Файл қосу
Бейінді білім берудің моделі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.30-2013 <<Профильды білім беру педагогикасы>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені (оқытушылар үшін) № 2 - басылым <<Профильды білім беру педагогикасы>> ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300 Педагогика- психология мамандығына арналған Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2014 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: Дуйсембекова Ш.Д. 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 03.09.2014ж. Кафедра меңгерушісі: ______________Джанбубекова М.З 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 <<05>> 09.2014ж. Төрағасы: ________________Ахметова Т.Ш 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 18.09.2014ж. ОӘК төрағасы: ____________ с.ғ.д. Искакова Г.К. 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 03.09.2014ж.) М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер 1. Қолдану саласы <<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені <<5В010300>> <<Педагогика және психология>>, мамандықтары үшін студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді 3 курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. 2. Нормативтік сілтемелер Осы <<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені (ПОӘК) берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: <<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені <<5В010300>> <<Педагогика және психология>>, мамандығының. - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің <<Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар>> стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны>> құжаттық процедурасы. -Типтік бағдарлама. ҚР Білім ғылым министрінің 2011ж 8 тамыздағы №349 бұйрығымен. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы <<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>> пәні қазіргі уақытта барлық мамандықтарға міндетті өткізілетін пән. Себебі, бейінді білім беру педагогикасы кәсіптік білім алуға, бағдарлы оқуға, қоғамдағы әлеуметік жағдайға, бүкіл адамзаттың ақыл-ойын жинақтаушы ғылым. <<Профильды (бейінді) білім беру педагогикасы>> пәнін оқыту арқылы Болашақ мамандарды даярлауда теориялық практикалық негіз қалауға мүмкіндік береді. Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес ерте кәсіби бағдар беруді қамтамасыз ету негізінде жоғары сыныптағы оқушыларға кәсіби бағдар беру; 3.2 Пәнді оқыту мақсаты. Курстың мақсаты болашақ еңбек технологиясы және кәсіпке баулу мұғалімдерін оқушыларды еңбек пен бейінді оқытуға дайындау, тәрбиелеуді тиімді ұйымдастыруға қажетті теориялық негіздермен және практикалық ептіліктермен қаруландыру. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: . * Болашақ мамандарды даярлауда теориялық, практикалық негіз қалау. * Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес ерте кәсіби бағдар беруді қамтамасыз ету негізінде жоғары сыныптағы оқушыларға кәсіби бағдар беру; * Баланы оқытып тәрбиелеуде шығармашылықпен жұмыс жүргізуге үйрету. * Болашақ маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық жұмысқа үйрету 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: -Білу керек Пәннің базалық ұғымдарын, Қазақстан Республикасы бейінді бағдарлы оқыту туралы түсінік; кәсіби бағдар беру мәселелерін зерттеу негіздерін; -Меңгеру керек: бейінді бағдарлы оқыту мәселелері саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстарды; -Игеру керек: Әр түрлі мамандықтарды салыстырмалы талдауды; -Қолдана білу керек: Кәсіптік бағдар материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізуді. -Түсіну керек: Білім беру мекемелерінің тәрбиелік іс-әрекеттері тәжірибесіне ҚР еңбек кодексін, бейінді бағдарлының негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын енгізу материалдарын түсіну; - Білім болу керек: Кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді, соның ішінде педагогикалық ойлау, педагогикалық қарым-қатынас, ұтқырлық және т.б.; - педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті мен толеранттылық. -Қалыптастыруы тиіс: Пән бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алуын; -Бейінді курсын оқыту студенттердің тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруы тиіс. 3.5 Пәннің пререквизиті: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6 Пәннің постреквизиті: Бейінді білім беру педагогикасы курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып жалпы педагогика , тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді көшірме Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте Курс Семестр Кредиттер Аудиториялық жұмыс сөж сөөж Барлығы (сағ) Қорытынды бақылау түрі АС (сағ) ҚК (сағ) 1 2 2 15 15 45 15 90 емтихан 4. Оқу пәннің мазмұны (модуль) Кесте 2 Тақырып атаулыры және мазмұны Сағат саны 1 2 Дәріс тақырыптары 1-модуль- Бейінді білім беру педагогикасы Кіріспе 1 <<Бейінді білім беру педагогикасы>> оқу пәні. 1.1. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі 1.2. Курстың мақсаты мен міндеттері. 1.3. Бейінді білім беруді жүзеге асырудың оқыту әдістері мен құралдары. 1 Бейінді білім берудің моделі. 2.1. Кәсіптік білім берудің моделін жасаудың ерекшеліктері. 2.2. Кәсіптік білім беру мекемелері. 2.3. Кәсіптік білім беру жүйесін ұйымдастырудың моделі. 1 Бейінді білім берудің мазмұны 3.1. Кәсіптік білім берудің мемлекеттік білім беру стандарты. 3.2. Кәсіптік мектеп оқушысының жеке білім алу бағыты. 1 Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасы. 4.1. Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің мәні және құрылымы. 4.2. Кәсіпке баулудың қағидалары, олардың құрамы, өзара ықпалы және оларды тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері 1 Кәсіптік білім беруде тұлғаның іс-әрекеті және дамуы 5.1. Кәсіптік білім беруде тұлға тәрбиесі және дамуы 5.2. Портфолионың негізгі типтері: әрқайсысының артықшылығы және шектеулері. 5.3. Кәсіптік білім беруде портфолионы қолданудың принциптері. 1 Мектеп психологының кәсіптік бағдар беру жұмысы. 6.1. Кәсіби даярлықтың алдындағы мақсат пен міндеттер. 6.2. Ата-аналармен жұмысты ұйымдастырудың мақсаты және мазмұны. 6.3. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие. 1 Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару 7.1. Менеджмент теориясы негіздерінде білім беру мекемелерін басқару. 7.2. Білім беру мекемелерін басқарудың принциптері мен әдістеру. 1 Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару 8.1. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) әдістемелік және арнайы дайындығына қойылатын талаптар. 8.2. Қазіргі оқу - тәрбие процесінде кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері мен құқықтары. 1 Элективті /таңдаулы/ курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. - Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің заңдылықтары мен принциптері. - Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. 1 Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау * Жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу * Жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау 1 Портфолио-нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесіндегі бағалаудың жаңа тәсілі. Портфолио туралы түсінік. Портфолио түрлері Пікірлер портфолиосы. 1 Ресурстық орталық - бейімді бағдарлы оқу орталығы. Мектепаралық оқу өндірістік мекемелер, оларға сипаттама. 1 Ғылыми негіздегі кәсіптік бағдар беру. Кәсіптік бағдар туралы шетел педагогтардың ой пікірлері 1 Бағдарлы және бағдар алды дайындықтар. Бағдарлы және бағдар алды дайындықтарды психологиялық - педагогикалық жетектеу 1 Практикалық сабақ тақырыптары Кәсіптік білім беруде оқушылардың мектепішілік бақылауын өзін-өзі анықтауға бағдарлау 1.1. Кәсіптік білім беру кезеңіндегі оқушының психологиялық-педагогикалық бейнесі: өзін-өзін анықтауға бағдарлау. 1.2. Кәсіптік білім беру кезеңінің оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың формалары. 1 Кәсіптік білім берудің әр-түрлі модельдері: мектепшілік бейіндендіру және жүйелі ұйымдастыру. 2.1. Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі жалпы тәсілдер. 2.2. Кәсіптік білім берудің түрлі модельдерін жүзеге асырушы жалпы білім беретін мекемелерді инновациялық қамтамасыз ету. 1 Білім беру мазмұны: кәсіптік білім берудің мүмкін болатын жақтары. 3.1. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына байланысты оқыту формалары мен әдістерін таңдау. 3.2 Оқушылардың білімділігі мен дағдысын бақылаудың ерекшеліктері. 1 Элективті /таңдаулы/ курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. 4.1. Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің заңдылықтары мен принциптері. 4.2. Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. 1 Кәсіптік білім беруде түрлі технологияларды пайдалану. 5.1. Оқытудағы қазіргі ақпараттақ және коммуникативтік технологиялар. 5.2. Кәсіптік білім берудегі модульдік технология. 5.3. Кәсіптік білім беру міндеттеріне жауап беретін, оқушылардың іс-әрекетінің нәтижесін бағалау және есепке алдың қазіргі тиімді формасы - портфолио. 1 Кәсіптік білім берудің кезеңіндегі оқушылардың жеке оқу жоспарын жобалаудың ерекшеліктері. 6.1. Кәсіби даярлықта кәсіптік бағдар беру және хабарламалық жұмысты ұйымдастыру. 6.2. Кәсіптік мектепте оқуды түрлі вариантта жалғастыруда оқушыға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудегі іс-әрекетті ұйымдастыру. 2 Кәсіптік білім беруде сабақ кестесін құру әдістемесі. 7.1. Қоғамға пайдалы, өнімді еңбектің әр түрлі формаларының педагогикалық мүмкіндіктері. 7.2. Оқушыларды еңбекке баулу бойынша мектептің оқу бағдарламаларын құрғызудың ғылыми негіздері. 1 Кәсіптік білім берудегі қорытынды аттестация. 8.1. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің даярлығы және олардың біліктілігін жетілдіру. 9.2. Политехникалық білім беру жеке тұлғаны жан- жақты дамытудың құралы ретінде. 1 Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау * Жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу Жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау 2 Портфолио-нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесіндегі бағалаудың жаңа тәсілі. Портфолио туралы түсінік. Портфолио түрлері Пікірлер портфолиосы. 2 Бағдарлы және бағдар алды дайындықтар. Бағдарлы және бағдар алды дайындықтарды психологиялық - педагогикалық жетектеу Ғылыми негіздегі кәсіптік бағдар беру. Кәсіптік бағдар туралы шетел педагогтардың ой пікірлері 2 * Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары * Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіне түсініктеме беріңіз. * Қазіргі кездегі білім беруді жетілдірудің талаптары қандай ? * Кәсіптік білім берудің педагогикалық принциптер атаңыз. * Білім беру процесінде курстың алатын орны. * Жоғарғы оқу орнының білім беру процесінде алатын орны. * Кәсіптік білім берудің пәні мен обьектісі. * Кәсіптік білім беруді жүжеге асырудың оқыту әдістері мен құралдары. * Кәсіптік білім берудің түрлі модельдерін ұйымдастырудың шарттары. * Кәсіптік білім берудің әр-түрлі модельдері: мектепішілік бейіндендіру және жүйелі ұйымдастыру. * Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі жалпы тәсілдер. * Кәсіптік білім берудің түрлі модельдерін жүзеге асырушы жалпы білім беретін мекемелерді инновациялық қамтамасыз ету. * Кәсіптік білім берудің моделін жасаудың ерекшеліктері. * Кәсіптік білім беру мекемелері. * Кәсіптік білім беру жүйесін ұйымдастырудың моделі. * Кәсіптік білім берудің мазмұнын құрудың негізгі принциптері. * Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің мәні және құрылымы. * Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің заңдылықтары мен принциптері. * Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. * Базистік және кәсіби элективтік курстардың өзара байланысы. * Кәсіби даярлықта кәсіптік бағдар беру және хабарламалық жұмысты ұйымдастыру. * Кәсіби даярлықтың алдындағы мақсат пен міндеттер. * Кәсіптік білім алды даярлықтың мәні. * Кәсіптік білім алды даярлықтың моделі. * Кәсіптік білім беру кезеңіндегі оқушылардың жеке жоспарын жобалаудың негізгі кезеңдері. Баяндама. * Жеке тұлға дамуының қозғаушы күштері. * Биогенетикалық заң қалай қалыптасады, мағынасы неде? * Қандай белгілер ата-аналардан тұқым қуалаушылық арқылы беріледі? * Тәрбиемен адамды толық өзгертуге болама? * Оқушылардың іс-әрекеттерінің негізгі түрлері. * Жас ерекшеліктерді ескеру не үшін қажет? 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы Дәріс сабағының тақырыбы Тәжірбиелік сабақтар тақырыбы Көрнекі құралдар, плакаттар, лаборатория-лық стендтер Өз бетімен дайындалу сұрақтары Бақылау түрі 1 2 4 5 6 <<Бейінді білім беру педагогикасы>> оқу пәні. 1.1. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі 1.2. Курстың мақсаты мен міндеттері. 1.3. Бейінді білім беруді жүзеге асырудың оқыту әдістері мен құралдары. Курстың мақсаты мен міндеттері. 1.3. Бейінді білім беруді жүзеге асырудың оқыту әдістері мен құралдары Дәріс тезисі, сызба нұсқа Сөздіктермен жұмыс Жазбаша, ауызша Бейінді білім берудің моделі. 2.1. Кәсіптік білім берудің моделін жасаудың ерекшеліктері. 2.2. Кәсіптік білім беру мекемелері. 2.3. Кәсіптік білім беру жүйесін ұйымдастырудың моделі. Кәсіптік білім беруде оқушылардың мектепішілік бақылауын өзін-өзі анықтауға бағдарлау 1.1. Кәсіптік білім беру кезеңіндегі оқушының психологиялық-педагогикалық бейнесі: өзін-өзін анықтауға бағдарлау. 1.2. Кәсіптік білім беру кезеңінің оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың формалары. Дәріс тезисі, сызба нұсқа Диалектология-лық сөздікпен жұмыс Жазбаша, ауызша Бейінді білім берудің мазмұны 3.1. Кәсіптік білім берудің мемлекеттік білім беру стандарты. 3.2. Кәсіптік мектеп оқушысының жеке білім алу бағыты. Кәсіптік білім берудің әр-түрлі модельдері: мектепшілік бейіндендіру және жүйелі ұйымдастыру. 2.1. Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі жалпы тәсілдер. 2.2. Кәсіптік білім берудің түрлі модельдерін жүзеге асырушы жалпы білім беретін мекемелерді инновациялық қамтамасыз ету. Дәріс тезисі, сызба нұсқа, кесте Фразеология-лық сөздікпен жұмыс Жазбаша, ауызша Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасы. 4.1. Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің мәні және құрылымы. 4.2. Кәсіпке баулудың қағидалары, олардың құрамы, өзара ықпалы және оларды тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері Білім беру мазмұны: кәсіптік білім берудің мүмкін болатын жақтары. 3.1. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына байланысты оқыту формалары мен әдістерін таңдау. 3.2 Оқушылардың білімділігі мен дағдысын бақылаудың ерекшеліктері. Дәріс тезисі, кесте Тілдік белгілерді ажырату. Жазбаша, ауызша Кәсіптік білім беруде тұлғаның іс-әрекеті және дамуы 5.1. Кәсіптік білім беруде тұлға тәрбиесі және дамуы 5.2. Портфолионың негізгі типтері: әрқайсысының артықшылығы және шектеулері. 5.3. Кәсіптік білім беруде портфолионы қолданудың принциптері. Элективті /таңдаулы/ курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. 4.1. Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің заңдылықтары мен принциптері. 4.2. Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. Дәріс тезисі, сызба нұсқа, үлестірмелі карточка Үлестірмелі карточкамен жұмыс Жазбаша, ауызша Мектеп психологының кәсіптік бағдар беру жұмысы. 6.1. Кәсіби даярлықтың алдындағы мақсат пен міндеттер. 6.2. Ата-аналармен жұмысты ұйымдастырудың мақсаты және мазмұны. 6.3. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие. Кәсіптік білім беруде түрлі технологияларды пайдалану. 5.1. Оқытудағы қазіргі ақпараттақ және коммуникативтік технологиялар. 5.2. Кәсіптік білім берудегі модульдік технология. 5.3. Кәсіптік білім беру міндеттеріне жауап беретін, оқушылардың іс-әрекетінің нәтижесін бағалау және есепке алдың қазіргі тиімді формасы - портфолио. Дәріс тезисі, бақылау тапсырмалары Үлестірме тапсырмалары-мен жұмыс Жазбаша Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару 7.1. Менеджмент теориясы негіздерінде білім беру мекемелерін басқару. 7.2. Білім беру мекемелерін басқарудың принциптері мен әдістеру. Кәсіптік білім берудің кезеңіндегі оқушылардың жеке оқу жоспарын жобалаудың ерекшеліктері. 6.1. Кәсіби даярлықта кәсіптік бағдар беру және хабарламалық жұмысты ұйымдастыру. 6.2. Кәсіптік мектепте оқуды түрлі вариантта жалғастыруда оқушыға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудегі іс-әрекетті ұйымдастыру. Дәріс тезисі, сызба нұсқа Картотека теру Жазбаша, ауызша Кәсіптік білім беру мекемелерін басқару 8.1. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) әдістемелік және арнайы дайындығына қойылатын талаптар. 8.2. Қазіргі оқу - тәрбие процесінде кәсіпке баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері мен құқықтары. Кәсіптік білім беруде сабақ кестесін құру әдістемесі. 7.1. Қоғамға пайдалы, өнімді еңбектің әр түрлі формаларының педагогикалық мүмкіндіктері. 7.2. Оқушыларды еңбекке баулу бойынша мектептің оқу бағдарламаларын құрғызудың ғылыми негіздері. Дәріс тезисі, кесте, сызба нұсқа Оқулықпен жұмыс Жазбаша, ауызша Элективті /таңдаулы/ курстар. Базистік жіне кәсіптік курстардың өзара әрекеттестігі. Курстарды таңдап алудың шарттары. - Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің заңдылықтары мен принциптері. - Кәсіптік білім берудің тұтас педагогикалық процесінің құралдары мен формалары. Кәсіптік білім берудегі қорытынды аттестация. 8.1. Кәсіпке баулу мұғалімдерінің даярлығы және олардың біліктілігін жетілдіру. 9.2. Политехникалық білім беру жеке тұлғаны жан- жақты дамытудың құралы ретінде. Үлестірме карточкамен жұмыс Жазбаша, ауызша Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау * Жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу * Жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау * Жеке тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу Жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау Дәріс тезисі, сызба нұсқа, үлестірмелі карточка Кестені толтыру Жазбаша, ауызша Портфолио-нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесіндегі бағалаудың жаңа тәсілі. Портфолио туралы түсінік. Портфолио түрлері Пікірлер портфолиосы. Портфолио-нәтижеге бағдарланған білім беру жүйесіндегі бағалаудың жаңа тәсілі. Портфолио туралы түсінік. Портфолио түрлері Пікірлер портфолиосы. Сөздікпен жұмыс Жазбаша, ауызша Ресурстық орталық - бейімді бағдарлы оқу орталығы. Мектепаралық оқу өндірістік мекемелер, оларға сипаттама. Бағдарлы және бағдар алды дайындықтар. Бағдарлы және бағдар алды дайындықтарды психологиялық - педагогикалық жетектеу Ғылыми негіздегі кәсіптік бағдар беру. Кәсіптік бағдар туралы шетел педагогтардың ой пікірлері Сөздікпен жұмыс Жазбаша, ауызша Ғылыми негіздегі кәсіптік бағдар беру. Кәсіптік бағдар туралы шетел педагогтардың ой пікірлері Дәріс тезисі, сызба нұсқа, үлестірмелі карточка Сөздікпен жұмыс Жазбаша, ауызша Бағдарлы және бағдар алды дайындықтар. Бағдарлы және бағдар алды дайындықтарды психологиялық - педагогикалық жетектеу Тесттік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу Сөздікпен жұмыс Жазбаша, ауызша 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы № Әдебиеттер мен Оқу-әдістемелік Құжаттар Экземплярлар саны Студент саны Қамтылу пайызы,% 1 Гладкая И.В., Ильина С.П., Ривкина С.В. Осноы профильного обучения в предпрофильной подготовки СПб, Каро 2005. 24 27 100 2 Мүсілімов Ә., Сиымова А. Кәсіптік бағдар беруде иектептен тыс жұмыстардың түрлері. Қазақстан Жоғары мектебі. № 3. 2002. 89-91 бб. 12 90 3 Дуйсембекова Ш Самоопределение личности школьника Семей,,2012 62 80 4 Дуйсембекова Ш.Д. Педагогика, Семей 2012 -246бет 10 95 5 Загвязинский В.И. Общая педагогика: учеб. пособие /В.И. Загвязинский - М.: Высшая школа, 2008. - 270с. 30 64 6 Щуркова Н.Е.Педагогическая технология. Москва: Пед.общество России, 2002. 20 50 7 Құтпанбаев Ә. Кәсіпке оқытатын орта мектептер мен кәсіптік білім беретін бастауыш мектептің бағдарламасы. /Жоба/. Мектептегі технология. № 7 - 8. 13-25 бб. 68 8 Дуйсембекова Ш.Д Профессиональное самоопределение старшеклассников. Монография, Семей,2013 4 9 Краевский В.В. Общие основы педагогики: учеб. пособие /В.В Краевский. - М.: Академия, 2003. - 280с. 10 Дуйсембекова Ш 12 жылдық білім беруде бағдарлы және бағдар алды білім беру. Семей 2014 6 50 8. Ұсынылатын әдебиеттер: * Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы. Алматы, 2007. * Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы. Астана , 2003. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2015 жылдарғ арналған Мемлекеттік мағдарламасы. Астана., 2004. * Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына арнаған жолдауы., Алматы. 2014 ж. * Акулова О.В. Информационная работа в условиях профильного обучения СПб, Каро 2005. * Аймагамбетов З., Сарсекеев М. Мектеп және мамандық таңдау. Алматы., 1983. * Бақтыбаев Қ.Б., Әлмағамбетова Д.Қ. Бастауыш кәсіптік білім мамандықтарына арналған оқу жоспарының моделін жасау жөніндегі нұсқаулар. Алматы., 2002. * Гладкая И.В., Ильина С.П., Ривкина С.В. Осноы профильного обучения в предпрофильной подготовки СПб, Каро 2005. * Климов Е.А. Психолого- педагогические проблемы профессиональной ориентации и профессиональной консультации. М. Знание. 1983. * Кузнецов А.А., Пинский А.А., Рыжаков Н.В., Филатова А.О. Структура и принципы формирования содержания профильного обучения на старшей ступени М.,Каро 2003. * Писарева С.А. Образовательная среда профильного обучения. СПб, Каро 2005. * Теория и практика организации предпрофильной подготовки /Под.ред. Новиковой Т.Г. М. АПК и ПРО 2003. * Мүсілімов Ә., Сиымова А. Кәсіптік бағдар беруде иектептен тыс жұмыстардың түрлері. Қазақстан Жоғары мектебі. № 3. 2002. 89-91 бб. * Құтпанбаев Ә. Кәсіпке оқытатын орта мектептер мен кәсіптік білім беретін бастауыш мектептің бағдарламасы. /Жоба/. Мектептегі технология. № 7 - 8. 13-25 бб. Қосымша әдебиеттер: * Бабаев.С.Б, Оналбек.Ж.К. Жалпы педагогика. А.2006ж. * Батышев.С.Я. и др. Профессиональное педагогика. М:1999 г. * Әбенбаев.С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. А:2004ж. * "Тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру әдістері" Тәжібаева. Алматы, 2004 ж. * "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж. * Дуйсембекова Ш Мектеп және мамандық таңдауСемей,2012 * Дуйсембекова Ш 12 жылдық білім беруде бағдарлы және бағдар алды білім беру. Семей 2014
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz