Файл қосу

Мұғалімдерге арналған Музыкалық білім берудің әдістемесі пәннің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
    <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

МҰҒАЛІМДЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ














                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  2__
                                       
                                       
                                Алғы сөз

1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> 

кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К.

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл

<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл.  Хаттама № 

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  

Хаттама № 

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН











                                Мазмұны
                                       
                                       
                                       1
Қолдану саласы
                                       
                                       2
Нормативті сілтемелер
                                       
                                       3
Жалпы ережелер 
                                       
                                       4
Пәннің оқу мазмұны(модульдер) 
                                       
                                       5
Студенттердің  өздік жұмыс тақырыптарының атаулары 
                                       
                                       6
Пәннің оқу-әдістемелік картасы 
                                       
                                       7
Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы
                                       
                                       8
Әдебиеттер 
                                       
                                       

                                       
                                       
                                       





























1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ        
        Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>> 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
Негізгі мұғалімдерге арналған <<Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн:
* Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан  -  2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына  арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б.
* Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы.  -  Егемен Қазақстан.  -  2007.  -  15 тамыз.  -  Б.5-8.
* Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы.  -  Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004.  - Б. 4-7.
*  <<5В010600>>   -  Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру.
* СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
* ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура<<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Қысқаша пәннің мазмұны:                Жалпы бұл бұл пән <<Музыкалық білім берудің әдістемесі>> 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3  -  курс студенттерінің 5 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
3.2 Пәннің мақсаты  -  болашақ музыка мұғалімінің жалпы білім беретін мектеп оқушыларымен кәсіби  - педагогикалық жұмыс жасауға дайындау -  бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкаға және мектептегі музыкалық педагогикалық жұмыстарға қызығушылын қалыптастыру, өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 
3.3 Курстың негізгі міндеттері:
* болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкаға және мектептегі музыкалық-педагогикалық жұмыстарға қызығушылығын қалыптастыру;
* өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану;
*  жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу;
* Музыканың мәнін мен ерекшеліктерін, оның әлеуметтік рөлін ашып көрсету;
* Бастауыш білімнің мемлекеттік стандартына сәйкес <<Музыка>> бағдарламасының негізгі мазмұнын, ұстанымдарын және оқыту әдістерін толық игерту. 

3.4  Оқытудың нәтижесі:
Бастауыш сынып мұғалімі  жас ұрпақ бойына ең алғашқы білім негіздерін сіңіретін, олардың дағдылары мен машықтарының дұрыс бағытта қалыптасуын қамтамасыз ететін, ізгілікті және отаншылдық қасиеттерге баулитын тұлға. Оқушылардың рухани мәдениетін қалыптастырудың негізгі компонентінің бірі эстетикалық тәрбие. Музыкалық эстетикалық тәрбиенің маңызды бір бөлігі болып табылады.3.4 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.
















                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  6_

3.5 Курсттың пререквизиттері:
Музыкалық білім жалпы тарихи процеспен, ғылым мен мәдениеттің оқиғалы уақыттарымен, өнердің басқа түрлерінің  дамуымен өзара байланысты. Болашақ педагог музыканттың кәсіби шығармашылығымен қалыптасуы.
Музыкалық аспап, хормен ән айту тәрбиесі, педагогикалық практикада алынған білімдерін қорытындылайды.
3.6 Курсттың постреквизиттері:
Музыкалық білім беру әдістемесі,  оқу  -  педагогикалық және диплом алды практикасы
3.7 Оқу пәннің  бағдарламасынан көшірме:

К
У
Р
с
Сем
естр
Кредит
тер
Дәріс сағаты
Практи
калық сағат
ОБСӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
2 курс
3 семестр
3
15 сағат
30
сағат
22,5
сағат
67,5
сағат
135
сағат
емтихан

4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер)
                                                                 Кесте  2 
                                      №
                          Тақырыптың аты
                                       
                                       
                                       
                                  Дәріс
                                     Т/С
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                                                              1
Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка  -  педагогикалық алатын орны
                                                                              1
2
                                                                              2
Музыка сабағы  орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі
                                                                              1
2
                                                                              3
Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. 
                                                                              1
2
                                                                              4
Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық  білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы
                                                                              1
2
                                                                              5
Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар
                                                                              1
2
                                                                              6
 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты.
                                                                              1
2
                                                                              7
Жалпы білім беретін мектепте  музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып)
                                                                              1
2
                                                                              8
Жалпы  білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар
                                                                              1
2
                                                                              9
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан  <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) 
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева)  -  А.,Мектеп, 1992
                                                                              1
2
                                                                             10
Музыка мұғалімінің көркемдік  - педагогикалық қызметі
                                                                              1
2
                                                                             11
Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі
                                                                              1
                                                                              2
                                                                             12
Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері

                                                                              1
                                                                              3
                                                                             13
Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі
                                                                              1
                                                                              3
                                                                             14
                                                                               
Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері
                                                                              2
                                                                              2
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ  ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ

Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка  -  педагогикалық алатын орны
Музыка сабағы  орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі
Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. 
Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық  білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы
Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар
 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты.
Жалпы білім беретін мектепте  музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып)
Жалпы  білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан  <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) 
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева)  -  А.,Мектеп, 1992
Музыка мұғалімінің көркемдік  - педагогикалық қызметі
Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі
Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері
Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі
Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері

















                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  7_

6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы

                                                                 Кесте  3 
                              Тақырыбы  
                      Көрнеклік құралдар
              Өзбетімен дайындалу сұрағы
                           Бақылау түрі 
                                  Дәріс 
                    Тәжірбиелік сабақтар
                                       
                                       
                                       
                                       1
                                       2
                                       4
                                       5
                                       6
Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка  -  педагогикалық алатын орны
Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка  -  педагогикалық алатын орны
Презен
тация арқылы
Музыкалық білім беру әдістемесінің мәнін және маңызы
қандай пәндермен байланысы мен 
ерекшеліктерін қарастыру
ауызша
Музыка сабағы  орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі
Музыка сабағы  орта мектепте музыкалық білімнің негізгі формасы, оны ұйымдастыру өнер сабағы ретіндегі ерекшелігі
презентация
Музыка сабығының драматургиясы, біртұтастығы, музыкалық іс-әрекет түрлерінің өзара байланысын сезіну
Музыка сабағын өткізудегі көркемдік-эмоционалдық бағыттарын аша білу
жазбаша
Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. 
Музыкалық қызметтің түрлеріндегі музыка сабағының құрылымының әдістемесі. 
презентация
Музыка сабағын ұйымдастыруды, оның құрылымын мен мазмұнын 
музыка мұғалімінің шығармашылығы жөніндегі көзқарасын айқындау
Музыкалық іс-әрекет түрлерінің бағыттарын түсіндіру.
реферат
Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық  білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы
Музыкалық білім берудің әдістері, оның саласын бағалау. Музыкалық  білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы
презентация
Музыкант-педагог-зерттеушінің тәжірбиелік жұмысы, Сізге музыкадан қай бағдарлама ыңғайлы
реферат
Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар
Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс музыкалық тәрбиелік, ұйымдастырушылық, насихаттаушылық жұмыстар
презентация
Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин, А. Құнанбаев, А. Жұбановтың өмірі мен шығармиашылығы
ауызша
 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты.
 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жүзеге асырылып жатқан музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты.
презентация
Ресей, Украина, Белоруссия, Прибалтика, Өзбекстан, Қырғыстан т.б. елдердегі музыкалық тәрбие туралы не білесіңдер?
жазбаша
Жалпы білім беретін мектепте  музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып)
Жалпы білім беретін мектепте  музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып)
презентация
Австрия, Венгрия, Болгария, Германия, Жапония, АҚШ т.б. елдердегі музыкалық тәрбие туралы не білесіңдер?
реферат
Жалпы  білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар
Жалпы  білім беретін қазақ мектебінде <<Елім-ай>> бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар
презентация
Бастауыш және орта сынып оқушыларының психология  -  педагогикалық сипаттарын ашып көрсетіңдер
реферат
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан  <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) 
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева)  -  А.,Мектеп, 1992
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан  <<Мұрагер>> бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов) 
Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева)  -  А.,Мектеп, 1992
презентация
Оқыту, тәрбиелеу және даму мақсаттары неде?
ауызша
Музыка мұғалімінің көркемдік  - педагогикалық қызметі
Музыка мұғалімінің көркемдік  - педагогикалық қызметі
презентация
Шетелде Д.Б. Кабалевскийдің музыкалық тәрбие жүйесі қандай орын алады?.   
жазбаша
Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі
Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі
презентация
Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары
реферат
Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері

Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері

презентация
А. Жұбановтың қандай педагогикалық көзқарастары балалар музыкалық тәрбиесіне тән?
реферат
Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі
Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі
презентация
Абай Құнанбаев қазақ халқының музыка ағартушылығында қандай роль атқарған?
ауызша
Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері
Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері



                                       
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
                                КАРТАСЫ

                                                                 Кесте  4 
Оқулықтардың  және оқу - әдістемелік құралдардың аттары
Дана саны
Студент саны
                        Қамтама-у  пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе. - М., 1983
1
11
100
Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983
1
11
100
Құрманғазы. Жинақ=Курмангазы. Сборник :ұлы күйшінің өмірі мен шығармашылығы туралы зеттеулер, естеліктер, жаңа деректер, мақалалар -Алматы,1998
1
11
100
Көркемсуретті Қазақстан тарихы.Т.3 Қазақстан ХІХ ғасырдың екінші  жартысынан ХХ ғасырдың бірінші жартысына дейін  /[бас.ред. Б.Аяған].-Алматы:Қазақ энциклопедиясы,2007.
1
11
100
Сарыбаев, Б.   Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978
1
11
100
Мұқышев Т. Сыбызғы сазы: Монғолиядағы Баян-Өлгей қазақтарының сыбызғы күйлері.-Алматы:Өнер, 2005
1
11
100
Аманов, Б.Ж.   Казахская традиционная музыка и  ХХ век .-Алматы,2002
1
11
100
Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007
1
11
100
Ерзакович Б.Г. У истоков казахского музыкознания.  -  А., 1987
1
11
100
Алиев, Ю.Б.    Настольная книга школьного учителя-музыканта.-М.:ВЛАДОС,2000
1
11
100
Қазақ мәдениеті :энциклопедиялық анықтамалық /[бас.сарапшы Әшірбек Сығай].-Алматы,2005.
1
11
100
Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006.
1
11
100
Композиторы Казахстана/Под ред Ахметова М..- Вып .1-2.-А.:Жалын,1978-1981
1
11
100

8 ӘДЕБИЕТТЕР
11. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004.
         Қосымша әдебиеттер:
* Ахметова А.Қ. Мектептегі музыка сабағын оқыту принциптері. Оқу құралы.  -  А., 2005.
* Джардемалиева Р.Р. Организация самостоятельной работы студентов по методике музыкального воспитания: учебное пособие.  -  Алма-Ата: КазПИ им.Абая, 1991
* Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе.  - М., 1983.
* Абдуллин Э.Б., Николаева Е.В. Содержание и организация занятий в различных формах общего музыкального образования.  -  Липецк, 2006.
* Абдуллин Э.Б., Николаева Е.В. Теория музыкального образования: Учебник для студ. Высш.пед.учеб.заведений.  -  М., 2004.
* Абдуллин Э.Б. Теория и практика музыкального обучение в общеобразовательной школ: Пособия для учителя.  - М.,1983.
* Абдуллин Э.Б., Николаева Е.В. Музыкально-педагогические технологии учителя музыки: Учебное пособие.  - М., 2005.
* Апраксина О.Д.Методика музыкального воспитания в школе: Учебное пособие.  - М.,1983. 
* Кабалевский Д.Б. Основные принципы и методы программы по музыке для общеобразовательной школы. //Кабалевский Д.Б., Педагогические: Избранные статьи и доклады,-М.,1986
* Алиев Ю.Б.Методика музыкального воспитания детей (от детского сада к начальной школе).  - Воронеж, 1998.
* Теория и методика музыкального образования детей: научно-методическое пособие /Л.В.Школяр, М.С.Карашникова, Е.Д.Критская и др.  - М., 1998
* Э. Б. Абдуллин, Е.В.Николаева. Теория музыкального образования - М., 2004.Музыка
* Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы.
* Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006.
* Учебники по музыке для 1-6 классов, Алматы <<Атамура>>, 1998-2005 г.
* А. Райымбергенов, 
* С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. 
* Ю.А.лиев. Настольная книга школьного учителя-музыканта. М.,2000.

Пәндер