Файл қосу
Дәнді дақылдардың тат аурулары
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындығы Мемлекеттік Университеті МСЖ құжат 3 деңгейлі ПОӘК ПОӘК 042-18.21.1.52./02.2013 ПОӘК <<Егіншілік>> пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы №____басылым <<__>> _____ 20__ж. 5В080100 <<Агрономия>> мамандығына арналған <<Агрономиядағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі>> пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2014 Алғы сөз 1. Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының аға оқытушысы Сагандыков Слям Нығметжанұлы <<___ >> _________ 2014 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама <<___>>__________2014 жыл, № Кафедра меңгерушісі: _____________Есенғұлова Н.Ж. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама <<___>>__________2014 жыл, № Төраға ________________. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама <<______ >> _____________2014 жыл, № ОӘК төрағасы, бірінші проректор______________ Г.К. Искакова 4. Бірінші рет еңгізілді МАЗМҰНЫ 1.Жалпы жағдайлар 2.Пәді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3.Курстың форматы мен саясаты 4.Баға қою саясаты 5.Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6.СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7.Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары Әдебиеттер * Жалпы жағдайлар + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты - жөні: Сагандыков Слям Нығметжанұлы 2. Кафедра: Агротехнология және орман ресурстары 3. Хабарласу телефоны: (институт, жұмыс) 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 ғимарат, 5. Пәннің аты: <<Агрономиядағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі>> 6. Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны. 5В080100 <<Агрономия>> мамандығының оқытушыларға арналған <<Танапты тәжірибе әдістемелері>> пәні олар туралы жалпы қазіргі уақытта бізі ғылымның, техниканың ғажайып жетістіктернінің куәсі болып отырмыз. Сол себепті ғылыммен айналысқан әрбір ғылыми қызметкер танаптық тәжірибеде өсімдіктерді өсіру, егістіктегі топырақ құнарлығын арттыру, жаңа сорттарды ауыл шаруашылығына енгізу, топырақ өндірудің жаңа технологияларын енгізу т.б. технологияларды зерттеу үшін бекітілген зерттеу әдістемелерін білу қажет. 1.3Курстың негізгі мақсаты: Курстың мақсаты егіншілік саласында жұмыс істейтін мамандарды, ғылыми қызметкерлерді тәжірибе жасау методикасымен таныстыру және машықтандыру. 1.4 Пәнді меңгерудің негізгі міндеттері: Пәннің негізгі міндеті студенттерге тәжірибе жүргізу әдістемесін меңгеру және тәжірибе участокатары далалық жағдайда орналастыру, далалық жағдайда тәжірибе жүргізу, сол тәжірибеге сәйкес фенологиялық бақылаулар жүргізу. Тәжірибе нәтижелерін нақтылы есепке алып, ғылыми жұмыстар жүргізу. 1.5 Пәнді оқу барысында студент: -Топырақтың құнарлылығы деңгейін анықтауды және оның құрамын; - Егілген дақылға топырақ жағдайының сай екендігін; -Топырақ картасымен кртограммасын дұрыс пайдалануды; -Топырақ құнарлылығын көтерудегі агротехникалық шараларды; -Далаға тәжірибе жасаудын әдістемесін меңгеру. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 География 1.6.2 Ботаника 1.6.3 Өсімдіктану 1.7. Курс постреквизиттері: 1.7.1 Өсімдіктану 1.7.2 Егіншілік 1.7.3 Агрономия 2.Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар № Тақырып атауы Сағат саны Д ЗТС СОӨЖ СӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 1 - модуль <<Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден,аурулардан қорғау>> 1 - блок <<Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден,аурулардан қорғау>> 1 Кіріспе:Мемлекеттік тәжірибе алқаптарын ұйымдастыру,орналастыру. 1 1. Ә.Т. Тілменбаев, Г.Әг Шармұхамедов, Энтомология <<Қайнар>> 1994 ж 2. Н.В. Бондаренко. Практикум по селькохозяйственный энтомология Колос 1946г Зертханадағы қауіпсіздік ережесі 1 2 1. Груздов Г.С. , В.А Калинин 2 Сорттық технология элементтерін зерттеу. 1 1. Список пестицидов разрешенных и применению на територии. Астана 2003 Р.К на 2003-2012г 2. Справочник по борьбе с вредителями С/х культур Алмата 1969г Көп қоректік зиянкестер шегірткелерді анықтау жолдары 1 3 Справочник по борьбе с вредителями С/х культур Алмата 1969г 3 Көп қоректік зиянкестер шегірткелер 1 1. Ә.Т. Тілменбаев, Г.Әг Шармұхамедов, Энтомология <<Қайнар>> 1994 ж 2. Н.В. Бондаренко. Практикум по селькохозяйственный энтомология Колос 1946г Көп қоректік зиянкестер шегірткелер зияндылықтары бойынша анықтау 2 17 1. Ә.Т. Тілменбаев, Г.Әг Шармұхамедов, Энтомология <<Қайнар>> 1994 ж 2. Н.В. Бондаренко. Практикум по селькохозяйственный энтомология Колос 1946г 4-5 Дән және бұршақ тұқымдас дақылдарының зиянкестері және қорғау шараларының жүйесі. 1 Омарқожаұлы Н. Малды тимді азықтандырудың ғылыми негіздері. А., 2001 6 Техникалық және майлы зиянкестері және аурулардан қорғау шараларының жүйесі 1 17 Н.В. Бондаренко. Практикум по селькохозяйственный энтомология Колос 1946г 2- модуль Қызылша және көкөніс дақылдарының зиянды жәндіктері және күресу шаралары 2-блок 7 Қызылшаның зиянды жіндіктеріне түсініктеме 1 17 Ә.Т. Тілменбаев, Г.Әг Шармұхамедов, Энтомология <<Қайнар>> 1994 ж Қызылшаның зиянды жіндіктерін анықтау жолдары 2 2 4. Список пестицидов разрешенных и применению на територии. Астана 2003 Р.К на 2003-2012г 8 Көкеніс және бақша дақылдарының зиянкестері және қорғау шаралары 2 2 Омарқожаұлы Н. Малды тимді азықтандырудың ғылыми негіздері. А., 2001 Көкөніс және бақша дақылдарының зиянкестерінанықтау жолдары 2 2 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 3- блок Ауыл шаруашылығына зиян келтіретін карантиндік зианкестер 9 Ауыл шаруашылығына зиян келтіретін карантиндік зианкестер 1 16,5 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж Ауыл шаруашылығына зиян келтіретін карантиндік зиянкестерін анықтау 2 3 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 8 Дәнді дақылдардың қара күйе аурулары 1 Омарқожаұлы Н. Малды тимді азықтандырудың ғылыми негіздері. А., 2001 Дәнді дақылдардың қара күйе ауруларын анықтау жолдары 2 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 9 Дәнді дақылдардың тат аурулары 1 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж Дәнді дақылдардың тат ауруларын анықтау жолдары 2 2,5 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 10 Дәнді дақылдардың тамыр шірігі және дақ ауруы 1 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 11 Дәнді дақылдардың вироз, бактериоз және тағы басқа аурулары 1 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж Дәнді дақылдардың вироз, бактериоз және тағы басқа ауруларын анықтау 2 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 12 Бұршақ дақылдардың аурулары 1 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 13 Қызылша (қант, асханалық және мал азықтық) аурулары 1 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 14 Мақта дақылының аурулары 1 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж Мақта дақылының ауруларын анықтау 2 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж 15 Күнбағыс және басқа дақылдарыдың аурулары 1 Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. << Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау>> Алматы 2010 ж Барлығы 15 30 22,5 67,5 135 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4.Курстың саясаты мен форматы. Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1- ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындаладыы. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 5 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Агрономиядағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі>> пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: * Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; * Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; * Қорытынды бақылау: ауызша емтихан <<Агрономиядағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі >> пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 1 СПЖ 10 2 СПЖ 10 2 СӨЖ 10 3 СПЖ 10 3 СОӨЖ 20 4 СПЖ 10 4 СӨЖ 25 5 СПЖ 10 5 СОӨЖ 25 6 СПЖ 10 СӨЖ 25 7 СПЖ 15 7 1 аралық бақылау 90 1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу 30 8 СПЖ 10 9 СПЖ 10 10 СПЖ 10 10 СӨЖ 20 11 СПЖ 10 11 СОӨЖ 20 12 СПЖ 10 12 СӨЖ 20 13 СПЖ 10 13 СӨЖ 25 14 СПЖ 10 14 СӨЖ 20 15 СПЖ 5 15 2 аралық бақылау 90 8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды балл 300 Емтихан үшін қорытынды балл 400 Академиялық кезең үшін қорытынды балл 1000 Ескерту: 2 кестенің мәліметтері оқытушымен электронды базаға енгізіледі (электрондық журнал). 6 Ұсынылған әдебиеттер тізімі
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz