Файл қосу
Халық аспаптары оркестрі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Оркестр>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Оркестр>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : ______________________Серіков Ә.С. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4__ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Серіков Әділет Серікұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының Оқытушысы, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 115 дәрісхана * Пәннің аты - <<Оркестр>>; - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл пән Оркестр 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 5 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - Оркестрде кәсіби дәрежеде ойнауға студенттерді машықтандырып, тәрбиелеу. Оркестрмен жұмыс істеу әдістемелерін меңгеру арқылы оркестр ұжымын басқаруға студенттерді машықтандыру. Оркестрге арналған арнайы музыкалық әдебиеттерді оқып, үйрену. Мектеп оркестрі репертуарымен танысып, үйрену. Студенттердің ой-өрісіне дұрыс көркемдік талғам мен стиль сезімдерін қалыптастыру. Студенттердің жалпы ой-өрісін кеңейту. Қазақ халық композиторларының оркестрде ойналатын күйлерімен, Қазақстан композиторларының арнайы қазақ оркестріне жазылған төл шығармаларымен және шетел композиторлары шығармаларының қазақ оркестріне сәтті түскен үлгілерімен студенттерді таныстыру. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: - <<Оркестр сыныбы>> курсы топпен практикалық негізде өтеді. Әр орындаушы ойнайтын партиясының нотасын өз бетімен қарап, практикалық сабақтарға дайындалып келуге міндетті. Сабақ барысында оқытушы жеке-жеке дайындалып келген орындаушылардың басын қосып ойнату жұмыстарын жүргізеді. Семестр барысында ансамбль 4 күй және 2 шығарманы (пьесаны) кәсіби дәрежеге сай орындауға (ойнауға) міндетті. Әр шығарма өз уақытында, яғни, бағдарламада көрсетілген нақтылы мерзімінде шығуы (орындалуы) керек. Белгілі бір шығарманы дайындауға берілген сағат саны орындалған соң әр студент сол шығарманы оқытушыға жеке ойнап тапсырады. Оқытушы студенттің орындаушылық деңгейін тиесінше бағалап, оқу журналына белгі қояды. Студент белгіленген шығармаларды өз уақытында тапсыруға міндетті. Белгіленген уақытынан кеш тапсырылған шығармалар автоматты түрде төмен бағаланады 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: (яғни, пәнге кіру үшін алдын-ала қойылатын бастапқы талаптар): - Студенттің сапалы өз аспабы болуы керек. - Студент ансамбльдің бір аспабында 3 курс оқу бағдарламасы деңгейінде ойнай білуі керек. -<<Музыка теориясы>> және <<Негізгі музыкалық аспап>> пәндерінен студенттің ағымдағы үлгерімі сол пәндерге қойылатын талаптарға сай болуы шарт. 1.7 Курсттың постреквизиттері: : Негізгі музыкалық аспап, ансамбльдік орындаушылық, фольклорлық ансамбль, концертмейстерлік сынып. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 5_ 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 61 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 1 Жеке партиялардың күрделі тұстарын арнайы ойнап жаттығу 10 5 10 . Х. Тастанов. Домбыра оркестрін қалай ұйымдастыру керек. ҚМКӘБ, Алматы, 1956 2 Пьесамен жұмыс жасаудың ерекшеліктері. 5 3 13 С. Байжұманов. Халық аспаптары оркестрі. Алматы, <<Өнер>>,1993 3 Күймен жұмыс жасаудың ерекшеліктері 10 5 12 Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969 4 Семестр бойы дайындаған барлық шығармаларды 5 2 10 Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969 Барлығы: 30 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Негізгі аспап қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Негізгі аспап негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 3 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 90балл 1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 30 балл 1 аттестацияда и 30 балл 2 аттестацияда СӨЖ 60 балл 1 аттестацияда и 60 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 90 балл 1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтағы жұмыстар 90 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 30 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 90 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 30 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 Негізгі әдебиеттер: 1. Х. Тастанов. Домбыра оркестрін қалай ұйымдастыру керек. ҚМКӘБ, Алматы, 1956. 2. С. Байжұманов. Халық аспаптары оркестрі. Алматы, <<Өнер>>,1993. * Қазақ ұлт аспаптар оркестріне арналған пьесалардың партитурасы. ( 1-шғ, 2-ші кітап), Алматы, 1968. * Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969. Курс семестр кредит тер Тәжірбиелік ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 3 5 1 15 сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат Өз аспабында ойнау, Шығармаларды, куйлерді, гамма арпеджиоларды Кесте 2 - Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәнінен күнтізбелік жоспар Апталар 1 2 3 4 5 6 7 Максималды балл 4 9 39 54 39 40 115 Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 5 5 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 0 15 15 15 15 15 15 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б мак. балл 0 15 0 15 0 0 0 СӨЖ СӨЖ Б Б Б Б Б Б Б мак. балл 0 0 20 20 20 0 0 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу тс СРОП СӨЖ мак. балл 30 90 30 60 Апталар 8 9 10 11 12 13 14 15 Максималды балл Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 3 3 4 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 10 10 10 10 10 10 10 20 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б мак. балл 0 15 0 15 0 0 0 0 СӨЖ СӨЖ К К К мак. балл 0 0 20 20 20 0 0 0 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу ТС ОБСӨЖ СӨЖ РК мак. балл 30 90 30 60 90 Барлық семестр бойынша 60 180 60 120 180 Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 - 1 рубеждік бақылау; РК 2 - 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны № Тақырыптың аты Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 1 Әртүрлі қағыстармен жаттығу 10 5 10 2 Домбыра тобымен арнайы жұмыс 5 3 13 3 Бас кілтіндегі аспаптар тобымен арнайы жұмыс 10 5 12 4 Құрмағазы Сарыарқа 5 2 10 Барлығы: 30 15 45 6 ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны Кесте 3 - ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны ОБСӨЖ СӨЖ Әртүрлі қағыстармен жаттығу Әртүрлі қағыстармен жаттығу 3-4 Гаммалар жане арпеджиолар. Этюдтар. 7-12 Гаммалар жане арпеджиолар. Этюдтар 5-6 Бас кілтіндегі аспаптар 13-18 Бас кілтіндегі аспаптар 7,5 Құрмағазы Сарыарқа 19-22,5 Құрмағазы Сарыарқа. 7 << Оркестр >> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 № Бақылау түрі Баллы Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 РК1 8 9 10 11 12 13 14 15 РК2 1 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы 180 * * * * * * * * * * * * * * * 180 3 ОБСӨЖ 60 * * * * * * * * * * 60 4 СӨЖ 120 * * * * 120 5 Бақылау жұмысы 180 * * 180 6 Барлығы (максимум) 600 7 Экзамен (максимум) 400 8 Барлық семестр бойынша (максимум) 1000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz