Файл қосу
Мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару
<<Педагогикасы>> пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<География>>, <<Химия>>, <<Биология>>, <<Дене шынықтыру және спорт>>, <<Алғашқы әскери дайындық>> мамандықтарының СТУДЕНТТЕРІНЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 аға оқытушы Карипбаева Шынар Тоқтарқызы 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 <<05>> 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер....................................................................................... 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 3 Курс саясаты мен форматы....................................................................... 4 Бағалау саясаты........................................................................................... 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны........................................................................ 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.................................... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Педагогика кафедрасының аға оқытушы Карипбаева Шынар Тоқтарқызы Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 414-аудитория Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 418 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Болашақ мамандарды педагогиканың әдіснамалық негіздерімен таныстыру; студенттерде тұтас педагогикалық процесс жөнінде педагогикалық білімдер жүйесін қалыптастыру; білім беру жүйесінің дамуын, тәрбие мен оқытудың мазмұнын ғылыми негіздеу; педагогикалық ойлауын қалыптастыру. + Аталған курстың мақсаты мен міндеттері: Адамдардың өмір іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне студенттердің зейін аудару, педагогикалық процесті тұлғаның өзінің тиімді дами алуын мүмкін ететіндей ұйымдастыруда педагогикалық білімдер мен біліктердің жүйесімен қаруландыру. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: педагогикалық негізгі ұғымдарды; * педагогика ғылымының негізгі міндеттері мен принциптерін; * педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; * мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; * теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; * оқу-тәрбие процесінің технологиясын. 1.6 Курстың пререквизиттері: <<Философия>>, <<Тарих>>, <<Әлеуметтану>>, <<Саясаттану>>, <<Экономика>>, <<Мәдениеттану>>, <<Педагогика мамандыққа кіріспе>>. 1.7 Пәннің постреквизиттері: оқыту барысында білімдерді педагогикада, педагогика тарихында, этнопедагогикада қолдану. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ * Кесте № Тапқырып атаулары Аудиториялық сағаттардың бөлінуі Дәріс Сараман СӨЖО СӨЖ 1 МодульI Педагогиканың теориялық- әдіснамалық негіздері Тақырып 1 Педагогиканың әдіснамалық негіздері. 2 1 1 3 2 Тақырып 2 Теория мен тәжірибенің дамуындағы ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері 1 1 1 3 3 Тақырып 3 Жеке тұлғаны қалыптастырушы факторлар тұқым қуалаушылық,орта және іс-әрекет 1 1 1 3 4 Тақырып 4 Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне психологиялық-педагогикалық сипаттама 1 1 3 5 Модуль II Тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы Тақырып 5 Тұтас педагогикалық процесс педагогиканың пәні және мұғалім іс-әрекетінің объектісі 2 1 1 3 6 Тақырып 6 Тұтас педагогикалық процестің заңдары 1 1 3 7 Тақырып 7 Педагогикалық процестің заңдылықтары 1 1 1 3 8 Тақырып 8 Тәрбие мақсатының әлеуметтік негіздері 1 1 3 9 Тақырып 9 Тәрбиенің мазмұны 1 1 1 3 10 Тақырып 10 Тұтас педагогикалық процесте жеке тұлғаның дүниетанымын қалыптастыру 1 1 3 11 Тақырып 11 Тұтас педагогикалық процестегі тәрбиенің құралдары, формалары мен әдістер жүйесі 1 1 1 2 12 Тақырып 12 Мұғалім мен балалар ұжымының педагогикалық процестегі ынтымақтастығы 1 1 2 13 Тақырып 13 Сыныптың тәрбие жүйесін басқарудағы сынып жетекшісінің қызметі 1 1 1 2 14 Тақырып 14 Жанүядағы педагогикалық процесс және оның мектеппен өзара байланысы 1 1 2 15 Тақырып 15 Тұтас педагогикалық процестегі оқыту-жеке тұлғаны қалыптастыру құралы. 1 1 1 2 16 Тақырып 16 Казіргі мектептегі білім берудің мазмұны 1 1 2 17 Тақырып 17 Оқытуды ұйымдастырудың түрлері 1 1 0.5 2 18 Тақырып 18 Сабақ педагогикалық процесте оқытудың негізгі формасы 1 1 0.5 2 19 Тақырып 19 Қазіргі мектептегі оқыту әдістері. 1 0.5 2 20 Тақырып 20 Оқушылардың ұжымдық танымдық іс әрекетін ұйымдастыру 1 1 0.5 2 21 Тақырып 21 Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру 1 0.5 2 22 Тақырып 22 Оқу-тәрбие жұмысының нәтижесін есепке алу мен бағалау 1 0.5 2 23 Тақырып 23 Педагогикалық технологиялар. 1 1 0.5 2 24 Модуль III. Мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару Тақырып 24 Мектеп ішілік басқару және оны әдістемелік жабдықтау 2 1 2 2 25 Тақырып 25 Мектептің оқу тәрбие процесін басқару Әдістемелік қызметті ұйымдастыру 1 1 0.5 2 26 Тақырып 27 Мектептің оқу тәрбие процесінің диагностикасы. 1 0.5 3.5 27 Тақырып 28 Мектеп жұмысын жоспарлау жүйесі 1 0.5 4 Барлығы 30 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ <<Педагогика>> пәні студентке оқу пәні ретінде педагогикалық мамандықтар үшін базалық болып саналады. Пән бойынша әр аптада тиісті ұпай көрсеткіштерін жинау арқылы курс соңында қорытындылау, білімді тексеру мақсатында емтихан алынады. Пәнге қатысты берілген тапсырмалар мен жаттығуларды уақытында орындап отыру, тексерту қажет. Пән бойынша ұсынылған оқу-әдістемелік кешенді пайдалану арқылы ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларын орындауға мүмкіндіктері бар. ПОӘК-де ұсынылған әдебиеттермен таныса отырып, қысқа конспект жасап отыру қажет. Пән бойынша емтихан тест түрінде алынады. Сабақ барысында тест тапсырмаларымен жұмыстар атқарылады. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. Жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары № Тапсырма мазмұны Формасы Өтілу мерзімі Ұпай саны 1. Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері Бақылау сұрақтары Қыркүйек 1 апта 2 2. Педагогиканың адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орны Реферат Қыркүйек 2 апта 2 3. Педагогикадағы тұлға дамуына байланысты мәселелер Бақылау сұрақтары Қыркүйек 3 апта 2 4. Білім мәні мен маңызы Баяндама Қыркүйек 3 апта 2 5. Оқу үрдісінің мән мағынасы Бақылау сұрақтары Қазан 4 апта 2 6. Оқу заңдылықтары мен принциптері коллоквиум Қазан 2 апта 2 7. Білім мазмұны Реферат Қазан 3 апта 2 8. Оқу әдістері және құрал жабдықтары Бақылау сұрақтары Қазан 4 апта 2 9. Оқу формалары Конспект Қараша 1 апта 2 10. Оқу барысындағы диагностика және бақылау-қадағалау Конспект Қараша 2апта 2 11 Оқудың педагогикалық технологиялары Коллоквиум Қараша 3апта 0,5 Барлығы: 22,5 № Тапсырма мазмұны Формасы Өтілу мерзімі Ұпай саны 1. Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері Бақылау сұрақтары Қыркүйек 1 апта 3 2. Педагогиканың адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орны Реферат Қыркүйек 2 апта 4 3. Педагогикадағы тұлға дамуына байланысты мәселелер Бақылау сұрақтары Қыркүйек 3 апта 3 4. Білім мәні мен маңызы Баяндама Қыркүйек 3 апта 3 5. Оқу үрдісінің мән мағынасы Бақылау сұрақтары Қазан 4 апта 4 6. Оқу заңдылықтары мен принциптері коллоквиум Қазан 2 апта 3 7. Білім мазмұны Реферат Қазан 3 апта 4 8. Оқу әдістері және құрал жабдықтары Бақылау сұрақтары Қазан 4 апта 4 9. Оқу формалары Конспект Қараша 1 апта 3 10. Оқу барысындағы диагностика және бақылау-қадағалау Конспект Қараша 2апта 3 11 Оқудың педагогикалық технологиялары Коллоквиум Қараша 3апта 4 12 Тәрбиенің мән-мағынасы конспект Қараша 4апта 4 13 Тәрбиенің жалпы заңдылықтары мен прнинциптері Бақылау сұрақтары Желтоқсан 1апта 3 14 Тәрбиеи ұрдісінің мәні Конспект Желтоқсан 2апта 3 15 Тәрбие әдістері Кете құру Желтоқсан 3апта 4 16 Тәрбие құрал жабдықтары мен формалары Конспект Желтоқсан 4апта 4 17 Тәрбие құралы-әлеуметтік орта Реферат Қаңтар 1 апта 3 18 Білім басқару мемлекеттік - қоғамдық жұйелері Баяндама Қаңтар 2 апта 4 19 Мектеп - педагогикалық жұйе және басқару нысаны конспект Қаңтар 3 апта 3 20 Мектеп тануға байланысты инновациялық процесті басқару Конспект Қаңтар 4 апта 1,5 Барлығы: 67,5 5 КУРС САЯСАТЫ Әріп бойынша баға жүйесі. Ұпай дың санды бала ма сы Пайыздық баға Дәстүрлі жүйе бойынша баға. Бірінші аттестация Студенттердің жинайтын ұпайы А 4,00 95-100 Үздік 22-7 91-93,5 А- 3,67 90-94 Өте жақсы 20-21 86-90 В+ 3,33 85-89 Жақсы 18-19 81-85 В 3,00 80-84 Жақсы 16-17 76-80 В- 2,67 75-79 Жақсы 14-15 71-75 С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық 13 66-70 С 2,00 65-69 Қанағаттанарлық 12 61-65 С- 1,67 60-64 Қанағаттанарлық 11 56-60 Д+ 1,33 55-59 өту ұпайы 10 51-55 Д 1,00 50-54 өту ұпайы 9 48-50 Ғ 0,00 0-49 өту ұпайы 8 47 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Педагогика>> пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Ұпай жиыны Ескерту 1 2 3 4 1-8 апта бойы дәріске қатысу 30 3 ОСӨЖ 30 4 СӨЖ 40 5 СӨЖ 40 ОСӨЖ 30 6 СӨЖ 50 7 ОСӨЖ Рубеждік бақылау 20 60 1-8 апта бойынша барлық ұпай саны 300 9-15 апта бойы дәріске қатысу 30 11 ОСӨЖ 30 12 СӨЖ 40 13 ОСӨЖ 30 СӨЖ 40 14 СӨЖ 50 15 ОСӨЖ 20 Рубеждік бақылау 60 9-15 апта бойынша барлық ұпай саны 300 Емтихан ұпайы 400 Академиялық мерзімге жиынтық ұпай 1000 <<Педагогика>> пәні бойынша дәріс сабағына, практикалық сабақтарға, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады. 15 аптаға белгіленген сабақ үдерісі 8-15 апталарда көбейтіліп ұсынылады. 1 апта 2 апта 3 апта 4 апта 5 апта 6 апта 7 апта 8 апта 9 апта 10 апта 11 апта 12 апта 13 апта 14 апта 15 апта ОСӨЖ 0 0 30 0 30 0 20 0 0 0 30 0 30 0 20 СӨЖ 0 0 0 40 40 50 0 0 0 0 0 40 40 50 0 Руб 60 0 60 Барлығы 0 25 40 25 45 30 105 0 15 25 40 25 40 25 100 Барлығы 270 270 7 ӘДЕБИЕТТЕР * Әбиев Ж. Педагогика. Алматы., 2004. * ҚоянбаевЖ.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика: Университеттер студенттеріне арналған оқу құралы.- Алматы, 2004-420 бет. * Абай атындағы қазақ Ұлттық педагогикалық Университеті. Алматы: "Нұрлы Әлем", 2003. * Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы педагогика. Алматы,2005. * Хмель Н.Д. Жалпы білім беретін мектептегі педагогикалық процесс. А., 2002 * Подласый И.П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студентов педагогических вузов: в 2кн. - М., 1999. * Педагогика. Уч. пособие./ Под ред. П.И. Пидкасистого. М., 1996.-602 с. * Сластенин В.А., Исаев И.Ф. Педагогика Уч. пособие. - М.: Школа-пресс, 1997.-512 с. * Харламов В.Ф. Педагогика. М., 1999.-512 с. * Селиванов В.С. Основы общей педагогики: теория и методика воспитания. М., 2000. * Педагогика. Педагогические теории, системы, технологии/ под ред. С.А.Смирнова. М., 1999 * Внутришкольные управление. Вопросы теории и практики//Под ред. Т.Ц.Шамовой. М., 1991. * Смирнов В.И. Общая педагогика в тезисах, иллюстрациях. М., 2000 * Лихачев Б.Т. Педагогика. М., 1998 * Щуркова Н.Е. Педагогические технологии. М., 2002 * Поташник М.М. Управление школой. М., 1994. Қосымша әдебиеттер. 17. Государственные стандарты среднего образования Республики Казахстан / К.У.Устемиров. - Алматы, 1998. 18. Щуркова Н.Е. Программа воспитания. М., 1998. * Дистанционное обучение / Под ред. Е.С.Полат. - М., 1998. * Дьяченко В.К., Кусаинов Г.М. Основы современной дидактики - Алматы, 1996. * Закон РК <<Образовании>>. - Алматы, 1999. * Конаржевский Ю.А. Анализ урока. М., 2000 * Клайн П. Справочное руководство по конструированию тестов. - Киев, 1994. * Комплексная программа воспитания в учреждениях образования Республики Казахстан. // Учитель Казахстана. - 2001. - 17 июня. * Никандров Н.Д. Духовные ценности и воспитание человека// педагогика. - 1998. - №4. * Психолого-педагогический словарь для учителей и рукокодителей общеобразовательных учреждений / Под ред. П.И.Пидкасистого. - Ростов н /Д, 1998. * Салина Р.М., Миронова В.Г. Тестирование в учебном процессе. - Алматы, 1994. * Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. - М., 1998. * Сенько Ю.В.Гуманитарные основы педагогического образования. - М., 2000. * Шишов С.Е., Кальней В.А. Мониторинг качества образования в школе. - М., 1999. * Воспитание детей в школе / под ред. Н.Е.Щурковой. М. 1997
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz