Файл қосу
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/01-2013 ПОӘК <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2013 жылғы № 1 басылым ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> 5В011700 - "Қазақ тілі мен әдебиеті" 5В020500 - <<Филология>> ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: _____________ <<___>> ___________20___ жыл. Мұқанова Қ.Қ. - қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к., доцент 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. Төраға _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің орнына № 2 БАСЫЛЫМ Мазмұны 1 Қолдану аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі 6 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы <<5В 01170 - <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>, 5В020500 -<<Филология" мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - 5В 050117>> <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 Университет стандарты <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу және ресімдеу жалпы талаптары>>; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған рәсімдеме <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. Соған сай студентттерді әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету пәннің мазмұнын құрайды. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> курсының негізгі мақсаты - кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: * Студентттерді әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; * Студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; * Қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету; * Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу; * Қазақ тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін ғылыми тұрғыдан зерттеп-тану қабілеттерін дамыту. 3.4 Білім алу нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: Қазақ тілін оқытудың әдістемесі курсы барысында студент әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білу керек. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің осы кезге дейін жасалған бай мұрасын студенттер танып білуі керек. Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар Студенттер <<Қазақ тілін оқыту әдістемесін>> оқуы барысында қазақ тілі мұғаліміне тән іскерліктерді қалыптастырады. Олар мыналар : -мектепте білім берудің әр кезеңінде қазақ тілін оқытудың мақсат-міндеттерін анықтай алу іскерлігі ; -сынып оқушыларының қазақ тілін өз ана тілінің теориялық болмысы ретінде игеру психологиясы мен жас ерекшелігі психологиясын , физиологиялық, жеке бас ерекшелігін баланың қабілетімен байланыстыра алу іскерлігі; - әрбір қазақ тілі сабағының білімдік, тәрбиелік, дамытушылық потенциалын мүмкіндігінше жүзеге асыру жолдарын тану іскерлігі; - қазақ тілінің жалпы тілдер жүйесіндегі, түркі тілдер жүйесіндегі өзіндік орны мен ерекшелітерін байланыстыра оқыту іскерлігі ; - қазақ тілінен берілетін ғылыми материалдың эмпириалдық деңгейде қалып қоймай, оның теориялық деңгейге қарай ұласу жолдарын тану мен ұйымдастыра алу іскерлігі; - оқыту технологиясын бірізді және орынды қолдана білу, әр сабақты ғылыми тұрғыдан талдап сараптай білу т.б. іскерлік дағдыларды меңгерулері тиіс. <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> курсын меңгеруі барысында студент әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білуі керек. Қазақ тілінен тәжірибе жасау, оның нәтижелерін сандық және сапалық тұрғыдан талдай білу дағдылары да осы курсты оқу барысында қалыптастыру бойынша практикалық машықтарды иемденуі қажет. 3.5 Курстың пререквизиттері: * Қазіргі қазақ тілі фонетикасы * Қазіргі қазақ тілі морфологиясы мен сөзжасамы * Қазіргі қазақ тілі синтаксисі - Тіл біліміне кіріспе - Қазақ тілінің лексикологиясы 6 Курстың постреквизиті: - Грамматикалық талдау әдістемесі - Өндірістік, педагогикалық іс-тәжірибе 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте Курс Семестр Кредит Дәріс сағ Прак.сағ Лаб. (сағ) БОӨЖ (сағ) БӨЖ(сағ Барл. (сағ) Бақылу түрі 3 5 3 30 15 - 22,5 67,5 135 емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2 Кесте Тақырыптар атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 Дәріс сабақтары 1 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы 1-тақырып. Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы. Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті, зерттелу жайы. 2 2-тақырып. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Қазақ тілін оқыт әдістмесі пәнінің психология, педагогика, логика, философия ғылымдармен байланысы. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. 2 2 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі 3-тақырып. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Дидактикалық әдістер және оларды классификациялау 2 4-тақырып. Қазақ тілін оқытудың формалары мен түрлері. Қазақ тілі сабақтары Сабаққа дайындалу және оған қойылатын талаптар. Сабақты ұйымдастыру жолдары.Қазақ тілі оқулығы. Қазақ тілін оқыту бойынша жасалатын оқу-әдістемелік кешен және оның құрылымы. 2 3 модуль Тіл білімі салаларын оқыту әдістемесі 5-тақырып. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі 2 6-тақырып. Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Фразеологияны оқыту әдістемесі 2 7-тақырып. Сөзжасамды оқыту әдістемесі 2 8-тақырып. Грамматиканы оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі 2 9-тақырып. Синтаксисті оқыту әдістемесі Сөз тіркесін оқыту әдістемесі 2 10-тақырып. Жай сөйлемді оқыту әдістемесі. Сөйлем мүшелерін оқыту әдістемесі 2 11-тақырып. Құрмалас сөйлемді оқыту әдістемсі. Мәтінді оқыту әдістемесі 2 12-тақырып. Орфографияны оқыту әдістемесі. Пунктуацияны меңгерту әдістемесі 2 4-модуль. Тіл дамыту әдістемесі 13-тақырып. Тіл дамыту әдістемесі. Тіл мәдениеті және оны оқыту әдістемесі 2 14-тақырып. Диктант жүргізу. Диктантты жүргізу әдістемесі 2 15-тақырып. Қайталау сабақтары. Жинақтай қайталау. Қазақ тілінен сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстар 2 Тәжірибелік сабақтар 1 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы 1-тақырып. Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы. Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті, зерттелу жайы. 1 2-тақырып. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Қазақ тілін оқыт әдістмесі пәнінің психология, педагогика, логика, философия ғылымдармен байланысы. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. 1 2 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі 3-тақырып. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Дидактикалық әдістер және оларды классификациялау 1 4-тақырып. Қазақ тілін оқытудың формалары мен түрлері. Қазақ тілі сабақтары Сабаққа дайындалу және оған қойылатын талаптар. Сабақты ұйымдастыру жолдары.Қазақ тілі оқулығы. Қазақ тілін оқыту бойынша жасалатын оқу-әдістемелік кешен және оның құрылымы. 1 3 модуль Тіл білімі салаларын оқыту әдістемесі 5-тақырып. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі 1 6-тақырып. Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Фразеологияны оқыту әдістемесі 1 7-тақырып. Сөзжасамды оқыту әдістемесі 1 8-тақырып. Грамматиканы оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі 1 9-тақырып. Синтаксисті оқыту әдістемесі Сөз тіркесін оқыту әдістемесі 1 10-тақырып. Жай сөйлемді оқыту әдістемесі. Сөйлем мүшелерін оқыту әдістемесі 1 11-тақырып. Құрмалас сөйлемді оқыту әдістемсі. Мәтінді оқыту әдістемесі 1 12-тақырып. Орфографияны оқыту әдістемесі. Пунктуацияны меңгерту әдістемесі 1 4-модуль. Тіл дамыту әдістемесі 13-тақырып. Тіл дамыту әдістемесі. Тіл мәдениеті және оны оқыту әдістемесі 1 14-тақырып. Диктант жүргізу. Диктантты жүргізу әдістемесі 1 15-тақырып. Қайталау сабақтары. Жинақтай қайталау. Қазақ тілінен сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстар 1 5 БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Қазақ тілін оқытудағы дидактикалық принциптер 5.2 Бағдарламаның ішкі құраушы элементтері 5.3 Жаңа буын оқулықтарынының ерекшеліктері 5.4 Қосымша әдістемелік еңбектер 5.5 Сабаққа қажетті көрнекі құралдар 5.6 Жоспар, оның түрлері 5.7 Дидактикалық ойын түрлері, оны сабақта пайдалану жолдарын ұсыну 5.8 Қазақ тілін оқытуда қолданылатын деңгейлік тапсырмалар 5.9 Тіл дамыту сабағы 5.10 Қызықты грамматика материалдары 5.11 Грамматикалық талдау тәсілдері 5.12 Тест, оның түрлері 5.13 Қазақ тілі кабинетін жасақтау 5.14 Сабақ талдау 5.15 Сабақтан тыс жұмыс жоспары 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3-Кесте Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы Саны Студенттердің саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 1. Х.Арғынов. Қазак тілі методикасы. А.,1974 2 39 10 % 2. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000 40 39 100% 3. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы:Ана тілі, 1992. - 448 б. 10 39 30% 4 0разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 20 39 50% Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А.,2003 10 39 30% 6 Құлмағамбетова Б.Қазақ тілін оқыту методикасы. Жалпы редакциясын басқарған -Ал.:<<Мектеп>>, 1988 20 39 50% 7. Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. Қазақ тілін оқыту методикасы- А., 1965 10 39 30% 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Т.В.Аренова. Тілдерді оқытудағы жаңа бағыт. - Қазақ тілі: әдістеме. №1 2008 (15) 7.1.2 Мейрманқұлов А, Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы: Фолиант, 2010 7.1.3 Салқынбай А., Көккөзова М.Қазақтың тілші-әдіскер тұлғалары. Алматы, 2006 7.1.4 Оразбаева Ф.Ш. Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі: Оқу құралы. - Алматы: Print-S, 2005 7.1.5. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. - Алматы, 2002 7.1.6. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А., 2001 7.1.7. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы /Қазақстан жоғары мектебі №1, 2004. 5-20-66. 7.1.8. З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002 7.1.9. К.Ж.Бұзаубакова.Жаңа педагогикалық технология. А.,2004 7.1.10. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000 7.2.11. Исабаев Ә.Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. М.Махмугов. Современный урок. Москва,1985 7.2.2. П.Д.Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері-Алматы,1972 7.2.3.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001 7.2.4 0ралбаева Н, Жаксылықова К. Орыс тіліндегі мектептерде казақ тілін оқыту әдістемесі -Алматы, 1996. 7.2.5.Ильин Е.Н. Тіл табыса білу өнері. Педагогикалық ізденіс. М.,1989. 7.2.6.Ә.Ишмұхамедов. Қызықты грамматика.А., 1995 7.2.7. Жұбанов Қ <<Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер>> А., 1999 7.2.8.Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың логикалық ойлау мәдениетін қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Алматы-1998. 7.2.9.Кәтенбаева Б.,Нұрғалиева М. Морфологияны оқытудың методикасы.А., 1975. 7.2.10.Әлімжанов Д. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері.А., 1972. 7.2.11.Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А., 2003 7.2.12. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001. 7.2.13. 0разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 7.2.14. Жүнісбек Ә. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А., 1998. 7.2.15. Жанпеисова М.М. Технология модульного обучения.Актобе-1998. 7.2.16. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М.Д998. 7.2.17. Гузеев В.В. Планирование результатов образования и образовательная технология. М.,2001. 7.2.18. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000 7.2.19. Амонашвили Ш.А.,Лысенкова С.Н.,Волвов И.П.,Педагогикалық ізденіс.А.,1989. 7.2.20. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. Москва, 1989. 7.2.21. Көккөзова М., САбақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000. 7.2.22. Әбілқаев А. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы-1995. 7.2.23. Оразахынова Н <<Шеберлік класы>> Сатылай комплексті талдау (синтаксис). Алматы-2002. 7.2.24. Қазак тілі окулықтары мен бағдарламалары 7.2.25. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы, 1992 7.2.26. Аймауытов Ж. Психология, Алматы, 1992
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz