Файл қосу

Сахна тілі. Әдебиет теориясы



ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                           3-деңгейлі СМЖ
                                 құжаты
                                       
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                        ПОӘК 042-18-28.1.23/01-2013
                                       
                                   ПОӘК
                            <<Сахна тілі>>
пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы
                                       
                            ______ 2013 жылғы
                             № 1 басылым
                                       





          5 В 050117- Қазақ тілі мен әдебиеті  
                     5 В 020500 <<Филология>>  
                                       
                            <<Сахна тілі>>
                                        
          ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
                                        
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       

                                  СЕМЕЙ
                                     2013
                                Кіріспе
1 ӘЗІРЛЕГЕН
Акманова Ғ.Р.  -  п.ғ.к., қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы.
_____________    <<___>> ___________20___ жыл.
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1   Қазақ әдебиеті кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20___ жыл.
Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С 
2.2  Филология   факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,  бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20___ жыл.

Төрайым _________________Сабырбаева Р.Қ

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________20 ___жыл.
                  
ОӘК төрағасы   _________________Искакова Г.К. 

4  <<____>> __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің 
№ 1 БАСЫЛЫМЫ  
                                       



                                Мазмұны

1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 
5  Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер


















1  ҚОЛДАНЫС АЯСЫ 
        
<<Сахна тілі>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы <<5В 050117>>   <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>,  5 В 020500 <<Филология>>, арналған мамандығының студенттеріне арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы <<Сахна тілі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: 
	- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты;
- 5В 050117>>   <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының типтік оқу жоспары; 
- СТУ 042-СГУ-5-2013  <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты;
- ДП 042-1.07-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1  Пәннің қысқаша мазмұны:
Пәннің қысқаша мазмұны: Сахна тілі- көрермендерге мәдениетті, әдебиетті, саясатты басқа да мәселелерді уағыздап, халықтың санасына сіңіріп, ұрпақты тәрбиелейтін тіл. 
3.2 Курстың  мақсаты: Сахна тілі- дикция, дем, үн, орфоэпия, өлшем, екпін, әуен, ырғақ заңдылықтарын зерттейді. Және сөзден өрнек өретін сөз зергерін әзірлейтән ерекше пән. 
3.3  Курстың негізгі міндеттері: 
Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен
теорияларды  талдай білуге дағдыландыру.
3.4  Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Қазақ әдебиеттануы ғылымының өзекті мәcелелерін білуі керек;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Теориялық талдау жасай алу;
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
3.5 Курстың пререквизиттері
 1.7.1 Әдебиеттануға кіріспе
 1.7.2Т іл білімі, психолгия, педагогика, эстетика, мәдениеттану, музыка
3.6 Курстың постреквизиті:  
1.8.1 Әдебиет теориясы
1.8.2 Педагогика
1.8.3 Мәдениеттану
1.8.4 Музыка
3.7                                Оқу жоспарынан көшірме
                                                                  1 Кесте 

                                   Курс
                                Семестр
                              Кредиттер
Дәріс 
                                 Тәжіри-
                                  белік
                                  СОБӨЖ
Барлығы
                            Бакыл.нысаны
                                  4 курс
                                       7
                                       3
                                      30
                                      15
                                     22,5
                                     67,5
                                Емтихан 
 

4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ)
                                                                                                                  2 Кесте 
    Тақырыптар атауы және олардың мазмұны
                              Сағат саны
                                       1
                                        
                         Дәріс сабақтары

1 модуль.  Тіл дамуындағы үрдістер
    

1-тақырып.
Тіл дамуындағы үрдістер

                                       2
2-тақырып. 	
  Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары

                                       2
2 модуль. Тыныс алу жүйесінің жұмысы
                                       
3-тақырып. 
Тыныс алу жүйесінің жұмысы
                                       3
4-тақырып. 
Дем мен дауыстың өзара байланысы
                                       3
3 модуль.  Поэзия оқудың нақыштары
 
                                       
5-тақырып. 
Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті
                                       2
6-тақырып. 
Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы
                                       2
7-тақырып. 
Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік 
аппараттың жағдайы
                                       1
8-тақырып. 
Поэзия оқудың нақыштары
                                       2
9-тақырып. 
Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер ықпалы
                                       2
10-тақырып. 
Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық туындылардың әсері
                                       2
11-тақырып. 
Актер тілін дамытудағы монологтың ролі
                                       2
12-тақырып. 
Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі
                                       2
4-модуль. Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
                                       
13-тақырып. 
Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
                                       2
14-тақырып. 
Дауыстың актер шығармашылығындағы орны
                                       2
15-тақырып. 
Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары
                                       1
                    Тәжірибелік сабақтар
                                       
1 модуль.   Тіл дамуындағы үрдістер  

1-тақырып.
Тіл дамуындағы үрдістер
                                       1
2-тақырып. 
 Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары
                                       1
2 модуль. Тыныс алу жүйесінің жұмысы
                                       
3-тақырып. 
Тыныс алу жүйесінің жұмысы
                                       1
4-тақырып. 
Дем мен дауыстың өзара байланысы
                                       1
3 модуль Поэзия оқудың нақыштары
 
                                       
5-тақырып. 
Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті
                                       1
6-тақырып. 
Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы
                                       1
7-тақырып. 
Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік 
аппараттың жағдайы
                                       1
8-тақырып. 
Поэзия оқудың нақыштары
                                       1
9-тақырып. 
Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер ықпалы
                                       1
10-тақырып. 
Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық туындылардың әсері
                                       1
11-тақырып. 
Актер тілін дамытудағы монологтың ролі
                                       1
12-тақырып. 
Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі
                                       1
4-модуль. Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
                                       
13-тақырып. 
Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
                                       1
14-тақырып. 
Дауыстың актер шығармашылығындағы орны
                                       1
15-тақырып. 
Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары
                                       1
5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
 5.1 Тіл дамуындағы үрдістер
5.2 Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары
5.3 Тыныс алу жүйесінің жұмысы
5.4 Дем мен дауыстың өзара байланысы
5.5 Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті
5.6 Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы
5.7 Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік 
аппараттың жағдайы
5.8 Поэзия оқудың нақыштары
5.9 Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер ықпалы
5.10 Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық туындылардың әсері
5.11 Актер тілін дамытудағы монологтың ролі
5.12 Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі
5.13 Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
5.14 Дауыстың актер шығармашылығындағы орны
 5.15  Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 
                                                                  3-Кесте 
                         Дәріс сабағының
                               тақырыбы
              Семинар сабағының тақырыбы
Көрнекі құралдар, плакаттар, лаборатория-лық стендтер
           Өз бетімен дайындалу сұрақтары
                            Бақылау түрі
                                       1
                                       2
                                       4
                                       5
                                       6
1.   Тіл дамуындағы үрдістер

1.    Тіл дамуындағы үрдістер

Дәріс тезисі, сызба нұсқа слайдтар
Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті,   зерттелу жайы
Жазбаша, ауызша
2. Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары

2. Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары

Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде
 Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары
Жазбаша, ауызша
3. Тыныс алу жүйесінің жұмысы
Тыныс алу жүйесінің жұмысы
Дәріс тезисі, слайд
Тыныс алу жүйесінің жұмысы туралы
Жазбаша
4. Дем мен дауыстың өзара байланысы
4. Дем мен дауыстың өзара байланысы
Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде

Дем мен дауыстың өзара байланысы
Ауызша
5. Дикция - дұрыс сөйлеудің басты кілті
5. Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті
Дәріс тезисі кесте слайд түрінде

 Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті
Ауызша
6. Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы
6. Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы
Дәріс тезисі таблица слайд түрінде
Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы
Ауызша
7. Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік 
аппараттың жағдайы
7. Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік 
аппараттың жағдайы
Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
жаттығу жұмысы

Жазбаша

8. Поэзия оқудың нақыштары
8. Поэзия оқудың нақыштары
Дәріс тезисі, мысалдарды ноутбуктан көрсету
Поэзия оқудың нақыштары
Жазбаша

9. Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер ықпалы
9. Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер ықпалы
Дәріс тезисі, кесте-слайд
  Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер ықпалы
Ауызша
10. Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық туындылардың әсері
10. Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық туындылардың әсері
Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде
 Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургия
лық туындылардың әсері
Ауызша
11. Актер тілін дамытудағы монологтың ролі
11. Актер тілін дамытудағы монологтың ролі
Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде

Жаттығу жұмыстары
Жазбаша

12. Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі
12. Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі
Дәріс тезисі
Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі
Жазбаша

13. Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
13. Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде

Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы
Жазбаша
14. Дауыстың актер шығармашылығындағы орны
14. Дауыстың актер шығармашылығындағы орны
Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде
Дауыстың актер шығармашылығындағы орны
Жазбаша

15. Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары
15. Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары
Дәріс тезисі, кестені слайд негізінде
Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу  жолдары
Жазбаша




7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

                                                                   4-Кесте
     Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы
                                   Саны 
                      Студенттердің саны
                   Қамтамасыз ету пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
1. <<Мәнерлеп оқу>> С.Желдербаева 

                                       2
                                      39
                                     10 %
             2. <<Сахна тілі>> Д.Тұранқулова

                                      40
                                      39
                                     100%
3. <<Тіл біліміне кіріспе>> Т.Ақанов

                                      10
                                      39
                                      30%
4. <<Сөз өнері>> З. Қабдолов

                                      20
                                      39
                                      50%
5. <<Өлең сөздің теориясы>> З.Ахметов 

                                      10
                                      39
                                      30%
6. <<Актер шеберлігі және көркемсөз>> Д.Тұранқұлова 

                                      20
                                      39
                                      50%
7. <<Мәнерлеп оқу>> Қожахметова Х.

                                      10
                                      39
                                      30%

8 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1. Негізгі әдебиеттер:
8.1.1. <<Мәнерлеп оқу>> С.Желдербаева 
8.1.2. <<Сахна тілі>> Д.Тұранқулова
8.1.3. <<Тіл біліміне кіріспе>> Т.Ақанов
8.1.4. <<Сөз өнері>> З. Қабдолов
8.1. 5. <<Өлең сөздің теориясы>> З.Ахметов 
8.1.6. <<Қазақ психологиясының тарихы>> Қ.Б.Жарықбаев
8.1.7. <<Актер шеберлігі және көркемсөз>> Д.Тұранқұлова 
8.1.8. <<Қазақтар қалай сөйлескен>> Ж. Қойлыш
8.1.9.  <<Әдебиет сабақтарында мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру>> Тілешева С.
8.1.10.  <<Мәнерлеп оқу>> Қожахметова Х.

Пәндер