Файл қосу

Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
<<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәннің  оқу-әдістемелік құралы
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
 <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін





           ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛЫ












                                       
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  2__
                                       
                                       
                                       
                                       
                                Мазмұны:

                                       1
1 Глоссарий 
                                       
                                       

                                       
                                       2
2 Дәріс және Тәжірбиелік сабақтар
                                       
                                       

                                       
                                       3
3 Студенттің өздік жұмысы
                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       























                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  3_

1 ГЛОССАРИЙ 

* Модуль - латынның- <<өлшем>>, <<шама>>, <<мөлшер>> деген сөзі.
* Модуль  -  пәнаралық әдістемелік  -  ұйымдастыру құрылымы болып, әртүрлі оқу пәндерінің тақырыптық жиынтығы ретінде бір мамандықты меңгеруде және оқу үрдісінде пәнаралық байлансыты қамтамасыз етеді.
* Модуль  -  біліктілік мінездемесінің талаптарына жауап беріп, мамандық бойынша оқу пәндерінің жиынтығын ұсынатын мемлекеттік білім беру стандарт бірлігінің үлгісі;
* Модуль  -  бір ғана оқу пәнінің шеңберіндегі  әдістемелік  -  ұйымдастыру құрылымының бірлігі.
* Инновация - <<инновацияны>>-<<жаңалық>>, <<жаңа әдіс>>, <<өзгеріс>>, <<әдістеме>>, <<жаңашылдық>>, ал инновациялық үрдісті <<жаңа әдістеме құралы>> деп атауға болады.
* Модульдік технология  -  мөлшер, шамамен оқыту, оқытудың тиімді жолдарын қарастыру, пән мазмұнын тереңірек меңгерту.
* Модельдеу әдісі  -  заттар мен құбылыстардың, зерттеу объектісін өзімен ұқсастық қатынастығы басқа бір объектімен алмастырылатын зерттеу әдісі.
* Абстракциялау (дерексіздендіру)  -  Оның екі түрі бар: Талдап қорыту  -  көптеген  біріңғай заттар мен құбылыстардың жалпы, ұқсас белгілерін анықтау. Жекелеп бөлу  -  бір затты немесе құбылысты зерттеп, талдау үшін зерттеушіге қажетін бөліп алу процесі.
* Саралап оқыту  -  студенттердің топпен, ұжыммен бірлесе отырып, өз беттерінше іздену, талпыну.
* Шаталовтың тірек сызбалары - көрнекілік арқылы оқушылардың көзбен көріп, қолмен ұстау технологиясы.
* Музыкалық іскерлік  -  меңгерілетін білім мен өмір тәжірбиесі негізінде музыка саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерді саналы түрде нақты, дәлме-дәл орындауға даяр болу.
* Музыкалық дағдылар  -  музыкалық іс-әрекетпен тікелей байланыстағы  музыканы орындау тәсілдерінің жиынтығы.
* Анкета  -  бұл арнайы сұрыпталған танымдық сұрақтар мен олардың  мүмкін деген жауаптарының логикалық құрылымы.
* Реферат  -  жазбаша түрде немесе көпшілік назарына ұсынылатын, талқыналатын ғылыми жұмыс.
* <<Инновация>> (innovatio)  -  латын тілінен аударғанда жаңарту, жаңғырту, жаңалықтар енгізу, болып табылады. 
* Модификациялық инновация  -  бұл арада қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен (Шаталовтың тірек сызбасы).
* Комбинаторлық инновация  -  бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін қарастыру.
* Радикалды инновация  -  білімге мемелекеттік стандартты енгізу. Мектеп алдында қойылып жатқан талап-тілектері түбірінен өзгерді, бұл өзгеріс прогрессивті оқыту әдістерін ендіруді талап етеді.
* Музыкалық білім беру тарихы  -  музыканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелерін тарихи аспектіде қарастырытын пән.
* Музыкалық тәрбие  -  ұғымы қоғамдық құбылыс ретінде кең және тар мағынасында қолданылады. Кең мағынасында музыкалық іс-әрекетте жинақталған тәжірбиені педагогикалық ықпал ету негізінде кейінгі ұрпаққа меңгерту, жалпы музыкалық мәдениетін қалыптастыру.
* Музыкалық білім  -  музыка өнерін танып-білудің негізін музыкалдық білімнің келесі екі негізі құрайды: музыка өнері жөніндегі біртұтас ұғымды қалыптастыруға мүмкіндік беретін білімдер; нақты музыкалық шығармаларды қабылдауға көмектесетін білімдер. 
* Музыканы оқыту  -  екі жақты процесс. Бұл музыкалық білім мазмұнын меңгерту бағытталған оқытушы мен оқушылардың арнайы ұйымдастырылып, мақсатты бағытталған өзара әрекеттестігі. Музыканы оқытудың негізін музыкалық білім, іскерлік, дағдылар, дүниетанымдық көзқарастар құрайды.
* Музыкалық іскерлік  -  меңгерілген білім мен өмір тәжірбиесі негізінде музыка саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерді саналы түрде нақты, дәлме-дәл орындауға даяр болу. Музыуканы оқытуда жалпы іскерліктер музыкалық шығарманы эстетикалық тұрғыдан қабылдауға байланысты анықталды.
* Музыкалық білім беру  -  музыкалық тәрбие, оқыту, даму ұғымдарының бірілігінде қарастырылады. Музыкалық білілімділік мазмұнын қрай келе кәсіби сферада (сазгерлік, орындаушылық, оқытушылық, музыканы зерттеу және т.б.) немесе музыкамен әуесқой ретінде өз бетімен шұғылдану әрекеттерін жүзеге асыруға көмектеседі.
* Музыканы оқыту әдістемесі  -  болашақ музыка пәні мұғалімінің музыалық білім беру процестерінің әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру формаларын зерттеуге, теориялық білімдерін практика жүзінде қолдана білуге үйрететін пән.
* Музыканы оқыту теориясы  -  музыкалық білім беру педагогикасының заңдылықтары мен негізгі қағидаларын зерттейтін пән.
* Музыкант-педагогтың мәдениеті  -  түрлі педагогикалық көзқарастарды салыстыра білу, пайымдау және өзінің қорытқан пікірін қорғау, оны ғылыми негіздей алу қабілеті.
* Абстракциялау (дерексіздендіру)  -  Оның екі түрі бар: Талдап қорыту  -  көптеген  біріңғай заттар мен құбылыстардың жалпы, ұқсас белгілерін анықтау. Жекелеп бөлу  -  бір затты немесе құбылысты зерттеп, талдау үшін зерттеушіге қажетін бөліп алу процесі.
* Саралап оқыту  -  студенттердің топпен, ұжыммен бірлесе отырып, өз беттерінше іздену, талпыну.
* Шаталовтың тірек сызбалары - көрнекілік арқылы оқушылардың көзбен көріп, қолмен ұстау технологиясы.
* Музыкалық іскерлік  -  меңгерілетін білім мен өмір тәжірбиесі негізінде музыка саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерді саналы түрде нақты, дәлме-дәл орындауға даяр болу.
* Музыкалық дағдылар  -  музыкалық іс-әрекетпен тікелей байланыстағы  музыканы орындау тәсілдерінің жиынтығы.
* Анкета  -  бұл арнайы сұрыпталған танымдық сұрақтар мен олардың  мүмкін деген жауаптарының логикалық құрылымы.
* Реферат  -  жазбаша түрде немесе көпшілік назарына ұсынылатын, талқыналатын ғылыми жұмыс.
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                    ТӘЖІРБИЕЛІК САБАҚТАР

Тақырып 1-2. Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны  қолдану 
Мақсаты: пәнін оқыту кезіндегі модульдік технологияны тиімді пайдаланып, оқу үрдісіне ендіру эксперименттік жолмен істелінді. Модульдік оқыту технологиясының негізгі мақсаты  -  тұлғаның білім арқылы дамуы.
                     Әдістемелік нұсқау:
* Модульдік оқытудың мақсаттық ерекшеліктері.
* 12 жылдық жүйеге байланысты қандай өзгерістер енгізілуде?
* Қандай сабақ үлгілері осы технологияда қолданылады?
                 Қолданылған әдебиеттер:
* Қазақстан Республикасының  <<Білім туралы>> Заңы.  -  Астана, 2004.  -  132б.
* Коджаспиров Г.М. Педагогический словарь.  -  М: <<Академия>>, 2000.  -  176с.
* Көшімбетова С.А. Оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдерін пайдаланудың педагогикалық шарттары. Пед.ғыл.канд....автореф.: 02.07.04.  -  Алматы: Абай атындағы ҚҰПУ, 2004.  -  30б.

Тақырып 3-4. Модульдік оқыту  технологиясының пайда болу тарихы 
Мақсаты: Модуль- латынның- <<өлшем>>, <<шама>>, <<мөлшер>> деген сөзі.
                     Әдістемелік нұсқау:
* Модельдеу және жоспарлаудың мақсаты мен міндеттері неде?
* Модуль ұғымы нені білдіреді?
* Модуль бағдарламасын жасауда нелер ескеріледі?
                 Қолданылған әдебиеттер:
* Никадров Н.Д. <<Современная высшая школа капиталистических стран>> <<Оснавные вопросы дидактики>>.
* П. Юцявичение <<Теория и практика модульного обучения>>. Каунас 1998.
* Байсалов Д.У. <<Научно- методические основы  создания и использования модульного обучения в методической подготовке  студентов математиков в педвузе >> Рукопись докт. Дисерт. 1998.

Тақырып 5-6. Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 
Мақсаты: Мақсатымыз өз ұлтының тарихын, мәдениеті мен тілін қастерлейтін және оны жалпы азаматтық деңгейдегі рухани құндылықтарға ұштастыра білетін елжанды тұлға тәрбиелеу.
                     Әдістемелік нұсқау:
* Музыкалық білім берудің тиімді жолдарын көрсеткен ғалымдардың еңбектерін ата?
* Мектеп бағдарламасы бойынша 1-4 сынып бойынша бір шығармашылық сабақ үлгісін көрсет?
* Сабақтан тыс нені қолдануға болады?
                 Қолданылған әдебиеттер:
* Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологий. М.,2005.  с 368.
* Образовательная технология ХХІ деятельность; ценность, успех. М., 2004. 96.
* Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика как  теория и практика нововедений. Алматы,  2001, 295 с.
* Ражников В.Г. Психолого-педагогическая модель музыкальной культуры.  -  М., 1983.

Тақырып 7-8. Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 
Мақсаты: ойын кезінде оқушылар арасында  қарым  -  қатынастар қалыпты келеді, жеке жетістіктер ысырылып кетеді, талас  -  тартыс ұмтылады, барлығы  да ортақ мүдде туралы ойлайды.
                     Әдістемелік нұсқау:
* Дидактикалық ойындарды ұйымдастырудың мақсаты неде?
* Музыка сабағында басқа ойындарды қалай құрастыруға болады, қандай ойындар қолданылады?
* Бастауыш сынып оқушыларына нені ұсынар едіңіз?
                 Қолданылған әдебиеттер:
* Сластенин В.А., Тамаркин В.Э. Методологическая культура учителя// Сов. Педаголгика.  -  1990. - №12.
* Гмурман В.Е. Объект, предмет и стуктура педагогики// Методологические проблемы педагогики.  -  М., 1977.
* Бұзаубақова Қ.Ж. Жаңа педагогикалық технология. Тараз, ТарМУ, 2003. 
                                       
Тақырып 9-10. Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 
Мақсаты: Қазақ балаларының ойын-сауықтары  күнделікті көшпенді- малшы отбасының еңбек тіршілігінен байланысты болады. Мұның бәрі  халық өлеңдерінде, аңыздарында би мен ойын қимылдарында өз көрінісін тапқан.
                     Әдістемелік нұсқау:
  + <<Инновация>> дегеніміз не?
  + Тәжірбиелік практикада осы инновация бойынша қандай тақырыптар өткіздің?
  + Тесттің түрлеріне байланысты бірнеше тақырыптарға модуль құрастыру.
  + Басқа да қандай әдіс түрлерін білесің және оның моделдерін қарастыр?
                 Қолданылған әдебиеттер:
* Сейтешева А.П. Білім берудегі инновациялық іс-әрекет // Білім, №2, 2002, 27-29б.
* Найн А.Я. Педагогические инновации и научный эксперимент //Педагогика, 1996. №5.
* Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика кек теория и практика нововедений. А, 2001, 295с.
Тақырып  11-12. Жаңа әдістердің педагогикалық жүйесі мен  қолдану мәселелері
Мақсаты: Білім берудің жаңа технологиясы, жастарға ғылым негізін үйретіп, тәрбиелейтін негізгі тұлға-оқтушылар қауымы. Оның негізгі міндеттері жас музыканттарды тәсілдермен қаруландыру.
                     Әдістемелік нұсқау:
* Музыка оқулықтарының авторлы кімдер?
* Жыл басы кім болады? Авторы кім?
*  Жыл басы кім болады? Нешінші сыныпта, қай тоқсанда оқылады?
* Басқа да қандай айтыс түрлері бар?
                 Қолданылған әдебиеттер:
* Онищпук В.А. Урок в современной школе: Пособие для учителей.  -  М., 1981.
* Апраксина О.д. Методика музыкального воспитание в школе: Учебное пособие.  -  М., 1983.
* Музыка. Оқу құралы. 2-сынып. Атамұра баспасы, Алматы.  -  2007.

Тақырып 13-14. Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 
Мақсаты: Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі. Өйткені, жаңа педагогикалық технологияны меңгеруге мұғалімдерді даярлау олардың кәсіби білімін көтеруге дайындау аспектісінің бірі және педагогтің жеке тұлғасын қалыптастыру үрдісіндегі іс-әрекеттің нәтижесі болып табылады.
                     Әдістемелік нұсқау:
* Педагогикалық жүйе нені білдіреді?
* Бүгінгі таңда осы технология бойынша кімдер айналысқан?
* Орта мектеп буыны бойынша бір сабақ үлгісін көрсет?
                 Қолданылған әдебиеттер:
1. Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологий. М,2005 с 368
2. Образовательная технология ХХІ деятельность; ценность, успех. 
М, 2004. с 96
3. Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика как  теория и практика нововедений. А,  2001, 295 с
4. Беспалько В.П. Слогаемые педагогические технологий. М, Педагогика1989
5. Қараев Ж., Қуанбаев Б. Жетілдірілген педагогикалық жүйені жобалаудың дидактикалық шарттары. \\ Ізденіс № 1 2004
6. Бұзаубақова Қ.Ж. Жаңа педагогикалық технология. Тараз, ТарМУ, 2003 

Тақырып 15-16. Музыкада педагогикалық инновация ұғымын   қолданудың әдіс-тәсілдері
Мақсаты: Инновация - <<инновацияны>>-<<жаңалық>>, <<жаңа әдіс>>, <<өзгеріс>>, <<әдістеме>>, <<жаңашылдық>>, ал инновациялық үрдісті <<жаңа әдістеме құралы>> деп атауға болады.
                     Әдістемелік нұсқау:
  + <<Инновация>> дегеніміз не?
  + Тәжірбиелік практикада осы инновация бойынша қандай тақырыптар өткіздің?
  + Тесттің түрлеріне байланысты бірнеше тақырыптарға модуль құрастыру.
  + Басқа да қандай әдіс түрлерін білесің және оның моделдерін қарастыр?
                 Қолданылған әдебиеттер:
* Сейтешева А.П. Білім берудегі инновациялық іс-әрекет // Білім, №2, 2002, 27-29б.
* Найн А.Я. Педагогические инновации и научный эксперимент //Педагогика, 1996. №5.
* Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика кек теория и практика нововедений. А, 2001, 295с.

Тақырып 17-18. Музыка сабағында  педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 
* Мақсаты: ақпаратпен жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру, коммуникативтік қабілетін дамыту; <<ақпараттық қоғамның>> жеке тұлғасын дайындау 
                     Әдістемелік нұсқау:
* Педагогикалық технологиы дегенді қалай түсінесіз?
* Инновация сөзі қай тілден шыққан?
* Осы технологияға  байланысты бір сабақ үлгісін көрсет.
                  Қоланылған әдебиеттер:
* Арчажникова Л.Г. Профессии  -  учитель музыки/ книга для учителя.  -  М.: Просвещение, 1984.
* Баренбойм Л.А. Музыкальная педагогика и испольнительство.  -  Л., 1974.
                                       
Тақырып 19-20. RWCT әдістерін музыка сабағында  қолдану  -  
Мақсаты: Қазақстандағы RWCT жобасы 1997 жылдардың басында бастау алды. RWCT жобасы қызметіне байланысты 3-фазадан тұрады
                     Әдістемелік нұсқау:
* Озық инновациялық әдіс-тәсілдердің көрсеткіш модулін атаңдар?
* Инновациялық әдіс-тәсілдердің түрлері.
* RWCT жобасының модулі.
                  Қоланылған әдебиеттер:
* Беспалько В.П. Слогаемые педагогические технологий. М, Педагогика1989
* Қараев Ж., Қуанбаев Б. Жетілдірілген педагогикалық жүйені жобалаудың дидактикалық шарттары. \\ Ізденіс № 1 2004
* Бұзаубақова Қ.Ж. Жаңа педагогикалық технология. Тараз, ТарМУ, 2003 






4 - БӨЛІМ.  ОБСӨЖ -   ЖҰМЫСТАРЫ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

Тақырып 1. Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны  қолдану 
Мақсаты: пәнін оқыту кезіндегі модульдік технологияны тиімді пайдаланып, оқу үрдісіне ендіру эксперименттік жолмен істелінді. Модульдік оқыту технологиясының негізгі мақсаты  -  тұлғаның білім арқылы дамуы.
Қарастырылатын сұрақтар:
* Музыка сабағында жаңа технологияның қолдануы.
* Модульдік жүйенің бағыттылығы.
* Модульдік жүйені сызба, кесте арқылы жеткізілуі.
Бақылау түрі: ауызша
Әдістемелік нұсқау:
* Модульдік оқытудың мақсаттық ерекшеліктері.
* 12 жылдық жүйеге байланысты қандай өзгерістер енгізілуде?
* Қандай сабақ үлгілері осы технологияда қолданылады?
Қолданылған әдебиеттер:
* Қазақстан Республикасының  <<Білім туралы>> Заңы.  -  Астана, 2004.  -  132б.
* Коджаспиров Г.М. Педагогический словарь.  -  М: <<Академия>>, 2000.  -  176с.
* Көшімбетова С.А. Оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдерін пайдаланудың педагогикалық шарттары. Пед.ғыл.канд....автореф.: 02.07.04.  -  Алматы: Абай атындағы ҚҰПУ, 2004.  -  30б.

Тақырып 2. Модульдік оқыту  технологиясының пайда болу тарихы 
Мақсаты: Модуль- латынның- <<өлшем>>, <<шама>>, <<мөлшер>> деген сөзі.
Қарастырылатын сұрақтар:
* Модульдік оқыту технологиясының алатын  орны. 
* Модуль сөзіне анықтама.
* Модульдік жүйені топтастыру, ұйымдастыру жолдары.
* Модульдік технологияның ерекешеліктері.
Бақылау түрі: презентациямен сабақ көрсету
 Әдістемелік нұсқау:
* Модельдеу және жоспарлаудың мақсаты мен міндеттері неде?
* Модуль ұғымы нені білдіреді?
* Модуль бағдарламасын жасауда нелер ескеріледі?
Қолданылған әдебиеттер:
* Никадров Н.Д. <<Современная высшая школа капиталистических стран>> <<Оснавные вопросы дидактики>>.
* П. Юцявичение <<Теория и практика модульного обучения>>. Каунас 1998.
* Байсалов Д.У. <<Научно- методические основы  создания и использования модульного обучения в методической подготовке  студентов математиков в педвузе >> Рукопись докт. Дисерт. 1998.

Тақырып 3. Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 
Мақсаты: Мақсатымыз өз ұлтының тарихын, мәдениеті мен тілін қастерлейтін және оны жалпы азаматтық деңгейдегі рухани құндылықтарға ұштастыра білетін елжанды тұлға тәрбиелеу.
Қарастырылатын сұрақтар:
* Бүгінгі таңдағы білім сапасының негізі.
* Музыка сабағын жоспарлаудың оқыту формасы.
* Шығармашылық дамытуға байланысты сабақтың жоспары.
Бақылау түрі: Сабақ үлгісін жасау
Әдістемелік нұсқау:
* Музыкалық білім берудің тиімді жолдарын көрсеткен ғалымдардың еңбектерін ата?
* Мектеп бағдарламасы бойынша 1-4 сынып бойынша бір шығармашылық сабақ үлгісін көрсет?
* Сабақтан тыс нені қолдануға болады?
Қолданылған әдебиеттер:
* Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологий. М.,2005.  с 368.
* Образовательная технология ХХІ деятельность; ценность, успех. М., 2004. 96.
* Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика как  теория и практика нововедений. Алматы,  2001, 295 с.
* Ражников В.Г. Психолого-педагогическая модель музыкальной культуры.  -  М., 1983.
Тақырып 4. Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 
Мақсаты: ойын кезінде оқушылар арасында  қарым  -  қатынастар қалыпты келеді, жеке жетістіктер ысырылып кетеді, талас  -  тартыс ұмтылады, барлығы  да ортақ мүдде туралы ойлайды.
Қарастырылатын сұрақтар:
  + Ойын технологиясының мазмұны.
  + Дидактикалық ойындардың мақсаттары.
  + Музыкалық ойын түрлері.
Бақылау түрі: презентация
Әдістемелік нұсқау:
* Дидактикалық ойындарды ұйымдастырудың мақсаты неде?
* Музыка сабағында басқа ойындарды қалай құрастыруға болады, қандай ойындар қолданылады?
* Бастауыш сынып оқушыларына нені ұсынар едіңіз?
Қолданылған әдебиеттер:
* Сластенин В.А., Тамаркин В.Э. Методологическая культура учителя// Сов. Педаголгика.  -  1990. - №12.
* Гмурман В.Е. Объект, предмет и стуктура педагогики// Методологические проблемы педагогики.  -  М., 1977.
* Бұзаубақова Қ.Ж. Жаңа педагогикалық технология. Тараз, ТарМУ, 2003. 
Тақырып 5. Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 
Мақсаты: Қазақ балаларының ойын-сауықтары  күнделікті көшпенді- малшы отбасының еңбек тіршілігінен байланысты болады. Мұның бәрі  халық өлеңдерінде, аңыздарында би мен ойын қимылдарында өз көрінісін тапқан.
Қарастырылатын сұрақтар:
* Ауызекі поэтикалық шығармашылыққа сипаттама.
* Ұлттық ойындардың мазмұндары.
* Әдет-ғұрыпқа байланысты сабақ үлгісі
Бақылау түрі: Көрнекілік арқылы жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
  + <<Инновация>> дегеніміз не?
  + Тәжірбиелік практикада осы инновация бойынша қандай тақырыптар өткіздің?
  + Тесттің түрлеріне байланысты бірнеше тақырыптарға модуль құрастыру.
  + Басқа да қандай әдіс түрлерін білесің және оның моделдерін қарастыр?
Қолданылған әдебиеттер:
* Сейтешева А.П. Білім берудегі инновациялық іс-әрекет // Білім, №2, 2002, 27-29б.
* Найн А.Я. Педагогические инновации и научный эксперимент //Педагогика, 1996. №5.
* Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика кек теория и практика нововедений. А, 2001, 295с.
Тақырып  6. Жаңа әдістердің педагогикалық жүйесі мен  қолдану мәселелері
Мақсаты: Білім берудің жаңа технологиясы, жастарға ғылым негізін үйретіп, тәрбиелейтін негізгі тұлға-оқтушылар қауымы. Оның негізгі міндеттері жас музыканттарды тәсілдермен қаруландыру.
Қарастырылатын сұрақтар:
  + Жаңа әдістердің мазмұны.
  + Музыка оқулықтарының авторлары жайында.
  + Айтыс деген ұғымды түсіндіру.
Бақылау түрі: Буклет, сызба-кестемен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Музыка оқулықтарының авторлы кімдер?
* Жыл басы кім болады? Авторы кім?
*  Жыл басы кім болады? Нешінші сыныпта, қай тоқсанда оқылады?
* Басқа да қандай айтыс түрлері бар?
Қолданылған әдебиеттер:
* Онищпук В.А. Урок в современной школе: Пособие для учителей.  -  М., 1981.
* Апраксина О.д. Методика музыкального воспитание в школе: Учебное пособие.  -  М., 1983.
* Музыка. Оқу құралы. 2-сынып. Атамұра баспасы, Алматы.  -  2007.
Тақырып 8-9. Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 
Мақсаты: Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі. Өйткені, жаңа педагогикалық технологияны меңгеруге мұғалімдерді даярлау олардың кәсіби білімін көтеруге дайындау аспектісінің бірі және педагогтің жеке тұлғасын қалыптастыру үрдісіндегі іс-әрекеттің нәтижесі болып табылады.
Қарастырылатын сұрақтар:
* Педагогикалық технологияның жүйесі.
* Инновациялық технологияның басты міндеттері.
* Жаңа ақпараттық технологияның сәйкестілігі.
Бақылау түрі: презентациямен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Педагогикалық жүйе нені білдіреді?
* Бүгінгі таңда осы технология бойынша кімдер айналысқан?
* Орта мектеп буыны бойынша бір сабақ үлгісін көрсет?
Қолданылған әдебиеттер:
1. Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологий. М,2005 с 368
2. Образовательная технология ХХІ деятельность; ценность, успех. 
М, 2004. с 96
3. Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика как  теория и практика нововедений. А,  2001, 295 с
4. Беспалько В.П. Слогаемые педагогические технологий. М, Педагогика1989
5. Қараев Ж., Қуанбаев Б. Жетілдірілген педагогикалық жүйені жобалаудың дидактикалық шарттары. \\ Ізденіс № 1 2004
6. Бұзаубақова Қ.Ж. Жаңа педагогикалық технология. Тараз, ТарМУ, 2003 
Тақырып10-11. Музыкада педагогикалық инновация ұғымын   қолданудың әдіс-тәсілдері
Мақсаты: Инновация - <<инновацияны>>-<<жаңалық>>, <<жаңа әдіс>>, <<өзгеріс>>, <<әдістеме>>, <<жаңашылдық>>, ал инновациялық үрдісті <<жаңа әдістеме құралы>> деп атауға болады.
Қарастырылатын сұрақтар:
* Инновация ұғымының анықтамасы.
* Инновациялық әдіс-тәсілдердің көрсеткіштері.
* Тесттік бақылаудың тиімділігі.
Бақылау түрі: реферат жаздыру
Әдістемелік нұсқау:
  + <<Инновация>> дегеніміз не?
  + Тәжірбиелік практикада осы инновация бойынша қандай тақырыптар өткіздің?
  + Тесттің түрлеріне байланысты бірнеше тақырыптарға модуль құрастыру.
  + Басқа да қандай әдіс түрлерін білесің және оның моделдерін қарастыр?
Қолданылған әдебиеттер:
* Сейтешева А.П. Білім берудегі инновациялық іс-әрекет // Білім, №2, 2002, 27-29б.
* Найн А.Я. Педагогические инновации и научный эксперимент //Педагогика, 1996. №5.
* Таубаева Ш.Т. Педагогическая инноватика кек теория и практика нововедений. А, 2001, 295с.
Тақырып 12-13. Музыка сабағында  педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 
* Мақсаты: ақпаратпен жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру, коммуникативтік қабілетін дамыту; <<ақпараттық қоғамның>> жеке тұлғасын дайындау 
Қарастырылатын сұрақтар:
* Инновациялық білімді жан-жақты меңгерту.
* Инновацияның қолдану әдістері.
Бақылау түрі: презентациямен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Педагогикалық технологиы дегенді қалай түсінесіз?
* Инновация сөзі қай тілден шыққан?
* Осы технологияға  байланысты бір сабақ үлгісін көрсет.
Қоланылған әдебиеттер:
* Арчажникова Л.Г. Профессии  -  учитель музыки/ книга для учителя.  -  М.: Просвещение, 1984.
* Баренбойм Л.А. Музыкальная педагогика и испольнительство.  -  Л., 1974.
Тақырып 14-15. RWCT әдістерін музыка сабағында  қолдану  -  6 сағ.
Мақсаты: Қазақстандағы RWCT жобасы 1997 жылдардың басында бастау алды. RWCT жобасы қызметіне байланысты 3-фазадан тұрады
Қарастырылатын сұрақтар:
* RWCT  -  пайда болу тарихы.
* Фазаның түрлері.
* RWCT жобасы бойынша сабақ үлгісі.
Бақылау түрі: теспен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Озық инновациялық әдіс-тәсілдердің көрсеткіш модулін атаңдар?
* Инновациялық әдіс-тәсілдердің түрлері.
* RWCT жобасының модулі.
Қоланылған әдебиеттер:
* Беспалько В.П. Слогаемые педагогические технологий. М, Педагогика1989
* Қараев Ж., Қуанбаев Б. Жетілдірілген педагогикалық жүйені жобалаудың дидактикалық шарттары. \\ Ізденіс № 1 2004
* Бұзаубақова Қ.Ж. Жаңа педагогикалық технология. Тараз, ТарМУ, 2003 

6 - БӨЛІМ.   СӨЖ ЖҰМЫСТАРЫ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

Тақырып 1-4. Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны  қолдану 
Мақсаты: пәнін оқыту кезіндегі модульдік технологияны тиімді пайдаланып, оқу үрдісіне ендіру эксперименттік жолмен істелінді. Модульдік оқыту технологиясының негізгі мақсаты  -  тұлғаның білім арқылы дамуы.
Бақылау түрі: ауызша
Әдістемелік нұсқау:
* Модульдік оқытудың мақсаттық ерекшеліктері.
* 12 жылдық жүйеге байланысты қандай өзгерістер енгізілуде?
* Қандай сабақ үлгілері осы технологияда қолданылады?

Тақырып 5-10. Модульдік оқыту  технологиясының пайда болу тарихы 
Мақсаты: Модуль- латынның- <<өлшем>>, <<шама>>, <<мөлшер>> деген сөзі.
Бақылау түрі: презентациямен сабақ көрсету
 Әдістемелік нұсқау:
* Модельдеу және жоспарлаудың мақсаты мен міндеттері неде?
* Модуль ұғымы нені білдіреді?
* Модуль бағдарламасын жасауда нелер ескеріледі?
Тақырып-11-15. Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 
Мақсаты: Мақсатымыз өз ұлтының тарихын, мәдениеті мен тілін қастерлейтін және оны жалпы азаматтық деңгейдегі рухани құндылықтарға ұштастыра білетін елжанды тұлға тәрбиелеу.
Бақылау түрі: Сабақ үлгісін жасау
Әдістемелік нұсқау:
* Музыкалық білім берудің тиімді жолдарын көрсеткен ғалымдардың еңбектерін ата?
* Мектеп бағдарламасы бойынша 1-4 сынып бойынша бір шығармашылық сабақ үлгісін көрсет?
* Сабақтан тыс нені қолдануға болады?

Тақырып 16-20. Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 
Мақсаты: ойын кезінде оқушылар арасында  қарым  -  қатынастар қалыпты келеді, жеке жетістіктер ысырылып кетеді, талас  -  тартыс ұмтылады, барлығы  да ортақ мүдде туралы ойлайды.
Бақылау түрі: презентация
Әдістемелік нұсқау:
* Дидактикалық ойындарды ұйымдастырудың мақсаты неде?
* Музыка сабағында басқа ойындарды қалай құрастыруға болады, қандай ойындар қолданылады?
* Бастауыш сынып оқушыларына нені ұсынар едіңіз?
                                       
Тақырып 21-25. Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 
Мақсаты: Қазақ балаларының ойын-сауықтары  күнделікті көшпенді- малшы отбасының еңбек тіршілігінен байланысты болады. Мұның бәрі  халық өлеңдерінде, аңыздарында би мен ойын қимылдарында өз көрінісін тапқан.
Бақылау түрі: Көрнекілік арқылы жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
  + <<Инновация>> дегеніміз не?
  + Тәжірбиелік практикада осы инновация бойынша қандай тақырыптар өткіздің?
  + Тесттің түрлеріне байланысты бірнеше тақырыптарға модуль құрастыру.
  + Басқа да қандай әдіс түрлерін білесің және оның моделдерін қарастыр?
Тақырып  -26-30. Жаңа әдістердің педагогикалық жүйесі мен  қолдану мәселелері
Мақсаты: Білім берудің жаңа технологиясы, жастарға ғылым негізін үйретіп, тәрбиелейтін негізгі тұлға-оқтушылар қауымы. Оның негізгі міндеттері жас музыканттарды тәсілдермен қаруландыру.
Бақылау түрі: Буклет, сызба-кестемен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Музыка оқулықтарының авторлы кімдер?
* Жыл басы кім болады? Авторы кім?
*  Жыл басы кім болады? Нешінші сыныпта, қай тоқсанда оқылады?
* Басқа да қандай айтыс түрлері бар?
Тақырып 31-34. Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 
Мақсаты: Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі. Өйткені, жаңа педагогикалық технологияны меңгеруге мұғалімдерді даярлау олардың кәсіби білімін көтеруге дайындау аспектісінің бірі және педагогтің жеке тұлғасын қалыптастыру үрдісіндегі іс-әрекеттің нәтижесі болып табылады.
Бақылау түрі: презентациямен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Педагогикалық жүйе нені білдіреді?
* Бүгінгі таңда осы технология бойынша кімдер айналысқан?
* Орта мектеп буыны бойынша бір сабақ үлгісін көрсет?
Тақырып 35-38. Музыкада педагогикалық инновация ұғымын   қолданудың әдіс-тәсілдері
Мақсаты: Инновация - <<инновацияны>>-<<жаңалық>>, <<жаңа әдіс>>, <<өзгеріс>>, <<әдістеме>>, <<жаңашылдық>>, ал инновациялық үрдісті <<жаңа әдістеме құралы>> деп атауға болады. 
Бақылау түрі: презентациямен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Педагогикалық технологиы дегенді қалай түсінесіз?
* Инновация сөзі қай тілден шыққан?
* Осы технологияға  байланысты бір сабақ үлгісін көрсет.
Тақырып -39- 42. Музыка сабағында  педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 
* Мақсаты: ақпаратпен жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру, коммуникативтік қабілетін дамыту; <<ақпараттық қоғамның>> жеке тұлғасын дайындау 
Бақылау түрі: презентациямен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Педагогикалық технологиы дегенді қалай түсінесіз?
* Инновация сөзі қай тілден шыққан?
* Осы технологияға  байланысты бір сабақ үлгісін көрсет.
Тақырып 43-45. RWCT әдістерін музыка сабағында  қолдану  -  6 сағ.
Мақсаты: Қазақстандағы RWCT жобасы 1997 жылдардың басында бастау алды. RWCT жобасы қызметіне байланысты 3-фазадан тұрады
Бақылау түрі: теспен жұмыс
Әдістемелік нұсқау:
* Озық инновациялық әдіс-тәсілдердің көрсеткіш модулін атаңдар?
* Инновациялық әдіс-тәсілдердің түрлері.
* RWCT жобасының модулі.
                                       
        7.1  БӨЛІМ -  ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ

Тақырып 1-2 Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны  қолдану 
Тақырып 3-4 Модульдік оқыту  технологиясының пайда болу тарихы 
Тақырып 5-6 Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 
Тақырып 7-8 Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 
Тақырып 9-10 Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 
Тақырып  11-12 Жаңа әдістердің педагогикалық жүйесі мен  қолдану мәселелері
Тақырып 13. Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 
Тақырып 14 Музыкада педагогикалық инновация ұғымын   қолданудың әдіс-тәсілдері
Тақырып 15 Музыка сабағында  педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 

Пәндер