школьного психолога,- Москва 1996.
13.Рогов Е.И.    Настольная книга              практического психолога
      в   образовании. Москва, 1996.
14.Захаров  А.   И.  Прелупреждение  отклонений         в          поведении
ребенка.-Санкт-Петербург, 1997.
15.СмирноваТ.П. Психологическая коррекция  агрессивного  поведения    детей.
 -   Ростов-  на-Дону, 2005.
16.Дубровина   И.В.   Рабочая   книга школьного психолога. - Москва, 1998.
17.Бурменская       Г.В.       Возрастно-психологическое   консультирвание.-
Москва, 1990.
18.Абрамова   Г.С.    Введение      в  практическую    психологию.   Москва,
1994.
19.Жужикова    Н.В.      Учителю     о  практике             психологической
помощи.  Москва, 1990.
20.Кон     И.     Психология     ранней юности,- Москва, 1982.
21.Раттер    М.    Помощь    трудным детям. - Москва, 1987. Москва, 1994.
22.Эмоциональное     нарушения     в детском возрасте и  их  коррекция/  Под
ред.   В.В.   Лебединский.   -Москва, 1990.
















Пәндер