Файл қосу

Интернет технология және ақпараттық ресурс ретінде



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
семей қаласының шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
                                       
3 деңгейлі СМК құжаты 

                                   ПОӘК
                                       
                         ПОӘК 042-39.1.197/02-2013
                                   ПОӘК
                Магистранттарға арналған
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>
                   пәнінің  бағдарламасы
                               _______________ 
                             №__ басылым
                                       
                                       
                                       
                                       
5В011100  -  <<Информатика>>   мамандығына арналған
<<Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын жасау және қолдану>>
           ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
                                       
МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2013
                                       
* ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:___________ Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор.  
<<28>> тамыз 2013 ж.
	
* ТАЛҚЫЛАНДЫ
  +  Семей қаласының Шәкәрім  мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының  отырысында талқыланды
Хаттама №1, <<11>> қыркүйек  2013 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының  отырысында талқыланды. 

Хаттама  №1,  <<12>> қыркүйек  2013 ж. 

Төрағасы  __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды.   

Хаттама  №1  <<18>> қыркүйек  2013 ж. 

Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К.
                  4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
















                                МАЗМҰНЫ 
* Жалпы мағлұматтар
* Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 
* Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар
* Курс форматы
* Курс саясаты
* Баға қою саясаты
* Әдебиеттер





ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мағұлматтар
Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор 
Информатика кафедрасы
Байланыс ақпараттары: тел.: 36-01-50, №3 оқу ғимараты,  №102 кабинет. 
Сабақ өтетін орын  -  аудитория №206.  Кредиттер саны  -  3

  + Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:

Ғылыми-техникалық прогресстің адамзат өмірінің барлық салаларына әсер ету факторларының бірі - жедел дамуы программалық жабдықтың қарқынды дамуына әкелген  компьютерлік технологиялардың кең қолданылуы. Осының барлығы ЖОО-н бітірушілер мен магистранттарға электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындаушы әрі қолданушы болып жұмыс ітеуіне, сол сияқты техникалық және программалық құралдарды пайдалануымен технологиялық процесстерді жетілдіруіне тура келетінінің дәлелі болып табылады. Осыған байланысты <<электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы техникалық ғылымдар мен технологиялар бағытындағы мамандықтарға арналған оқу жоспарында маңызды орын алады.
<<Электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсының пәні программалық-аппараттық есептеу кешендері арқылы интернетте ақпаратты  дайындау және өңдеудің қазіргі әдістері мен құралдары болып табылады. Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарымен жұмыс  -  дербес компьютерді қолданудың кең таралған бағыттарының бірі. Осы пән бойынша білім магистранттарды кәсіби дайындауға қажет. Осы бағдарламада электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын құрудың және білім беруде қолданудың дидактикалық негіздері қарастырылады.  

1.3 Пәнді оқу мақсаты: 
        Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында <<электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы магистранттарды әдістемелік дайындауды қамтамасыз етеді және келесі мақсаттарды жүзеге асырады:  әдістемелік тұрғыдан сауатты маман дайындау, информатикаға байланысты жаңа білімді игеру, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқытуда пайдалану дағдысын алу. 


  + Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: 
<<Электронды  білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарын дайындау және қолдану>> курсы білім беруде информатика мен АКТ құралдарын қолдануға байланысты пән бола отырып, интернет-технологияны қолдану тәжірибесін алуға әкеледі, сондай-ақ, тұтас білім беруді ақпараттандыруда бағыт беруші ролін атқарады. 

  + Оқыту нәтижелері:
* Жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастырудағы курсытң орны мен мәнін ұғыну; 
* Ақпараттық және коммуникациялық технологияны оқыту мақсатын барлық үш қырынан білу  -  білім беру, дамыту, қабылдау;
* Ақпараттық және коммуникациялық технологияның негізгі тұжырымдамасын білуі керек;  
* Информатиканың әртүрлі деңгейлерінде мазмұнды және әдістемелік қырларын білуі керек; 
* Курстың бағдарламалық қолдауы мен әдістемелік қолдауын қолдана білуі керек; 
* Дәстүрлі және инновациялық огқыту әдістерін, огқушының ойлау іс-әрекетін бақылай білуі керек. 


  + Курстың  пререквизиттері: информатика, білім беруді ақпараттандыру мен оқыту мәселелрі, компьютерлік графика, мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер, интернетте программалау.

  + Курстың постреквизиттері: Информатика пәндерін ЖОО-да оқыту әдістемесі.          

* 



2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 
                                      №
                             Тақырыптар
                               Дәрістер
                               Практика
                                    МӨЖ
1
Кіріспе. Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктері. 
                                       1
                                       2
                                       3
2
Электронды білім беру  басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі.  
                                       1
                                       2
                                       3
3
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда және қолдануда пайдаланылатын ақпараттық технологиялар. 
                                       1
                                       2
                                       3
4
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мазмұнын іріктеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс мазмұн бойынша навигация құрастыру. 
                                       1
                                       2
                                       3
5
Электронды білім беру басылымдары мен  ресурстарын унификациялау мен интеграциялау негізі мен қажеттілігі.   
                                       1
                                       2
                                       3
6
Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі.     
                                       1
                                       2
                                       3
7
Электронды білім беру басылымдары мен  ресурстарын сынақтау және экспертиза жасау технологиясының негіздері.  
                                       1
                                       2
                                       3
8
Интернет желісінде жариялауға арналған білім беру ресурстарын жасаудың негізгі кезеңдері мен тәсілдері. 
                                       1
                                       2
                                       3
9
Білім беру интернт-порталдарын құрастыру және жетілдіру кезіндегі каталогтау және рубрикалау тәсілдері. 
                                       1
                                       2
                                       3
10
 Порталға қосылатын ресурстарды спецификация және метасипаттау механизмі арқылы  сипаттаудың негізгі бағыттары. 
                                       1
                                       2
                                       3
11
Білім беру интернет-сайттарының және порталдардың сапасын бағалау жүйесі. 
                                       1
                                       2
                                       3
12
Ортақ (бірегей) ақпараттық білім беру ортасын құрудың болашағы. 
                                       1
                                       2
                                       3
13
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолданудың ерекшеліктері.    
                                       1
                                       2
                                       3
14
Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын, интернт-сайттары мен порталдарын қолдану арқылы оқыту іс-әрекетін жүзеге асырудың әдістемелік тәсілдері. 
                                       1
                                       2
                                       3
15
Электронды білім беру ресурстарын оқыту нәтижелерін өлшеу мен бақылау үшін қолдану. 
                                       1
                                       2
                                       3

БАРЛЫҒЫ
                                      15
                                      30
                                      45



                                       
                                     р/н
                        МОӨЖ тақырыптары
                              Сағат саны
                                Мерзімі 
                                      * 
Интернет технология және ақпараттық ресурс ретінде.  
Тапсырма: написать эссе
                                       1
3 апта.
                                      * 
Файлдармен алмасу технологиясы (FTP). 
Тапсырма: написать реферат, глоссарий
                                       1
5 апта.
                                      * 
HTML тілі интернеттің  ақпараттық ресурстарын дайындау құралы ретінде. Задание: написать реферат, глоссарий
                                       2
7 апта.
                                      * 
Java Script интерактивті ресурстар дайындау құралы ретінде.   
Задание: написать реферат, глоссарий
                                       2
10 апта.
                                      * 
Мультимедиа құрал және технология ретінде. 
Задание: написать реферат, глоссарий
                                       1
13 апта.
                                      * 
Мультимедиалық технологияны дайындау құралдары.  
Задание: написать реферат, глоссарий
                                       2
15 апта.
                                       
                                           Всего
                                      15
                                      15
  + СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ
                                       
                                       
№
Тақырып
Тапсырманың мақсаты мен  мазмұны
Ұсынылатын әдебиеттер Негізгі/қосымша
Балл-дар
Жұмыстарды көрсетудің мерзімдері
Бақылау формасы
1
Тақырып 1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолдану аумақтары. 
 
Тапсырмалар:
1.Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының оқытудағы дидактикалық мақсаттары.
2. білім беру жүйесінің электронды білім беру ресуртарына қажеттіліктері. 
[1-3]/[1]
25
3 апта
 Реферат (А4 форматында басылған түрде)
2
Тақырып 2. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды білім беруде қолданудың оң және теріс қырлары. 
 
Тапсырмалар:
1. Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын қолданудың артықшылықтары. 
2. Білім беруді ақпараттандырудың мүмкін негативті факторлары.  
[1-3]/[1]
25
5 апта
 Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 3.  Білім берудегі мультимедиа. 

Тапсырмалар:
1. Мүмкін мультимедиа құралдарын сипаттаңыз.  
2. Мультимедианың білім беру саласында қолданылуына мысал.   
3. <<Виртуалды шынайылықты>> электронды білім беру басылымдары мен ресурстарын дайындауда қолданудың артықшылықтары мен мүмкін бағыттары.
[1-3]/[1]
25
7 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 4. Телекоммуникациялық жүйелерге негізделген электронды білім беру басылымдары мен ресурстары. 

Тапсырмалар: 
1. Адамдардың  қолданысындағы ақпаратпен алмасу құралдары. 
2. Телекоммуникациялық құралдарды қолдану кезінде білім беру саласының мүмкіндіктері.  
[1-3]/[1]
25
10 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 5. Интернет желісінің Қазақстандық сегментіндегі электронды білім беру ресурстары.

Тапсырмалар: 
1. Интернеттің Қазақстандық сегментіндегі білім беру ресурстарына сипаттама. 
2. Республикалық білім беру жүйесіне қатысы бар Қазақстандық интернет сегментінің ресурстары.
[1-3]/[1]
25
13 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)

Тақырып 6. Электронды білім беру ресурстарының мазмұнды толықтыруларын көрсетудің жақтары 

Тапсырмалар:
1. Гипермәтінді электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының мысалдары. 
2. Гипермәтін мен гипермедианы қолданудың негізгі артықшылықтары.
3. Гипермәтіннің ақпараттық мақалаларын дайындаудың принциптері.
[1-3]/[1]
25
15 апта
Реферат (А4 форматында басылған түрде)




* Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар
Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, МОӨЖ, МӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабақтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн.
Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. .
Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, МОӨЖ, МӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. 
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 
                           * КУРС ФОРМАТЫ
Курсты оқу курстың күрделі сұрақтары қарастырылатын дәріс сабақтарынан басталады. Материал практикалық  сабақтарда бекітіледі. Практикалық сабақтарға дайындық барысында ұсынылған әдебиетті өзбетімен оқу керек, осы тақырыптағы дәріс мазмұнымен танысу керек, соңынан бақылау сұрақтарына жауап беріп, практикалық тапсырмаларды орындау керек. 

                           * КУРС САЯСАТЫ
Осы курсты меңгеру барысында  магистрант дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет. Сабақтарға кешікпей келу қажет. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек. Практикалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды.
Межелік аттестация магистранттың  сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды.
                   БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ
Апта
Бақылау түрі
                                   Барл.
                                   балл
                               Ескертпе
1
2
                                       3
4
                                       
1-аптадан  7-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу 
                                      30
                                       
2
Тапсырманы орындау
                                      15
                                   Зерт
2
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
3
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
3
Тапсырманы орындау
                                      20
                                   Зерт
4
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
4
Тапсырманы орындау
                                      20
                                   Зерт
5
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
5
Тапсырманы орындау
                                      20
                                   Зерт
6
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
6
Тапсырманы орындау
                                      15
                                   Зерт
7
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
7
Тапсырманы орындау
                                      15
                                   Зерт

Шептік бақылау 1
                                      60
                                     ШБ
1-аптадан  7-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл
                                      300
                                       

8-аптадан  15-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу
                                      30
                                       
8
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
8
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
9
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
9
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СРС
10
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
10
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
11
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
11
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СРС
12
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
12
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
13
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
13
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СРС
14
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
14
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СРСП
15
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЛБ
15
Шептік бақылау 2
                                      75
                                     РК
8-аптадан  15-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл 
                                      300
                                       
Емтихан үшін балл
                                      400
                                       
Академиалық кезең ішіндегі қортынды  балл
                                     1000
                                       


  + ӘДЕБИЕТТЕР 

Негізгі әдебиеттер:                                    
Основная литература
* Бидайбеков    Е.Ы.    Подготовка    специалистов    совмещенного    синформатикой профиля в Республике Казахстан, -Алматы: АГУ им. Абая, 1998.- 123 с.
*  Полат   Е.С.   и   др.   Новые   педагогические   и   информационныетехнологии в системе образования: Учебное пособие для студентов педвузов и системы повышения квалификации педкадров. Москва: <<Академия>>, 1999. - 224 стр.
* Олифер В.,  Олифер Н.       Новые  технологии  в  обучении.  С.Пб.: БХВ-Санкт-Петербург, 2000.
* Роберт И. В. Современные ин - формационные технологии в образовании: дидактические проблемы, перспек - тивы использования. М.: Школа-Пресс, 1994.
5.     Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации 
        обучения. - М.: педагогика, 1988.
Қосымша әдебиеттер:
* Бочкин А.И., Вислобокова Н.С. Об оценке доли знаний с помощьюкомбиноторных тестов. ИнфО. -2004. -№11.
* Брыксина  О.Ф.  Конструирование  урока  с  использованием   средствинформационных технологий и  образовательных электронных ресурсов.ИнфО.-2004.-№5.
* Ершов А.П. Компьютеризация школы и математическое образование.Основные направления работ по программе "Информатизация образования". ИнфО. -1992. -№5,6.
* Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии дляактивного обучения. ИнфО. - 2004. - № 3.
* Уваров А. Ю. Новые информаци - онные технологии и реформа образования//Информатика и образование. 1994. № 3.
* Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М.: Педагогика, 1989 г.
* Горшкова В. В. Гуманитарная природа образовательных технологий в межсубъектной педагогической реальности. - Вл-к, 1999 г.- стр. 83-85.
* Кларин М. В. Технология обучения: идеал и реальность. - Рига, <<Эксперимент>>, 1999 г.-180 с.
* Кларин М. В. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г.-180 с.
* Левитес Д. Г. Практика обучения: современные образовательные технологии. - М., 1998 г.
* Столяренко Л. Д. Педагогические технологии. - В 2 кн.: Педагогика и психология высшей школы.  --  Ростов-на-Дону: Феникс, 1998 г. - с.131-151.
* Хуторской А. В. Технология эвристического обучения//Новые технологии. - 1998 г., № 4.
* Цукерман Г. А. Инновации в мировой педагогике. - Рига, <<Эксперимент>>, 1998 г. - 180 с.
* Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. - М., 1998 г.  - 250 с.






Пәндер