Файл қосу
Курстың постреквизиттеры
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК УМКД 042-16.1.13/02-2013 ПOӘК <<Тамақ өндірісінің технологиялық процестері мен аппараттары-1>> пәннінің студенттерге арналған бағдарламасы <<__>>____ 201__ ж. № ___ басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072400 <<Технологиялық машиналар мен жабдықтар>> мамандығы үшін ТАМАҚ ӨНДІРІСІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРІ МЕН АППАРАТТАРЫ-1 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ Семей қ. Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары>> кафедрасының аға оқытушысы ___________ Тусипов Н.О. << >> 201 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары>> кафедра отырысында << >> 201 ж. № хаттама Кафедра меңгерушісі ____________ Акимов М.М. 2.2. Инженерлі-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында << >> 201 ж. № хаттама Төрайымы _________ Толеубекова С.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> 201 ж. № хаттама ОӘК төрайымы _______________ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Жалпы ережелер................................................................................................ 4 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу................. 5 3 Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар...................................... 6 4 Курс форматы.................................................................................................... 7 5 Курс саясаты...................................................................................................... 9 6 Баға қоюдың саясаты ....................................................................................... 10 7 Әдебиет.............................................................................................................. 11 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер * Оқытушының аты-жөні - Тусипов Нурлан Оразханович, аға оқытушы * <<Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары>> кафедрасы * Байланыс ақпараты - № 9 оқу ғимараты, № 109 кабинет, тел: 36-02-15(3) * Сабақ өткізетін аудиториялар № 102, 105, 106 * Пәнің аталуы - <<Тамақ өндірісінің технологиялық процестері мен аппараттары-1>> * Кредит саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Тамақ өндірісінің процестері мен аппараттарын есептеудің жалпы принциптері. Процестер мен аппараттарды моделдеу негіздері.Ұқсастық теория негіздері. Механикалық процестер. Гидромеханикалық процестер. Әртекті жүйелердің сипаттамасы. Газды әртекті жүйелерді ажырату. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Механикалық және гидромеханикалық процестерi мен аппараттардың инженерлiк есептеулері туралы білім негіздерін алу. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: Студенттерге жуйеленген анализын қолдану негіздерін; механикалық және гидромеханикалық процестер мен апараттарды жалпы оқып білу; есептеу схемасын шығару және өндеу; механикалық және гидромеханикалық процестердiн тиiмдiлігін жоғарлату жолдарын қарастыру. 1.5 Оқытудың күтілетін нәтижелері: - курстың негiзгi (базалық) заңдарын, механикалық және гидромеханикалық процестерiнiң кинетикасы мен динамикасы негіздерін бiледi; - механикалық және гидромеханикалық процестер мен аппараттардың есептеулерiн есептей алады, алған білімін басқа пәндердi оқу барысында қолдануға икемдi болады, аппараттар мен машиналардың құрылысың және жұмыс істеу тәртібін меңгереді; - практикалық мақсаттарда алған бiлiмдерiн қолдануға дағды алады; - механикалық және гидромеханикалық аппараттар мен машиналардың қолдануда және құрастыру нәтижесінде туындайтын инженерлік есептерді шеше алады; - механикалық және гидромеханикалық процестердің теориялық негіздерін, аппараттар мен машиналардың құрылысың және жұмыс істеу тәртібін түсінеді; - механикалық, гидромеханикалық процесстерi және аппараттардың қазiргi заманғы мәселелерiнiң базалық бiлiмдерiн алады; - механикалық және гидромеханикалық аппараттар мен машиналардың геометриялық өлшемдерің анықтай алады; процестердің шығын сипаттамалырың есептей алады; процестерді басқарып және оларды оптимизациялайды; есептеулерді іс жүзінде жүргізе алады. + Курстың пререквизиттеры: 1.6.1 Гидравлика 1.7 Курстың постреквизиттеры: 1.7.1 Тамақ өндірісінің технологиялық процестері мен аппараттары 2 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 - Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. Тақырыптың атауы Сағат саны ДС ПС ЗС ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1. ТӨТПА пәнінің негізгі заңдары. 1 - - 2 1 2. ТӨТПА есептудің жалпы принциптері. 1 - - 2 1 3. Денелердің физикалық қасиеттері. 1 - - 2 1 4. Процестер мен аппараттарды модельдеу негіздері. 1 - - 2 1 5. Ұқсастық теория негіздері. 1 - - 2 1 6. Тамақ өндірісіндегі аппараттарға қойылатың талаптар. 1 - - 2 1 7. Механикалық процестер. Ұсақтау. 1 - - 2 1 8. Механикалық процестер. Ұсақтағыштар. 1 - 2 2 1 9. Механикалық процестер. Кесу. 1 - - 2 1 10. Механикалық процестер. Престеу. 1 - - 2 1 11. Механикалық процестер. Сұрыптау. 1 - 1 2 1 12. Гидромеханикалық процестер. 1 - - 2 1 13. Араластыру. 1 - - 2 1 14. Механикалық араластыру. 1 - 2 2 1 15. Пневматикалық араластыру. 1 - - 2 1 16. Циркуляциялық араластыру. 1 - - 1 2 17. Тұну процесінің теориясы. 1 - 2 1 2 18. Тұндырғыштардың түрлері. 1 - - 1 2 19. Центрифугалау 1 - - 1 2 20. Центрифугалардың түрлері. 1 - 2 1 2 21. Сүзу. 1 - - 1 2 22. Сүзгілер. 1 - - 1 2 23. Дисперсиялау. 1 - - 1 2 24. Жалғансұйылу. 1 - 2 1 2 25. Көбіктүзілу. 1 - - 1 2 26. Жуу. 1 - - 1 2 27. Грануляция. 1 - - 1 2 28. Газды әртекті жүйелерді ажырату-1. 1 - - 1 2 29. Газды әртекті жүйелерді ажырату-2. 1 - 2 1 2 30. Газды әртекті жүйелерді ажырату-3. 1 - - 1 2 30 - 15 45 45 3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың (бөлім) негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Әрбір тақырып (бөлім) бойынша қысқаша конспекті өзін-өзі тексеру сұрақтарымен аяқталады. Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдау. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ. Ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтар немесе әдістемелік нұсқауларды тек оқып жатқан материал жоқ болған кезде немесе негізгі оқулықта қысқаша көрсетілген кезде қана пайдаланылады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен жұмыс істегенде міндетті түрде оқулықта немесе кешенде көрсетілген мысалдарды талдау және өздігінен есептер шешу қажет. Осыдан кейін ғана өзін тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру керек. Теорияны практикалық есептерді шешу кезінде дұрыс қолдана білсеңіз, онда оқу материалы меңгерілген деп санауға болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 5 рет жүргізіледі, ОСӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы - аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай - сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (1015 минут), дәріс (3540 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Лабораториялық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары - кестесінде көрсетілген. Кесте 2 - ОСӨЖ және СӨЖ жоспары ОСӨЖ СӨЖ Аудиториялық Аудиториядан тыс 1 2 3 1 Орналасу аптасы. Тапсырмалар түрлерімен танысу. 1, 2 тақырыбына дайындалу. Өзбетінше дайындалу - Тамақ өнімдерінің негізгі физикалық қасиеттері. 2 Ауызша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 3, 4 тақырыбына дайындалу. Өзбетінше дайындалу - Өлшем бірліктерді талдау тәсілі. 3 Ауызша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 5, 6 тақырыбына дайындалу. 4 Ауызша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 7, 8 тақырыбына дайындалу. Өзбетінше дайындалу - Ұсақтағыштардың конструкцияларымен танысу 5 Ауызша сұрау. Тестке дайындалу кезінде жеке консультация беру. 9, 10 тақырыбына дайындалу. 6 Ауызша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 11, 12 тақырыбы бойынша дайындалу. Тестке дайындалу. 7 Тестілеу. Бірінші аралық бақылау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 13, 14 тақырыбы бойынша дайындалу. Өзбетінше дайындалу - Араластырғыштардың құрылыстарымен танысу. 8 Ауызша сұрау сұрақтары бойынша консультация беру. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 15, 16 тақырыбы бойынша дайындалу. Өзбетінше дайындалу - Араластырғыштардың құрылыстарымен танысу. 9 Ауызша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 17, 18 тақырыбы бойынша дайындалу. 10 Ауызша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 19, 20 тақырыбы бойынша дайындалу. 11 Ауызша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 21, 22 тақырыбы бойынша дайындалу. 12 Ауысша сұрау. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 23, 24 тақырыбы бойынша дайындалу. 13 Ауызша сұрау. Тестке дайындалу кезінде жеке консультация беру. 25, 26 тақырыбы бойынша дайындалу. Тестке дайындалу. 14 Тестілеу. Ауызша сұрауға дайындалу кезінде жеке консультация беру. 27, 28 тақырыбы бойынша дайындалу. 15 Екінші аралық бақылау. Тестілік емтихан сұрақтары бойынша жеке консультация беру. 29, 30 тақырыбы бойынша дайындалу. Емтиханға дайындық. 5 КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, лабораториялық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу және сабақ үстінде бір - бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр дәріске немесе лабораториялық сабаққа қатысқаны үшін +1 баллмен бағаланады, ал дәрісті немесе лабораториялық сабақты босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. Әр өтелмеген сабақ тағыда қосымша -2 баллмен бағаланады. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6. Қорытынды аттестация (емтихан) компьютерлік тестілеу арқылы өткізіледі. Әрбір тесттік тапсырманың бес жауабы болады, оның біреуі дұрыс. Тесттік тапсырмалар пәннің жұмысшы бағдарламасына қатал сәйкес келеді және барлық тақырыптарды қамтиды. Емтиханға дайындалу үшін ПОӘК-де тесттік тапсырмалардың мысалдары келтірілген. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау (<<Тамақ өндірісінің технологиялық процестері мен аппараттары-1>> пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау (бір рет академиялық мерзімнің соңында өткізіледі - компьютерлік тестілеу түрінде емтихан) Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және лабораториялық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау - оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. Қорытынды рейтінгті есептеуде баллдарды жинақтау принципі қолданады, яғни бірінші межелік бақылау алдында жиналған баллдар екінші межелік бақылаудың баллдарына қосылады. Сонымен, екінші межелік бақылау (МБ2) қорытынды болып есептеледі. Студенттердің рейтингтерін есептеу кезінде жұмыстардың барлық түрлері есепке алынады: * сабаққа қатысу (СҚ); * ОСӨЖ орындау графигі бойынша (3-кесте); * аудиториялық бақылау жұмысын (АБЖ) орындау; * ауызша жауап беру (АЖ) * СӨЖ орындау жоспары бойынша (3-кесте) үй тапсырмасын (ҮТ) орындау * әр студентке өзіндік жұмысы (ӨЖ) графигі (3-кесте) бойынша реферат орындау; * курстық жоба графигін орындау; * басқа жұмыстары бойынша, мысалы жұмыспен өтеу (ЖӨ - отработка) Әр студенттің рейтингі <<идеалды студенттің>> жетістіктерімен салыстырылып қойылады. Ол үшін топ тізіміне қосымша <<идеалды студент>> еңгізіледі. Берілген тапсырмалардың бәрін тиянақты орындаған студент жоғары рейтингке ие болады. Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары студенттер жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға (ҚБ) келесі ереже бойнша анықталады: екінші межелік бақылау нәтижесі МБ2, % 0,6-ға (60 %) көбеітіндісіне емтиханның нәтижесінің (Е, %) 0,4-ке (40 %) көбейтіндісі қосылыу арқылы табылады, яғни. 7 <<ТАМАҚ ӨНДІРІСІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРІ МЕН АППАРАТТАРЫ-1>> ПӘНІ БОЙЫНША БАЛЛДАРДЫҢ ҮЛЕСТIРIЛУI Кесте 2 Апта Бақылау түрі Баллдар Ескерту 1 2 3 4 1/7 апталарда дәрістерге және зертханалық сабақтарға қатысу 30 1 Тапсырмалар түрлерімен танысу - Зерт. саб. 2 <<ТӨТПА пәнінің негізгі заңдары>> тақырыбы бойынша ауызша сұрау 20 Зерт. саб. 3 <<ТӨТПА есептеудің жалпы принциптері>> тақырыбы бойынша ауызша сұрау 20 Зерт. саб. Тесттік бақылау жұмыс №1 15 ӨСӨЖ 4 <<Ұқсастық теория негіздері>> тақырыбы бойынша ауызша сұрау 20 Зерт. саб. Ұсақтағыштардың құрылысы. 30 СӨЖ 5 <<Тамақ өнімдерінің негізгі физикалық қасиеттері>> тақырыбы бойынша ауызша сұрау 20 Зерт. саб. Тесттік бақылау жұмыс №2 15 ӨСӨЖ 6 Шарлар көмегімен ұнтақтайтын диірмен 20 Зерт. саб. Престеу аппараттардың және сұрыптау машиналардың құрылысы. 30 СӨЖ 7 Межелік бақылау 1 (Тесттік бақылау жұмыс №3) 80 Зерт. саб. 1/7 апталарда оқу нәтижесінде барлық баллдар 300 8/15 апталарда дәрістерге және зертханалық сабақтарға қатысу 30 8 <<Тұну процесінің теориясы>> тақырыбы бойынша ауызша сұрау 15 Зерт. саб. 9 Қалақшалы араластырғышты сынау 15 Зерт. саб. 10 Мерзімді әрекетті центрифуганы сынау 15 Зерт. саб. Тесттік бақылау жұмыс №4 15 ӨСӨЖ 11 Сүзу процесін зерттеу және рамалы сүзгі-престе сүзі коэффициенттерін тәжірибе бойынша анықтау 15 Зерт. саб. Центрифугалардың және сүзгілердің құрылысы. 30 СӨЖ 12 <<Дисперсиялау>> тақырыбы бойынша ауызша сұрау 15 Зерт. саб. 13 <<Жалғансұйылу>> тақырыбы бойынша ауызша сұрау 15 Зерт. саб. Тесттік бақылау жұмыс №5 15 ӨСӨЖ 14 Аэроциклонды сынау 15 Зерт. саб. Циклондардың және газдарды сүзу арқылы тазалайтын аппараттардын құрылысы 30 СӨЖ 15 Межелік бақылау 2 (Тесттік бақылау жұмыс №6) 75 8/15 апталарда оқу нәтижесінде барлық баллдар 300 Емтихан баллдардың жиынтығы 400 Академиялық мерзімнің баллдардың жиынтығы 1000 8 ӘДЕБИЕТ 8.1. Негізгі әдебиет 8.1.1. Ә. Ақбердиев, М.М. Молдабеков Химиялық технологияның негізгі процестері және аппараттары. 1 бөлім. Алматы. 1993 ж., 302 бет 8.1.2. Ә. Ақбердиев, М.М. Молдабеков Химиялық технологияның негізгі процестері және аппараттары. 2 бөлім. Алматы. 1994 ж., 183 бет 8.1.3. Ә. Ақбердиев Тамақ өндірісінің процестері және аппараттары /оқулық/, Алматы. 1997 ж., 207 бет 8.1.4. Какимов А.К., Тусипов Н.О., Еренгалиев А.Е., Масленников С.Л. Тамақ өндірісінің процестері мен аппараттарын жобалау. Оқулық құрал. - Шәкәрім атындағы СМУ, 2008. - 204 бет (ҚР БҒМ жанындағы ОӘК ұсынылған) 8.2. Қосымша әдебиет 8.2.1. Стабников В.Н., Лысянский В.М., Попов В.Д. Процессы и аппараты пищевых производств М.: Пищевая промышленность, 1985 8.2.2. Касаткин А.Г. Основные процессы и аппараты химической технологии М.: Химия, 1971 8.2.3. Павлов К.Ф., Романков П.Г., Носков А.А. Примеры и задачи по курсу процессов и аппаратов химической технологии Л.: Химия, 1987 8.2.4. Федоров Н.Е. Методы расчета ПАПП М.: Пищевая промышленность, 1966 8.2.5. Дытнерский Ю.И. Основные процессы и аппараты химической технологии. Пособие по курсовому проектированию М.: Химия, 1971 8.2.6. Стабников В.Н. Проектирование процессов и аппаратов пищевых производств. Киев: Высшая школа, 1982 8.2.7. Еренгалиев А.Е., Масленников С.Л., Какимов А.К., Тусипов Н.О. Проектирование процессов и аппаратов пищевых производств. Учебное пособие. СГУ имени Шакарима, 2008 - 208 с. (рекомендовано УМС МОН РК)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz