Файл қосу

Тарихи тұлғалардың рөлі



Пәннің оқу бағдарламасы  -  SYLLABUS
                                       
Оқытушы жайлы мәлімет:
Оспанова Құралай Шарипказыевна
Байланыс телефоны: - 8775 756 42 92, 8 777 741 09 13
Жұмыс орны телефоны: 53- 11-00
Электрондық пошта: K-Ospanovy@mail.ru

Пән жайлы мәлімет:
ҚР мемлекеттік білім стандартының талабына сәйкес жоғары  білім үрдісі.
Пәннің атауы:  Өзін-өзі тану.
Оқу жылы: 2012- 2013
Кредит: 2
Өту орны: Корпус № 3
Оқу жоспарынан үзінді :

Курс
семестр
Кредит
Дәріс сағаты
Семинар сағаты
ОСӨЖ
СӨЖ
барлығы
Бақылау нысаны
1
2
2
-
30
15
45
90
Емтихан

Пәннің пререквизиті: Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті, құқық негіздері, адам және қоғам.

Пәннің постреквизиттері: Педагогика, психология және адам дамуы,  әлеуметтану, философия. 

Курстың қысқаша сипаттамасы: 
<<Өзін-өзі тану>> пәні жоғары кәсіби білім беру бағдарламасының жалпыға міндетті пәндері қатарына кіріп, адамның рухани мүмкіндіктерін дамыту, байыту; адамгершілік-рухани жағынан бай адамды, мәдениет пен әлеуметтік шығармашылық субъектісін қалыптастыру мақсатын көздейді.
Студенттік жылдары болашақ маманның жеке тұлға ретінде интенсивті дамуы мен кәсіби қалыптасуы жүзеге асады. Жас адамның мінез-құлық ерекшелігі айқындалып, азаматтық сана-сезімі қалыптасады. Гендерлік сәйкестікке, сонымен бірге жыныстық-рөлдік қатынсатардың өзгеруіне негізделген сезімдік-эмоционалдық қарым-қатынас саласы кеңейеді.
Өзін-өзі тану өмірдің адам үшін маңызды аспектілерін актуалдандырып, әрбір адамның жалпыбілімдік мүмкіндіктерін мейлінше кеңейтуге жағдай туғызады, атап айтқанда: жынысы, жасы, анатомиялық және психологиялық қажеттіліктері, тума қабілеттері мен бейімділігі, қажеттіліктері мен сұраныстары, мотивтері мен әр түрлі мәдени сипаттағы (этникалық, конфессиялық, гендерлік т.б.) қызықғушылықтары.
Жалпыға міндетті жаңа пән арқылы әрбір адам өзінің даралығы мен бейімділігін танып, анықтайды, жалпыадамзаттық, жалпыұлттық қазақстандық идеалдармен сәйкес келетін өзінің жеке құндылықтарының жүйесін қалыптастыра алады. Өзін-өзі тану өмірлік мәні бар мәселелерді қарастыра отырып, болашақ мамандардың ерекше мәдени кодтар және образдар арқылы жаңа тәжірибелер үшін ашықтық, әлеуметтік жауапкершілік, басқа адамдардың қабылдап, түсіну, шығармашылық белсенділік және өмірді оптимистік қабылдау мен өзін түсініп, танып-білуге негізделген даралық және кәсіби өсуіне жағдай жасап, көмектеседі.
Өзін-өзі тану бойынша сабақтан тыс әрекет күнделікті өмірде алған білімді іс жүзінде қолдану арқылы қоғам үшін белсенді қызмет етуді көздейді.

<<Өзін-өзі тану>> пәнінің мақсаты: болашақ мамандардың ізгілікті дүниетанымын дамыту, олардың өзін және қоршаған ортаны бағалай білу қабілетін дамыту.


Міндеттері:
* Студенттердің өзін-өзі тануы мен шығармашылық өзін-өзі іске асыру қажеттілігін дамыту;
* Әлемнің тұтастық картинасын қалыптастыру, жалпыадамзаттық құндылықтардың мәнін түсінуіне көмектесу;
* Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда адамгершілік сезімін қалыптастыру.

<<Өзін-өзі тану>> пәнін оқып үйрену барысында студенттердің меңгеретін біліктері:
* Әлемнің тұтастығын, адам, қоғам және табиғаттың өзара тәуелділігін түсіну;
* Адам құндылықтарын, оның өмірі мен мен қадір-қасиетін, құқықтары мен еркіндігін түсіну, жалпыаздамзаттық құндылықтарды сақтау;
* Шын мәніндегі азамат болу, өз Отаны  -  Қазақстан Республикасын сүю;
* Қоғамдағы өз рөлі мен орнын түсініп, білу, өзін-өзі шығармашылық жағынан мейлінше толық көрсетуі;
* Тарихты, отандық және әлемдік мдени мұраны бағалау;
* Әлемді және өзін-өзі тануда жасампаздық белсенділік таныту;
* Өмірлік және кәсіби жағдайларда адамгершілік критерийлерін басшылыққа алу;
* Адамдармен қарым-қатынаста позитивті болып, басқа көзқарастағы және наным-сенімдегі адамдарға толерантты болу, төзімділік таныту;
* Адам өміріндегі отбасының құндылығын, мәні мен маңызын түсіну;
* Табиғатқа, қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарау;
* Салауатты өмір салтын ұстану, өзінің физикалықжәне эмоционалды-рухани жағдайын қалыпта ұстау.

	




























    Курс мазмұнының сағат бойынша бөлінуі
СӨЖ
3
Тақырыптары
Сабақ түрі


Лекция
Практ
ОСӨЖ

1
Өзін- өзі танудың мәні.

2
1

2
Өзін- өзі тану тұлғаның өзін- өзі жүзеге асыруының шарты ретінде.

2
1
3
3
Адамның ішкі дүниесінің бірегейі.

2
1
3
4
Кәсіби өсу және өзіндік даму тұлғаның жетістігінің негізі ретінде.

2
1
3
5
Қарым- қатынас адамдар арасындағы өзара түсіністікке жетудің құралы ретінде.

2
1
3
6
Адам өмірінде отбасы және туыстық қатынастарының рөлі.

2
1
3
7
Адам өміріндегі достықтың мәні.

2
1
3
8
Дін рухани мәдениеттің бөлігі ретінде.

2
1
3
9
Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде.

2
1
3
10
Тарих және мәдени мұраға деген құнды қатынас.

2
1
3
11
Азаматтық, қазақстандық елжандылық, этносаралық келісім тұралы  ұғым.

2
1
3
12
 Қазіргі жастардың адамгершілік идеалдары: өзіндік ой-пікірлер, көзқарастар мен әрекеттер үшін жауапкершілік сезімі.

2
1
3
13
Адамның қоғам мен табиғаттың өзара тәуелділігі және әлемнің тұтастығы. 

2
1
3
14
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы.

2
1
3
15
Рефлексия педагогтың өзін -  өзі тануының тетігі ретінде.

2
1
3

Барлығы:

30
15
45














Практикалық сабақтарының тақырыптары
Тақырып 1. Өзін-өзі танудың мәні 
Мақсаты: Өзін-өзі тану пәні туралы қысқаша мәлімет беру.
Жоспары: 
* Өзін-өзі тану пәні
* Өзін-өзі тану пәнінің мақсат-міндеттері
* Өзін-өзі тану курсының авторлары
Тапсырма:
* Пәннің мақсат-міндеттерін, авторларын жатқа білу

     Тақырып 2. Өзін  - өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты ретінде.
Мақсаты: Өзін  - өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты ретінде екендігін түсіндіру, тұлғаның дамуының әртүрлі жас кезеңдері жайлы мәлімет беру.     
Жоспары: 
* Тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы
* Тұлғаның дамуының әртүрлі жас сатылары
* Өзін-өзі тану пәнінің жеке тұлғаға әсері
Тапсырма:
* Жеке тұлға дегеніміз не?
* Жеке тұлғаға әсер ететін факторларды атап көрсету

Тақырып 3.  Адамның ішкі дүниесінің бірегейі.
Мақсаты: Адамның ішкі жан дүниесі, рухани және материалдық мәдениеті, оның ішкі дүниесінің бірегейі жайлы түсінік беру. 
Жоспары: 
* Адамның басқа тіршілік иелерінен айырмашылығы
* Адамның ішкі жан дүниесіне әсер ететін ішкі және сыртқы факторлар
* Адамның ішкі дүниесінің бірегейі
Тапсырма: 
*  <<Адам  -  күн, ал сезімдері оның планеталары>> тақырыбында сурет салу
* <<Мен қандай адаммын?>> деген сұраққа тезистер түрінде жауап қайтару

Тақырып 4. Кәсіби өсу және өзіндік даму- тұлғаның жетістігінің негізі ретінде.
Мақсаты: Кәсіби өсу, кәсіби біліктілік, жеке тұлғаның дамуы, мұғалімнің кәсіби өсуі жайлы мағлұмат беру.
Жоспары: 
* Кәсіби өсу, кәсіби біліктілік дегеніміз не?
* Жеке тұлғаның кәсіби өсуі
* Мұғалімнің өзін-өзі жетілдіру мақсатындағы жұмыстары
Тапсырма: 
* Тақырып бойынша глоссарий.

Тақырып 5. Қарым-қатынас - адамдар арасындағы өзара түсіністікке жетудің құралы ретінде. 
Мақсаты: Қарым-қатынас, оның түрлері, адам өміріндегі қарым-қатынастың маңызы жайлы түсінік қалыптастыру.
Жоспары:
* Қарым-қатынас, оның түрлері
* Адамзат өміріндегі қарым-қатынастың рөлі
Тапсырма:
* Демократиялы сипаттағы қарым-қатынас қандай болу керек? Талдау.
Тақырып 6. Адам өмірінде отбасы  және туыстық қатынастың ролі
Біз қалай туысамыз?
	
Мақсаты: Адам өмірінде отбасы  және туыстық қатынастың ролін түсіндіру.
Жоспары:
        1.Адам өміріндегі отбасының рөлі 
        2.Адам өміріндегі туыстық қатынастың рөлі
Тапсырма: 
 <<Эссе>>
 Төмендегі тақырыптардың біреуі бойынша шағын эссе жазыңыз.
Эссе тақырыптары:
* Қазіргі заманғы қазақстандық отбасының образы.
* Менің өзімнің болашақ отбасымды қалай елестетемін?
* Қазіргі заманғы күйеудің образы.
* Қазіргі заманғы әйелдің образы.
* Қазіргі заманғы ата  -  ана: олар қандай?

Тақырып 7.  Адам өміріндегі достықтың мәні.
Дос туралы сыр.
Мақсаты: Адам өміріндегі достықтың мәнін ашып талқылау
Жоспары:  
* Дос, достық, достың түрлері
* Адам өміріндегі достарының рөлі, маңызы
* <<Дос>> туралы ұлы ойшылдардың пікірлері
Тапсырма: Мына сұрақтар төңірегінде талқылау жүргізу
* Өз достарыңыздың қандай қасиеттерін сіз ерекше бағалайсыз?
* Нағыз достық, нағыз шынайы махаббат кез келген адамның өмірінде кездесе бермейді деген пікір бар, сіздер осы пікірмен келісесіздер ме?
* Менің өмірімдегі достықтың орны қандай?
* Әйел мен ер адамның арасындағы достықтың болуы мүмкін бе?
* Әйел достығы  -  бұл шындық па, әлде ертегі ме?
* Ерлер достығы нені білдіреді?
* Досыңның кім екенін айт, мен сенің кім екеніңді айтамын. Осы тұжырым әрқашан да әділ, дұрыс деп санайсыз ба?
* Нағыз дос қана өз досының осалдықтарына төзе алады.
* Досым үшін бәрін құрбан етуге дайынмын.

Тақырып 8.  Дін - рухани мәдениеттің бөлігі ретінде.

Мақсаты: Діни наным-сенімге  құрметпен қарау.
Жоспары:
* Діннің  адамзат тарихында алатын орны.
*  Әр алуан діндердің гуманистік негіздері.
* Адамдармен қарым- қатынаста толерантылықты дамыту.
Тапсырма:
* Тақырып  бойынша  конспект жасау.
* <<Толеранттылық, руханилық>> сөздеріне талдау жасау.

Тақырып 9. Адамның діни сеніміне құрмет - оның таңдауына құрмет ретінде.
Мақсаты: Адамның діни наным-сенімін құрметтеу.
Жоспары: 
* Дін-рухтық тәрбие.
* Діни-рухтық тәрбие арқылы  өзін-өзі тәрбиелеуге баулу.
* Алла тағаланың бергеніне шүкіршілік айту туралы.
Тапсырма: 
* Мұсылман баласының бес парызы туралы конспект.

Тақырып 10. Тарих және мәдени мұраға деген құнды қатынас.

Мақсаты: Адамның тарих пен мәдени мұраларды тану , бағалау қабілетін дамыту.
Жоспары: 
* Мәдени мұра- баға жетпес байлық.
* Тарихи тұлғалардың рөлі.
* Болашақ және  Қазақстанның жастары.
Тапсырма: 
* Тарихтағы ірі тұлағалар істері жөнінде не білесің?

Тақырып 11. Азаматтық, қазақстандық елжандылық, этносаралық келісім тұралы  ұғым.

Мақсаты:  Азаматтық пен қазақстандық патриотизм сезімін дамыту, елімізді мекендейтін этностардың мәдени мұрасына қызығушылығын дамыту.
Жоспары: 
*  Мемлекеттік және ұлттық құндылықтар.
* Отаншылдық идеясы
* Этносаралық келісім.
Тапсырма: 
* Өз халқыңыздың этникалық мәдениетін жан-жақты таныстыратындай дәрежеде шығармашылық жұмыс дайындау.

Тақырып 12. Қазіргі жастардың адамгершілік идеалдары: өзіндік ой-пікірлер, көзқарастар мен әрекеттер үшін жауапкершілік сезімі.

Мақсаты: Студент жастардың адамгершілік идеалдарын қалыптастыру, өзін және өзгені бағалай білуге үйрету.
Жоспары: 
*  Бұқаралық мәдениеттің адам өміріндегі рөлі.
* Өзіндік даму мен өздігінен жетілуге ұмтылыс.
* Еркін болу құқығы.
Тапсырма: 
* Тақырып бойынша жаңа сөздерді (бұқаралық мәдениет, жұлдыз, реалити-шоу, кич, элита, имидж, кумир...) талдау.

Тақырып 13. Адамның қоғам мен табиғаттың өзара тәуелділігі және әлемнің тұтастығы.
Мақсаты. Табиғатты, қоршаған ортаны бағалау, қорғау, қастерлеуге үйрету.
Жоспары: 
*  Адам және табиғат.
* Аймақтық экологиялық мәселелер.
* Адамның өз әректі үшін жауапкершілік сезімі..
Тапсырма: 
* Тақырып бойынша сурет салып келу.

Тақырып 14. Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы.
Мақсаты: Мұғалімдік мамандықтың ерекшеліктерімен таныстыру.
Жоспары: 
* Мамандық қасиеттері.
* Кәсіби хабардардылық.
* Кәсіби даму.
Тапсырма: 
* Қазіргі заман мұғалімі қандай болу керек деп ойлайсын.

Тақырып 15. Рефлексия педагогтың өзін -  өзі тануының тетігі ретінде.
Мақсаты: Рефлексия ұғымымен таныстыру.
Жоспары: 
* Рефлексия өзін өзі танудың механизмі ретінде.
* Оқытушы мен оқушы.
Тапсырма: 
* Тақырып бойынша конспект жазу.



                        ОСӨЖ тақырыптары
                                       
Тақырыбы
Мақсаты және мазмұны
Әдебиеттер тізімі
Ұпайлар
Тапсыру мерзімі
Бақылау формасы
1.Өзін-өзі жарнамалау. 
Тұлғаның өзін-өзі тануға және одан әрі дамытуына көмектесу;
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О
Өзін-өзі тану студент дәптері 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О


5

1-2 апта



Ең үздік презентация
2.Туған қалам, Семейім!
Туған жерге, елег деген патриоттық сезімдерін ояту.
Өзін-өзі тану студент дәптері 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

5
3-апта
Ең үздік видеоматериал 
3.СГПИ 
Өз күшіне сену және өз-өзіне оң баға беруді дамытуына ықпал ету;
Өзін-өзі тану студент дәптері 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

5
-4-апта
Ең үздік шығармашылық жоба
4.Адамгершілік қасиеттер туралы.
Әлемдегі білім,ғылымның орнын білу мақсатында.
Абай Құнанбаев. Өлеңдер жинағы.

5
5-апта
Шығармашылық жоба.
5.Тарихтан сыр шертеміз...
Тілдесімді адамдар арасындағы өзара түсіністікке қолжеткізу құралы ретінде бағалай білуге баулу.
Бала тәрбиесі № 2 2006 ж , № 4 2008 ж
<<Өзіндік таным>> № 2 2007 № 5-6 2006 ж

5
6-апта
Ең үздік материал
6.1.Бақыт дегенім не?
2. Өмірдің мәні неде?
Отбасын, ата-анасын, туыстары мен жақындарын бағалау, құрметтеу сезімін дамыту;
Өзін-өзі тану студент дәптері 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О


7-апта
Шығармашылық жоба
7.Достық дегеніміз не. Түрлері.  Махаббат дегеніміз не?.Түрлері.
Адамдар арасындағы достық пен өзара түсіністікті бағалай білуге үйрету;
Өзін-өзі тану студент дәптері 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

5
8-апта
Ең үздік кітапша.
8.Бақытты болудың он сыры. 
Адамның діни наным-сенімін құрметтеу;.

5
9-апта
Ең үздік кітапша.
9.   <<Елім үшін, жерім үшін...>> жыр сайысы
Жастарға өсиет өлеңдерді насихаттау;
Өзін-өзі тану студент дәптері 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О 
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О


5
10-апта
Ең үздік студент
10. Өзін- өзі тану және ....
Адам тұлғасын бағалай білуге баулу.

5






5
11-апта
Ең үздік шығарма.
Ең үздік сауалнама.
11. М.Мақатаев. Қазақ жері.

Азаматтық пен қазақстандық патриотизм сезімін дамыту:
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

5
12-апта
Жаттау.
12. Замандастарымыз-   мақтанышымыз.


Студент жастардың адамгершілік идеалдарын қалыптастыру;




Философия: жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқулық / құрастырғанТ. Ғабитов- Алматы: Раритет,2005-400 бет
5










13-апта










Ең үздік эссе.











13. Ертегілер елінде.

Студенттерді оз ойларын еркін айтуға, жасқаншақтық тан арылтуға үйрету.
Ертегілер.



5

14-апта

Ең үздік топ және актер.
14.  Мен таңдаған мамандық!

Педагогтың кәсіби өсуі, өзін-өзі кәсіби жетілдіруі жайлы түсінік қалыптастыру
Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу құралы. Алматы: Литера, 2001- 272 бет

5
15-апта
Презентация.
                         СӨЖ тақырыптары
                                       
Тақырыбы
Мақсаты және мазмұны
Әдебиеттер тізімі
Ұпайлар
Тапсыру мерзімі
Бақылау формасы
1.Өзін-өзі танудың мәні 
Өзін-өзі тану пәні, оның мақсат-міндеттері, авторлары жайлы мәлімет беру. 
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

2

1-2апта



Жазбаша
2.Өзін-өзі тану-тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты терінде
Өзін-өзі тану пәнінің жеке тұлғаға әсері, пәннің жеке тұлға дамуындағы рөлі және маңызы.
Өзін-өзі тану студент дәптері 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

2
3-4 апта
Конспект
3.Әке- ана тақырыбындағы 
Адамның ішкі жан дүниесі, оған әсер ететін факторлар, адамның ішкі дүниесінің бірегейі жайлы түсіндіру.
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

2
5-6 апта
Әуендер жинағы
4.Достық.
Адамдар арасындағы достық пен өзара түсінушілікті бағалай білуге уйрету.
Бастауыш мектепте оқыту № 4 2007 ж
Аймауытов Ж. Тәрбиеге жетекші Орынбор, 1924.

2
7-8 апта
Әуендер жинағы
5.Махаббат
Махаббат түрлерін анықтау  және қадірлей білуге үйрету.
Бала тәрбиесі № 2 2006 ж , № 4 2008 ж
<<Өзіндік таным>> № 2 2007 № 5-6 2006 ж

2
9-10 апта
Ең үздік афоризмдер жинағы.
Әуендер жинағы
7.Адам өміріндегі достықтың мәні
Дос, достық, достықтың түрлері, достықтың адам өміріндегі маңызы қандай деген сұрақтар төңірегінде әңгіме қозғау.
Қазақтың мақал-мәтелдері

2
11-12 апта
Әуендер жинағы
8.Дін-рухани мәдениеттің бөлігі ретінде.
Дін дегеніміз не? Діннің түрлері, ислам діні.
Өзін-өзі тану хрестоматия 1-курс, Алматы 2007 <<Бөбек>> Нұркеева С.С, Нұрбеков С.Ж. Кашкарова Л.О

2
13-14 апта
Әуендер жинағы
13. Адамның қоғам мен табиғаттың өзара тәуелділігі және әлемнің тұтастығы
Табиғатты қастерлеуге, аялауға тәрбиелеу
Серікқалиұлы З <<Дүниетану даналығы>> - Алматы: Білім, 1994-224 бет


2

15 апта

Әуендер жинағы

                                       
Оқытушы жетекшілігімен орындалатын студенттің өздік жұмыстарына әдістемелік нұсқаулар.
Берілген тақырыпты конспектілеу.
* Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну.
* Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу.
* Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет.
* Жұмыс түсінікті, мағыналы орамда тілмен жазылуы тиіс.
* Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.




Әдебиеттер тізімі:
* Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Студент дәптері. 1курс. Алматы, 2007 жыл
* Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл
* Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. Өзін-өзі тану пәніне кіріспе. Оқу құралы. Алматы, 2007 жыл
* Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл
* Абай.  Дүниеде, сірә, сендей маған жар жоқ: Өлеңдер. Алматы: Жалын. 1990.- 128 бет
* Абай. Қара сөздер. Поэмалар.  - Алматы: Ел. 1993
* Ақиқатты тани  біл. Ғибрат толғамдары/ құраст. А. Сейтқанов.- Алматы, 2004-320 бет
* Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу құралы. Алматы: Литера, 2001- 272 бет
* Асылов У., Нускабайулы  Ж. Әдеп: инабаттық дәстүрлері. Оқу құралы  - Алматы: Рауан, 1998-272 132-140 б
* Әбдірахманқызы  Т. Замана сазы: Өлеңдер, әдебиет туралы мақалар, өмірбаяндық толғам  - Алматы: Ана тілі, 2000, 400бет
* Әлімбаев Ш. Данышпандық субстанциясы. Алматы: Жалын., 1990
* Әуезов М. Абай жолы.
* Мақатаев М. Өлеңдер, поэмалар  -  Алматы: Жазушы, 1982.
* Молдағалиев Ж. Шығармалар жинағы. Үш томдық- Алматы Жазушы, 1979. 688 бет
* Мұратбеков С. Ескек жел: Әңгімелер-Алматы <<Раритет>> 2004-280 бет
* Нұртөре Ж. <<Егемен Қазақстан>>
* Оңғарснова Ф. Дау. Өлеңдер- Алматы: Атамұра 2002-288 бет
* Оразбек С. ДОС / <<Егемен Қазақстан>> 31.01.07
* Өлеңім  -  өмірім  -  Алматы: Білім, 2004- 376 бет
* Сейдімбек  А. Аққыз. Повестер мен әңгімелер - Алматы: Атамұра, 2002-288 бет
* Серікқалиұлы З. <<Дүниетану даналығы>> - Алматы: Білім, 1994-224 бет
* Стамбекұлы Д. Жұмағым мен тамұғым : Жыр кітабы -  Алматы: Сөздік  -  словарь.1999-304 бет
* Сұңғат Ә. / <<Егемен Қазақстан>> 30.05.06
* Сүлейменов О. О. НО людям я не лгал.../ Под ред. С. Абдулло- Алматы: Дайк пресс 2006-146бет
* Тарихи тұлғалар. Танымдық  -  көршілік басылым. Алматы  <<Алматы кітап>> ЖШС,2005- 368 бет
* Тәтімов М., Әлиев Ж. Дербестігіміз  - демографияда: -Алматы: Жеті жарғы, 199-264 бет
* Философия: жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқулық / құрастырғанТ. Ғабитов- Алматы: Раритет,2005-400 бет
* Шаханов М. Таңдамалы жырлар. Алматы-1992
* Шаханов  М. Эверестке шығу. Өлеңдер, балладалар, поэмалар. Алматы: Атамұра, 2003- 272 бет
* Этони Р. Секреты уверенности в себе.BerkeleybooksNewYork: <<МИРТ>>,2005
* Энциклопедия для детей. Том 18.Человек.  Ч. З. Духовный мир человека /под. редЕ.Ананьева.  - М.: Аванта, 2004.
* Мәдени мұра" стратегиялық ұлттық жобасының 2009 - 2011 жылдарға арналған тұжырымдамасы туралы. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2008 жылғы 6 қарашадағы N 1016 Қаулысы
* Бала тәрбиесі № 2 2006 ж , № 4 2008 ж
* <<Өзіндік таным>> № 2 2007 № 5-6 2006 ж
* Бастауыш мектепте оқыту № 4 2007 ж
* Аймауытов Ж. Тәрбиеге жетекші Орынбор, 1924.
* Сатыбаев С Халық әдебиетінің тарихы негіздері  --  Алматы: 1992
* Баймұратова. Б. Отбасындағы баланы мектепке дайындау ,  --  Алматы: Шартарап,  --  2000 ж
КУРСТЫ МЕҢГЕРУДЕ СТУДЕНТТЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Әрбір студенттің міндетіне - сабақтан қалмау, берілген тапсырмаларды мерзімінде, дұрыс тиянақты орындау жатады. 
Сабақты босату сол тәрізді өтілген  сабақты талдауға қатыспау студенттердің жауапкершілігі жоқ екенін көрсетеді, сол себепті студенттің сабаққа қатысуы мен оқу үлгерімі оның оқуға деген қатынасын , ниетін білдіреді және осының барлығы курс бойынша қорытынды баға қоярда  ескеріледі. 
Берілген тапсырмалар уақытында  орындалмаған жағдайда , әрбір тапсырма үшін  бағаңыз кеміп отырады. Сабаққа келмей қалсаңызда баллыңыз кемиді. Сондықтан сабаққа кешікпей, уақытында қажетті дайындықпен келуге  талпыныңыз . 
Кез келген уақытта дәрісханалық сабақ кезінде, оның формасына қарамастан , студенттің оқу материалын меңгеруден кейін бағалау үшін қандай да бір түрдегі бақылау жұмысы беріледі (тексеруге арналған жұмыс) осыдан алынған баға қорытынды  шығатын кезінде ескеріледі  немесе есепке алынады,
Барлық сабақтарға міндетті түрде қатысып және жоғарыда көрсетілген талаптарды  орындауы қажет. Әрбір студент сабақты босатқан болса, өтіп кеткен , үлгермей қалған оқу материалдарын меңгеріп алуға жауапкершілік студенттің өзіне жүктеледі.Үй тапсырмасын  студент берілген мерзімде тапсырып отыруы керек. 



     СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ
	Пәнді оқытуды аяқтау курс бойынша өткен барлық материалдарды толық қамтыған емтиханмен аяқталады. Студент емтиханға бағдарламада көрсетілген  барлық талаптарды орындаған жағдайда ғана босатылады. 
	Пән бойынша қорытынды баға қою аралық  бақылау жұмысының нәтижесінде жинаған  баллмен есептеледі. 
Оқу семестрі 15 аптадан тұрады. 7 апта бірінші аралық бақылау және 15 аптада қорытынды аралық бақылау болады. Бірінші аттестация 30 балл және екінші аттестация 30 баллды құрайды.
А1= 30 балл; А2=30 балл;   А1+А2 =60 балл (60%)
Аттестациялық бағаның көрсеткіші (0-30 балл)

Аттестация
0-14
15-22
23-26
27-30
Баға 
Қанағаттанарлықсыз
Қанағаттанарлық
Жақсы
Өте жақсы
Емтиханға рұқсат рейтінгісі (мысалға)
А1 12 + А2 13= 25 (15 тен 29 ға дейінгі балл) емтиханға жіберілмейді
А1 16 + А2 18= 34 (30 тен 60 ға дейінгі балл) емтиханға жіберіледі


Емтихан бағасының көрсеткіші (0-40 балл) Емтихан  -  40 балл (40 %)
Балл
0-19
20-29
30-36
37-40
Баға 
Қанағаттанарлықсыз
Қанағаттанарлық
Жақсы
Өте жақсы

  + Емтихан 0-ден  -  19ға дейінгі балл қанағаттанарлықсыз (академиялық борыш)
  + Емтихан 20-ден  -  40 қа дейінгі балл- емтьихан тапсырылды
Мысалға: 
Қорытынды: А1 16+А2 18+22 (е.б.) = 56 (D+ ; 1,33; қанағаттанарлық)




Студенттің білім, іскерлік және дағдаларын бағалаудағы қорытынды баға көрсеткіші: 

Әріптік жүйемен бағалау 

Балдық сандық эквивалентті
Пайызға есептегенде
Дәстүрлі жүйемен бағалау
А 
4
95-100
Өте жақсы
А -
3,67
90-94

В+
3,33
85-89
Жақсы
В
3,0
80-84

В-
2,67
75-79

С+
2,33
70-74
Қанағаттанарлық
С
2,00
65-69

С-
1,67
60-64

D+
1.33
55-59

D
1,00
50-54

Ғ

0,00
0-49
Қанағаттанарлықсыз



Пәндер