Файл қосу

қоғамның - стр - бірге - баға - қойылады - ғылым - заманғы



              * ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
             БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    4 деңгейлі СМЖ құжаты
                                    ОӘК
                                      * 
                                      * 
                    * УМКД 042-14-5-08.01.20.03/09-2011
                                    ОӘК
                          <<Әлеуметтану>>
        пәнінен студентке  арналған  жұмыс
                        оқу бағдарламасы
                                       
                              № 1 басылым
                                  02.09.2009
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
           * ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                         * <<Әлеуметтану>> 
         * (барлық мамандықтарға арналған)

         СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                       ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      * 
                                      * 
                                      * 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      * 
                                      * 
                                      * 
                              * Семей  2011
* 

1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы: _____________  <<01>> 09  2011 жыл
Татиев Е.Е., Философия кафедрасының аға оқытушысы 

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Философия кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1 <<04>> 09  2011жыл.

Кафедра меңгерушісі:  ______________ /ф.ғ.к.  Мұқатаева А.А./


2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  <<11>> 09  2011 жыл.

Төрағасы: ________________ /ф.ғ.к. Колмогорова Г.Б./

3. БЕКІТІЛДІ:

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды.

Хаттама №  1 <<30>> 09 2011 жыл.

ОӘК төрағасы, бірінші проректор: ____________ /т.ғ.д. Рскелдиев Б.А./

4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
* 













                                                   Мазмұны:

1.Жалпы талаптар
  2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
  3.Курс саясаты
  4.Студент рейтингісін санау саясаты
  5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
  6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 
7. Әдебиеттер 








































1  Пәннің қысқаша мазмұны.
Әлеуметтану  -  қоғам туралы ілім, қоғамның әлеуметтік өмірін зерттейтін ғылым саласы. Әлеуметтік топтар мен қауымдастықтың өкілі болып табылатын адамдардың өзара байланыстылығын қарастыра отырып, олардың өзара іс-әрекет ету тәртібі, мінез-құлық туралы ілімдер саласын қарастырады. Әлеуметтану курсы қоғамдық-гуманитарлық пәндермен тығыз байланысты.

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
Курс
Семестр
Кредит
Саны      

ЛК
(сағ.)
СПС
(сағ)
СӨЖО
(сағ)
СӨЖ
(сағ)
Барлығы
Қортынды
бақылау
формасы
1-4

2
15
15
30
30
90
тест


1.3. Пәннің мақсаты 
Саясаттану курсының мақсаты суденттерге саяси институттардың, құбылыстардың, қазіргі қоғам дамуындағы саяси мәселелердің мәнін түсінуге, саяси сананы қалыптастыруға, адамзат дамуының баламалы даму жолдары бар екендігін түсіндіру және демократиялық саяси мәдениеттің құнділіқтары мен ережелерін бойларына сіңруді үйрету.

1.4.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
- суденттер санасында қазіргі заманғы қоғамтанудың негізін қалыптастыру,
-болашақ мамандардың саяси-идеологиялық, азаматтық  ой-өрісін дамыту,
-қоғамның саяси- әлеуметтік мәселелер мәнін дұрыс түсінуге және дұрыс шешудің жолдарын таба білуді қалыптастыру.

1.5.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
Аталған пәнді зерделеу нәтижесінде студентте саяси сана қалыптасып, қоғамдағы болып жатқан саяси процестерге баға бере алады. Саяси сауаттылығы артып, саяси белсенділігі артады. Курсты  меңгеру барысында отансүйгіштік, елжандылық сезімдері арта түседі. 

1.6.Курс пререквизиттері: 
Саясаттану курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отыра, әлеуметтану, философия, құқықтану, психология, тарих  және басқа да циклдағы пәндерді меңгерту

1.7.Курстың постреквизиті: 
Қоғамның саяси жүйесіне баға беру, мемлекеттің саяси шараларына қатынасу, қоғамның саяси-әлеуметтік мәселелерін шешуге ат салысу.
      

2 . Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар

         Дәріс- оқытудың формасы, себебі теориялық сұрақтар қарастырылып, негізгі мақсаттары белгіленеді және логикалық мәселелер қарастырылады.
       Семинар  -  оқыту формасының бір түрі, студенттердің өзіндік ой дамытуы мен біліктілігін қалыптастырудағы бағыттары қарастырылады. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға және көпшілік алдында жауаптылыққа бағыттайды.
        Студенттердің өздік жұмысы- пән бойынша құрастырылған жұмыс бағдарламасы негізінде студент өздігінен пәннің қарастыратын мәселелері бойынша толық мағлұмат алуға  үйренетін оқу формасының бір түрі.
       Студенттер өздерінің пән бойынша алған білім негіздерін қо,амның әлеуметтік-саяси өмірінде кездестірумен бірге оны шешудің жолдарында азаматтық тұрғыда, жеке тұлғалық деңгейде шеше білуді ойластыруы керек. 
       Қоғамның саяси- әлеуметтік проблемаларын шешуде теориялық алған білімге сүйенумен бірге саяси тәжірибелердің де мәнін жақсы меңгеруі қажет. Бұл талаптар әр тұлғаның қоғамның мынау қым-қиғаш өзгерістерімен процестерінде жол табудың қиын екенін түсінумен бірге  оның шешімін өз тұжырымы мен пайымдауында табатындығына зор сеніммен қарауды үйренеді. Сол үшінде студент  дәрістерде алған білім негізін ақпараттық-техникалық  қордың да  жаңалықтарынан хабардар болуы керек.  Студент білімі егерде қоғамның әлеуметтік-саяси өміріндегі жағдайлардан хабардар болуымен ғана шешілмейді. Қарастыратын пәннің негізін меңгермейінше, және де оған нақты жауапты шынайы түрде бермейінше мәселелердің шешімінің табылуы екі талай болмақ. 
        Қорытындысында студент өз білімінің <<өте жақсы>> деп бағалануын өзінің білімділігімен біліктілігін арттырғанда ғана болатындығын ескергені дұрыс.
        Ал <<жақсы>> деген баға егерде студент  берілген немесе зерттелудегі мәселелердің теориялық және пракутикалық деңгейінде аса көп қателіктер жібермеген жағдайда есепке алынады.
         Студент біліміне <<қанағаттанарлық>> деген баға жағдайы  көтеріліп отырған мәселеленің ғылымилығын ашпаса және де өзіндік  қысқа жауаптардың есебінде ескерілетін жайт.
         <<Қанағаттанарлықсыз>> деген бағаның қойылуы егерде студен  пәннің мәселелерін зерттеумен бірге оны өздігінен талдай алмаса онда студент білімі осындай бағамен бағаланады.



              3. Курс форматы және саясаты
                                       
Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс.
Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі  және барлық курс бойынша <<қанағаттанғысыз>> бағасы қойылады.
Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <> бағасын қоюмен қамтылады.
Ұялы телефон:  Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі керек.
Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі.
                       4. Баға қою саясаты
<<Саясаттану>> пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады:
* Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады: бір дәріс сабағы мен конспект жасау  -  3 баллға тең.
* Тәжірибелік сабақтың жауабы  -  20 баллмен бағаланады.
* ОСӨЖ  -  10 балл.
Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады.

Оқу сағатының түрі
                                   Апта
Барлығы

                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       8
                                       9
                                      10
                                      11
                                      12
                                      13
                                      14
                                      15
                                       
1. Дәріс
3
3
3
3
3
3
3
5
26
3
3
8
3
3
9
10
39
65
2. Тәжірибе
20
20
20
20
                                                                             20
20
20
20
160
20
20
20
20
20
20
20
140
300
3. СӨЖ
10
10
10
10
10
10
10
14
84
13
13
13
13
13
13
13
91
175
Барлығы:
33
33
33
33
33
33
33
39
270
40
40
40
40
40
40
30
270
540
                                                                                                         
Р/с
Тақырыптар атаулары
лек/сағ
сем/сағ
СӨЖ(О)
СӨЖ
1
2
3
4
5
6
1.
Әлеуметтану пәні мен қызметі
1
1
2
2
2.
Социологиялық зерттеулердің методологиясы мен тәсілдері
1
1
2
2
3.
Қазіргі заманғы социологиялық парадигмалар
1
1
2
2
4.
Қоғам -әлеуметтік шындық
1
1
2
2
5.
Қоғамның әлеуметтік құрылымы
1
1
2
2
6.
Экономика әлеуметтануы
1
1
2
2
7.
Еңбек әлеуметтануы
1
1
2
2
8.
Басқару социологиясы

1
2
2
9.
Аймақтық әлеуметтану
1
1
2
2
10.
Саясат әлеуметтануы
1
1
2
2
11.
Ұлт және ұлтаралық қатынастар әлеуметтануы
1
1
2
2
12.
Білім және ғылым социологиясы
1
1
2
2
13.
Мәдениет әлеуметтануы

1
2
2
14.
Дін әлеуметтануы
1
1
2
2
15.
Құқық әлеуметтануы
1
1
2

2

БАРЛЫҒЫ:
15
15
30
30
                                       

6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                   Кесте 3
 
СӨЖО
СӨЖ
Аудиториялық
Аудиториядан тыс

2
3
4

Әлеуметтану пәні мен қызметі

 Әлеуметтанудың басқа пәндермен байланыс
тылығы
Пән бойынша түрлі әдебиеттер тізбегін жасау, қысқаша аннотация жазу

Социологиялық зерттеу
лердің методологиясы мен тәсілдері

Сұхбат, анкета әлеуметтік зерттеу әдісі
Пәнге байланысты термин сөздер жинағын құрастыру
Қазіргі заманғы социо
логиялық парадигмалар
Әлеуметтік теориялардың қалыптасуы 
Социологиялық зерттеулер әдістемесі бойынша конспектілеу

Қоғам -әлеуметтік шындық

ҚР экологиялық мәсе лелер
Қоғамның әлеу
меттік құрылымы мен әлеуметтік жіктелулер бой
ынша хабарлама даярлау
Қоғамдағы әлеуметтік  институттардың маңызДы лығы
 Әлеуметтанудағы сая сат, экономика инсти туттары.
Қазіргі заманға парадигмалар туралы  ақпараттар жазу

Әлеуметтік жүйелер және жеке тұлға мәселелері.

Қоғамдағы жеке тұлға ның ролі.
Экономикалық әлеуматтану тақырыбы бойынша зерттеулер жасау
Нарыққа өту кезеңіндегі қоғамның экономикалық құрылымының ерекшеліктері
ҚР шағын және орта кә сіпкерліктің дамуы.
ҚР-ның Еңбек Кодексі бойынша конспекті жазу

Басқару мен менеджмент әлеуметтануы

Ресми және бейресми қатынастар құрылымы
Басқару әлеуметтануы мәселелсі бойынша талдаулар жасау

Адамзат мекен-жай
ларының тарихи түрлері.

Қоғамдағы урбанизация үрдісі.
ҚР-ның аймақтық әлеуметтену мәсе
лесі бойынша зер
ттеулер жасап, конспектілеу 

Әлеуметтік-саяси топтар мен этникалық бірлестіктер
 
Әлеуметтік бірлес тіктер жүйесіндегі ұлт тар орны
Саясат әлеумет
тануы мәселесі бойынша хабар лама даярлау, Заңдық құжатпен танысу

Ұлт саясатының жаңа кезеңдері.

Дүниежүзілік қауымдас
тық мәселелері
Дүниежүзіндегі ұлт және ұлтара
лық қатынастар мәселесі бойын
ша материалдар талдау, сараптау

Ғылым-әлеуметтік   құбылыс.

Жалпы және кәсіби білім беру. 
ҚР-дағы білім және ғылым мәсе
лелері бойынша материалдарды талдау және өзін
дік сараптама жа
сау
Жеке адам мәдениетінің  қоғамдағы ролі.

Мәдени мұра бағдарла масының жүзеге асуы.
Мәдениет әлеу меттану бойынша   
хабарлама даяр
лау


7. ӘДЕБИЕТТЕР
1.Ж.Сәрсенова., Т. Танирбергенова. Әлеуметтану. А. 2000
2. Капитанов э.А. Социология ХХ века. М, 1998
3.Смелзер Дж. Социология. // Социс, 1990, № 11. стр: 121-139.
4.Социология Учебное пособие Алматы, <<Санат>>, 1997.
5.Г.Есим. Ұлттық интеллигенция. //Ақиқат 1998, № 6, 42-45 бет.
6.Ә.Х.Тұрғанбаев Социология Лекциялар курсы, Алматы <<Білім>> 2001.
7.Ә.Нысанбаев. Адамға қарай бет бұрсақ. Алматы, 1992
8.К.Г.Габдуллина. Социология (учеб. Пособие) Алматы, 1994
9.Осипова Н.Г. Возникновение и развитие социологии как науки // Вестник МУ Сер. 18. Социология и политология 2002, №3, стр: 21-28.
10.Тохтарев К.М. Задачи и методы социологии // вестник МУ, сер. Социология и политология 1998, №3, стр: 124-149.
11.Есим Г.,Биекенов К. Социологическая наука в Казахстане // Саясат, 2003, № 4. 9-10 бет.
12.Спасибенко С.Г. Общество как субьект социальной жизни //Социально-политический журнал 1995, №3. стр: 72-83.
13.Тощенко Ж.Т. Элита? Кланы? Касты? Клики? Как назвать тех, кто правит нами // Социс 1999, №11. стр: 123-134.
14.Қазақстан Республикасында гуманитарлық білім берудің тұжырымдамасы
//Егеменді Қазақстан, 1994, 25 тамыз
15.Қазақстан Республикасында тарихи сананы қалыптастырудың  тұжырымдамасы. // Егеменді Қазақстан, 1995, 3 маусым.
16.ҚР-да этникалық  - мәдени білім беру тұжырымдамасы. // Егеменді Қазақстан 1996, 7 тамыз,
17.Қазақстан Республикасының Конституциясы, Алматы,1995
18.Потончук В.А. Личность и общество Караганда, 1991.
19.Сорокин П.А. Человек, цивилизация, общество М, 1992
20.Искаков У.М. Города в системе расселения Казахстана А, 1989.
21.Котляр. Р. Основы маркетинга М. 1992
22.Мухамбетов Т.И. Мотивационные механизмы управленгия А. 1991
23.Искаков У.М. Социальные проблемы малых и средних городов А. 1987
24.Города Казахстана: проблемы социально-экономические развития, А. 1985
25.Фурсов В.И. Человек и природа ХХ веке Алматы, 1983
26.Тұрғанбаев Социология Алматы, 2000
27.Ж.Сарсенов., Г.Тәңірбергенова  Әлеуметтану  Алматы 2000
28.Т.Қалдыбаева  Білім социологиясы  Алматы, 2001
29.Г.Ғабдулинна. Құқық социологиясы Алматы, 2002
30.Абсаттарова т др. Тесты по социологии. Алматы, 2003
























Пәндер