Файл қосу

Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2014
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<<<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>>>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
<<<<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>>>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ




                                  Семей
                           2014-2015 оқу жылы

                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 1 29.08.2014
                                  Бет  2__
                                       
                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  29.08.2014. <<Музыкалық білім>>  
кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К.
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № _1__ от <<__28_>>___09__ 2014 жыл
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>___09_____ 2014 жыл.  Хаттама № 1
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.
3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген 
<<___>>____ 2014 жыл.      Хаттама № 1
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.
4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН






                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 1 29.08.2014
                                  Бет  3__
                                       
                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       







                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 1 29.08.2014
                                  Бет  4__
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми  -  педагогикалық стажы  -  26 жыл, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 210 дәрісхана
* Пәннің аты - <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>>;
- Кредиттер саны -  2        
Қысқаша пәннің мазмұны: Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>>>>  5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 4  -  курс студенттерінің 8 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) я ғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі.
3.2 Пәннің мақсаты  -  студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты  әдіснамалық психологиялық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Болашақ музыкка мұғалімдердің арнайы психологиялық білімдер мен музыканың ерекше табиғаты туралы түсініктермен қамту. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
3.3 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
*  музыкалық білім беудің педагогикасының, психологиясының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
* музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
* музыкалық сезім, эмоциялардың қарым-қатынасытары, әртүрлі эмоциялардың пайда болу себебі, музыкадағы шығкрамадағы түрлі эмоциялардың байланысы;
* әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
* болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу.
3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, музыкалық психология оның жалпы психология айрмашылығымен ерекшеліктерін, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.
3.5 Курсттың пререквизиттері: Музыкалық білім берудің әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.
3.6 Курсттың постреквизиттері:  Музыкалық білім беру әдістемесі, психология, педагогика, оқу  -  педагогикалық және диплом алды практикасы
3.7 Оқу пәннің  бағдарламасынан көшірме:

                              042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 1 29.08.2014
                                  Бет  5_
4 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  2 
                                      №
                          Тақырыптың аты
                                       
                                       
                                       
                                  Дәріс
                                     Т/С
                             Әдебиеттер 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
1 модуль <<Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны>> 4-сағат
                                                                              1
Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
                                                                              1
                                                                              1
Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек.  -  Алматы, 2007.  -  238б.
                                                                              2
Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
                                                                              1
                                                                              1
                                                                               
                                                                              3
Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы
                                                                              2
                                                                              2
                                                                               
          2 модуль <<Музыкалық қабылдау>> - 4 сағат
                                                                              5
Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және       психологиялық-педагогикалық мәселесі
                                                                              1
                                                                              1
Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования: учебник для студ. Высш. Пед. Учеб. Заведений.  -  М., 2004.
                                                                              6
Музыкалық қабылдаудың түрлері
                                                                              2
                                                                              2
                                                                               
                                                                              7
Композитордың қабылдауы  -  музыкалық қабылдаудың 
      ерекше түрі
                                                                              1
                                                                              1
                                                                               
  3 модуль <<Музыкалық қабілеттілік>> - 7 сағат
                                                                              8
Музыкалық қабілеттілік>> түсінігі. <<Музыкалық 
      әуесқойлық>> - музыкалық қабілеттерінің жиынтығы мен 
      олардың синтезі
                                                                              1
                                                                              1
Н. Дүкенбай, Г. Дүкенбай <<Педагог - музыканттың әдіснамалық мәдениеті>>. 	Оқу құралы.   -  	Павлодар: Кереку, 2010. -   122 б. М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении методологии традиционной художественной культуры в процессе преподования музыки а школе / Вопросы музыкальной педагогики, теории и испольнительства // КазГПУ им. Абая.  -  Алматы, 1992.
                                                                              9
Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның 	   
      тұжырымдамасы
                                                                              2
                                       2
                                                                               
                                                                             10
Түсінік арқылы есте сақтауы. Оқушы  -  музыканттың 
      рындаушылық есте сақтау тәсілінің жолдары мен дамуы
                                                                              2
                                                                              2
                                                                               
                                                                             11
Көркем-шығармашылық қабілеті: іс-әрекетте қалыптаса 
      ма, әлде одан пайда бола ма (шыға ма)??
                                                                              2
                                                                              2
                                                                               
                                                                               
Барлығы:
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             45





3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық білім беру әдіснамасы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық білім беру әдіснамасының негізін оқу  -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.
4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл

<<<<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>>>> пәні бойынша баллдардың  үлестірілуі
                                                                               
                                                              Таблица 2 
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                     1-7 
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7тәжірбиелік
                                       2
Сабақтығы жұмытар 
                                      100
                          1-7 тәжірбиелік
                                    3,4,6,7
СРО
                                      100
                                   СРСП
                                       7
Рубеждік бақылау 1 
                                      70
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      100
                          8-15 тәжірбиелік
                                  11,12.1,15
СРО
                                      100
                                   СРСП
                                      15
Рубеждік бақылау 2 
                                      70
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                       
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       

7 Қолданылған әдебиеттер
Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек.  -  Алматы, 2007.  -  238б.
Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования: учебник для студ. Высш. Пед. Учеб. Заведений.  -  М., 2004.
Н. Дүкенбай, Г. Дүкенбай <<Педагог - музыканттың әдіснамалық мәдениеті>>. 	Оқу құралы.   -  	Павлодар: Кереку, 2010. -   122 б.
М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении методологии традиционной художественной культуры в процессе преподования музыки а школе / Вопросы музыкальной педагогики, теории и испольнительства // КазГПУ им. Абая.  -  Алматы, 1992.
Выготский Л.С. Психология искусства  -  М., 1965
Тарасов Г.С. Музыкальная психология//спутник учителя музыкаи- М., 1993.


Пәндер