Файл қосу

Мұғалімдерге арналған Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы пәннің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 деңгей
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2014
                                   ПОӘК
Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>> пәннің бағдарламасы 
                                       
                       Редакция № 1 29.08.2014

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
<<<<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>>>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

МҰҒАЛІМДЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ














                                  Семей
                                       
                           2014-2015 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 1 29.08.2014
                                  Бет  2__
                                       
                                       
                                Алғы сөз

1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  29.08.2014. <<Музыкалық білім>>  
кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Сұлтанова Н.К.

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № _1__ от <<__28_>>___09__ 2014 жыл

<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.

2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>___09_____ 2014 жыл.  Хаттама № 1

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген 
<<___>>____ 2014 жыл.      Хаттама № 1

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН













                                Мазмұны:
                                       
                                       
                                       1
Қолдану саласы
                                       
                                       2
Нормативті сілтемелер
                                       
                                       3
Жалпы ережелер 
                                       
                                       4
Пәннің оқу мазмұны(модульдер) 
                                       
                                       5
Студенттердің  өздік жұмыс тақырыптарының атаулары 
                                       
                                       6
Пәннің оқу-әдістемелік картасы 
                                       
                                       7
Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы
                                       
                                       8
Әдебиеттер 
                                       
                                       

                                       
                                       
                                       






























1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ        
Мұғалімдерге арналған <<<<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>>>> пәні 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
Негізгі мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн:
* <<5В010600>>   -  Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру.
* СТУ 042-ГУ-4-2014 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
* ДП 042-1.01-20114 Документированная процедура <<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: <<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>>  5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 4  -  курс студенттерінің 7семестріне, 2 кредит 90 (сағат) я ғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі.
3.2 Пәннің мақсаты  -  студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты  әдіснамалық психологиялық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Болашақ музыкка мұғалімдердің арнайы психологиялық білімдер мен музыканың ерекше табиғаты туралы түсініктермен қамту. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
3.3 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
*  музыкалық білім беудің педагогикасының, психологиясының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
* музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
* музыкалық сезім, эмоциялардың қарым-қатынасытары, әртүрлі эмоциялардың пайда болу себебі, музыкадағы шығкрамадағы түрлі эмоциялардың байланысы;
* әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
* болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, музыкалық психология оның жалпы психология айрмашылығымен ерекшеліктерін, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.


                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 1 29.08.2014
                                   Бет  _

3.5 Курсттың пререквизиттері:
<<Музыкалық психология негіздері мен әдіснамасы>> негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.
3.6 Курсттың постреквизиттері:
Музыкалық білім беру әдістемесі, психология, педагогика, оқу  -  педагогикалық және диплом алды практикасы
3.7 Оқу пәннің  бағдарламасынан көшірме:

К
У
Р
с
Сем
естр
Кредит
тер
Дәріс сағаты
Практи
калық сағат
ОБСӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
2 курс
3 семестр
2
15 сағат
15 
сағат
15сағат
45
сағат
90
сағат
емтихан

4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер)
                                                                 Кесте  2 
                                      №
                          Тақырыптың аты
                                       
                                       
                                       
                                  Дәріс
                                     Т/С
                                  ОБСӨЖ
                                    СӨЖ
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
1 модуль <<Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны>> 4-сағат
                                                                              1
Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              4
                                                                              2
Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              4
                                                                              3
Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              1
                                                                              4
          2 модуль <<Музыкалық қабылдау>> - 4 сағат
                                                                              5
Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және       психологиялық-педагогикалық мәселесі
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              4
                                                                              6
Музыкалық қабылдаудың түрлері
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              4
                                                                              7
Композитордың қабылдауы  -  музыкалық қабылдаудың 
      ерекше түрі
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              8
  3 модуль <<Музыкалық қабілеттілік>> - 7 сағат
                                                                              8
Музыкалық қабілеттілік>> түсінігі. <<Музыкалық 
      әуесқойлық>> - музыкалық қабілеттерінің жиынтығы мен 
      олардың синтезі
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              1
                                                                              4
                                                                              9
Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның 	   
      тұжырымдамасы
                                                                              2
                                       2
                                                                              2
                                                                              4
                                                                             10
Түсінік арқылы есте сақтауы. Оқушы  -  музыканттың 
      рындаушылық есте сақтау тәсілінің жолдары мен дамуы
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              4
                                                                             11
Көркем-шығармашылық қабілеті: іс-әрекетте қалыптаса 
      ма, әлде одан пайда бола ма (шыға ма)??
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              2
                                                                              5
                                                                               
Барлығы:
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             15
                                                                             45

5 СТУДЕНТТЕРДІҢ  ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ
* Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні
* Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
* Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы
* Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және       психологиялық-педагогикалық мәселесі
* Музыкалық қабылдаудың түрлері
* Композитордың қабылдауы  -  музыкалық қабылдаудың 
* ерекше түрі
* Музыкалық қабілеттілік>> түсінігі. <<Музыкалық 
* әуесқойлық>> - музыкалық қабілеттерінің жиынтығы мен 
* олардың синтезі
* Музыкалық қабілет мәселелеріндегі адамның 	   
* тұжырымдамасы
* Түсінік арқылы есте сақтауы. Оқушы  -  музыканттың 
* рындаушылық есте сақтау тәсілінің жолдары мен дамуы
* Көркем-шығармашылық қабілеті: іс-әрекетте қалыптаса 











                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                       Редакция № 1 29.08.2014
                                   Бет  _


7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
                                КАРТАСЫ
                                                                 Кесте  4 
Оқулықтардың  және оқу - әдістемелік құралдардың аттары
Дана саны
Студент саны
                        Қамтама-у  пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек.  -  Алматы, 2007.  -  238б.
1
7
10
Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования: учебник для студ. Высш. Пед. Учеб. Заведений.  -  М., 2004.
1
7
10
Н. Дүкенбай, Г. Дүкенбай <<Педагог - музыканттың әдіснамалық мәдениеті>>. 	Оқу құралы.   -  	Павлодар: Кереку, 2010. -   122 б.
1
7
10
М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении методологии традиционной художественной культуры в процессе преподования музыки а школе / Вопросы музыкальной педагогики, теории и испольнительства // КазГПУ им. Абая.  -  Алматы, 1992.
1
7
10
Выготский Л.С. Психология искусства  -  М., 1965
1
7
10
Тарасов Г.С. Музыкальная психология//спутник учителя музыкаи- М., 1993.
1
7
10
8 ӘДЕБИЕТТЕР
* Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004.
* Қосымша әдебиеттер:
* Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек.  -  Алматы, 2007.  -  238б.
* Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы.
* Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006.
* С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева редакциялаған. Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы.  -  Алматы: ИздатМаркет, 2004.
* А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. 
* Загвянский В.И. Методология и методика дидактического исследования.  -  М., 1982.

Пәндер