Файл қосу
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Семей қаласының шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК
ПОӘК 042-39. 1.197/01- 2013
Оқытушыға арналған
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>
пәнінің бағдарламасы
Редакция №____от_____
6М011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>
пәнінен оқу-әдістемелік кешен
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2013
* ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор.
<<28>> тамыз 2013 ж.
* ТАЛҚЫЛАНДЫ
+ Семей қаласының Шәкәрім мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама №1, <<11>> қыркүйек 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.
2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды.
Хаттама №1, <<12>> қыркүйек 2013 ж.
Төрағасы __________ Батырова Қ.А.
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды.
Хаттама №1 <<18>> қыркүйек 2013 ж.
Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К.
4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
МАЗМҰНЫ
1
Қолданылу аумағы
2
Нормативті сілтеме
3
Жалпы мағлұматтар
4
Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны
5
Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі
6
Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7
Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8
Әдебиеттер
+ ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ
Оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы 6М011100 "Информатика" мамандығының магистранттарына арналған <<<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіреді. Бұл кешен магистранттарды курс мазмұнымен, курстың өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және дағдыларымен таныстырады.
+ НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕ
Осы оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы "<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>> пәні бойынша оқу үрдісін келесі құжаттардағы талаптар мен ұсыныстарға сәйкес ұйымдастыру ретін орнатады:
- Білім беру деңгейіне мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- 6М011100 - Информатика мамандығының типтік жұмыс жоспары.
* СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
* ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>.
+ ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
Ғылыми-техникалық прогресстің адамзат өмірінің барлық салаларына әсер ету факторларының бірі - жедел дамуы программалық жабдықтың қарқынды дамуына әкелген компьютерлік технологиялардың кең қолданылуы. Осының барлығы ЖОО-н бітірушілер мен магистранттарға электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындаушы әрі қолданушы болып жұмыс ітеуіне, сол сияқты техникалық және программалық құралдарды пайдалануымен технологиялық процесстерді жетілдіруіне тура келетінінің дәлелі болып табылады. Осыған байланысты <<электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы техникалық ғылымдар мен технологиялар бағытындағы мамандықтарға арналған оқу жоспарында маңызды орын алады.
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсының пәні программалық-аппараттық есептеу кешендері арқылы интернетте ақпаратты дайындау және өңдеудің қазіргі әдістері мен құралдары болып табылады. Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарымен жұмыс - дербес компьютерді қолданудың кең таралған бағыттарының бірі. Осы пән бойынша білім магистранттарды кәсіби дайындауға қажет. Осы бағдарламада электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын құрудың және білім беруде қолданудың дидактикалық негіздері қарастырылады.
3.2 Пәнді оқу мақсаты:
Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында <<электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы магистранттарды әдістемелік дайындауды қамтамасыз етеді және келесі мақсаттарды жүзеге асырады: әдістемелік тұрғыдан сауатты маман дайындау, информатикаға байланысты жаңа білімді игеру, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқытуда пайдалану дағдысын алу.
3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы білім беруде информатика мен АКТ құралдарын қолдануға байланысты пән бола отырып, интернет-технологияны қолдану тәжірибесін алуға әкеледі, сондай-ақ, тұтас білім беруді ақпараттандыруда бағыт беруші ролін атқарады.
+ Оқыту нәтижелері:
* Жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастырудағы курсытң орны мен мәнін ұғыну;
* Ақпараттық және коммуникациялық технологияны оқыту мақсатын барлық үш қырынан білу - білім беру, дамыту, қабылдау;
* Ақпараттық және коммуникациялық технологияның негізгі тұжырымдамасын білуі керек;
* Информатиканың әртүрлі деңгейлерінде мазмұнды және әдістемелік қырларын білуі керек;
* Курстың бағдарламалық қолдауы мен әдістемелік қолдауын қолдана білуі керек;
* Дәстүрлі және инновациялық огқыту әдістерін, огқушының ойлау іс-әрекетін бақылай білуі керек.
* Курстың пререквизиттері: информатика, білім беруді ақпараттандыру мен оқыту мәселелрі, компьютерлік графика, мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер, интернетте программалау.
* Курстың постреквизиттері: Информатика пәндерін ЖОО-да оқыту әдістемесі.
* Жұмыс жоспарынан үзінді:
Курс
Семестр
Кредит
Дәріс саны
Практикалық сағат саны
СОӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау формасы
1
2
2
15
30
45
45
135
Емтихан
+ ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ
№
Тақырыптар
Дәрістер
Практика
МӨЖ
1
Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері.
1
2
3
2
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі.
1
2
3
3
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар.
1
2
3
4
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мазмұнын іріктеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс мазмұн бойынша навигация құрастыру.
1
2
3
5
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын унификациялау мен интеграциялау негізі мен қажеттілігі.
1
2
3
6
Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі.
1
2
3
7
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын сынақтау және экспертиза жасау технологиясының негіздері.
1
2
3
8
Интернет желісінде жариялауға арналған білім беру ресурстарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері.
1
2
3
9
Білім беру интернт-порталдарын құрастыру және жетілдіру кезіндегі каталогтау және рубрикалау тәсілдері.
1
2
3
10
Порталға қосылатын ресурстарды спецификация және метасипаттау механизмі арқылы сипаттаудың негізгі бағыттары.
1
2
3
11
Білім беру интернет-сайттарының және порталдардың сапасын бағалау жүйесі.
1
2
3
12
Ортақ (бірегей) ақпараттық білім беру ортасын құрудың болашағы.
1
2
3
13
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолданудың ерекшеліктері.
1
2
3
14
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын, интернт-сайттары мен порталдарын қолдану арқылы оқыту іс-әрекетін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері.
1
2
3
15
Электронды білім беру ресурстарын оқыту нәтижелерін өлшеу мен бақылау үшін қолдану.
1
2
3
БАРЛЫҒЫ
15
30
45
р/н
МОӨЖ тақырыптары
Сағат саны
Мерзімі
*
Интернет технология және ақпараттық ресурс ретінде.
Тапсырма: написать эссе
1
3 апта.
*
Файлдармен алмасу технологиясы (FTP).
Тапсырма: написать реферат, глоссарий
1
5 апта.
*
HTML тілі интернеттің ақпараттық ресурстарын дайындау құралы ретінде. Задание: написать реферат, глоссарий
2
7 апта.
*
Java Script интерактивті ресурстар дайындау құралы ретінде.
Задание: написать реферат, глоссарий
2
10 апта.
*
Мультимедиа құрал және технология ретінде.
Задание: написать реферат, глоссарий
1
13 апта.
*
Мультимедиалық технологияны дайындау құралдары.
Задание: написать реферат, глоссарий
2
15 апта.
Всего
15
15
+ СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ
№
Тақырып
Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
Ұсынылатын әдебиеттер Негізгі/қосымша
Балл-дар
Жұмыстарды көрсетудің мерзімдері
Бақылау формасы
1
Тақырып 1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолдану аумақтары.
Тапсырмалар:
1.Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының оқытудағы дидактикалық мақсаттары.
2. білім беру жүйесінің электронды білім беру ресуртарына қажеттіліктері.
[1-3]/[1]
25
3 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
2
Тақырып 2. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды білім беруде қолданудың оң және теріс қырлары.
Тапсырмалар:
1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолданудың артықшылықтары.
2. Білім беруді ақпараттандырудың мүмкін негативті факторлары.
[1-3]/[1]
25
5 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
Тақырып 3. Білім берудегі мультимедиа.
Тапсырмалар:
1. Мүмкін мультимедиа құралдарын сипаттаңыз.
2. Мультимедианың білім беру саласында қолданылуына мысал.
3. <<Виртуалды шынайылықты>> электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда қолданудың артықшылықтары мен мүмкін бағыттары.
[1-3]/[1]
25
7 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
Тақырып 4. Телекоммуникациялық жүйелерге негізделген электронды білім беру басылымдары мен ресурстары.
Тапсырмалар:
1. Адамдардың қолданысындағы ақпаратпен алмасу құралдары.
2. Телекоммуникациялық құралдарды қолдану кезінде білім беру саласының мүмкіндіктері.
[1-3]/[1]
25
10 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
Тақырып 5. Интернет желісінің Қазақстандық сегментіндегі электронды білім беру ресурстары.
Тапсырмалар:
1. Интернеттің Қазақстандық сегментіндегі білім беру ресурстарына сипаттама.
2. Республикалық білім беру жүйесіне қатысы бар Қазақстандық интернет сегментінің ресурстары.
[1-3]/[1]
25
13 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
Тақырып 6. Электронды білім беру ресурстарының мазмұнды толықтыруларын көрсетудің жақтары
Тапсырмалар:
1. Гипермәтінді электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мысалдары.
2. Гипермәтін мен гипермедианы қолданудың негізгі артықшылықтары.
3. Гипермәтіннің ақпараттық мақалаларын дайындаудың принциптері.
[1-3]/[1]
25
15 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)
+ ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
Тақырып
Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер
Өзбетімен оқуға арналған сұрақтар
Бақылау формасы
Дәріс сабағы
1
2
3
4
Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері.
Презентациялар, интерактивті тақта, таратпа материалдар
Оқытуда ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі бағыттары.
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі.
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар.
Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мазмұнын іріктеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс мазмұн бойынша навигация құрастыру.
Мультимедиялық білім беру технологиялары
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын унификациялау мен интеграциялау негізі мен қажеттілігі.
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі.
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын сынақтау және экспертиза жасау технологиясының негіздері.
Ақпараттандырудың әдістемелік жүйеге әсері
См. п. 8
Интернет желісінде жариялауға арналған білім беру ресурстарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері.
См. п. 8
Білім беру интернт-порталдарын құрастыру және жетілдіру кезіндегі каталогтау және рубрикалау тәсілдері.
Оқыту моделі
См. п. 8
Порталға қосылатын ресурстарды спецификация және метасипаттау механизмі арқылы сипаттаудың негізгі бағыттары.
Оқытуды жүйелеу және бақылау.
См. п. 8
Білім беру интернет-сайттарының және порталдардың сапасын бағалау жүйесі.
См. п. 8
Ортақ (бірегей) ақпараттық білім беру ортасын құрудың болашағы.
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолданудың ерекшеліктері.
См. п. 8
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын, интернт-сайттары мен порталдарын қолдану арқылы оқыту іс-әрекетін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері.
См. п. 8
Электронды білім беру ресурстарын оқыту нәтижелерін өлшеу мен бақылау үшін қолдану.
Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын білім беруде қолданудың мүмкін теріс салдарлары.
См. п. 8
+ ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
Основная литература
* Бидайбеков Е.Ы. Подготовка специалистов совмещенного синформатикой профиля в Республике Казахстан, -Алматы: АГУ им. Абая, 1998.- 123 с.
* Полат Е.С. и др. Новые педагогические и информационныетехнологии в системе образования: Учебное пособие для студентов педвузов и системы повышения квалификации педкадров. Москва: <<Академия>>, 1999. - 224 стр.
* Олифер В., Олифер Н. Новые технологии в обучении. С.Пб.: БХВ-Санкт-Петербург, 2000.
* Роберт И. В. Современные ин - формационные технологии в образовании: дидактические проблемы, перспек - тивы использования. М.: Школа-Пресс, 1994.
5. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации
обучения. - М.: педагогика, 1988.
Қосымша әдебиеттер:
* Бочкин А.И., Вислобокова Н.С. Об оценке доли знаний с помощьюкомбиноторных тестов. ИнфО. -2004. -№11.
* Брыксина О.Ф. Конструирование урока с использованием средствинформационных технологий и образовательных электронных ресурсов.ИнфО.-2004.-№5.
* Ершов А.П. Компьютеризация школы и математическое образование.Основные направления работ по программе "Информатизация образования". ИнфО. -1992. -№5,6.
* Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии дляактивного обучения. ИнфО. - 2004. - № 3.
* Уваров А. Ю. Новые информаци - онные технологии и реформа образования//Информатика и образование. 1994. № 3.
* Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М.: Педагогика, 1989 г.
* Горшкова В. В. Гуманитарная природа образовательных технологий в межсубъектной педагогической реальности. - Вл-к, 1999 г.- стр. 83-85.
* Кларин М. В. Технология обучения: идеал и реальность. - Рига, <<Эксперимент>>, 1999 г.-180 с.
* Кларин М. В. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г.-180 с.
* Левитес Д. Г. Практика обучения: современные образовательные технологии. - М., 1998 г.
* Столяренко Л. Д. Педагогические технологии. - В 2 кн.: Педагогика и психология высшей школы. -- Ростов-на-Дону: Феникс, 1998 г. - с.131-151.
* Хуторской А. В. Технология эвристического обучения//Новые технологии. - 1998 г., № 4.
* Цукерман Г. А. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г. - 180 с.
* Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. - М., 1998 г. - 250 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz