Файл қосу

Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы мен мазмұны



Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгi
                                       
Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетi
                                   ПОӘК 
<<Концерт пен  мейрамдар  ұйымдастыру>> пәнінен оқу жұмыс бағдарламасы
№2 баспа
                                       
                      ПОӘК 042-14.4.01.20.14/01-2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
<<Концерт пен  мейрамдар  ұйымдастыру>> пәнінен 
                  ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    5В010600 Музыкалық білім
                           мамандығы үшiн

                     Оқытушыға арналған 
                   оқу жұмыс бағдарламасы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       
                                  Семей
                                     2013
Алғы сөз

1  Құрастырған Айтжанова Ж.Н., Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушысы
									<<____>> _______2013 ж.

2  Талқыланды
2.1 Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң <<Музыкалық білім>> кафедрасында
Хаттама     <<____>> __________ 2013 жыл, № __.

Кафедра жетекшiсi ___________ Б.К.Бодауова

2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде 
Хаттама <<____>> __________ 2013 жыл,  № __.

Төрағасы ______________ Т.Ш.Ахметова

3  Бекiтiлдi
Университеттiң оқу-әдiстемелiк кеңесiнiң  мәжiлiсiнде мақұлданды
Хаттама  <<____>> __________ 2013 жыл, № __.

ОӘК төрағасы _____________ 




                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
Мазмұны
	
1. Қолданылу саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелері
4. Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы     мен  
     мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмыстың тақырыбының тізімі 

6.  Пәнінен оқу - әдістемелік  картасы

7.  Әдебиетпен оқу - әдістемелік қамтамасыз ету картасы

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
* Қолданылу саласы 
Мектеп оқушыларының сабақтан тыс уақытын тиімді ұйымдастыру,олардың әрқайсысының тұлғасын қалыптастыруда ,ең алдымен педагогикалық басшылықты дұрыс ұйымдастырған жағдайда және мұғалімдермен оқушылардың мызғымас ынтымақтастығына қол жеткізгенде мүмкін болмақ. Ол үшін мектеп әкімшілігі мен сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушылар оқу-тәрбие процесі жүйесінде шығармашылық бірлесудің орнын анықтап,тәрбиелік мүмкіндіктерін кеңінен пайдалануда озат тәжірибелерді жинақтауға айырықша маңыз берген жөн.
* Нормативтік сілтемелер 
Берілген оқу жұмыс бағдарламасы мынадай құжаттардың талаптары мен нұсқаулығының негізіңде әзірленді:
- ГОСО РК от 10.04.2012 г № 158. 
ҚР ИСО СТ 9001:2008 <<Сапа менеджмент жүйесі. Талаптары>>.
СТИ 154-06-2005 СМПИ Стандарты. Мәтінді құжаттардың безендірілуіне қойылатын жалпы талаптар.
Оқу процесін кредиттік технология бойынша ұйымдастырудың ережелері  (22.11.2008ж. бұйрық №566 .)
* Жалпы ережелері 
Жеке адамның шығармашылық, рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы интеллектін байыту>> делінген.
Қазіргі қоғам шығармашылық қабілеті бар, талантты,іскер мамандарға мұқтаж.Оқушылардың таным белсенділігін дамыту, шығармашылық ізденістерге баулу білім берудегі басты мәселе.Оқушылардың шығармашылық қабілеті, оның ойлауы мен іс жүзінде әрекеттері арқылы дамиды.Оқушылардың шығармашылығын қалыптастыру үшін әуелі қызықтыру жолдарын іздестіру керек.
3.1 Курстың қысқыша мазмұны:
Қазіргі заманға сай музыка сабағының оқытушысына әр түрлі бағыттағы және ағымдағы эстрада музыкасы туралы мағұлматтар білуі керек.
Жас буын өкілдері рок-, поп,джаз музыкаларын жақсы қабылдайды,бірақ олардың музыка өнерінің бұл аймақтары жағынан білімдерінің төменгі көрсеткіште екендігін аңғаруға болады.Сондықтан да жас жеткіншектерді қазіргі заман эстрада музыкасынан түсініктерін арттыру үшін оқытушының өзі бұл саланы жақсы меңгеруі қажет.
 3.2 Пән мақсаты  -   Оқушылардың музыкалақ мәдениетін арттыратын сабақтан тыс уақытта концерт пенмейрамдар ұйымдастыру.оның әдістерімен және қазіргі заманауи  эстрада музыкасының негізгі бағыттарымен студенттерді таныстыру.
 3.3 Пәнінің негізгі міндеттері: 
* болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан тәрбиелеу;
* болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру;
* болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампаздығын тәрбиелеу;
* сабақтан тыс кештер, концерт, және  мейрамдар  ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен таныстыру.
3.4 Пәнді оқу  барысында студентің міндеттері: 
Концерт пен  мейрамдар ұйымдастыру кезінде қазіргі заман эстрада музыкасының ағымдарына тез ыңғайлануды үйрену керек.
 Тақырыптық сценарийдің  репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар.
 
  + Пререквизиттер
 Музыка теориясының негізгі, Сольфеджио.Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің жиынтығы: Оқушылардың музыкалақ мәдениетін арттыратын сабақтан тыс уақытта кештер өткізу шараларын ұйымдастыру.оның әдістерімен және қазіргі  заман  эстрада музыкасының негізгі бағыттарымен студенттерді таныстыру
3.6 Постреквизиттер: 
Музыкалық аспап,  Хор сыныбы, Хортану, Сольфеджио, Хор шығармаларын өңдеу, Мектеп хорын ұйымдастыру, Вокал сыныбы.

* Пәнді оқытуға арналған әдістемелік нұсқаулар: Концерт пен  мейрамдар  ұйымдастыру пәні оқушыларды музыкаға тәрбиелеудей бөлінбейтін бір сала болып табылады. Концерт пен  мейрамдар  ұйымдастыру өнері біріккен ұжымдық топтың қорытындысы іспетті адамдардың бір-бірімен ынтымақтастығы, бірлігі, ұйымшылдық қасиеттерін көрсететін және өзінің тобын баска топтармен салыстырып багалай білушілік, лидерлік ықпалды атқару, тағы басқа да қасиеттерді қамтиды. Концерт пен  мейрамдар  ұйымдастыру теориялық білім берумен қатар факулътеттегі басқа да негізгі пәндермен: хор класы, хорды дирижерлау, музыкалық сауат, сольфеджио сабақтарын саналы турде меңгеруге көмектеседі.


Курс
Семестр
Кредиттер
Тәжір
СӨЖ
АБ
Барлығы
Бақылау түрі
4
8
2
30
29
1
45
Емтихан.

* Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы     мен   мазмұны
* Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы     мен   мазмұны
4 курстың тақырыптық жоспары

р/с
Тақырып
Тәжіриб.
Әдебиеттер
1.
2.
Мәдениет қоғамдық құрылыс. Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының  қалыптасуында шығармашылықтың  алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, критерийлері.
2
Балтабаев М.Х Қазақ музыкасы және студент жастар. Алматы, Ана тілі, 1991
Сағымбеков М., Көпбаев А. Мектептерде лекция  -  концерттерді ұйымдастыру   әдістемесі. Алматы, 1991.
Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001.
3.
4.
Мектептегі дискотека.Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы дикотеканың рөлі.
2
 Сағымбеков М., Көпбаев А. Мектептерде лекция  -  концерттерді ұйымдастыру   әдістемесі. Алматы, 1991.
 Әлібеков Ә. Баланың көңілі батыста. <<Егеменді Қазақстан>>, 27.01.2001.

5.
Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. 
1
Әлібеков Ә. Баланың көңілі батыста. <<Егеменді Қазақстан>>, 27.01.2001.
Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001. 

6.7.
8.
Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері.
3
Әлібеков Ә. Баланың көңілі батыста. <<Егеменді Қазақстан>>, 27.01.2001.
Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001. 

9.10.11.
Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері 
3
1Фадин В.В.  Музыкальное  сопровождение  и оформление  школьных  праздников.  Учитель. Волгоград. 1997.
2. Музыкальная  газета . Алматы.   Добровольное  обшество. 2005, 2006.
12. 13.
14.
Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің дамуына оның әсері.
3
АбдуллаеваА.Ж.  Жулдыздар  жайында  <> журналы  Алматы. 2010,2011,2012.
15.
16. 17.
Мектептегі музыкалық театр. Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар театрлары. Мектептегі театрлардың  қалыптасу жолдары, түрлері.
3
1Фадин В.В.  Музыкальное  сопровождение  и оформление  школьных  праздников.  Учитель. Волгоград. 1997.
2. Музыкальная  газета . Алматы.   Добровольное  обшество. 2005, 2006.


Барлығы:
30

Мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының сабақ жоспары. (ОСӨЖ)

Тақырып
Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
Әдебиеттер
Баллдар
Жұмыстың өткізілу мерзімі
Бақылау түрі
Лекциялар-концерттер бағдарламаларын жасау
Оң және сол қол кимылдарының  бекіту және меңгеру
(1,2)
3
1 жұма
Тәжір. көрсету
Дискотека өткізуге арналған музыкалық материалдар таңдау
Студентке өз бетінше жұмыс жасай білуге бағыт беру, жүктеу.
(3,5)
3
2 жұма
Тәжір. көрсету
Рок,поп, джаз музыкаларының шығу тарихы.
Ауфтакт, оның түрлерімен танысу , қол қимылындағы ескерту белгілері.
(1,2)
3
3 жұма
Тәжір. көрсету
Спектакль қою жолдары.
Шығармаларының жеке партиямен жұмыс істеу. Партитураны сольфеджио түрінде тапсыру.
(1,4)
3
4 жұма
Тәжір. көрсету
Мектеп репертуарын  іріктеудің  қағидалары.   
Мектеп репертуардағы ән үйрену. Мектеп  әнің сүйемелдеудің фортепиано аспабында талдап орындау
(2,3)
3
5 жұма
Тәжір. көрсету
Музыкалық театрда балалардың қатысуының алатын орыны
Партияны сөзімен орындау.Шығарманың авторына аннотация.
(1,2)
3
6 жұма
Тәжір. көрсету
Сөздегі көркемдік бейнені табу.

Шығарманың шарықтау шегін білу.
(5,2)
3
7жұма
Тәжір. көрсету
Музыкалық театр.
Қол қимылы динамикасының және штрихының озара байланыстылығы.
(1,6)
3
8жұма
Тәжір. көрсету
Вокалдық топ құру әдістері.
Партияны мәнерлеп орындау, айта білу.
(1,2)
3
9,10 жұма
Тәжір. көрсету
Дикциялық жаттығулар жасау
.
(1,2)
3
11,12 жұма
Тәжір. көрсету
Сольфеджилеу  
Хорға арналған шығармаларды нотаға қарап оқу (ЧХП).
(1,2)
3
13,14 жұма
Тәжір. көрсету
Музыкалық кружоктар.
Дирижерлік аппараттын орналастыру жұмысы және дирижердің мануальды техникасы
(1,2)
3
15 жұма
Тәжір. көрсету





















Әдебиетпен оқу - әдістемелік қамтамасыз ету картасы

Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың атауы
Кітап саны
Студ. саны
1.Балтабаев М.Х Қазақ музыкасы және студент жастар. Алматы, Ана тілі, 1991
2.Сағымбеков М., Көпбаев А. Мектептерде лекция  -  концерттерді ұйымдастыру   әдістемесі. Алматы, 1991.
3.Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001
4. Фадин В.В.  Музыкальное  сопровождение  и оформление  школьных  праздников.  Учитель. Волгоград. 1997.
5. Музыкальная  газета . Алматы.   Добровольное  обшество. 2005, 2006.
6. АбдуллаеваА.Ж.  Жулдыздар  жайында  <> журналы  Алматы. 2010,2011,2012.
1

1



1

1

1

2





13

13



13

13

13

13



Пәндер