Файл қосу

Адам анатомиясы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    3 деңгейлі СМК құжаты
                                   ПОӘК
                           ПОӘК 042-18-35.1. 15
                                   /02-2014
                                       
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған  пәннің   бағдарламасы
                      << Адам анатомиясы>>
                                       
                                       
                             № 1 басылым
                                      2014 ж.




                                       
	
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
                                       
                         Адам анатомиясы
      <<5В011300>>  -  <<Биология>>  мамандығы үшін
                                       
                                       
                                       
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                Семей 2014

1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________<<____>>_____ 20___ж., аға оқытушы Кунанбаева С.К.

     <<Биология>> кафедрасы
	

2.	ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
 <<____>>___________ 20___ж.№____хаттама

Кафедра менгерушісі_______Тулебаева А.В.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
<<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған
<<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН
























Мазмұны
                                      1.
Жалпы ережелер
                                      2.
Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                      3.
Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
                                      4.
Курс форматы 
                                      5.
Курс саясаты
                                      6.
Баға қоюдың саясаты
                                      7.
Әдебиет тізімі

































1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Кунанбаева Сауле Кабидулловна, аға оқытушы
Биология кафедрасы
Байланыс ақпараты  -  тел: 773010, оқу ғимараты № 3, кабинет № 120
Сабақ өткізу орны  -  дәрісхана  № 116
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3
1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны: Адам анатомиясы  -  биология пэнінен дәріс беретін мұғалімдерді медициналық, биологиялық даярлықтан өткізетін іргелі теориялық пән. Оның негізгі мақсаты тек қана білім объектісін емес, мамандардың болашақ қызметін де қамтамасыз ету. Сонымен қатар, олар осы бағдарлама арқылы тәжірибе жүзінде көптеген нәтижелерге қол жеткізбек.
  Адам анатомиясы курсының бағдарламасы жас шамасы, конституционалдық, динамикалық, сонымен қатар, адам ағзасының макроскопиялық және микроскопиялық құрылымы туралы қазіргі заманғы деректерді есепке ала отырып даярланған. 
1.3 Пәннің қысқаша мазмұны:
1.4 Пәннің мақсаты: 
* Организм тіршілігінің әр деңгейіндегі құрылым жүйесі мәнің айқындау; Студенттердің диалектикалық  -  материалистік дүниетанымының қалыптасуына ықпал ету;
* Студенттердің жалпы биологиялық,  теориялық және әдістемелік даярлығының ауқымын кеңейту;
* Адам ағзасының құрылысын оның барлық ұйымдастыру деңгейінде тереңдете оқыту.
* Жас шамасы, конституционалдық, морфлогиясының, сондай-ақ, жыныстық диморфизм негіздерімен таныстыру және адам денесіне сыртқы ортаның, нңбектін, элеуметтік жағдайларының тигізетін эсерлерін қарастырады.  Қалыпты жағдайы мен қимыл  -  қозғалысының анатомиялық талдау тәсілі мен морфологиялық зерттеу әдістерін қолдануы дағдыға айналдыру.
Адам анатомиясының курсынан жоғарғы оқу орындарында білім беру теориялық лекцияларды, лабораториялық жұмыстар жургізүден жэне собөж мен сөж түрінде орындалады жэне олар қатар жүргізіледі.
1.5 Пәннің міндеттері. 
Пәнді оқу барысында болашақ мамандар ретінде, студенттердің төмендегідей білім мен дағдылары болуы тиіс:
* өздік жұмыстарды белсендіру;
* білім сапасын көтеру; 
* оқытудың пассивті типінің белсенді оқытуға ауыстырулы жатады, яғни тыңдайтын, қайталайтын, меңгеретін т.б. студент білімнің, ақпараттардың т.б. белсенді жасаушысы болып табылады;
* оқу процесін бақылауды оқытушы жағынан білім алушы жағына ауыстыру болып табылады. Бақылау <<білім - студенттердің тапсырмаларды орындау дәрежесі>> принципі бойынша емес, <<оқу процесінің мақсаты - осы мақсаттарға студенттердің жету дәрежесі>> бойынша жүзеге асырылады.
1.6  Оқып-білудің нәтижелелері:
	Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
* өздік жұмыстарды белсендіру;
* білім сапасын көтеру; 
* негізгі қолданатын әдістерін білу;
* ұлпалардың түрлерің микроскоптар арқылы зерттеу
* - оқып білу.
1.7 Курстың пререквизиттері: биологияға кіріспе,адам физиологиясы,цитология және гистология,биохимия. 
1.8.Постреквизиттер: педогогика, психология, педагогикалық практика.

2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                   1 кесте
                                      №
                                     т/б
                           Тақырып атауы
                               Сағаттар 
                                Әдебиет 


                                  Дәріс
                                     ЗС
                                  БАОӨЖ
                                    СӨЖ

                                      1.
Кіріспе.
Адам анатомиясының анықтамасы,міндеттері. Адам денесінің құрлысы.
                                       1
                                       1
                                      0,5
                                       3
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      2.
 Тірек-қимыл аппараты.
Сүйек туралы ілім.
Сүйектер  -  және олардың құрылыстары. Сүйек аралық байланыстар.
                                       2
                                       4
                                       2
                                       4
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      3.
Тірек-қимыл аппараты.
Бұлшықеттер туралы ілім  -  myologia.
                                       1
                                       5
                                       2
                                       3
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      4.
Ішкі органдар туралы ілім. 
                                       1
                                       4
                                       
                                      10
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      5.
Ішкі секреция мүшелері туралы ілім.
                                       1
                                       1
                                       
                                       
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      6.
Тамырлар туралы ілім. Жүрек-қан тамырлар жүйесі.
                                       1
                                       3
                                       6
                                       4
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      7.
Тамырлар туралы ілім. Лимфа  жұйесі.
                                       1
                                       1
                                       
                                      2,5
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                       8
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім. Жұлын , құрылысы, функциясы.
                                       1
                                       2
                                       4
                                       
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      9.
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім. Ми, ми бөлімдері, құрылысы, қызметі.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      10.
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім.
Ми нервтері, саны, пайда болу жолы, талшықтық құрамы, мидан және ми сауытынан шығатын орындары, жабдықтайтын жерлері.
                                       1
                                       2
                                       2
                                       6
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      11
Автономды нерв жүйесі. 
Автономды нерв жүйесінін симпатикалық және парасимпатикалық  бөлімі, оның орталық нейрондары.
                                       1
                                       2
                                       1
                                       
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      12.
 Анализаторлар.
Тері және қимыл анализаторлары.
Дәм және иіс анализаторы.
                                       2
                                       1
                                       1
                                      2,5
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14
                                      13.
  Анализаторлар.
Есту және көру анализаторы.
                                       1
                                       2
                                       2
                                      2,5
                                Н-7.1.1-7.1.11
                               Қ-7.1.12-7.1.14 
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

Барлығы сағат
                                      15
                                      30
                                     22,5
                                     67,5
                                       

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
Адам анатомиясы пәнін оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, зертханалық сабақ, (СРО)-Білім алушының оқытушымен өждік жұмысы-ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. 
Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспекті оқулықтардан және оқу құралдарынан алынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспекті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық сабағына дайындалуда келесі қажет болады: зертханалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, зертханалық сабақтарға дайындалады.  

4   КУРС ФОРМАТЫ
<<Адам анатомиясы>> курсы  -  3 кредит.
Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 1 рет болады, 50 минуттық зертханалық сабақ  аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, зертханалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Зертханалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін  анықтамаларды кітаптан тауып, жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент лабораториялық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді.

5 курс саясаты
	Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы  аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды.
Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген 
<<Адам анатомиясы>> пәні бойынша балдардың таратылуы
                                                                   2 кесте
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                       Балдардың барлығы
                                Қосымша 
                                      1-7
Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық
                                      30
Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді
   Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау)
                                  1-апта
                                        
Анатомиялық ғылымдардың салалары.
Анатомиялық зерттеу әдістері.
Организм және оны қурайтын құрылымдар.
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                  1-апта
                                       
Сүйек туралы ілім. Сүйектер  -  және олардың құрылыстары. Сүйек классификациясы.
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                  2-апта
                                       
Тірек-қимыл аппараты. Қанка сүйектері.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                  3-апта
                                       
Сүйек аралық байланыстар-артрология. Сүйек аралық байланыстардың классификациясы: үзіліссіз-буынсыз, үзілісті - буынды және жартылай буынды байланыстар.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                  4-апта
Бұлшық еттер туралы ілім:
бұлшық еттер құрылысы.
бұлшық еттердің қосымша аппараты.
Арқа бұлшықеттері. 
                                      10
                     Зертханалық сабақта

Кеуде бұлшықеттері.
Іштің бұлшықеттері.
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                  5-апта
Мойын бұлшықеттері.
Бастың бұлшықеттері.
                                       5
                     Зертханалық сабақта

Қол, иық, білек қолұшы,
 аяқ бұлшықеттері    
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                  6-апта
Ас қорыту органдар жұйесі, құрылысы. 
                                       5
                     Зертханалық сабақта

Тыныс алу  жұйесі құрылысына қызметіне жалпы шолу.
Өкпенің   микроскопиялық құрылысы. Ацинус. 
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                  7-апта
Зэр шығару органдарының жүйесіне жалпы шолу.
Бүйректін ішкі құрылысы. Нефрон.
Қуық  құрылысы, топографиясы.
Бүйректегі қан айналу ерекшелігі.
                                      10
                     Зертханалық сабақта

Аталық және аналық жыныс органдары.
Аталық жыныс безі.
Аталық сыртқы жыныс органдары.
Аналық жыныс безі.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                       
Барлығы зертханалық жұмыс бойынша
                                      90
                                       
СРО-білім алушының оқытушымен өздік жұмысы.       БАОӨЖ.
                   3-апта-порталға енгізү.
Кіріспе. Адамның табиғаттағы орны.
Адамның пайда болу туралы ілім
Организм және орта.
 Бұлшық еттердің дамуы.
Еттің жиырылуы. Нейромоторлық бірлік. Еттің күші, жұмысы.
                                      30
  Кестеде бойынша орындау-порталға енгізү.
                   5-апта-порталға енгізү.
Қаңка филогенезі.
Сүектердің жасқа сай және атқаратын қызметіне сай ерекшелігі
                                      30
  Кестеде бойынша орындау-порталға енгізү.
                   6-апта-порталға енгізү.
Ас қорыту жүйесінің филогенетикалық қыскаша сипаты. 
Іш пердесі,шажырқай, шарбы.
                                      30
  Кестеде бойынша орындау-порталға енгізү.

Барлығы
                                      90
                                       
                 Студенттің өздік жұмысы
                                  7-апта
Аталық және аналық жыныс органдары, филогенетикалық қыскаша сипаты.
                                Реферат
                               Мах балл 5
                     Зертханалық сабақта
                                       
Барлығы

                                       
                       Шекаралық бақылау
                                 4,7 апта
Тапсырманы график бойынша орындау
                                      90
                      Тест- бақылау жазу.
                                       
1  -  7  аптаның оқу нәтижесінің барлығы 
                                      300
                                       
                                     8-15
Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық Нерв жүйесінін орталық және шеткі бөлімдері. Ми мен жұлын қабығы.
Жұлын, құрылысы, функциясы. Жұлын ганглиялары. Жұлын түбірлері. Жұлынның сұр заты мен ақ затының микроскопиялық құрылысы.
                                      30
Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді
   Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау)
                                  8-апта
                                       
                                       
Ішкі секреция бездері  құрылысы, ерекшелігі, классификациясы. Қалқанша без, калқан серік бездері, айырша безі (тимус). 
Ұйқы безінің ішкі секрециялық бөлігі.
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                  8-апта
Тамырлар жүйесінің маңызы және оның қан тамырлар мен лимфа тамырларына бөлінуі.
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                 9,9-апта
Жүрек, құрылысы, қызметі.Кіші және үлкен қан айналу шеңбері.
                                      10
                     Зертханалық сабақта

Кіші және үлкен қан айналу шеңберінің тамырлары.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                  10-апта
Лимфа  жұйесі. Құрылысы, қан жасаушы органдар. Лимфа, құрамы, маңызы.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                10,11-апта
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім. Жұлын , құрылысы, функциясы.
Нейрон, оның афферентті және эфферентті өсінділері. 
Нерв талшығы. Рецепторлар және олардың түрлері.Эффекторлар. Синаптикалық құрылым, қызметі. 
Рефлекс, рефлекторлық доға туралы түсінік.Нерв орталыктары және нейроңдар тізбегі.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                       
                                  11-апта
                                       
                                       
                                       
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім. Жұлын, құрылысы, функциясы. 
Нерв жүйесінін орталық және шеткі бөлімдері.
Жұлынның сұр заты мен ақ затының микроскопиялық құрылысы.
                                      10
                     Зертханалық сабақта
                                  12-апта
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім. Ми мен жұлын қабығы.
Жұлын ганглиялары. Жұлын түбірлер
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                12,13-апта
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім.
Жұлын нервтері, саны, басталатын жерлері, шығатын орындары. Жұлын нервтерінің вентралды, дорсалды, кері қайтымды және банланыстырғыш бұталары және бұлардың тармақталу сипаты.
Вентралды   бұталардың   тармақталу   сипаттары,   қабырға   аралық нервтер. 
Мойын, иық,   бел және сегізкез торабтары. Бұлардың ірі тарамдары, таралу аймақтары.
                                       5
                     Зертханалық сабақта

Ми, ми бөлімдері, құрылысы, қызметі.
Ми орналасқан орны, мөлшері, сыртқы көрінісі. Ми бөлімдері. Мидың қан тамырлары. Ретикулярлық формация.
Ми нервтері. Олардың саны, пайда болу жолы, талшықтық құрамы, мидан және ми сауытынан шығатын орындары, жабдықтайтын жерлері.
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                13,14-апта
                                       
                                       
                                       
                                       

Автономды нерв жүйесі. 
Оның анатомиялық негізгі ерекшеліктері. 
Автономды нерв жүйесіндегі рефлекторлық доға. Автономды нерв жүйесінін симпатикалық және парасимпатикалық бөлімі, оның орталық нейрондары. 
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                  14-апта
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Бұлшық ет -буын сезім рецепторлары. 
Тері және қимыл анализаторларының өткізгіш және орталық бөлімдері. 
Дәм жене иіс анализаторы . 
Дәм сезу мушесі. Дәм бүршіктері және олардың орналасулары. Дәм сезу анализаторларының перифериялық, өткізгіш және орталық бөлімдері. 
Иіс сезу анализаторларының перифериялық, өткізгіш және аралық бөлімдері. 
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                15,15-апта
Есту және вестибулярлық анализаторларының өткізгіш және орталық бөлімдері. Сөйлеумен байланысты адамның есту мүшесінің жетілуі.
Көру анализаторы.
Көз алмасы, оның камералары мен қабаттары. Торлы қабат, оның микроскопиялық құрылысы. Көз алмасының ядросы, кездің жарық сындырғыш аппараты. Көру анализаторларының өткізгіш және орталық бөлімдері.
                                       5
                     Зертханалық сабақта
                                       
Барлығы зертханалық жұмыс бойынша
                                      90
                                       
СРО-білім алушының оқытушымен өздік жұмысы.       БАОӨЖ.
                   9-апта-порталға енгізү.
Ұрықтағы қан айналу.
 Жүрек-қан тамырлар жүйесінің филогенезі..
                                      30
  Кестеде бойынша орындау-порталға енгізү.
                  13-апта-порталға енгізү.
Лимфа  жұйесінің жұқпалы ауруларға қарсы кұрестегі ролі.
                                      30
  Кестеде бойынша орындау-порталға енгізү.
                  14-апта-порталға енгізү.
Ми невтері. Талшықтық қурамы, ми сауытынан шығатын орындары, жабдықтайтын жерлері. Мидың қан тамырлары. Ретикулярлық формация.
                                      30
  Кестеде бойынша орындау-порталға енгізү.
                                       
Барлығы
                                      90
                                       
                 Студенттің өздік жұмысы
                                  11 апта
Нерв системасы мен сезім органдары филогенезінің бастапқы стадиялары. Терінің құрылысы. Папиллярлық торлар.  
Түктер мен тырнақтар. Тері бездері. Терінің иннервациялануы. Тері рецепторлары.
                                Реферат
                               Мах балл 5
                     Зертханалық сабақта
13 апта
Қыртыстын цитоархитектоникасы және миелоархитектоникасы.
Үлкен жарты шарлар қыртысындағы негізгі аймақтар.
                                Реферат
                               Мах балл 5
                     Зертханалық сабақта
15 апта
Алыстан көре алмаушылық және жақындағы көре алмаушылық.
                                Реферат
                               Мах балл 5
                     Зертханалық сабақта
                                       
Барлығы
                                      15
                                       
                       Шекаралық бақылау
                                11-15 апта
Тапсырманы график бойынша орындау
                                      90
                                       
8  -  15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы 
                                      300
                                       
1  -  15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы 
                                      600
                                       
Емтихан балдарының барлығы
                                      400
                                       
Академиялық мерзімде балдардың барлығы 
                                     1000
                                       








Студенттердің білім бағалау шкаласы:

                Әріптік жүйе бойынша баға
            Балдардың сандық эквиваленті
                      Проценттік мазмұны
               Дәстүрлі жүйе бойынша баға
                                      А
                                      4,0
                                    95-100
                               Өтежақсы
                                      А-
                                     3,67
                                     90-94
                                     -<<-
                                      В+
                                     3,33
                                     85-89
                                  Жақсы
                                      В
                                     3.00
                                     80-84
                                     75-79
                                     -<<-
                                      В-
                                     2,67

                                     -<<-
                                      С+
                                     2,33
                                     70-74
                        Қанағаттанарлық
                                      С
                                     2,00
                                     65-69
                                     -<<-
                                      С-
                                     1,67
                                     60-64
                                     -<<-
                                      Д+
                                     1,33
                                     55-59
                                     -<<-
                                      Д
                                     1,00
                                     50-54
                                     -<<-
                                      Ғ
                                     0,00
                                     0-49
                     Қанағаттанарлықсыз

  + Негізгі әдебиеттер
      7.1.1 Рақышев А.Р. Адам анатомиясы. - А., 1991.
      7.1.2 Керимбаев Б.М. Анатомия человека. -  А., 1992
7.1.3 Привес.  М.Г. Анатомия человека. - М., 1974
      7.1.4 Иваницкий М.Ф. Анатомия человека. -   М., 1985.
      7.1.5  Сапин Б.Р., Билич Г.Л. Анатомия человека. - М.,  1989.
      7.1.6  Р.Д. Синельников.Медицина. М.,1973 г. Атлас анатомии человека.   1-3 том
      7.1.7 Анатомия человека в 2-х томах. / Под.ред. М.Р. Сапина. - 1987.
7.1.8  Керимбеков Т. Адам анатомиясы.-Алматы.,1992   
 7.1.9 Демеуов Ж.Д., Есимов Б.К., Жаксыбаев М.Б. Адам анатомиясының тест сұрақтары мен жауаптары.-Алматы.,2000 
 7.1.10 Бұғыбаева С.Ж. Адам физиологиясы.-А.,2003
7.1.11 Аяпова Ж.О. Цитология, эмбриология және гистология. Оқулық. Алмата- 2009 
 Қосымша әдебиеттер:
       7.1.12 Демеуов Ж.Д. т.б. Мектепке дейінгі балалардың анатомяися мен   физиологиясы  және гигиенасы.-А.,1998
7.1.13 Тоқаев  ЗҚ. Жануарлар морфологиясы. Оқулық. Алмата- 2006 ж
       7.1.14 Леви А., Сикевиц Ф. Структура и функция клетки. М., Мир. - 1971.

ДӘРІСТЕР ОҚЫЛАТЫН ТАҚЫРЫПТАР ЖӘНЕ АПТА
Кіріспе.
Адам анатомиясының анықтамасы,міндеттері. Адам денесінің құрлысы.
                              1сағ -1апта
 Тірек-қимыл аппараты.
Сүйек туралы ілім.
Сүйектер  -  және олардың құрылыстары. Сүйек аралық байланыстар.
                              1сағ- 2апта
                              1сағ -3апта
Тірек-қимыл аппараты.
Бұлшықеттер туралы ілім  -  myologia.
                             1 сағ  4-апта
Ішкі органдар туралы ілім. 
                             1 сағ  5-апта
Ішкі секреция мүшелері туралы ілім.
                             1 сағ  6-апта
Тамырлар туралы ілім. Жүрек-қан тамырлар жүйесі.
                             1 сағ  7-апта
Тамырлар туралы ілім. Лимфа  жұйесі.
                             1 сағ  8-апта
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім. Жұлын , құрылысы, функциясы.
                             1 сағ  9-апта
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім. Ми, ми бөлімдері, құрылысы, қызметі.
                             1 сағ  10-апта
Нерв системасы жэне сезім органдары туралы ілім.
Ми нервтері, саны, пайда болу жолы, талшықтық құрамы, мидан және ми сауытынан шығатын орындары, жабдықтайтын жерлері.
                             1 сағ  11-апта
Автономды нерв жүйесі. 
Автономды нерв жүйесінін симпатикалық және парасимпатикалық  бөлімі, оның орталық нейрондары.
                            11 сағ  12- апта
 Анализаторлар.
Тері және қимыл анализаторлары.
Дәм және иіс анализаторы.
                         1 сағ  сағ 13- апта
                            1 сағ  14 -Апта
  Анализаторлар.
Есту және көру анализаторы.
                             1 сағ 15- апта

PS.
Алдын ала дәрісті оқулыктардан оқиды.
Дәрістерге білім алушы кенес алуға және тұсінбеген сұрақтарға жауап алалады.



Пәндер