Файл қосу
Класстың әдістері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ семей қаласының шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-39.1.ХХ/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Программалау ІІ>> пәнінің бағдарламасы _______________ №__ басылым 5В011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған <<Программалау ІІ>> ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ * ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ Каженова Ж.С., информатика кафедрасының аға оқытушысы, информатика магистры. <<28>> тамыз 2013 ж. * ТАЛҚЫЛАНДЫ + Семей қаласының Шәкәрім мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама №1, <<11>> қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А. 2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. Хаттама №1, <<12>> қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды. Хаттама №1 <<18>> қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ * Жалпы мағлұматтар * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курс форматы * Курс саясаты * Баға қою саясаты * Әдебиеттер ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мағұлматтар Каженова Жанар Сабыртайқызы, информатика магистры Информатика кафедрасы Байланыс ақпараттары: тел.: 36-01-50, №3 оқу ғимараты, №102 кабинет. Сабақ өтетін орын - аудитория №206. Кредиттер саны - 3 * Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Нысанды-бағдарланған программалау - құрылымдық программалауға қарағанда программаларды жобалаудың жетілдірілген әдісі. Сондықтан программалау 1 пәнінің мазмұнында қарастырылған құрылымдық программалаудан кейін нысанды-бағдарланған программалау тілі Delphi алынып отыр. Информатика пәнінен оқу үрдісін ұйымдастыру нысанды - бағдарланған программалауға үлкен көңіл бөледі. Нысанды-бағдарланған программалау (НБП) қоршаған ортаны модельдеуде сапалы мүмкіндіктерге ие, сезімдік тұрғыдан түсінікті ұғымдар жиынтығы негізінде құрылады, алдын - ала жазылып қойған программа кодын көп рет қолдануға мүкіндік береді. Delphi НБП іске асырудың танымал құралдары болып табылады. Бұл орта сонымен бірге визуалды программалау құралдар ретінде ұсынылады, яғни объектілерді монитор экранында көру және оларды программаны орындалуына дейін қандай да бір түрде бейнелеу мүмкіндігін береді. Программалау технологиясы көлемді, ауқымды программалық жүйелерді ұжыммен жасауға және шағын программаларды дербес құруда қолданылады. Студент тиімді алгоритмдерді алгоритмдеу жайлы білімін және жоғары деңгейдегі тілдерді қолдана отырып құруды білу керек. Программалау 2 курсы ІV семестрде оқытылады. Cеместрдің соңында емтихан болуы керек. Аудиториялық сабақтардың негізгі формалары болып дәріс және зертханалық жұмыстар табылады. Негізгі талап пән бойынша маманның кәсіби деңгейіне қойылады. Тақырыптық жоспарлау тақырыпты меңгеруге кететін уақытқа байланысты анықталады. 1.3 Пәнді оқу мақсаты: нысанды-бағдарланған программалаудың теориялық негіздерін, нысанды-бағдарланған программалау ортасы Delphi-мен танысу және негізіг компоненттерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Студенттерді қарапайым қолданбалар жасауға қажетті біліммен қаруландырып, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. + 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: * Визуалды құралдарды қолдану арқылы программалау тәсілдерін меңгеру; * Программалау жүйесінің интерфейсімен танысу; * Object Pascal программалау тілінің негізін үйрену; * Қолданба жобасы элементтерінің сипаттамасымен танысу; * Өз бетімен программалық жобалар құру. + 1.5 Оқыту нәтижелері: Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер: * Нысанды-бағдарланған программалаудың негізі үш принципін: инкапсуляция, мұрагерлеу және полиморфизмді білу;. * Object Pascal программалау тілінің сипаттамасын білу; * Қолданба интерфейсін жасауда қолданылатын маңызды визуалды компоненттерді білу; * Жоба сипаттамасын, құрамын білу; * Дайындаудың интегралданған ортасының құралдарын білу; + Курстың пререквизиттері: Пәнді меңгеру үшін студент <<жоғарғы математика>>, <<информатика>>, <<программалау 1>> пәндерінің білімдерін меңгерген болуы керек. + Курстың постреквизиттері: <<Мәліметтер қорын программалау>>, <<Информатиканы оқыту әдістемесі>>, <<Интернетте программалау>> және т.б. пәндерін игеру қажеттілігі бұл пәнді меңгеруге тікелей байланысты. * 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу № Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс Зертх СОӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 Объектіге бағытталған бағдарламалаудың теориялық негіздері * Процедуралық бағдарламалаудан объектіліге өту. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптері мен кезеңдері. 2 Архангельский А.Я. Программирование в Delphi 7. - М.:ЗАО <<Издательство БИНОМ>> 2005 * Объектілік декомпозиция. Объектілер және хабарламалар. 2 * Класстар. Класстарды құрудың негізгі құралдары. Класстарды құрудың қосымша құралдары. 2 7 Визуальды бағдарламалау ортасы * Қолданбалар пішімі. Пішімнің компоненттері. 1 Архангельский А.Я. Программирование в Delphi 7. - М.:ЗАО <<Издательство БИНОМ>> 2005 * Оқиғалы-басқармалы программалау. Оқиға және оқиғаларды өңдеу процедурасы. 1 * VCL Delphi кітапханасының компоненттері. VCL Delphi кітапханасының батырмалары, индикаторлары, басқару элементтері. 2 7 * Мәтіндік ақпараттарды енгізу және бейнелеу компоненттері. Кестелік деректерді бейнелеу компоненттері. Иерархиялық деректерді бейнелеу компоненттері. Компоненттер-мәзірлер. 2 * Графикалық және мулътимедиа -ақпараттарды бейнелеу. 2 7 * Жүйелік диалогтар. Қолданбаны басқаруды ұйымдастыру. Әрекеттерді диспетчерлеу. 2 Delphi Pascal-дың объектілік моделі * Класстарды анықтау. Әдістерді қайта анықтауды жүзеге асырудың ерекшеліктері. Виртуальды әдістер. Абстрактілі әдістер. Әдістерді жүктеу. 2 Иванова Г.С.; Ничушкина Т.Н.; Пугачев Е.К. Объектно-ориентированное программирование: Учеб. Пособие для вузов/под ред. Г.С.Ивановой - М.:Изд-во МГТУ им. Н.Э.Баумана. * Қасиеттер. Қарапайым қасиеттер. Массив-қасиеттер. Индекстелетін массивтер. Метакласстар. Класстарға ңұсқама (метакласс). Is және as амалдары. 2 8 * Класстың әдістері. Программаны орындау кезеңінде типтерді анықтау механизмі. Әдістерді делегирлеу. 2 8 * Delphi стандартты класстарының кітапханасы. "Негізгі-көмекші" және "үлкен-кіші" қатынастары. 2 * Delphi хабарламасы. Хабарламаларды өндеу әдістері. Хабарламаларды генерациялау. 2 8 * Оқиғаларды құру. VCL хабарламаларын өңдеу. Хабарламаларды өңдеу циклдарын басқару. 2 * Алып тастаулар үзінділерінің құрылымы. Алып тастауларды кұру. Алып тастауларды генерациялау. Алып тастауларды өңдеу. 2 Delphi программалау ортасымен танысу. 2 Визуалды программалау негіздері 2 Компоненттермен танысу 2 Типтер 2 Тілдің операторлары 2 Мәліметтер типі 2 Құрылымдық типтер 2 Жазулар 2 Жиындар 2 Жолдар 2 Көрстекіштер мен динамикалық жады 2 Кластар мен интерфейстер. Модульдер 2 Варианттар 2 Файлдар 2 Delphi - дің графикалық және мультимедиялық мүмкіндіктері 2 Тақырыбы:Консольдық қолданбалар 6 Тақырыбы: Delphi ортасының негізгі элементтері. 6 Қолданба дайындау және оның параметрлерін орнату 6 Delphi тілінің басқарушы құрылымдары 6 Тақырыбы: Object Pascal тілінде процедуралар мен функциялар дайындау. 7 Тақырыбы:Компоненттер палитрасының Standard беті. 7 Тақырыбы: Компоненттер палитрасының Additional және Win32 беттері. 7 Барлығы: 30 30 45 45 * Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабақтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. . Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. * КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу курстың күрделі сұрақтары қарастырылатын дәріс сабақтарынан басталады. Материал зертханалық сабақтарда бекітіледі. Зерт ханалық сабақтарға дайындық барысында ұсынылған әдебиетті өзбетімен оқу керек, осы тақырыптағы дәріс мазмұнымен танысу керек, соңынан бақылау сұрақтарына жауап беріп, практикалық тапсырмаларды орындау керек. * КУРС САЯСАТЫ Осы курсты меңгеру барысында студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет. Сабақтарға кешікпей келу қажет. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды. БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Апта Бақылау түрі Барл. балл Ескертпе 1 2 3 4 1-аптадан 7-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу 30 2 Тапсырманы орындау 15 Зерт 2 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 3 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 3 Тапсырманы орындау 20 Зерт 4 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 4 Тапсырманы орындау 20 Зерт 5 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 5 Тапсырманы орындау 20 Зерт 6 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 6 Тапсырманы орындау 15 Зерт 7 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 7 Тапсырманы орындау 15 Зерт Шептік бақылау 1 60 ШБ 1-аптадан 7-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл 300 8-аптадан 15-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу 30 8 Тапсырманы орындау 10 Зерт 8 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 9 Тапсырманы орындау 10 Зерт 9 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 10 Тапсырманы орындау 10 Зерт 10 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 11 Тапсырманы орындау 10 Зерт 11 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 12 Тапсырманы орындау 10 Зерт 12 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 13 Тапсырманы орындау 10 Зерт 13 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 14 Тапсырманы орындау 10 Зерт 14 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 15 Тапсырманы орындау 10 Зерт 15 Шептік бақылау 2 75 ШБ 8-аптадан 15-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл 300 Емтихан үшін балл 400 Академиалық кезең ішіндегі қортынды балл 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР Әдебиеттер тізімі Негізгі әдебиеттер * Иванова Г.С.; Ничушкина Т.Н.; Пугачев Е.К. Объектно-ориентированное программирование: Учеб. Пособие для вузов/под ред. Г.С.Ивановой - М.:Изд-во МГТУ им. Н.Э.Баумана. * Архангельский А.Я. Программирование в Delphi 7. - М.:ЗАО <<Издательство БИНОМ>> 2005 * Фаронов В. Delphi 7: Учебный курс. - СПб.:Питер2006. * http://www.delphikingdom.com * http://www.citfoum.ru/programming/delphi.shtml * http://www.delphi4all.narod.ru * http://www.delphisorces.ru * http://www.kladovka.net.ru/delphibase Қосымша әдебиеттер * Культин Н.Б. Программирование а Turbo Pascal 7.0 и Delphi. - Учебник по языку программирования PASCAL/+дискета. - СПб., 1998. * Беркинбаев К.М. Практикум по программированию. - Алматы, 2006 * Delphi и Паскаль+ .Учебники и технические документации на русском языке. - Электрон. кн.-2001 * Delphi компоненты. Ч.3 : База данных система.-Электрон. Книга. * Delphi компоненты. Ч.4 : База данных система.-Электрон. Книга. * Delphi компоненты. Ч.5 : База данных система.-Электрон. Книга. * Боглаев Ю.П. Вычислительная математика и программирование. - М.,1990 * Фаронов В.В. Delphi 4:Учебный курс. - М.,1998 * Рысжанова А.С. Delphi ортасында зертханалық жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік нұсқау.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz