Файл қосу
Шығармалармен танысу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Негізгі музыкалық аспап>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 05.08.2013ж. <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> НЕГІЗГІ МУЗЫКАЛЫҚ АСПАП ПӘНІНЕН КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 05.08. 2013ж. Бет 2__ Алғы сөз 1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<05>> <<08>> 2013 ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының ҚР ББІ құрметті қызметкері : Алдажуманов С.И. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от 05.08. 2013ж <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<05>> <<08>>2013ж. Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<05>> <<08>> 2013ж. ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. Мазмұны. 1. Қолдану саласы. 2. Нормативті сілтемелер. 3. Жалпы ережелер. 4. Пәннің оқу мазмұны(модульдер). 5. Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары. 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы. 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы. 8. Әдебиеттер. 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7 * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей окитын студенттерге. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. Оқу жоспарынан үзінді: Курс Семестр Кредит саны Практи-калық сағаттар СӨЖ СОӨЖ Барлығы Бақылау нысаны 2 3 1 15 22,5 7,5 45 Емтихан 1.3. Курстың пререквизиттері (яғни, пәнге кіру үшін алдын-ала қойылатын бастапқы талаптар): - Студенттің сапалы өз аспабы болуы керек. - Студент ансамбльдің бір аспабында 2 курс оқу бағдарламасы деңгейінде ойнай білуі керек. -<<Музыка теориясы>> және <<Негізгі музыкалық аспап>> пәндерінен студенттің ағымдағы үлгерімі сол пәндерге қойылатын талаптарға сай болуы шарт. 1.4. Курстың постреквизиттері: Негізгі музыкалық аспап, құрамды оркестр, фольклорлық ансамбль, концертмейстерлік сынып. КУРСТЫҢ МАҚСАТЫ: * Студенттердің музыканы нотадан бірден оқу, дыбыспен тыңдау, жеке әнді сүйемелдеу, өз бетімен шағын шығармаларды сүйемелдеу сияқты практикалық білімін жетілдіру. * Жеке әншілер мен ұжым топтарын сүйемелдеп, ансамблъдік құрылысын түсіне білу. * Партитуралық оқу- бірден әншіні сүйемелдей білу. * Әдеби ойларын жеткізу, әр түрлі образдармен танысу, қазақтың ұлттық музыкалық классиктермен танысу. * Жаңа шығармалармен өз бетімен жұмыс істеу. Бағдарламаның мазмұны: * студенттердің музыкалық шығарманы эмоциялық жан-күйімен сезініп, дұрыс түсініп,творчестволық мәнде ойнау қабілетін дамыту; * әрбір шығарманың жанрлық ерекшелігін танытып талдай білу, оның авторы, туу себептерінен жан-жақты хабардар болу; * әр сабақта студенттің білім, білік, дағдыларын дамыта отырып,оның музыкаға деген қызығушылығын арттыру; * студенттерді домбырада мектеп әндерін, күйлерін ойнап, сүйемелдей білу дағдысын үйрету; * домбырадан сабақ беру методикасынан, сабақтың тиімділігі мен сапасын арттыру жолдарымен таныстыру; * студенттерге сапалы білім, азаматтық-эстетикалық тәрбие беру; Студенттердің жеке бағдарламасы мынадай бөлімдерден тұрады: * Аспаптық музыка; * нотаға қарап бірден оқу, транспорттау; * жеке репертуар таңдау; * қосымша жеке тапсырмалар; * теориялық дайындық; * өздік жұмыс; * жалпы сипаттама және қорытынды баға; <<Аспаптық музыка>>, <<Өздік жұмыс>>-жартыжылдықтың аяғында сынаққа енгізіледі. Оқытушыға өзінің мүмкіндігіне байланысты әртүрлі шығармалардан тұратын бағдарлама қолдануына болады. Осы жоспардың бөліміндегі <<Аспапты музыка >> дегеніміз- сынақ кезінде жеке орындаушымен бірге жаттаған, оқытушының практикалық көмегінсіз шығарманы орындау. Ал, жеке репертуар құрау дегеніміз-тематикалық лекция-концерттерде қолдануға болатын жаңа шығармаларды талдау, немесе бұрын өткендерді қайталау. Нотаға қарап бірден оқу, трансппорттау: студент нотаға қарап бірден оқып,тональдікке трансппорттау керек. Студент ұжымдармен жұмыс істей алу, қажет кезінде жеке сабақтарды да өткізуі керек. Обсөж тақырыптары. Тақырып Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Әдебиеттер негізгі қосымша Балдар Жұмыстың өткізілу мерзімі Бақылау түрі Баян-сырнай аспабын құрастырған атақты шеберлер Баян аспабын жақсы білу А.Онегин - Школа игры на баяне. 3 1-апта Сабақта айтып көрсету Баян аспабының ерекшелігі Аспаптың құрылымын білу З.Смакова - сырнай үйрену мектебі 3 2-апта Аспапта көрсету Нотаны ноталық дәптерге түсіру Ноталық әліппені білу Способин-Теория музыки 3 3-апта Нота дәптерінде жазу Аспапта дыбыстапрдың орналасуын көрсетіп ойнау Аспапты жақсы білу Сырнай үйрену мектептер 3 4-апта Аспапта ойнау Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау Аспапта игеру Сырнай үйрену мектептер 3 5-апта Аспапта ойнау Аспапта форте және пиано дыбыстарын шығарып үйрену Аспапты жан-жақты игеріп білу Сырнай үйрену мектептер 3 6-апта Аспапта ойнау Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару Балалар репертуарымен танысу 1-5 сынып Музыка сабағы 3 7-апта Аспапта ойнау Аппликатура және мех ұғымдары Аспаптық техниканы игеру А.Онегин - Школа игры на баяне 3 8-апта Аспапта ойнау Гаммалардың арпеджио және аккордтарымен танысу Аспаптық техниканы игеру А.Демченко Гаммы и технические упражнения. 3 9-апта Аспапта ойнау Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу Музыкалық шығарманы талдауды үйрену Түрлі музыкалық шығармалар нотасы 3 10-апта Аспапта ойнау И.С.Бах шығармаларын талдау (прелюдия, инвенция т.б.) И.С.Бах шығармашылығының ерекшелігін түсіну И.С.Бах Маленькие прелюдии 3 11-апта Аспата ойнау К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу Күрделі шығармалармен танысу Сборник сонатин К.Клементи 3 12-апта Аспапта ойнау И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары Халық шығармаларымен танысу И.Паницкий Русские народные песни. 3 13-апта Аспапта ойнау Фортепианоға арналған классикалық шығармалармен танысу Фортепиано аспа Бына арналған Шығармалармен танысу П.Чайковский-Времена года. 3 14-апта Аспапта ойнау Этюдтармен танысу Аспапта техниканы дамыту В.Галкин - Этюды 3 15-апта Аспапта ойнау БАРЛЫҒЫ: 15 сағат 2.3. Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысына арналған сабақ жоспары. Тапсырмалар: 1. Баян аспабын құрастырған атақты шеберлер. 2. Баян аспабының ерекшелігі. * Нотаны ноталық дәптерге түсіру. 4. Аспапта дыбыстардың орналасуын көрсетіп ойнау. 5. Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау. 6. Аспапта форте жене пиано дыбыстарын шығарып үйрену. 7. Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару. 8. Аппликатура және мех ұғымдары. 9. Гаммалардың арпеджио аккордтарымен танысу. 10. Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу. 11. И. С. Бах шығармаларын талдау(прелюдиялар, инвенция, т.б ) 12. К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу. 13. И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары. 14. Фортепианоға арналған классикалық шығармалары. 15. Этюдтармен танысу Сөж тақырыптары Тақырып Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Әдебиеттер негізгі қосымша Баллдар Жұмыстың өткізілу мерзімі Бақылау түрі Баян-сырнай аспабының игеруіндегі қолданатын жаттығулар түрлері Жаттығулар арқылы орындаушылық техниканы дамыту А.Демченко Гаммы и технические упражнения 3 1-апта Аспапта ойнау Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену Техниканы дамыту Жаттығулар 3 2-апта Аспапта ойнау Дұрыс аппликатураның қолданылуы Аппликатуралық техниканы дамыту А.Онегин - школа игры на баяне 3 3-апта Аспапта ойнау Әуенді дауыстап орындау Аспапта қосылып әндетүді үйрену Мектеп балалар өлеңдері 3 4-апта Аспапта ойнау Аспапта дұрыс динамиканы қолдану Орындау әдістерінигеру З.Смакова - сырнай үйрену мектебі 3 5-апта Аспапта ойнау Арпеджиолардың түрлері Техниканы дамыту А.Демченко-Гаммы и технические упражнения 3 6-апта Аспапта ойнау Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау Аспапта жан-жақты игеру Мектеп балалар шығармалары 3 7-апта Аспапта ойнау Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру Аспаптық техниканы дамыту Сырнай үйрену мектептер 3 8-апта Аспапта ойнау Шығарманы мәнерлеп орындау Орындалатын шығарманың мазмұн-мағынасын түсіну Түрлі музыкалық шығармалар 3 9-апта Аспапта ойнау Шығармалардың жанрларын айыру Орындалатын шығармалары талдау Түрлі музыкалық шығармалар 3 10-апта Аспапта ойнау Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлерін орындау Орындаушылық техниканы дамыту Способин Теория музыки 3 11-апта Аспапта ойнау Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау Аспапты жақсы игеру Мектеп балалар шығармалары 3 12-апта Мектеп балалар әндеріне сүйемельдеу жасап ойнау Аспапта жақсы игеру Мектеп балалар шығармалары 3 13-апта Аспапта ойнау Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау Аспапта игеру Есту бойынша ойнау 3 14-апта Аспапта ойнау Нота мәтінін бірден ойнап үйрену Аспапта беттен ойнауды қалыптастыру 3 15-апта Аспапта ойнау Барлығы: 45 сағат. 2.7. Курс бойынша үй жұмыстарының тақырыптары: 1,2,3-Баян аспабын игеруіндегі түрлі жаттығулар. 4,5,6,-Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену. 7,8,9- Дұрыс аппликатураның қолданылуы. 10,11,12-Әуенді дауыстап орындау. 13,14 15-,-Аспапта дұрыс динамиканы қолдану. 16,17,18--Арпеджиолардың түрлері. 19,20,21-Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау. 22,23,24-Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру. 25,26,27-Шығарманың техникасын пысықтау. 28,29,30- Шығармалардың түрлі жанрларын айыру. 31,32,33- Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлері. 34,35,36-Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау. 37,38,39-Мектеп балалар әндеріне сүйемелдеу жасап көру. 40,41,42- Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау. 43,44,45- Нота мәтінін бірден ойнап үйрену. Қамтамасыз етілу к а р т а с ы * Негізгі әдебиеттер Р/с № Әдебиеттердің атауы, шығу баспасы, авторы және жылы Студенттер саны, 2013 /2014 оқу жылында. Әдебиет-тер саны Қамту пайызы % 1. Мустафин,Т.Мустафина,Т.Алыбаев,З.Сма- кова <<Сырнай үйрену мектебі>>Алматы Білім-2004. - 2 1 100 2. А.Онегин <<Школа игры набаяне>> М,1983. 2 1 100 3. А.Басурманов <<Самоучитель игры на баяе>> 2 1 100 4. П.Говарушко <<Школа игры на баяне>> 2 1 100 5. А.Сурков <<Пособие для начального обугения игре на баяне>>М.1979. 2 1 100 6. Ф.Липс <<Искусство игры на баяне>>М,1983. 2 1 100 7. Д.Туякбаев,А.Гайсин. <<Прогрессивная школа игры на баяне>>,Алматы 1988 2 1 100 2. Қосымша әдебиеттер 1. НА ДОСУГЕ. <<репертуарная тетрадь баяниста>>выпуск№7.М 1988. 2 1 100 2. М.Двилянский <<Самоучитель игры на аккордеоне>> М.1990 2 1 100 3. С.Сеитханов <<Баянға арналған пьесалар; 1980. 2 1 100 4. М.Грачев, Ю.Слонов <<Пьесы для баяна>> 1974. 2 1 100 Бағдарлама талаптары: 1 семестр * Гамма C - G - F -мажор арпеджио, аккорд * A -- moll гар. мелод. Арпеджио,аккорд. * Этюд немесе жаттығулар * Парақтан оқу. 1.1 Әдебиет тізімі Негізгі әдебиет: 1. Басурманов А. Самоучитель игры на баяне. М.; 2003 2. Б.Мұстафин.Т.Мұстафина.Т.Алыбаев.З.Смакова. Сырнай үйрену мектебі. Алматы, 2004 ж. 3.Онегин А. Школа игры на баяне. М.; 1983 Қосымша әдебиет: 1. А.Судариков Исполнительская техника баяниста М; 1986 2. Д. Туякбаев, З. Смакова. Пособие аранжировке казахских кюев для баяна. Алматы,1999 Бағдарлама талаптары: 1 семестр 1. Гамма C - G - F -мажор арпеджио, аккорд 2. A -- moll гар. мелод. Арпеджио,аккорд. 3. Этюд немесе жаттығулар 4. Парақтан оқу. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Негізгі аспап Домбыра>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін Мұғалімдерге АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : ______________________Серіков Ә.С. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра >> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7. * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура<<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Негізгі аспап 5В0110600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты әдіснамалық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім беудің мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * Негізгі аспап қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; * болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 6_ 3.2 Курсттың пререквизиттері: Негізгі аспап негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 3.6 Курсттың постреквизиттері: Негізгі аспап әдістемесі, оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: Курс семестр кредит тер Тәжірбиелік ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2 курс 3 1 15 сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат емтихан 4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер) Кесте 2 Пәннің мазмұны сағат саны 1 2 Тәжірбиелік сабақтар Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары.Этюдтар 3 Гаммалар жане арпеджиолар. Күрделі этюдтар 3 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету Құрманғазы күйлерін ойнау жане талқылау. 4 Куй үйренуге шығармаға үйренуі ,гамма жане арпеджио куйлерді меңгеру. 5 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары. 5.2. 7-12 Гаммалар жане арпеджиолар храматикалық гамма 5.3. 13-18 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету оларды талқылау 5.4. 19-22,5 Куй үйренуге шығармаға үйрену ,шығарма олшемдерін санау білу.өткен тақырыптарды қаитаоап жүру. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 7_ 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 Тақырыбы Көрнеклік құралдар Өзбетімен дайындалу сұрағы Бақылау түрі Дәріс Тәжірбиелік сабақтар ЛАБ. Сабақ тар 1 2 3 4 5 6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары Этюдтар оинау. Аспапта орындау Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары неде деп ойлайсыңдар? Аспапта орындау Гаммалар жане арпеджиолар. Этюдтар курдел курделісін алу. Аспапта орындау * Гамма әдіснамалық сипаттамасын * талдау Аспапта орындау Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету.Кұрманғазы Балбырауын анализ жасау Аспапта орындау * Музыканың басқа пәндермен байланысы, * Олардың ерекшеліктері мен ұқсастықтары Аспапта орындау Күйлерді жане орыс ,шет ел шығармаларын ойнап үйрену.Құрмпнғазы Балбырауын күйін жаттап, этюдтарды оинау. Аспапта орындау Арпеджиоларды орындау Аспапта орындау 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың аттары Дана саны Студент саны Қамтама-у пайызы 1 2 3 4 Б.Ыскаков А.Жайымов Домбыра үйрену ментебі 1 2 100 Б.Ыскаков А.Жайымов Домбыра үйрену ментебі екінші тарауы 1 2 100 Құрманғазы: Күйлер /құраст., түсініктерін жазған Қ. Ахмедияров.-Алматы:Өнер,2005 1 2 100 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979 1 2 100 8 ӘДЕБИЕТТЕР Б.Ыскаков А.Жайымов Домбыра үйрену мектебі Құрманғазы:Күйлер/құраст.,түсініктерін жазған Қ.Ахмедияров.- Алматы:Өнер,2005 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz