Файл қосу
Деректер базасының теориясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ОӘК ПОӘК 042-14.2.02.1.20.110/02-2013 <<Деректер базасының теориясы>> пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламсы Баспа №2 <<Деректер базасының теориясы>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В060200 - <<Информатика>> мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚұрастырЫЛДЫ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Информатика>> кафедрасының аға оқытушысы Жұмаханова Д.Ә. <<28 >> тамыз 2013ж. 2. Талқыланды 2.1. <<Информатика>> кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 <<11>> қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Абишова А.А. 2.2. Физика - математика факультетінің оқыту-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама № 1 <<12>> қыркүйек 2013 ж. Төрайымы __________ Батырова Қ.А. 3.МАҚҰЛДАНДЫ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып баспаға ұсынылды Хаттама № 1 <<қыркүйек>> 2013 ж Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы______________Искакова Г.К. 4 ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар 3. Курс форматы және саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 6. ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі 1. Жалпы мағлұматтар 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар Жұмаханова Д.А., <<Информатика>> кафедрасының аға оқытушысы Байланыс ақпараты - оқу корпусы № 1, кабинет № 1201 Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1201; Кредиттер саны -- 2; 1.3. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы <<Деректер базасының теориясы>> пәнінің информатика мамандығының студенттері үшін орны ерекше. Деректер базасы - белгілі бір пәндік аумаққа жататын құрылымдық түрі бар деректердің атауы бар жинақ. Қажетті деректер базасын жылдам жасауға рұқсат ететін әртүрлі программалар жиыны бар: Microsoft Access, Microsoft FoxPro, Paradox, dBase, InterBase, Oracle. Олардың ішінде Paradox пен dBase-да деректер базасы папкалар сияқты, ал әрбір кесте жеке файл сияқты анықталады, ал Access, InterBase және SQL-серверлерінің көпшілігі деректер базасынан тұратын бір үлкен файлды қолданады. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеті - келесіні оқу және түсіну: * Ақпараттық жүйелер және оның негізгі ұғымдарымен таныс болу * SQL - құрылымдық сұраныстар тілін пайдалану * Мәліметтер қорының қауіпсіздігін басқару. * Мәліметтер қорының кіру рұқсатын басқару 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент: * Қандай да бір облыс үшін деректер базасын проектілей алуы керек * Клиент - сервер архитектурасында SQL - құрылымдық сұраныстар тілін пайдалана алуы керек 1.6. Курстың пререквизиті: Информатика 1.7. Курстың постреквизиті: Ақпараттық жүйелерді кәсіпорында қолдану 2. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 Тақырып атауы Сағат саны Әдебиет Д ЛБ СОӨЖ СӨЖ 1 4 5 6 7 8 Деректер базасының архитектурасы 1 1 4 2 8.1.1 Деректерді ұсынудың модельдері 1 1 2 4 8.1.2 Ақпараттық жүйелер және оның негізгі ұғымдары 1 1 1 8.1.3 ДҚ қазіргі замаңғы басқару жүйесінің көрінісі. 1 1 4 8.1.2 Мәліметтердің реляциялық моделі 2 1 2 4 8.1.2 Кестелердің арасындағы байланыс түрлері. 1 1 2 4 8.1.1 ДҚ жүйелерінің белгіленген және негізгі құраушылары 1 2 4 8.1.2 ДҚ көрсету деңгейлері. Схема және ішкі схема ұғымы. 1 1 2 4 8.1.3 Деректер моделдері: иерархиялық, желілік және деректердің реляциондық моделдері. Схема қатынасы 1 1 4 8.1.2 Реляциондық модель үшін деректерді манипуляциялау тілі, реляциондық алгебра және SQL тілі; 1 1 4 4 8.1.2 * Реляциондық деректер қорларын жобалау функционалдық, транзит -ивтік және декомпозициялық тәуелділік 1 1 4 4 8.1.1 Ақиқат- байланыс әдісін қолданумен жобалау қазіргі заманғы деректер қорларын басқару жүйесін (ДҚБЖ) таңдау арқылы үйрену * 1 1 4 8.1.2 * ДҚ құру және модификациялау 1 1 4 4 8.1.3 ДҚ іздеу, сорттау және индексалау, формаларды және есептерді құру 1 1 4 4 8.1.2 * Барлығы: 15 15 45 45 8.1.2 2 Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нүсқаулар Бұл курсты меңгеру кезінде студент дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент өз бетімен меңгере алса, ОБСӨЖ-ге қатысуы міндетті емес. Дәрісті меңгергеннен кейін, практикалық тапсырма орындалу керек. ОбСӨЖ-ді оқытушы көмегімен немесе өз бетімен орындап, уақытында тапсыру керек. Өздік жұмысты орындау барлық менгерген материал негізінде студент өз бетімен орындайды, көрсетілген уақытта тапсыру міндетті. 3 Курс форматы келесі талаптар: * дәріске, СТС және ОБСӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. * Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. * Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. * СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті * Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. * Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. 4 КУРС САЯСАТЫ Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан - 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5 Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда - 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 8-15 апталарда - 300 балл. Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 2-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 7-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестілік тапсырмаларды 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Кесте 2 Апта Бақылау түрі Ұпайлардың барлығы Ескерту 1-аптадан 7-аптаға дейінгі аудиториялық сабақтарға қатысуы 30 1 Дәріс 2 Дәріс/зерт. /СОӨЖ/СӨЖ 20 10 10 3 Дәріс/ зерт. /СОӨЖ/СӨЖ 20 10 10 4 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 10 10 10 5 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 20 10 10 6 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 20 5 20 7 Дәріс/ МежБақ. 15 60 1-аптадан 7-аптаға дейінгі оқу нәтижелерінің ұпайлар саны: 300 8-аптадан 15-аптаға дейінгі аудиториялық сабақтарға қатысуы 30 8 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 20 10 5 9 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 20 10 10 10 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 20 5 5 11 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 20 5 10 12 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 20 5 5 13 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 5 10 14 Дәріс/ зерт./СОӨЖ/СӨЖ 5 10 15 Дәріс/МежБақ. 70 8-аптадан 15-аптаға дейінгі оқу нәтижелерінің ұпайлар саны: 300 Емтихандық ұпайлар саны 400 Академиялық мерзім бойынша ұпайлар саны 1000 6 ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 4 - ОБСӨЖ және СӨЖ жоспарлары ОБСӨЖ СӨЖ аудиториялық аудиторыиялық емес 1 2 3 Деректер қорының обектілерін басқару. Деректерді ұсынудың моделдері ДҚ түсінігі. Терминдердің мағынасы: кесте, біріншілік кілт. Кестелер арасында байланыстар. Кесте құруда қолданылатын типтер. SELECT таңдау операторы. Кестеден жазбаларды таңдау. WHERE және ORDER BY операторларының элементтері, олардың тағайындалулары. Кестелер арасындағы байланыс. Сұранымдар. Сұраным көмегiмен белгілі-бір өрістер бойынша кестедегі жазбаларды сұрыптау. Сұраным көмегiмен белгілі-бір өрістер бойынша кестедегі жазбаларды сұрыптау. Реляциялық деректер базасы. SQL . Мәліметтердің әртүрлі типтері Реляциялық деректер базасы. SQL . Мәліметтердің әртүрлі типтері Қосымшаларды пайдалануда таңдау жасау Реляциялық және бульдік операторларды одан да көп предикаттарды шығаруда пайдалану SQL -ді кестеден ақпаратты шығаруда қолдану. Шарттарға арнайы операторларды қолдану. Агрегаттық функциялар. Кестелердің өзара бірігуі SQL- сұранысы көмегімен кестелерді біріктіру. Ішкі біріктірулер. Деректер қорының қауіпсіздігін басқару. Деректер базасының негізгі элементтері. Деректер базасының стандартты SQL тілі Есептелiнетiн өрiстерi бар сұранымдар қандай ережелер бойынша құрылады Скалярлы өрнекте салынған агрегаттар 7 Әдебиеттер 1.Дейт К.Дж. Введение в системы баз данных. - К.: Диалектика, 1998. - 784 с.Ульман Дж., Уидом Д. Основы систем баз данных. - М.: ЛОРИ, 2000. - 374 с. 2.Кузнецов С.Д. SQL. Язык реляционных баз данных. - М.: Майор, 2001. - 192 с.) 3.Кузнецов С.Д. СУБД и файловые системы. - М.: Майор, 2001. - 176 с. 4.Информатика: Учебник/Под ред. проф. Н.В. Макаровой, - М.: Финансы и статистика, 1997, 2000 5.Информатика: Практикум по технологии работы на компьютере/Под ред. проф. Н.В. Макаровой, - М.: Финансы и статистика. 6.Каратыгин С.А. Access 2000. Руководство пользователя с примерами. - М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz