Файл қосу
Тренингтік жұмыстар технологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.1.18.19-2013 Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы <<Тренингтік жұмыстар технологиясы>> 05.09.2013. жылғы № 1 басылым <<Тренингтік жұмыстар технологиясы>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300-<<Педагогика және психология>> ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013ж. Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы ____________ А.К.Аманова Хаттама № ___ << __>> ____ 2013ж. 2 ҚАРАЛДЫ Психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. : ____________ Г.К.Джумажанова Хаттама № ___ <<__>>________ 2013 ж. 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде талқыланып, бекітілді: Хаттама №___ <<__>>________ 2013 жыл Оқу - әдістемелік кеңесінің төрайымы: _______ БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ <<__>>_______ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ * Мазмұны: 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 СӨЖ тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1. Қолданыс аясы <<Тренингтік жұмыстар технологиясы>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010300 - <<Педагогика және психология>> мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік нұсқама. Осы <<Тренингтік жұмыстар технологиясы>> пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 5В010300 - <<Педагогика және психология>> мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны. Қазіргі мұғалімнің кәсіби даярлығына қойылатын негізгі талаптар Қазақстан Республикасында жоғары педагогикалық білім беру концепциясында айқын көрсетілген. Концепцияда қазіргі мұғалім - ол рухани қамтыған, шығармашыл кәсіби дағдыларды жетік меңгерген және үнемі ізденісте болуы керек. Дегенмен болашақ маманның кәсіби даярлығы жоғары оқу орнындағы барлық оқу жылдарында мақсатты бағытта жүзеге асырылуы қажет. Әр оқу жылы нақты мақсатқа бағытталады. Осы мақсаттың дұрыс жүзеге асырылуы әр оқу пәнінің, сонымен қатар психологиялық - педагогикалық пәндер кешенінің болашақ мамандарды кәсіби даярлаудағы мүмкіндіктерін дұрыс қолдануға байланысты. Студенттерде өздерін қабылдап, бағалап және өзін дамыту жолдары туралы психологиялық білім қоры болуы керек. Оқушылармен қарым-қатынас дағдыларын және тәсілдерін білуі қажет. Оқушылардың жекелей ерекшеліктерін ескере отырып, олармен нәтежелі қарым-қатынас орната алу іскерлігі қалыптасуы керек. Осылардың барлығы жоғары оқу орнында <<Тренингтік жұмыс технологияларын>> оқытудың қажеттігін көрсетеді. 3.2. Пәннің мақсаты Психологиялық тренинг технологиялары туралы түсінік беру; тренинг өткізу ережелерімен таныстыру; тренинг түрлерімен және жаттығуларымен таныстық. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: Қарым-қатынас дағдыларын дамыту; Тренинг жаттығуларын іріктеуді үйрету; Тренинг ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру; Тренинг сабақ бағдарламаларын құру іскерлігін дамыту; Жастары әр түрлі балалар тобымен тренингтік жаттығулар жүргізу дағдыларын меңгерту. 3.4. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Білімі: Тренинг жұмыстарының шеңберіндегі теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижелерін, оның негізгі түсініктерімен категорияларын, механизмдерін және психикалық құбылыстар табиғатын жайлы мәліметтерді игеру, психологиялық тренинг негіздері бойынша негізгі түсініктер мен ұғымдарды, психологиялық тренинг топтарының даму тарихын; Дағды: Тренинг жұмыстары барысындағы адам әрекеті, олармен қарым-қатынас ерекшелігі жайлы, іскерлік дағдыларын қалыптастыру; Іскерлігі: Психологиялық тренинг топтарының түрлерін, олардың жұмысының негізгі ерекшеліктерін, меңгерген білімін оқу танымдық іс - әрекет, сонымен қатар кәсіби іс - әрекетті практикада өздігінен қолдана білу; 3.5 Курс пререквизиттері: <<Тренингтік жұмыс технологиялары>> курсын меңгеру үшін студенттер келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: - Социология; - Әлеуметтік психология; - Философия; - Педагогика; - Психология; - Өзін-өзі тану; 3.6 Курстың постреквизиті: Пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет: - Әлеуметтік психология - Даму психологиясы; - Жас ерекшелігі; - Психокоррекция және кеңес беру; - Психологиялық диагностика негіздері; Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 Курс Семестр Кредит Саны ЛК (сағ.) СПС (сағ) СӨЖО (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы Қортын. бақылау формасы 3 5 3 15 30 22,5 67,5 135 Емтихан 4. Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы Кесте 2 № Тақырып атаулары Сағаттар саны Дәріс Тәжірибелік ОСӨЖ СӨЖ 1 Тренинг негізіне кіріспе. Тренинг түсінігі. 1 2 4 2 Психологиялық тренинг-оқытудың арнайы ұйымдастырылған формасы. 2 2 2 4 3 Тренингті ұйымдастыру принциптері. 1 2 1 4 4 Тренингтегі тренер рөлі. Трененрдің кәсіби қасиеттері. 1 2 1 4 5 Тренерге әдістемелік нұсқаулар. 1 2 1 4 6 Тренингте топтардың қалыптасуы тарихы. Психокоррекциялық топтар. 1 2 1 4 7 Тренинг топтың жұмыс істеу және жүйелеу принциптері. 1 2 1 4 8 Мектептегі педагогикалық тренинг. 2 2 2 4 9 Педагогикалық тренинг бойынша сабақ құрылымы. 1 2 2 4 10 Тренингтерді жүргізудегі ойын және терапиялардың ролі. 1 2 2 4 11 Тренингіндегі пікірталас. 2 2 2 5,5 12 Өзара қабылдау және түсіну тренингі. 1 2 2 6 13 Бастауыш сынып мұғалімдері үшін педагогикалық тренингтер. 2 2 6 14 Орта және жоғары сынып мұғалімдері үшін педагогикалық тренингтер. 2 2 6 15 Педагогикалық тренингтердегі типтік қателер. 2 1,5 4 Барлығы: 15 30 22,5 67,5 5. СӨЖ тақырыптарының тізімі № Жұмыс тақырыбы Мақсаты және мазмұны Әдебиеттер Бақылау формасы Орындау мерзімі 1. Тренинг негізіне кіріспе. Тренинг түсінігі. Тренинг ұғымына берілген анықтама лармен танысу Психологиялық тренинг бойынша оқулықтар мен оқу құралдары Конспект 1-2 апта 2. Психологиялық тренинг-оқытудың арнайы ұйымдастырылған формасы. Тренингті қалай бастау керек сұрағына жауап алу Марасанов Г.И. Социально-психологический тренинг. М.;1998.11 бет. Конспект 3-4 апта 3. Тренингтегі тренер рөлі. Топпен жаттығу орындаудағы жетекшінің әрекеті Марасанов Г.И. Социально-психологический тренинг. М.;1998. 62 бет. Слайд 5 апта 4. Тренерге әдістемелік нұсқаулар. Егер топ жаттығуды орындаудан бас тартса не істеу керек Марасанов Г.И. Социально-психологический тренинг. М.;1998. 64 бет. Конспект 6 апта 5. Тренингте топтардың қалыптасуы. Т-топтың қалыптасуына әсер еткен жағдайларды талдау Кьел Рудестам. Групповая психотера пия. Реферат 7 апта 6. Психотерапиялық топтар. Топтасу жүйесін түсіну, топтасу мақсаттарын анықтау. Т.Г.Григорьева, Л.В.Линская Т.П.Усольцева. Основы конструктивного общения.М., 1997. 66 бет. Сызба түрінде 8 апта 7. Транзактілік талдау, Мақсаттары және түрлері Тұлға аралық өзара әрекеттесуді дамыту Негізгі және қосымша әдебиеттер Сабақ конс пектісі 9 апта 8. Педагогика лық тренинг бойынша сабақ құрылымы. Пелагогика лық тренингтің сабақ үлгісінің сызбасын сызуға дағдылану Самаукина Н.В. Игры которые играют. Дубна 1996. Слайд жасау 10-11 апта 9. Психодрамма. Психодрам маның факторларына талдау жасау. Марасанов Г.И. Социально-психологический тренинг. М.;1998. Конспект 12-13 апта 10. Терапиялар түрлері және жүйеленуі Терапиялардың әсері Негізгі және қосымша әдебиеттер Реферат 14-15 апта Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы Апта Сы Сабақтың Тақырыптары Аудитория лық сағаттар дың бөлінуі СӨЖ тапсырмаларының №-і СӨЖ-ң макси мальды ұпайы Көрнекілік құралдар Дәр Іс Тәжірибе 1-7 8-15 Тренинг негізіне кіріспе.Тренинг түсінігі. Психологиялық тренинг-оқытудың арнайы ұйымдастырылған формасы Тренингті ұйымдастыру принциптері. Тренингтегі тренер рөлі Тренерге әдістемелік нұсқаулар. Тренингте топтардың қалыптасуы. Тренинг топтың жұмыс істеу принциптері Педагогикалық тренинг бойынша сабақ құрылымы. Топты жүргізу психотехникасы. Тренингіндегі пікірталас. Өзара қабылдау және түсіну тренингі. 2 2 1 1 1 1 2 2 1 1 2 2 4 2 2 4 2 2 4 2 2 2 №1 №2 №3 №4 №5 №6 №7 №8 №9 №10 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 5 Кесте: Тренинг түрлері Сызба: Тренинг принциптері Сызба: Тренер рөлі Сурет: Топты орналастыру үлгілері Сызба: Топтық жұмыс істеу принциптері Сабақ конспектісі Кесте: Пікірталас түрлері Барлығы: 15 15 45 7.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы № Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың атаулары. Әдебиет саны Студенттердің саны %-дық көрсеткіші 1 2 3 4 5 1 Марасанов Г.И. Социально-психологический тренинг. М.;Изд-во <<Совершенство>>,1998. 2 11 18 2. Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию.Брест,1993. 1 11 9 3. Кьел Рудестам. Групповая психотерапия. 1 11 9 4. Агеев В.С. Психология межгрупповых отношений.М.,1983. 1 11 9 5. Прутченков А.С. Трудное восхождение к себе.М:1995. 1 11 9 6. Самаукина Н.В. Игры которые играют. Дубна 1996. 1 11 9 7. Петрусинский В.В. Игры обучение, тренинг, досуг. М:1994. 1 11 9 8. Козлов Н.И. Лучшие психологические игры и упражнения М:1997. 1 11 9 9 Козлов Н.И. Как относиться к себе и людям. М:1993. 1 11 9 10 Прутченков А.С. Социально-психологический тренинг межличностного общения. М:1991. 1 11 9 11 Панфилова А.П. Тренинг педагогического общения: учеб.пособие,М: Академия,2008. 12 Петровская Л.А. Теоретические и методические проблемы социально -- психологического тренинга, М: Изд -- во Московского ун -- та, 1982. 13 Петровская Л.А. Компетентность в общении: социально -- психологический тренинг,М: Москва ун -- та,1989. 14 Емельянов Ю.Н. Активное социально -- психологическое обучение. -- Ленинград: ЛГУ, 1985. 15 Родионов В.А. Развитие навыков делового общения: тренинговые занятия для учащихся старших классов -- Ярославль:Академия развития,2005. 16 Левашева С.А, Психолог и подросток: коммуникативно -- двигательный тренинг: Ярославль: Академия развития.Академия холдинг, 2004. 17 Тренинг тренеров по принципу равный равному: пособие с акцентом на здоровье, развитие и защиты молодых людей. -- Алматы, ЮНИСЕФ,2003. 18 Коняхин А.В. Тренинг интеллектуальных способностей: задачи и упражнения. СПб: Питер, 2008. Негізгі әдебиеттер: 1.Марасанов Г.И. Социально-психологический тренинг. М.;Изд-во <<Совершенство>>,1998. 2.Абрамова Г.С. Введение в практическую психологию.Брест,1993. 3.Агеев В.С. Психология межгрупповых отношений.М.,1983. 4.Кьел Рудестам. Групповая психотерапия. 5.Морозов, А.В. іСоциальная психология :учебник /А.В. Морозов.-М.:Академический проект; Трикста,2005.-334с. 500-00 6.Большаков В.Ю. Психотренинг: социодинамика. Упражнения. Игры. Спб., 1996. 7.Деркач А.А., Ситников А.П. Формирование и развитие профессионального мастерства руководящих кадров: социально-психологический тренинг и прикладные психотехнологии. Вып. 1-2.М., 1993. 8.Фирсов М.В., Шапиро Б.Ю. Психология социальной работы: Содержание и методы психосоциальной практики: уч.пос. для студентов. М., 2002. 9.Вачков И.В., Основы технологии группового тренинга. Психотехники. О.,2005. Анн Л., Психологический тренинг с подростками. М.,2004 Қосымша әдебиеттер: 1. Прутченков А.С. Трудное восхождение к себе.М:1995. 2. Самаукина Н.В. Игры которые играют. Дубна 1996. 3. Петрусинский В.В. Игры обучение, тренинг, досуг. М:1994. 4. Самаукина А.С. Практический психолог в школе. М:1997. 5. Козлов Н.И. Лучшие психологические игры и упражнения М:1997. 6. Альберти Р.Е. Эммонсс М.Л. Умейте пользовать за себя. М:1992. 7. Алиев Х.М. Ключ к себе. М:1990. 8.Богомолова Н.Н. Петровская П.А. Социально-психологический тренинг как форма обучения общению. Прага:1981. 9.Кан-Калик В.А. Тренинг профиссионально-педагогического общения. М:1990. 10. Гинзбург М.Р. Путь к себе. М:1991. 11. Каппони В. Новак Т.Е. Сам себе психолог. 12. Козлов Н.И. Как относиться к себе и людям. М:1993. 13. Леви В.И. Искусство быть собой. М:1977. 14. Мольц М.А. Я-это Я или стать счастливым. М:1992. 15. Прутченков А.С. Видеть человека в другом. М:1992. 16.Прутченков А.С. Социально-психологический тренинг межличностного общения. М:1991. 17. Степанов С.С. Что вы знаете о себе и о других. М:1994. 18.Рейнуотер Дж. Это в ваших силах. Как стать собственным психотерапевтом. М:1992.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz