Файл қосу
Музыкалық білім берудің әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4__ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми - педагогикалық стажы - 25 жыл, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 117 дәрісхана * Пәннің аты - <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>>; - Кредиттер саны - 3 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 5 семестріне, 3 кредит 90 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - болашақ музыка мұғалімінің жалпы білім беретін мектеп оқушыларымен кәсіби - педагогикалық жұмыс жасауға дайындау - бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкаға және мектептегі музыкалық педагогикалық жұмыстарға қызығушылын қалыптастыру, өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: * болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкаға және мектептегі музыкалық-педагогикалық жұмыстарға қызығушылығын қалыптастыру; * өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану; * жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу; * Музыканың мәнін мен ерекшеліктерін, оның әлеуметтік рөлін ашып көрсету; * Бастауыш білімнің мемлекеттік стандартына сәйкес <<Музыка>> бағдарламасының негізгі мазмұнын, ұстанымдарын және оқыту әдістерін толық игерту. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Бастауыш сынып мұғалімі жас ұрпақ бойына ең алғашқы білім негіздерін сіңіретін, олардың дағдылары мен машықтарының дұрыс бағытта қалыптасуын қамтамасыз ететін, ізгілікті және отаншылдық қасиеттерге баулитын тұлға. Оқушылардың рухани мәдениетін қалыптастырудың негізгі компонентінің бірі эстетикалық тәрбие. Музыкалық эстетикалық тәрбиенің маңызды бір бөлігі болып табылады. 1.6. Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Музыкалық білім жалпы тарихи процеспен, ғылым мен мәдениеттің оқиғалы уақыттарымен, өнердің басқа түрлерінің дамуымен өзара байланысты. Болашақ педагог музыканттың кәсіби шығармашылығымен қалыптасуы. 1.6. 2 Музыкалық аспап, хормен ән айту тәрбиесі, педагогикалық практикада алынған білімдерін қорытындылайды. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі 1.7.2 оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 5_ 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Дәріс Т/С ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны 1 2 1 5 Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983 2 Музыка сабағы орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі 1 2 1 5 Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983 3 Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. 1 2 1 5 Бәтібаева,С. Ән-күй әдістемелік нұсқау .-Алматы,2002 4 Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы 1 2 1 5 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 2005 5 Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар 1 2 1 5 Тәжібаева С.Ѓ. Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы: әдістемелік ќұралы.- Алматы, 2003 6 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты. 1 2 1 5 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 2005 7 Жалпы білім беретін мектепте музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып) 1 2 2 5 Безбородова, Л.А. Методика преподавания музыки в общеобразовательных учреждениях .-М.:Академия, 2002 8 Жалпы білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар 1 2 2 5 Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 9 Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева) - А.,Мектеп, 1992 1 2 2 5 Кұлманова Ш. Қазақ орта мектебi 3-сынып ән - күй сабағының бағдарламасы және әiстемелiк нұсқаулар [ Учебно - методическое пособие по музыке для учителей начальных классов].- А., 1997 10 Музыка мұғалімінің көркемдік - педагогикалық қызметі 1 2 2 5 Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. 11 Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі 1 2 2 5 Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981 12 Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері 1 3 2 5 Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 13 Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі 1 3 2 4 Дмитриева Л.Г. Черноиваненко Н.М. Методика музыкального воспитания в школе:Учебник.-М,2000 14 Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері 2 2 2,5 3,5 Никольская-Береговская, К.Ф. Русская вокально-хоровая школа: От древности до XXI века .-М.: ВЛАДОС,2003. Барлығы: 15 30 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық білім беру әдістемесі негіздерін оқу - студенттердің тарихи - теориялық музыкалық - орындаушылық психологиялық - педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігіне және дағдыларына сүйенеді. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: * Педагог - музыкантты дайындаудағы кәсіби бағыттылық. * Музыкалық - педагогикалық ғылым мен практиканың интреграциясы. * Музыка мұғалімінің шығармашылық қызметінде тәжірибе жинау, педагогикалық шеберлікті жетілдіру. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Семинарлық және зертханалық сабақтарды дайындау, курстық және дипломдық жұмыстарды орындау үрдісінде студенттердің іздену - зерттеулік жұмыстарын жандандыру музыкалық білім беру әдістемесі пәнінде көзделген. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: дәріс сабағы - 15; тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 7 Қолданылған әдебиеттер * Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983 * Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983 * Бәтібаева,С. Ән-күй әдістемелік нұсқау .-Алматы,2002 * Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 * 2005 * Тәжібаева С.Ѓ. Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы: әдістемелік ќұралы.- Алматы, 2003 * Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 * 2005 * Безбородова, Л.А. Методика преподавания музыки в общеобразовательных учреждениях .-М.:Академия, 2002 * Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 * Кұлманова Ш. Қазақ орта мектебi 3-сынып ән - күй сабағының бағдарламасы және әiстемелiк нұсқаулар * [ Учебно - методическое пособие по музыке для учителей начальных классов].- А., 1997 * Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. * Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981 * Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 * Дмитриева Л.Г. Черноиваненко Н.М. Методика музыкального воспитания в школе:Учебник.-М,2000 * Никольская-Береговская, К.Ф. Русская вокально-хоровая школа: От древности до XXI века .-М.: ВЛАДОС,2003. К У Р с Сем естр Кредит тер Дәріс сағаты Практи калық сағат ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2 курс 3 семестр 3 15 сағат 30 сағат 22,5 сағат 67,5 сағат 135 сағат емтихан Кесте 2 - Музыкалық білім берудің әдістемесі>> пәнінен күнтізбелік жоспар Апталар 1 2 3 4 5 6 7 Максималды балл 4 9 39 54 39 40 115 Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 5 5 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 0 5 10 10 10 20 20 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 СӨЖ СӨЖ Б Б Б Б Б Б Б мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу тс СРОП СӨЖ мак. балл 30 75 45 60 Апталар 8 9 10 11 12 13 14 15 Максималды балл Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 3 3 4 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 10 5 10 10 10 10 10 10 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 0 СӨЖ СӨЖ К К мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 0 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу ТС ОБСӨЖ СӨЖ РК мак. балл 30 75 45 60 90 Барлық семестр бойынша 60 150 90 120 180 Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 - 1 рубеждік бақылау; РК 2 - 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны № Тақырыптың аты Дәріс Т/С ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны 1 2 1 5 2 Музыка сабағы орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі 1 2 1 5 3 Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. 1 2 1 5 4 Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы 1 2 1 5 5 Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар 1 2 1 5 6 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты. 1 2 1 5 7 Жалпы білім беретін мектепте музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып) 1 2 2 5 8 Жалпы білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар 1 2 2 5 9 Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева) - А.,Мектеп, 1992 1 2 2 5 10 Музыка мұғалімінің көркемдік - педагогикалық қызметі 1 2 2 5 11 Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі 1 2 2 5 12 Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері 1 3 2 5 13 Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі 1 3 2 4 14 Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері 2 2 2,5 3,5 Барлығы: 15 30 22,5 67,5 6 ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны Кесте 3 - ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны ОБСӨЖ СӨЖ Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны Музыка сабағы орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі Музыка сабағы орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты. Жалпы білім беретін мектепте музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып) Жалпы білім беретін мектепте музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып) Жалпы білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар Жалпы білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева) - А.,Мектеп, 1992 Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева) - А.,Мектеп, 1992 Музыка мұғалімінің көркемдік - педагогикалық қызметі Музыка мұғалімінің көркемдік - педагогикалық қызметі Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері 7 МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ>> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 - Музыкалық білім берудің әдістемесі>> пәнінен күнтізбелік жоспар № Бақылау түрі Баллы Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 РК1 8 9 10 11 12 13 14 15 РК2 1 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы 150 * * * * * * * * * * * * * * * 150 3 ОБСӨЖ 90 * * * * * * * * * * 90 4 СӨЖ 120 * * * * 120 5 Бақылау жұмысы 180 * * 180 6 Барлығы (максимум) 600 7 Экзамен (максимум) 400 8 Барлық семестр бойынша (максимум) 1000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz