Файл қосу

Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі пәнінің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                  СМК 3-деңгейдегі құжаты
                                    ПОӘК
УМКД 042 - 14.3.04.1.64/02 - 2013
                                   ПОӘК
<<Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі>> пәнінің бағдарламасы
Студенттерге арналған
                       № ___ басылым __________

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
<<Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі>> пәнінің
                  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
6М011500 - <<Құқық және экономика негіздері>> мамандығына арналған
                                       
МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ


















Семей
 2013
                                КІРІСПЕ
                                       
Нарықтық экономиканың дамуы білікті кадрларды, соның ішінде экономикалық саладағы мамандарды дайындауға деген сұранысты, жаңа мамандықтар мен кәсіптерді оқыту қажеттілігін, біліктілікті үздіксіз жоғарылату сұранысын тудырады. Бұл міндеттерді шешу мен мамандарды дайындау сапасын жақсарту кәсіби жоғары оқу орындарындағы оқытуды қалыптастырумен байланысты. Оқу сапасы, алдымен мамандардың сапасы ұстаздар құрамының біліктілігіне байланысты.
Осыған байланысты туындаған мәселелерді экономикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістемесін білмей шешу мүмкін емес.


ҚҰРАСТЫРҒАН
Қуантқан Б.  <<Экономика және бизнес>> кафедрасының доцент м.а., э.ғ.к., Есенбекова.З.Ж., Экономика және бизнес>> кафедрасының аға оқытушысы


ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Экономика және бизнес >> кафедрасының мәжілісінде
Хаттама №   , <<___ >> 2013 жыл 

Кафедра меңгерушісі  ____________  Ш.Д.Жайлаубаева

2.2.Қаржы-экономикалық факультетінің оқу-әдістемелік  бюроның мәжілісінде                     
Хаттама №  , <<___ >>  2013 жыл

Төраға                            ____________  С.Х.Тойкин


БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып және баспаға ұсынылды    
Хаттама №___, <<____>> ____________ 2013 жыл

ОӘК төрағасы                      ____________ Искакова Г.К.

4.  БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Мазмұны



1. Қолдану аумағы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы жағдайлар
4.  Оқу пәнінің мазмұны (модульдер)
5.  Магистранттардың өздік жұмысы тақырыптарының мазмұны
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы
8. . Әдебиеттер





                                       
























* ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ

1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер

  Есенбекова З.Ж.   <<Экономика және бизнес>> кафедрасының  аға оқытушысы
Кафедра <<Экономика және  бизнес>>
Байланыс ақпараты  -  тел. 530316, оқу корпусы № 8, кабинет 206.
Сабақ өту аудиториясы № 
Берілген пән бойынша кредит саны  -  3

1.2  Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:
<<Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі>> курсы 6М011500 - <<Құқық және экономика негіздері>> мамандығының магистранттарына арналған. Берілген курс экономикалық ғылымдар аумағындағы негізгі түсінік пен анықтамаларды ашады.
Кәсіби оқыту әдістемесі психологиялық-педагогикалық дайындықпен ұштасады және екі бөліктен тұрады: кәсіби оқытудың жалпы әдістемесі және жеке әдістеме. Берілген жағдайда жеке әдістеме  -  бұл экономикалық пәндерді, негізінен, сала экономикасын (ауыл шаруашылығы), ауыл шаруашылық ұйымдар (кәсіпорындар) экономикасын оқыту әдістемесі. Басқа пәндер бойынша мысалдар қолданылады. Жеке әдістеменің міндеті магистранттарды ЖОО бітіріп, мұғалім болған соң орта буын мамандарының экономикалық дайындығын қамтамасыз етуді үйрету.
 Кәсіби оқыту әдістемесі жаңа пәнге қатысты болып табылады. Көбінесе техникалық пәндерді кәсіби оқытудағы зерттеулер дамыған және көп тәжірибе жинақталған. Сонымен қатар, экономикалық, есеп және басқару пәндерін; сала экономикасын; ұйым (кәсіпорын) экономикасын; менеджментті; бухгалтерлік есепті; аудитті; қаржы, ақша айналымын және несиені; бизнес-жоспарлауды, қаржы-шаруашылық қызметін талдауды және т.б. кәсіби оқытудың қажеттілігі артып келеді.
<<Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі>> курсының оқыту объектісі жұмыс беруші мен жұмысшы болып табылады.
Оқыту пәні нарықтық ортада нарықты жоспарлау, ұйымдастыру және мөлшерлеудің теориялық және әдістемелік негіздері болып табылады.

1.3 Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарға кәсіби жоғары оқу орындарындағы оқу процесін жүзеге асырудың жалпы кәсіби және арнайы айналымдары мен дағдылары пәндері бойынша оқу процесін педагогикалық жобалауды үйрету болып табылады.

1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті магистранттардың нарықтық заңдардың қызметтерінің механизмдерін, әдістерін, қағидалары мен заңдылықтарын терең меңгеруі және алынған білімдерін тәжірибеде, экономикалық пәндерді оқыту әдістемесі бойынша педагогикалық жобаларды орындауды үйренуі болып табылады.

 Оқытудың нәтижелері:
Пәнді оқығанның нәтижесінде магистрант білуі керек:
* Экономикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін;
* Жоғары кәсіби білім берудің мемлекеттік стандарттарының негізгі құжаттарының мазмұнын;
* Орта кәсіби оқу орындарындағы кәсіби білім беру мен оқытудың факторлары мен мазмұнын;
* Орта кәсіби білім беруге арналған пәннің оқу бағдарламасын, оқу жоспарын және басқа да оқу-бағдарламалық құжатнаманың талдауы мен әзірлемесінің қағидаларын;
* Теориялық және тәжірибелік оқытудың әдістерін, құралдарын және формаларын, олардың түсінігі мен сипаттамасын;
* Оқудың мақсатты бағытын, ынталандырудың әдістерін, жаңа білім, біліктілік пен дағдылардың қалыптасуын,  педагогикалық жобаларды жүзеге асыру барысындағы әдістер мен құралдарды;
* Курстық және дипломдық жобалардың мақсаттарын, мазмұнын және ұйымдастыруын;
* Оқу, өндірістік тәжірибелердің мақсаттарын, мазмұнын және ұйымдастыруын.
* Экономикалық пәндерді оқыту әдістемесі бойынша білім мен дағдыларға ие болу;
* Экономикалық пәндерді оқыту әдістемесін басқару қағидалары мен әдістерін меңгеру;
* Экономика аумағында болашақ маман ретінде өз ойын білдіре білу, оның тиімділігінің заманауи кезеңдегі бағасын бере білу;
* Пайда болған мәселелерді бағалау үшін экономикалық жағдайды, заңдарды, өндіріс қағидаларын түсіну;
* Экономикалық пәндерді оқыту әдістемесін қолдану бойынша, оқыту тәжірибесін және оқытудың прогрессивті әдістерін пайдалану бойынша тәжірибелік дағдыларға ие болу;
* Экономикалық пәндерді оқыту әдістемесі аумағында білім мен тәжірибе жинақтау.

1.6 Курстың пререквизиттары:
  Экономикалық теория негіздері; 
  Экономика негіздері. 
1.7 Курстың постреквизиттары:
  Кәсіпорын экономикасы;
      -       Өндірісті ұйымдастыру және менеджмент.
  + 

2 ПӘННІҢ ҚҰРАМЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ 
                                                                1 - кесте 
№

                                       
                          Тақырыптың аты
                               Сағаттар
                                       
                                Әдебиет


                                     ЛК
                                    МӨТ
                                   МОӨЖ
                                    МӨЖ

1
Жалпы кәсіби және арнайы экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесінің міндеттері және зерттеу пәні мен әдістері.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
2
Оқу пәнінің білім жүйесі ретіндегі құрылым мен мазмұны.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
3
Экономикалық ғылымдарды оқыту әдістерінің дүниетанымдық және әдістемелік негіздері.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
4
Экономикалық пәндерді оқыту әдістемесі мен дидактикасы.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
5
Оқытудың заманауи әдістері.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
6
Кәсіби біліктілік пен дағдыларды қалыптастыру мен теориялық оқытудың әдістері.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
7
Оқу қызметін ұйымдастыру формалары.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
8
Кәсіби оқытудағы педагогикалық технологиялар.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
9
 Пән бойынша оқу сабақтарын жобалау, сабақ конспектісін және жоспарын құрастыру.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
10
 Экономикалық пәндерді кәсіби оқытудағы білім мен біліктілік диагностикасы.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
11
Экономикалық пәндерді оқытудағы көрнекілік.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.
12
Ауыл шаруашылығының экономикасы бойынша сабаққа дайындалу және оны өткізу әдістемесі.


2


1


1,5


1
1.  Тимошенко Л.С. Методика преподавания экономических дисциплин в ВУЗе. А., 2002.
2. Хвесеня Н.П., Сакович М.В. Методика преподавания экономических дисциплин. Уч.пос.   -  М.: Изд-во МСХА, 2006.



 * ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

<<Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі>> пәнін оқу барысында магистранттар лекцияларды, оқытушының әдістемелік материалдарын, кітапханалық оқу құралдарын, экономикалық журналдарды, есептерді шешу жинағын пайдаланулары қажет.
Тәжірибелік сабақтарға дайындық кезінде қосымша әдебиеттерді пайдалану міндетті, қарастырылып отырған сұрақ бойынша жеке пікірге ие болу қажет.


4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ

* Аудиториялық уақыт құрамына лекциялар, тәжірибелік сабақтар, МОӨЖ кіреді. Магистранттар жоғарыда аталған аудиториялық сабақтарға қатысуға міндетті. Лекцияларда магистранттар конспект жазуға, ал тәжірибелік сабақтарда бір сұрақ бойынша қатыса отырып және басқа магистранттардың қатынасуын толықтыра отырып белсене жумыс істеуі керек, орнатылған форма бойынша жұмыс жасағаннан кейін  -  МОӨЖ қорғау.
* Егер магистрант қандай да бір себеппен сабақты босатса, ол топтағы басқа магистранттан лекциялық материалды алып конспектілеуі керек.
* Тәжірибелік сабақтардағы есептің барлық шешімдерін магистрант конспектілік дәптерге жазып алуы керек.
* Аудиториядын тыс уақытта магистрант өз бетінше МӨЖ сұрақтары мен тақырыптары бойынша жұмыстар дайындап және дайын калыпта оқытушыға өткізеді.
* МОӨЖ және МӨЖ А 4 форматындағы таза, ақ қағазға жасалады.
* Егер тыңдаушылар лекцияда бірдеңені түсінбесе, олар кез келген уақытта оқытушыдан түсіндіруін сұрауына болады.
* Магистранттарға жазба жұмыстарын орындау үшін Шәкәрім атындағы МУ компьютерлерін пайдалану ұсынылады. 
* Магистранттарға Шәкәрім атындағы МУ кітапханасында оқуларына және белгіленген ережелерге сәйкес кітаптарды үйлеріне алуға болады.


* КУРСТЫҢ САЯСАТЫ

* Емтихан: барлық рұқсаты бар магистранттарға дәстүрлі түрде өтетін болады. Әрбір билеттің құрамына өтілген курс бөлімдері бойынша 3 сұрақ кіреді.
* Ұялы телефондарды: сабақ және емтихан кезінде өшіріп тастау керек.
* Лекцияларға және тәжірибелік сабақтарға кешігіп келген магистранттар аудиторияға кіргізілмейді. 
* Өздік және бақылау жұмыстарын жазу кезінде магистранттарға көшіруге болмайды, магистранттан осындай қимыл байқалса, орындалған жұмыс үшін баллдар төмендетіледі.


*   БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

<<Методика преподавания экономических дисциплин>> пәні бойынша баллдарды бөлу
                                       
                                                               2  -  кесте
Түрі       Бақылау
                аптасы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                      Х
итого









                                      300
Аудиториялық сабақтарға қатысу және дайындалу
















                                      30
Семинарлық сабақтарда білімдерін тексеру
                                      10
                                       
                                      15
                                      10
                                      15
                                      10
                                      15
                                      10

                                      85
МОӨЖ өткізу
                                       -
                                      15
                                       -
                                      15
                                       -
                                      15
                                       -
                                       
                                      45
МӨЖ өткізу
                                       -
                                      20
                                       -
                                      20
                                       -
                                      20
                                       -
                                       
                                      60
Аралық бақылау 1






                                      70
                                       
                                      70
апталар
                                       8
                                       9
                                      10
                                      11
                                      12
                                      13
                                      14
                                      15
итого
Аудиториялық сабақтарға қатысу және дайындалу









                                      30
Семинарлық сабақтарда білімдерін тексеру
                                      15
                                      10
                                      10
                                      10
                                      10
                                      10
                                      10
                                      15
                                      90
МОӨЖ өткізу
                                       -
                                      10
                                       -
                                      10
                                       -
                                      10
                                       -
                                      15
                                      45
МӨЖ өткізу
                                       -
                                      15
                                       -
                                      15
                                       -
                                      15
                                       -
                                      20
                                      65
Аралық бақылау 2
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      70
                                      70

 


       7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1. Негізгі  
7.1.1 Петранёва Г.А. Методика обучения предмету <<Экономика сельского хозяйства>>. Учебное пособие.  -  М.: ВО <<Агропромиздат>>, 1989.
7.1.2 Эрганова Н.Е. Основы методики профессионального обучения. Учебное пособие. - Екатеринбург, 1999.
7.1.3 Черевко Л.Д., Ивашковский В.Ф., Юрко Г.И. Методика преподавания предмета <<Организация производства и управления на сельскохозяйственных предприятиях. Учебное пособие.  -  М.: ВО <<Агропромиздат>>, 1991.
7.1.4 Готовцева И.П., Ишутин С.А. Методические рекомендации к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине <<Методика профессионального обучения (специальность 030500). Издательство МСХА, 2004 г.

8.2. Қосымша
8.2.1 Методика профессионального обучения. Программа для студентов педагогического факультета МСХА. Готовцева И.П., Ишутин С.А., Объедков М.Г. и др.  -  М.: 2002.
	8.2.2 Михайлова Н.Н., Семенова О.А. Комплексный подход к применению педагогических технологий. Учебно-методическое пособие.  -  М.: НОУ ИСОМ, 2004.
	8.2.3 Педагогическая практика студентов (методические рекомендации для студентов по специальности <<Профессиональное обучение>>). Под ред. Шабуниной В.А..  -  М.: 2003.
	8.2.4 Курманбаев С.К.,Адилов Ж.М., Тойкин С.Х.и др.Аграрная экономика.Уч. пос.,С., 2008. 
	8.2.5 Экономика сельского хозяйства. Учебник. Под ред. Коваленко Н.Я.  -  М.: Юркнига, 2004.
	8.2.6 Шабунина В.А., Ишутин С.А., Готовцева И.П. и др. Подготовка и оформление дипломных работ. Методические рекомендации для студентов специальности 030500 <<Профессиональное обучение>>.  -  М.: Изд-во МСХА, 2003.
    o Экономика. Учебник. Под ред. А.С.Булатова. М., 1995.
8.2.8  Современная экономика. Под ред.О.Ю.Мамедова.Ростов на Дону. М.,1997.
	8.2.9 Шумаков Ю.Н., Еремин В.И., Жариков С.В. Организация, нормирование и оплата труда на предприятиях АПК. Под ред. Шумакова Ю.Н.  -  М.: Колос, 2001.


Пәндер