Файл қосу
Сахна тілі. Қазақ әдебиеті
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/02-2013 ПОӘК <<Сахна тілі>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы ______2013 жылғы № 1басылым 5 В 050117- Қазақ тілі мен әдебиеті <<Сахна тілі>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Акманова Ғ.Р. - п.ғ.к.,қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушы. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Сабырбаева Р.Қ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Ақтанова Ғ.Р. Кафедра: Қазақ әдебиеті Ақпараттық қатынас: телефон: 8-777-742-22-12 Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, ___ дәрісхана Кредит саны: 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Сахна тілі- көрермендерге мәдениетті, әдебиетті, саясатты басқа да мәселелерді уағыздап, халықтың санасына сіңіріп, ұрпақты тәрбиелейтін тіл. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Сахна тілі- дикция, дем, үн, орфоэпия, өлшем, екпін, әуен, ырғақ заңдылықтарын зерттейді. Және сөзден өрнек өретін сөз зергерін әзірлейтін ерекше пән. 1.4 Курстың міндеттері: Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар ментеорияларды талдай білуге дағдыландыру. 1.5 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: - Қазақ әдебиеттануы ғылымының өзекті мәcелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Теориялық талдау жасай алу; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: Әдебиеттануға кіріспе Тіл білімі, психолгия, педагогика, эстетика, мәдениеттану, музыка 1.7 Курстың постреквизиті: Әдебиет теориясы Педагогика Мәдениеттану Музыка 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ 1 2 3 4 5 7 1 1 модуль. Тіл дамуындағы үрдістер Тіл дамуындағы үрдістер 2 1 1 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 2 Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары 2 1 1 1, Б. 12-23 2, Б. 8-37 3, Б. 11-20 4, Б. 12-23 3 2 модуль. Тыныс алу жүйесінің жұмысы Тыныс алу жүйесінің жұмысы 2 1 1 3, Б. 25-37 4, Б. 64-68 8, Б. 23-38 9, Б. 63-67 4 Дем мен дауыстың өзара байланысы 2 1 2 2, Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 5 3 модуль Поэзия оқудың нақыштары Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті 2 1 1 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 6 Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы 2 1 1 2, Б.63-68 4, Б.92-125 5, Б. 25-37 7 Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік аппараттың жағдайы 2 1 1 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 8 * Поэзия оқудың нақыштары 2 1 1 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 9 * Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер ықпалы 2 1 1 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 10 * Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық туындылардың әсері 2 1 1 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 11 * Актер тілін дамытудағы монологтың ролі 2 1 1 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 12 * Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі 2 1 1 2, Б.200-322 4, Б.222-333 8, Б. 12-24 13 * 4-модуль. Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы * Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы 2 1 1 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 14 * Дауыстың актер шығармашылығындағы орны 2 1 1 2, Б. 322-331 4, Б. 333-344 7, Б. 72-81 15 * Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары 2 1 1 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент <<Сахна тілі>> пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген әдеби талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда қазақ әдебиеті тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Әдебиеттану теорияның ғылымының әр сатысындағы философиялық дүниетаныммен және ғылыми методологиялық таныммен терең байланысын, қазақ әдебиетінің әр түрлі мектептерге, бағыттарға және концепцияларға тән процестерге тәуелділігін түсінуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті тарихы әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 4 КУРС САЯСАТЫ МЕН ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Әріп бойынша баға жүйесі. Ұпайдың санды баламасы Пайыздық Баға Дәстүрлі жүйе бойынша баға. 1 аттестация Студенттердің жинайтын ұпайы А 4,00 95-100 Үздік 22-7 91-93,5 А- 3,67 90-94 Өте жақсы 20-21 86-90 В+ 3,33 85-89 Жақсы 18-19 81-85 В 3,00 80-84 Жақсы 16-17 76-80 В- 2,67 75-79 Жақсы 14-15 71-75 С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық 13 66-70 С 2,00 65-69 Қанағаттанарлық 12 61-65 С- 1,67 60-64 Қанағаттанарлық 11 56-60 Д+ 1,33 55-59 өту ұпайы 10 51-55 Д 1,00 50-54 өту ұпайы 9 48-50 Ғ 0,00 0-49 өту ұпайы 8 47 Апта 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Дәріс 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 Семинар 20 20 20 20 20 20 20 20 3 20 20 20 20 20 20 ОСӨЖ 4 4 4 4 4 4 4 14 8 8 8 8 8 8 14 СӨЖ 2 2 2 2 2 2 2 6 3 3 3 3 3 3 8 Барлығы 32 32 32 32 32 32 32 46 37 37 37 37 37 37 48 Аралық бақылау 270 270 (540) 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Сахна тілі>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 2 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 3 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 6 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 7 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 27 10 8 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 10 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 11 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 12 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 13 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 14 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 15 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. <<Мәнерлеп оқу>>, С.Желдербаева. 7.1.2. <<Сахна тілі>>, Д.Тұранқулова. 7.1.3. <<Тіл біліміне кіріспе>>, Т.Ақанов, 7.1.4. <<Сөз өнері>>, З. Қабдолов. 7.1. 5. <<Өлең сөздің теориясы>>, З.Ахметов. 7.1.6. <<Қазақ психологиясының тарихы>>, Қ.Б.Жарықбаев 7.1.7. <<Актер шеберлігі және көркемсөз>>, Д.Тұранқұлова. 7.1.8. <<Қазақтар қалай сөйлескен>>, Ж. Қойлыш. 7.1.9. <<Әдебиет сабақтарында мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру>>, Тілешева С. 7.1.10. <<Мәнерлеп оқу>>, Қожахметова Х.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz