Файл қосу
Психологияны зерттеудің негізгі методологиялық принциптері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-05.1.39/01-2014 | |ПОӘК |№ __ басылым | | |Оқытушыға арналған |«__» ________ 2014 ж. | | |«Эксперименталды | | | |психология» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ ПСИХОЛОГИЯ » 5В050300 – «Психология» мамандығына арналған оқытушы үшін пән бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған ________ «28» тамыз 2014 ж. “Психология” кафедрасының профессоры,психология ғылымдарының кандидаты Ш.С.Сатиева 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында. Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ профессор,психология ғылымдарының кандидаты Ш.С.Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «09» 09. 2014 ж. Төрайымы ___________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09. 2014 ж. ОӘК төрайымы,оқу әдістеме жөніндегі проректор ___________ Г.К.Искаков 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ 4 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 4 3 жалпы нұсқаулар 4 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: 4 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: 5 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: 5 3.4 Оқыту нәтижелері: 5 3.5 Пән пререквизиттері: 6 3.6 Пән постреквизиттері: 6 3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді 6 4 оқу пәнінің мазмұны (МОДУЛьдің) 6 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 8 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта 8 7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 12 8 Әдебиет 12 8.1 Негізгі әдебиет 12 8.2 Қосымша әдебиет 12 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Эксперименталды психология» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен «5В050300» - «Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнында, оқу үрдісі барысында студенттердің білуге тиіс білімдерімен таныстырып, оны математикалық әдістер тұрғысынан зерттеп, есептеуге мүмкіндік алады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған «Эксперименталды психология» пәні бойынша оқытушыларға арналған жұмысшы бағдарлама төмендегі кұжаттарға сәйкес жасалынып және осы пән бойынша оку процессін ұйымдастыруға қажетті ұсыныстарға сәйкестендірілген: = Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті стандарты. Жоғарғы білім. Бакалавриат. Негізгі ережелер. ҚР МЖМБС 5.04.019 – 2011. = 5В050300 – «Психология» мамандығының типтік оқу жоспары; = УСТ 042-СГУ-5-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»; = ҚП 042-1.07-2014 Қужаттық процедура «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің структурасы мен мазмұны». 3 жалпы нұсқаулар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Эксперименталды психология» - ол «Психология бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғарғы оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. «Эксперименталды психология» психология бөлімінде оқитын төртінші курс студенттеріне арналған. Пән студенттердің ғылыми мәліметтерді сандық талдаумен байланысты өңдеу әдістерін меңгере білуге бағытталған. «Эксперименталды психология» пәні бойынша келесі мазмұны, дәрістердің, сарамандық жұмыстардың студенттердің оқытушымен өздік жұмыстарының тақырыптарын қамтиды. Пән бойынша рейтинг және қорытынды бағасын есептеу жұмысы, глоссарий қамтылған. Оқу әдістемелік кешен мемлекеттік стандарт негізінде жасалған. эксперименталды зерттеудің методолгиясы мен әдіс- тәсілдерін меңгеру. Әр жас кезеңдегі эксперименталды зерттелетін адамдар өмірі. «Эксперименталды психология» эксперименталды психология ғылымындағы зерттеу әдісінің психологиялық табиғатын, эмпирикалық мәліметтерді алудың жалпы сипатымен студенттерді таныстыра отырып, психологиялық эксперименттерді жоспарлау, ұйымдастыру, зерттеу қортындысын жасай алуға ғылыми жағынан кеңінен тоқталу қажет. эксперименттік, практикалық әдістемелерді жүргізуге арналған оқу әдістемелік нұсқауларды сипаттай отыра жазу қажет. Әсіресе, психологтар өздерінің мамандығына байланысты эксперименттік даму кезеңдерінде болатын өзгерістерді ғылыми тұрғыда қазіргі заман талабына сай дәлелдеп берулері тиіс. Тақырыптардың соңында практикалық тапсырмалар, есептер мен зерттеу бланкілері ұсынылады. Тақырыптарға байланысты әрбір студент өзінің мысал-есебі мен зерттеу бланкісін толтырып орындауы студенттердің ғылыми зерттеуге деген қызығушылығын оятады деген ойдамыз. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Эксперименталды психология» курсын оқытудың мақсаты – психологиялық факторлар мен заңдылықтардың сандық сипаттарының негізгі әдістерін игере білуден тұрады. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: ҚР МОС «Психология» мамандығына сәйкес мамандарды дайындау. Студентке осы мамандықтың қазіргі заманғы маңыздылығын көрсету, таңдалған мамандықты үйрету. 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді білуі қажет: білімі: - «Психология» мамандығының жалпы сипатын; игеру: - білім беру процессін ұйымдастыру және қамтамасыз ету сұрақтарын; игеру: - студенттің ақпараттық мәдениетін икемі: - «Эксперименталды психология» пәнінде алынған білімді «психология» мамандығында қолдану; түсіну: - жоғары мектеп оқытушыларының педагогикалық іс-әрекет психологиясының спецификасын; хабардар болу: - жоғары оқу орнында білім алу үрдісіндегі студент тұлғасы және интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.), жоғары оқу орнындағы белсенді оқыту әдістері мен тәрбие жұмыстарының психологиялық негізі; іс тәжірибелік дағдыларға ие болу: - түрлі өздік жұмыстарын орындай алу. 3.5 Пән пререквизиттері: - психология пәні бойынша практикум, жалпы психология, әлеуметтік психология, даму психологиясы, эксперименталды психология. 3.6 Пән постреквизиттері: - психология курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отыра, эксперименттік психология, жеке бас психологиясы, психология тарихы, жалпы психология, даму психологиясы және басқа да циклдағы пәндерді меңгерту. 3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді Жұмысшы оқу жоспарының үзіндісі 1 кестеде көрсетілген. 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Лекциялық сабақтар | |Психологиялық берулерді математикалық өңдеу кезінде |2 | |қолданылатын негізгі түсініктер. 1.Ғылыми психологияның пайда | | |болу себептері. Эксперименталды психологияның міндеттері, пәні,| | |даму тарихы. Психологияны зерттеудің негізгі методологиялық | | |принциптері | | |Психологиялық өлшем теориялары. Психологиялық өлшем түрлері. |2 | |Тест және өлшеу теориялары. Психофизика. Сезімталдықты зерттеу | | |әдістері. | | |Интерпретация және зерттеу нәтижесін өңдеу. Интерпретация және |2 | |зерттеу нәтижесін өңдеу. Мәліметтердің жіктелуі. Мәліметтерді | | |жинаудағы негізгі өткізілу талаптары. Мәліметтерді алғаш және | | |қайта өңдеу туралы жалпы ұғым. | | |Эксперименталды зерттеуді жоспарлау туралы жалпы түсінік. |2 | |1.Эксперименталды және эксперименталды емес жоспарлар. Тәуеліз | | |өзгеріс үшін жоспарлар. Квазиэксперимент және корреляциялық | | |зерттеулер. | | |Корреляциялық зерттеулерді жоспарл |2 | |1.Корреляциялық гипотезалар. | | |2.Эксперименталды зерттеуге қарағанда корреляциялық әдіс | | |ерекшелігі. | | |3.Зерттеу нәтижесін өңдеу формалары. | | |4.Адамды зерттеу барысында этика принципін қолдану. ау. | | |Психологиядағы зерттеудің әдіс-тәсілдері туралы түсінік. |2 | |1. Психологиядағы зерттеудің әдіс-тәсілдері туралы түсінік. | | |2.Пирьов жіктемесі. | | |3.Б.Г. Ананьев жіктемесі. | | |4.М.С.Роговин, Г.В.Залевский жіктемесі. | | |5.Б.Н.Дружинин жіктемесі. | | |Вербалды-коммуникативті әдістер. |2 | |1.Әңгімелесу әдісі. | | |2.Пікіртерім әдісі. | | |3.Сұхбат алу әдісі. | | |4.Сауалнама әдісі. | | |Тестілеу. Психологиялық тестілеу туралы түсінік. Тест |2 | |теориясының классикалық түрлері. Қазіргі кездегі тестер | | |теориясы. | | |Модельдеу. Психологиядағы математикалық модельдеу. Объектіні |2 | |зерттеу қатынасы. Алғашқы өлшем нәтижелерін зерттеу. | | |Рангтік корреляция. Рангтік корреляция. Корреляциялық |2 | |зерттеулерді жоспарлау. Корреляциялық гипотезалар. | | |Рангтік корреляция. Эксперименталды зерттеуге қарағанда |2 | |корреляциялық әдіс ерекшелігі. Зерттеу нәтижесін өңдеу | | |формалары. | | |Психологиядағы дисперсиялық анализ. Психологиядағы дисперсиялық|2 | |анализ. | | |Психологиядағы факторлық анализ. Психологиядағы факторлық |2 | |анализ | | |Жеке басты зерттеудің теориялық және эксперименттік жолдары. |2 | |Жеке басты зерттеудің методологиялық негіздері. Тәжірибелі | | |мәліметтерді статистикалық талдау. Эксперименттің қорытындысын | | |кестелік және графиктік түрде талдау. | | |Статистикалық болжамдарды тексеру. Ғылыми зерттеулерде |2 | |эксперимент пен теория байланысы. Психологиялық эксперимент | | |тегі этика проблемасы. | | |Практикалық сабақтар | |Психологиялық берулерді математикалық өңдеу кезінде |1 | |қолданылатын негізгі түсініктер. | | | Психологиялық өлшем теориялары. |1 | |Интерпретация және зерттеу нәтижесін өңдеу. |1 | |Эксперименталды зерттеуді жоспарлау туралы жалпы түсінік. |1 | |Корреляциялық зерттеулерді жоспарлау. |1 | |Психологиядағы зерттеудің әдіс-тәсілдері туралы түсінік. |1 | |Вербалды-коммуникативті әдістер. |1 | |Тестілеу. |1 | |Модельдеу. |1 | |Рангтік корреляция. |1 | |Рангтік корреляция. |1 | |Психологиядағы дисперсиялық анализ. |1 | |Психологиядағы факторлық анализ. |1 | |Жеке басты зерттеудің теориялық және эксперименттік жолдары. |1 | |Статистикалық болжамдарды тексеру. |1 | 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 5.1.1. Психологиялық берулерді математикалық өңдеу кезінде қолданылатын негізгі түсініктер (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.2. Статистикалық болжамдарды тексеру(вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.3. Психологиялық өлшем теориялары. (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.4. Эксперименталды зерттеуді жоспарлау туралы жалпы түсінік. (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.5. Корреляциялық зерттеулерді жоспарлау. (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.6. Психологиядағы зерттеудің әдіс-тәсілдері туралы түсінік. (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.7. Вербалды-коммуникативті әдістер (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.8. Модельдеу (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.9. Жеке басты зерттеудің теориялық және эксперименттік жолдары (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.10. Рангтік корреляция (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.11. Статистикалық болжамдарды тексеру (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.12. Психологиядағы дисперсиялық анализ (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.1.13. Психологиядағы факторлық анализ (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3 кестеде көрсетілген. 3 кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптар |Бейнелеуіш |Жеке |Бақылау | | |құралдар, ТСО, |қарастыруға |формасы | | |плакаттар, |арналған | | | |стендтер |сұрақтар | | |Дәріс |Семинар |Зертханалық| | | | |сабағының |сабағының |жұмыстың | | | | |1 |2 | |3 |4 |5 | |Психоло-гиял|1.Ғылыми | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |ық беру |психологияның | |нұсқауы |танысып, |ялық | |лерді |пайда болу | | |сұрақтар | | |математикалы|себептері. | | |әзірлеу | | |қ өңдеу |2.Эксперименталд| | | | | |кезінде |ы психологияның | | | | | |қолда |міндеттері, | | | | | |нылатын |пәні, даму | | | | | |негізгі |тарихы. | | | | | |түсінік |3.Психологияны | | | | | |тер |зерттеудің | | | | | | |негізгі | | | | | | |методологиялық | | | | | | |принциптері. | | | | | | |1.Психологиялық | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |Психоло-гиял|өлшем түрлері. | |нұсқауы |танысып, |ялық | |ық өлшем |2.Тест және | | |сұрақтар | | |теориялары. |өлшеу | | |әзірлеу | | | |теориялары. | | | | | | |3.Психофизика. | | | | | | |Сезімталдықты | | | | | | |зерттеу | | | | | | |әдістері. | | | | | |Интерпрета-ц|1.Интерпретация | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |ия және |және зерттеу | |нұсқауы |танысып, |ялық | |зерттеу |нәтижесін өңдеу.| | |сұрақтар | | |нәтижесін |2.Мәліметтердің | | |әзірлеу | | |өңдеу. |жіктелуі. | | | | | | |Мәліметтерді | | | | | | |жинаудағы | | | | | | |негізгі өткізілу| | | | | | |талаптары. | | | | | | |3. Мәліметтерді | | | | | | |алғаш және қайта| | | | | | |өңдеу туралы | | | | | | |жалпы ұғым. | | | | | |Эксперимента|1.Эксперименталд| |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |лды |ы және | |нұсқауы |танысып, |ялық | |зерттеуді |эксперименталды | | |сұрақтар | | |жоспарлау |емес жоспарлар. | | |әзірлеу | | |туралы жалпы|2.Тәуеліз | | | | | |түсінік. |өзгеріс үшін | | | | | | |жоспарлар. | | | | | | |3.Квазиэкспериме| | | | | | |нт және | | | | | | |корреляциялық | | | | | | |зерттеулер. | | | | | |Корреля-циял|1.Корреляциялық | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |ық |гипотезалар. | |нұсқауы |танысып, |ялық | |зерттеулерді|2.Эксперименталд| | |сұрақтар | | |жоспарлау. |ы зерттеуге | | |әзірлеу | | | |қарағанда | | | | | | |корреляциялық | | | | | | |әдіс ерекшелігі.| | | | | | | | | | | | | |3.Зерттеу | | | | | | |нәтижесін өңдеу | | | | | | |формалары. | | | | | | |4.Адамды зерттеу| | | | | | |барысында этика | | | | | | |принципін | | | | | | |қолдану. | | | | | |Психоло-гияд|1. | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |ағы |Психологиядағы | |нұсқауы |танысып, |ялық | |зерттеудің |зерттеудің | | |сұрақтар | | |әдіс-тәсілде|әдіс-тәсілдері | | |әзірлеу | | |рі туралы |туралы түсінік. | | | | | |түсінік. |2.Пирьов | | | | | | |жіктемесі. | | | | | | |3.Б.Г. Ананьев | | | | | | |жіктемесі. | | | | | | |4.М.С.Роговин, | | | | | | |Г.В.Залевский | | | | | | |жіктемесі. | | | | | | |5.Б.Н.Дружинин | | | | | | |жіктемесі. | | | | | |Вербалды-ком|1.Әңгімелесу | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |муника |әдісі. | |нұсқауы |танысып, |ялық | |тивті |2.Пікіртерім | | |сұрақтар | | |әдістер |әдісі. | | |әзірлеу | | | |3.Сұхбат алу | | | | | | |әдісі. | | | | | | |4.Сауалнама | | | | | | |әдісі. | | | | | |Тестілеу |1.Психологиялық | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| | |тестілеу туралы | |нұсқауы |танысып, |ялық | | |түсінік | | |сұрақтар | | | |2.Тест | | |әзірлеу | | | |теориясының | | | | | | |классикалық | | | | | | |түрлері. | | | | | | |3.Қазіргі | | | | | | |кездегі тестер | | | | | | |теориясы. | | | | | |Модельдеу |1.Психологиядағы| |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| | |математикалық | |нұсқауы |танысып, |ялық | | |модель | | |сұрақтар | | | |деу. | | |әзірлеу | | | |2.Объектіні | | | | | | |зерттеу | | | | | | |қатынасы. | | | | | | |3.Алғашқы өлшем | | | | | | |нәтижелерін | | | | | | |зерттеу. | | | | | |Рангтік |1.Рангтік | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |корреляция |корреляция. | |нұсқауы |танысып, |ялық | | |2.Корреляциялық | | |сұрақтар | | | |зерттеулерді | | |әзірлеу | | | |жоспарлау. | | | | | | |Корреляциялық | | | | | | |гипотезалар | | | | | |Рангтік |2.Эксперименталд| |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |корреляция |ы зерттеуге | |нұсқауы |танысып, |ялық | | |қарағанда | | |сұрақтар | | | |корреляциялық | | |әзірлеу | | | |әдіс ерекшелігі.| | | | | | |3.Зерттеу | | | | | | |нәтижесін өңдеу | | | | | | |формалары. | | | | | |Психоло-гияд|Психологиядағы | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |ағы |дисперсиялық | |нұсқауы |танысып, |ялық | |дисперсиялық|анализ | | |сұрақтар | | |анализ | | | |әзірлеу | | |Психоло-гияд|Психологиядағы | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |ағы |факторлық анализ| |нұсқауы |танысып, |ялық | |факторлық | | | |сұрақтар | | |анализ | | | |әзірлеу | | |Жеке басты |1.Жеке басты | |Әдістеме |Әдістемемен |Лаборатори| |зерттеудің |зерттеудің | |нұсқауы |танысып, |ялық | |теориялық |методологиялық | | |сұрақтар | | |және |негіздері. | | |әзірлеу | | |экспериментт|2.Тәжірибелі | | | | | |ік жолдары |мәлімет | | | | | | |терді | | | | | | |статистикалық | | | | | | |талдау. | | | | | | |3.Эксперименттің| | | | | | |қорытындысын | | | | | | |кестелік және | | | | | | |графиктік түрде | | | | | | |талдау. | | | | | |Статистика-л|1.Ғылыми | | | | | |ық болжам |зерттеулерде | | | | | |дарды |эксперимент пен | | | | | |тексеру |теория | | | | | | |байланысы. | | | | | | |2.Психологиялық | | | | | | |эксперимент | | | | | | |тегі этика | | | | | | |проблемасы. | | | | | 7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 4 кестеде көрсетілген. 4 кесте - Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру |Оқулықтардың атаулары , |Экземпляр |Студенттерді|Қамтамасыздандыру| |Оқу- әдістемелік құралдар |сандары |ң саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Дружинин В.Н.Эксперименталь | | |100 | |ная психология: Учебник для | | | | |вузов:-СПб: Питер, 2005 | | | | |Зароченцев К.Д., Худяков А.И.. | | |50 | |Питер 2004 жыл | | | | |Эксперименталды психология: | | | | |емтихан билеттеріне жауап | | | | |Рамуль К.А. Введение в методы | | |50 | |экспериментальной психологии. | | | | |Тарту. 2006. | | | | |Крылов А.А., Маничева С.А. | | |100 | |Практикум по общей | | | | |экпериментальной и прикладной | | | | |психологии. Питер 2009. | | | | |Эксперименталды психология | | |100 | |Сатиева Ш.С. Семей 2007. | | | | 8 Әдебиет 8.1 Негізгі әдебиет 8.1.1.Дружинин В.Н.Экспериментальная психология: Учебник для вузов:- СПб: Питер, 2005. 8.1.2 Зароченцев К.Д., Худяков А.И.. Питер 2004 жыл Эксперименталды психология: емтихан билеттеріне жауап. 8.1.3 Рамуль К.А. Введение в методы экспериментальной психологии. Тарту. 2006. 8.1.4 Крылов А.А., Маничева С.А. Практикум по общей экпериментальной и прикладной психологии. Питер 2009. 8.1.5 Эксперименталды психология Сатиева Ш.С. Семей 2007. 8.2 Қосымша әдебиет 8.2.1 Фресс П., Пиаже Ж. Экспериментальная психология. Вып.1-2. М. 2008. 8.2.2 Паповян С.С Математические методы социальной психологии. – М., Наука, 2007. 8.2.3 Жаңбырбаев Б. С. Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері. Алматы. Мектеп 2008 ж. 8.2.4 Тюрин Ю. Н., Макарев А.А. Анализ данных на компьютере. М., Фин. И стат., 2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz