Файл қосу
ҚОСЫМША МУЗЫКАЛЫҚ АСПАП ЖӘНЕ СИНТЕЗАТОРДА ОЙНАУ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК <<Қосымша музыкалық аспап баян және синтезаторда ойнау >> пәннің бағдарламасы. Редакция № 1 ______ <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> ҚОСЫМША МУЗЫКАЛЫҚ АСПАП ЖӘНЕ СИНТЕЗАТОРДА ОЙНАУ . 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының ҚР ББІ Құрметті қызметкері : __________АлдажумановС.И. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4__ 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Алдажуманов Серіқалий Имангалиұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының ҚР ББІ құрметті қызметкері. Стажы - 43 жыл, тел: 543165, № 2 ғибарат, №115 дәрісхана - Пәннің аты - <<Қосымша музыкалық аспап ситезаторда ойнау. >>; - Кредиттер саны - 1 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл пән Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600 - <<Негізгі музыкалық аспап>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей оқитындарға арналған. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 5_ 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 6 6 61 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 1 Баян аспабын менгерту техникасын дамыту.Гамма мажор минор арпеджио, аккордтарды ойнау. 3 2 6 А.Онегин-Школа игры на баяне. 2 Әр түрлі шағын шығармалар; халық әндері, билер, күйлер, қазақ авторларының шығармалары, мектеп әндері; 3 3 6 Б. Мустафин.Сырнай үйрену мектебі. 3 Орындаушылық техниканы игеру, түрлі жаттығулар қолдану.Минорлық аккрдтармен танысу,арпеджио,аккрдтардыойнау. 3 1 6 А.Демченко Гаммы итехнические упражнения. 4 Әртүрлі жанрлық шағын шығармаларды аспапта қөбірек талдап ойнау. 3 1 4 П.Говорушко.школа игры на баяне. 5 Шығарманы мәнерлеп орындау, клавиатураға қарамай ойнауды үйрету. 3 0,5 0,5 А.Судариков.Исполнительская техника баяниста. Барлығы: 15 7,5 22,5 + Пререквизиттер: Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу. + Постреквизиттер: Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау, Музыкалық білім әдістемесі. + Қысқаша сипаттамасы: Пән мақсаты - негізгі музыкалық аспап - болашақ маман, музыка мұғалімін кәсіби - педагог ретінде дайындауға бағытталған оқу пәндері циклындағы негізгі пән. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи - теориялық, музыка орындаушылық, психология - педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. КУРСТЫҢ МАҚСАТЫ: * Студенттердің музыканы нотадан бірден оқу, дыбыспен тыңдау, жеке әнді сүйемелдеу, өз бетімен шағын шығармаларды сүйемелдеу сияқты практикалық білімін жетілдіру. * Жеке әншілер мен ұжым топтарын сүйемелдеп, ансамблъдік құрылысын түсіне білу. * Партитуралық оқу- бірден әншіні сүйемелдей білу. * Әдеби ойларын жеткізу, әр түрлі образдармен танысу, қазақтың ұлттық музыкалық классиктермен танысу. * Жаңа шығармалармен өз бетімен жұмыс істеу. Бағдарламаның мазмұны: * студенттердің музыкалық шығарманы эмоциялық жан-күйімен сезініп, дұрыс түсініп,творчестволық мәнде ойнау қабілетін дамыту; * әрбір шығарманың жанрлық ерекшелігін танытып талдай білу, оның авторы, туу себептерінен жан-жақты хабардар болу; * әр сабақта студенттің білім, білік, дағдыларын дамыта отырып,оның музыкаға деген қызығушылығын арттыру; * студенттерді домбырада мектеп әндерін, күйлерін ойнап, сүйемелдей білу дағдысын үйрету; * домбырадан сабақ беру методикасынан, сабақтың тиімділігі мен сапасын арттыру жолдарымен таныстыру; * студенттерге сапалы білім, азаматтық-эстетикалық тәрбие беру; 3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық білім беру әдіснамасы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық білім беру әдіснамасының негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі <<_Қосымша муз.аспап синтезаторда_ойнау._______________________>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 1. 4. Әдебиет тізімі Негізгі әдебиет: * Басурманов А. Самоучитель игры на баяне. М.; 2003 * Б.Мұстафин.Т.Мұстафина.Т.Алыбаев.З.Смакова. Сырнай үйрену мектебі. * Онегин А. Школа игры на баяне. М.; 1983 Қосымша әдебиет: * А.Судариков Исполнительская техника баяниста М; 1986 * Д.Туякбаев,З.Смакова. Пособие аранжировке казахских кюев для баяна. Алматы,1999 2.1 кесте Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 Обсөж тақырыптары. Тақырып Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Әдебиеттер негізгі қосымша Балдар Жұмыстың өткізілу мерзімі Бақылау түрі Баян-сырнай аспабын құрастырған атақты шеберлер Баян аспабын жақсы білу А.Онегин - Школа игры на баяне. 3 1-апта Сабақта айтып көрсету Баян аспабының ерекшелігі Аспаптың құрылымын білу З.Смакова - сырнай үйрену мектебі 3 2-апта Аспапта көрсету Нотаны ноталық дәптерге түсіру Ноталық әліппені білу Способин-Теория музыки 3 3-апта Нота дәптерінде жазу Аспапта дыбыстапрдың орналасуын көрсетіп ойнау Аспапты жақсы білу Сырнай үйрену мектептер 3 4-апта Аспапта ойнау Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау Аспапта игеру Сырнай үйрену мектептер 3 5-апта Аспапта ойнау Аспапта форте және пиано дыбыстарын шығарып үйрену Аспапты жан-жақты игеріп білу Сырнай үйрену мектептер 3 6-апта Аспапта ойнау Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару Балалар репертуарымен танысу 1-5 сынып Музыка сабағы 3 7-апта Аспапта ойнау Аппликатура және мех ұғымдары Аспаптық техниканы игеру А.Онегин - Школа игры на баяне 3 8-апта Аспапта ойнау Гаммалардың арпеджио және аккордтарымен танысу Аспаптық техниканы игеру А.Демченко Гаммы и технические упражнения. 3 9-апта Аспапта ойнау Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу Музыкалық шығарманы талдауды үйрену Түрлі музыкалық шығармалар нотасы 3 10-апта Аспапта ойнау И.С.Бах шығармаларын талдау (прелюдия, инвенция т.б.) И.С.Бах шығармашылығының ерекшелігін түсіну И.С.Бах Маленькие прелюдии 3 11-апта Аспата ойнау К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу Күрделі шығармалармен танысу Сборник сонатин К.Клементи 3 12-апта Аспапта ойнау И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары Халық шығармаларымен танысу И.Паницкий Русские народные песни. 3 13-апта Аспапта ойнау Фортепианоға арналған классикалық шығармалармен танысу Фортепиано аспа Бына арналған Шығармалармен танысу П.Чайковский-Времена года. 3 14-апта Аспапта ойнау Этюдтармен танысу Аспапта техниканы дамыту В.Галкин - Этюды 3 15-апта Аспапта ойнау БАРЛЫҒЫ: 15 сағат 2.3. Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысына арналған сабақ жоспары. Тапсырмалар: 1. Баян аспабын құрастырған атақты шеберлер. 2. Баян аспабының ерекшелігі. * Нотаны ноталық дәптерге түсіру. 4. Аспапта дыбыстардың орналасуын көрсетіп ойнау. 5. Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау. 6. Аспапта форте жене пиано дыбыстарын шығарып үйрену. 7. Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару. 8. Аппликатура және мех ұғымдары. 9. Гаммалардың арпеджио аккордтарымен танысу. 10. Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу. 11. И. С. Бах шығармаларын талдау(прелюдиялар, инвенция, т.б ) 12. К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу. 13. И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары. 14. Фортепианоға арналған классикалық шығармалары. 15. Этюдтармен танысу Сөж тақырыптары Тақырып Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Әдебиеттер негізгі қосымша Баллдар Жұмыстың өткізілу мерзімі Бақылау түрі Баян-сырнай аспабының игеруіндегі қолданатын жаттығулар түрлері Жаттығулар арқылы орындаушылық техниканы дамыту А.Демченко Гаммы и технические упражнения 3 1-апта Аспапта ойнау Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену Техниканы дамыту Жаттығулар 3 2-апта Аспапта ойнау Дұрыс аппликатураның қолданылуы Аппликатуралық техниканы дамыту А.Онегин - школа игры на баяне 3 3-апта Аспапта ойнау Әуенді дауыстап орындау Аспапта қосылып әндетүді үйрену Мектеп балалар өлеңдері 3 4-апта Аспапта ойнау Аспапта дұрыс динамиканы қолдану Орындау әдістерінигеру З.Смакова - сырнай үйрену мектебі 3 5-апта Аспапта ойнау Арпеджиолардың түрлері Техниканы дамыту А.Демченко-Гаммы и технические упражнения 3 6-апта Аспапта ойнау Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау Аспапта жан-жақты игеру Мектеп балалар шығармалары 3 7-апта Аспапта ойнау Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру Аспаптық техниканы дамыту Сырнай үйрену мектептер 3 8-апта Аспапта ойнау Шығарманы мәнерлеп орындау Орындалатын шығарманың мазмұн-мағынасын түсіну Түрлі музыкалық шығармалар 3 9-апта Аспапта ойнау Шығармалардың жанрларын айыру Орындалатын шығармалары талдау Түрлі музыкалық шығармалар 3 10-апта Аспапта ойнау Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлерін орындау Орындаушылық техниканы дамыту Способин Теория музыки 3 11-апта Аспапта ойнау Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау Аспапты жақсы игеру Мектеп балалар шығармалары 3 12-апта Мектеп балалар әндеріне сүйемельдеу жасап ойнау Аспапта жақсы игеру Мектеп балалар шығармалары 3 13-апта Аспапта ойнау Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау Аспапта игеру Есту бойынша ойнау 3 14-апта Аспапта ойнау Нота мәтінін бірден ойнап үйрену Аспапта беттен ойнауды қалыптастыру 3 15-апта Аспапта ойнау Барлығы: 45 сағат. 2.7. Курс бойынша үй жұмыстарының тақырыптары: 1,2,3-Баян аспабын игеруіндегі түрлі жаттығулар. 4,5,6,-Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену. 7,8,9- Дұрыс аппликатураның қолданылуы. 10,11,12-Әуенді дауыстап орындау. 13,14 15-,-Аспапта дұрыс динамиканы қолдану. 16,17,18--Арпеджиолардың түрлері. 19,20,21-Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау. 22,23,24-Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру. 25,26,27-Шығарманың техникасын пысықтау. 28,29,30- Шығармалардың түрлі жанрларын айыру. 31,32,33- Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлері. 34,35,36-Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау. 37,38,39-Мектеп балалар әндеріне сүйемелдеу жасап көру. 40,41,42- Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау. 43,44,45- Нота мәтінін бірден ойнап үйрену. 2.8. Бағдарлама талаптары: 1 семестр 1. Гамма C - G-F-мажор арпеджио, аккорд 2. A-moll гар. мелод. арпеджио 3. Этюд немесе жаттығулар 4. Парақтан оқу.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz