Файл қосу
Психологияның дамуы
<<Педагогикалық психология>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010100-<<Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу>> СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 ж. Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы _________________ Г.А. Жакпарова 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____ Г.К. Джумажанова Хаттама №1 <<03>> 09 2013 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңеесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 <<05>> 09 2013 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _______ Т.Ш. Ахметова 3. БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 <<18>> 09 2013 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры_______ Г.К. Искакова Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Жакпарова Гульнар Алдонгаровна, педагогика ғылымдарының магистрі, психология кафедрасының оқытушысы Сабақ өтетін орын - 8 корпус, №410 аудитория Пән бойынша кредит саны - 3 1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Пәннің оқу-әдістемелік кешені Шәкәрім атындағы СМУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары қүрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. Кәсіби психология өзінің даму тарихы, пәні мен зерттеу әдістері бар психологиялық ғылымдардың негізгі салаларының бірі. Жалпы психологияның қазіргі даму кезеңіндегі өзекті мәселелеріне бұл оның теориялық әдіснамалық негіздерін бекіту және кеңейту: зерттеудің жаңа әдістерін өңдеу: табиғи және жасанды жағдайларда адамның психикалық процестерінің дамуы мен жұмысының құрылымдарын зерттеу: өмірлік іс әрекеттерінің субьектісі болып табылатын адамның жеке басының дамуын, құрылымдарының заңдылықтарын табу: барлық психологиялық ғылымдардың көпқырлы зерттеу тәжірибелерін жалпылау жатады. 1.3. Пәннің мақсаты Қазіргі қоғамдағы саяси экономикалық, әлеуметтік және т.б. өзгерістер ғылым мен техниканың жедел қарқынды дамуы, барлық салаларда кәсіби біліктілігі жоғары мамандарды, әсіресе педагогикалық мамандар даярлауды түбегейлі жақсартуды және сапалы өзгертуді талап етуде. Осы мәселеде психология ғылымының алар орны ерекше. Әрбір жоғары маман білікті болу үшін психика дамуының механизмінің оның жалпы заңдылықтарынан хабардар болуы керек. Сондықтан қазіргі психологиялық ғылымдар талаптарын есепке алу, тұлға мен қоғамның қазіргі өзгерісі жағдайында оның ролі мен әсерін көрсету қажет. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: * Оқытылған психологиялық құбылыстардың зандылықтары негізінде психологияның әр салалары бойынша студенттерде білімдерді жүйелендіру; * Әртүрлі психологиялық фактілер мен теорияларды жүйелі психологиялық талдау процесінде танымдық дағдылар мен ептіліктерді дамыту; * Дүние жүзілік және Отандық психология ғылымдарының негізгі принциптерімен, бағыттарымен және идеяларымен таныстыру. 1.5. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: - педагогикалық психрологияның құрылу мен тарихы жайлы білімдер; - педагогикалық психологияның қазіргі жаңа мәселелері; -психологиялық құбылыстар мен процестердің негізгі заңдылықтары жайлы білімдер; -адам іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктерінің білімдері; -адам психикасының пайда болу және даму сұрақтарының білімдері; -сананың пайда болу шарттарының білімдері; -психикалық таным процестерінің жалпы сипаттамасының білімдері; -теориялық білімдерді практикада адекватты қолдану; -психологиядағы ғылыми - ұғымды аппараттарды игеруге ептілік; - кәсіби психология мәселелері бойынша материалдарды ауызша және жазбаша түрде ұсыну ептіліг; -сәйкес ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау және іздестіру дағдылары; -оқу-зерттеу іс- әрекетіне деген дағдылар; -кәсіби қарым-қатынас дағдылары; 1.6. Курс пререквизиттері: * Педагогика; * Адам ағзасының анатомиясы мен физиологиясы; * Мәдениеттану; * Саясаттану; * Физиология 1.7. Курстың постреквизиті: * Әлеуметтік психология; * Этнопсихология; * Социология; * Даму психологиясы; * Жас ерекшелігі; * Пәлсапа; 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу Кесте 1 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі № Тақырыптары Сағаттар Дәріс Тәж. ОСӨЖ СӨЖ 1 Педагогикалық психология ғылым ретінде 2 1 2 Психологияның дамуы 2 1 3 Психологиялық зерттеу әдістері 1 3 4 Психика туралы түсінік 1 3 5 Психология ғылымының салалары 2 1 6 Адам санасының пайда болуы және дамуы 1 7 Іс - әрекет психологиясы, жеке адам туралы ұғым 3 8 Адам іс - әрекетінің түрлері және оның дамуы 1 3 9 Түйсік туралы түсінік 2 1 10 Түйсіктің қасиеттері және сипаттары 1 3 11 Қабылдау 2 1 12 Қабылдаудың негізгі қасиеттері және түрлері 1 3 13 Елестер туралы түсінік 1 3 14 Ес туралы жалпы түсінік 2 1 15 Ес процестері мен механизмдері 3 16 Зейін туралы түсінік 2 1 17 Ойлау туралы жалпы түсінік 2 1 18 Ойлау түрлері 1 19 Қиял туралы түсінік 2 1 20 Сөйлеудің жалпы сипаттамасы 2 1 21 Тұлға құрылымы 1 3 22 Темперамент 2 1 23 Мінез туралы түсінік 2 1 24 Мінез типологиясы 1 3 25 Қабілет туралы жалпы түсінік 1 3 26 Эмоциялық процестер 2 1 27 Сезімдер 2 1 28 Еріктің жалпы сипаты 1 3 29 Тұлғаның мотивациялық аймағы 1 3 30 Қарым - қатынас туралы жалпы түсінік 2 1 31 Тұлға және қарым - қатынас 1 3 32 Топтағы тұлғаның орны 1 3 Барлығы 30 15 15 45 3. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. Берілген тақырыпты конспектілеу. Негізгі талаптар: * Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну. * Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу. * Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет. * Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс. * Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. Реферат жазуда не ескеріледі? * Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. * Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. * Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. * Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. * Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. * Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. * Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау - шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару - маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. Студенттердің өздік жұмыстарды орындауларына жалпы кеңестер (нұсқаулар) 1. Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек. 2. Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уақыт, орын, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану. 3. Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек. 4.Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор. 5. Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн. 6. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет. 7. Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек. Студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар * Жұмыстың көлемін шамадан тыс асырмай, оның сапасын арттыруға көңіл аудару; * Студенттердің өздік жұмысын оқу жұмысының басқа түрлерімен дұрыс ұштастыра білу; * Студенттердің дербестігін арттырып, өзіндік білім алу қабілетін жүйелі түрде дамыту; * Өзіндік жұмыстың мазмұнына күнделікті өмірден алынған материалдарды, хабарларды енгізу; * Студенттерді табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар нақты фактілер мен құбылыстарды өздігінен талдап түсінуге үйрету; * Студенттердің алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру; * Студенттерді оқу жұмысына шығармашылық тұрғыдан қарауға, әр уақытта дербес және белсенді әрекет жасауға баулу; * Студенттердің өздігінен дербес жұмыс істеу, еңбек ету дағдыларын қалыптастыру. Тренингтік жұмыстар технологиясы пәні бойынша дәріс оқуға әдістемелік нұсқау Жоғары оқу орнындағы дәріс сабақтары студенттердің шығармашылық ізденісте білімді меңгеру арқылы, ғылыми әдебиеттермен өзіндік жұмыс формаларын, стилін таңдауға мүмкіндік береді. Лектор тыңдаушыларын объективті түрде ғана ақпараттандырып қоймауы тиісті. Дәрістегі ғылыми ақпарат сенімді түрде жеткізіліп, әдебиеттермен өзіндік істеуге бағыт берілуі тиіс. Лектордың дәрісі мынадай функциялар атқарады: * Бағдарлаушы * Түсіндіру * Сендіру Бағдарлаушы қызметінде дәріс ғылыми әдебиеттерге сүйене отырып ғылыми теория негіздерін қашан және қандай авторлармен тұжырымдалған, қандай объективті өмірлік қажеттіліктерге тәуелді екенін, қандай ғылыми әдебиеттерге сүйеніп бұл туралы терең оқуға болатындығына бағыт беріледі. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі де дәрістің бағдарлау қызметіне жатады. Түсіндіру қызметі арқылы ғылыми түсініктер, түсіндірілетін теория немесе гипотеза айқындалады. Сендіру қызметі арқылы лектор тұжырымдарын дәлелдемелер негізінде жасауы тиіс. Міндетті түрде фактіні дәлелдей білу қажет. Сендіру функциясы оқу дәрісінде өте маңызды. Студент ғылыми тұжырымдарды өзіндік сенім арқылы меңгеріледі. Лектор дәрісі қызықты өту үшін төмендегі психологиялық шарттар қажет; * аталған ғылыми жүйесінде білімдерді меңгеру; * дәріске деген студент қызығушылығын туғызу; * студенттер түсіндірілген материал жаңалығын сезінуге тиіс; * студенттердің жұмыс істеуге ынталандыруын туғызу. Пән бойынша дәріс оқу әдістемесі. * тақырып бойынша негізгі түсініктерді аудиторияға жеткізу; * мазмұнды дәлелдеу; * материал мазмұның ақпараттығы; * материалдың проблемалылығы. Дәріске негізгі және жан-жақты дайындық - оны жақсы оқудың бір мүмкіндігі болып табылады. Дәріс мазмұнына дайындық І - кезеңде дәріске дайындық: - мақсат қалыптастыру; - аталған нақты дәрістің тақырып және бөлім бойынша өткізілу орны айқындалады; - студенттердің даярлық деңгейін анықтау; - теоретикалық және нақты материалдар таңдап алынады. Бұл кезеңде дәріс мазмұны ерекшеліктерінің ішінде ғылымилық, беріктілігін лектор ескеруі керек. Ғылымилық. Дәріс қазіргі ғылыми білімдерге сүйенуі тиіс. Ол түрлі теориялық материалдар және тәжірибелік материалдарды салыстырудан көрінеді. Отандық және шетелдік зерттеушілер, ғылыми эксперименттер нәтижесі, жаңа идеялар мен концепциялар, зерттеу әдістерінің сипаттамасынан тұрады. Дәріс арқылы тек ақпарат берілмейді, студенттердің ғылыми ойлауы қалыптастырылады. Беріктілігі. Студенттердің негізгі түсінік, заңдылық, зерттеу әдістерімен түсінуін, қамтамасыз етеді. Әсіресе терминдер жүйесіне үлкен көңіл бөлу қажетті. Психология ғылымында терминология күрделі. Дәріс барысында арнайы терминология жүргізу қажет: сөздердің этимологиясын қарастыру. Жоғары оқу орнында дәріс сабақтарын дұрыс оқу да мынандай талаптары қойылады: Кіріспеде тақырып, мақсат айтылып, қызығушылығын тудырып, негізгі тірек идеялары құрастырылады, алдыңғы және соңғы білімдермен байланыстырады. Ең күрделісі дәрісті бастау. Бірінші айтылған сөз тыңдаушылардың назарын аударуы тиіс. Дәріс туралы түсінікті оның атауынан алуға болады. Ол қысқа, негізгі ойды жеткізіп, формасы жағынан тартымды болуы қажет. Тақырып маңыздылығын студент тұлғасын дамытудағы білімдерді меңгеру үшін көрсету қажет. Дәріс жоспары, мақсаты хабарланады. Тыңдаушылардың назарын соңында білімді тексеруге арналатын бақылауға аударуға болады. Жаңа материалды өткен материалмен байланысы көрсетіледі. Кіріспе бөлім 5-7 мин. қамтиды. Негізгі бөлімде барлық анықтамалар мен негізгі теоретикалық сұрақтар нақты, қысқа ашылады. Әр теориялық көзқарасқа дәлелдемелер, суреттер таңдап алынады. Дәріс сұрақтары 2 - 4-ке дейін. Дәріс мәтіні өте үлкен болмауы керек. Алғашқы сұраққа өткен соң кідіріс жасалады. Бұл психологиялық пауза студенттердің өзін еркін сезінулеріне және оқылатын материалдың маңыздылығын түсіндіруге, қабылдауға даярлығын тексереді (бет-әлпеті, әңгіме). Материалды түсіндіру және дәріс формасына қарай дәрістерді түсіндіруге болады. Проблемалық сипатағы дәріс өткізу үшін студенттерді өзіндік танымдық белсенділік және шығармашылыққа даярлауға мынадай белсенді құралдар пайдаланылады: * бекітетін негізгі сұрақтармен; * оқытушы өзін ұсынған тұжырымдар бойынша түрлі көзқарастарды салыстыру; * сұрақтар қою, түрлі шешімдер мен көптеген тапсырмалар ұсыну; * кері байланыс қамтамасыз ету. Аудиториямен байланыста лектордың сыртқы бейнесі, өзін-өзі ұстау, жест, сөйлеуі, тілі маңызды роль атқарады. Қорытынды. Дәрістің негізгі идеяларын жинақтап қорытындылайды. Тақырыпқа сай ұсыныстар беріліп, қиындытарды жою жолдары көрсетіледі. Дәріс талапқа сай аяқталуы қажет. Сөзді бөлмей, дәрісті соңфна дейін аяқтауға уақытты үнемдеу керек. Дәрісті аяқтау арқылы студенттер сұрақтарына жауап беріледі. Қорытынды шығарылып, өзіндік жұмысқа нұсқау беріледі, әдебиеттер ұсынады. Дәріс жағымды эмоционалды көңіл күймен аяқталуы тиіс. 4. КУРС ФОРМАТЫ Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 5. КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: * Сабаққа кешікпеу; * Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу; * Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау; * Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу; * ОСӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау; Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Пән бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Ұпай жиыны Ескерту 1 2 3 4 1-8 апта бойы дәріске қатысу 30 2 Семинар 30 СӨЖ 15 4 Семинар 30 СӨЖ 15 ОСӨЖ 35 6 Семинар 30 СӨЖ 15 ОСӨЖ 35 8 Семинарға 30 СӨЖ 15 ОСӨЖ 35 1-8 апта бойынша барлық ұпай саны 300 9-15 апта бойы дәріске қатысу 30 10 Семинар 30 СӨЖ 15 12 Семинар 30 СӨЖ 15 ОСӨЖ 45 14 Семинар 30 СӨЖ 15 15 Семинар 30 СӨЖ 15 ОСӨЖ 45 9-15 апта бойынша барлық ұпай саны 300 Емтихан ұпайы 400 Академиялық мерзімге жиынтық ұпай 1000 Ұсынылатын әдебиеттер тізімі. * Ж.Аймауытұлы. Психология Алматы, <<Рауан>> 1995ж. * Алдамұратов Ә, Мұқанов М. Психология пәнінен лабораториялық практикалық сабақтар. А, 1978 ж. * Жарықбаев Қ. Б. Психология. Алматы <<Білім>> 1993ж. * А. А. Темірбеков, С. Балаубаев Психология, А. Мектеп, 1966ж. * Тәжібаев Т. Жалпы психология А. Білім 1993 ж. * Алдамұратов Ә. Рақымбеков Қ, Іргебаева Н, Бапаева М. Нығыметова Г, Түрікпенов Ж. Жалпы психология. А, Білім. 1996 ж. * Немов Р. С. Общие основы психологии. Кн. 1 М: Владос 1998 ж. * Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. С п б: Питер 1990 ж. * Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: В- 2 х т. под ред. А.А. Бодалева, Б. Ф. Ломова том 1М. 2001 ж. * Петровский А. В. Ярошевский М. Г. Психология М. Высшая школа, 2001 ж. * Психология: Словарь Под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. М: Политиздат 1990 ж. * Смирнов А. А. Избранные психологические труды: 2 том М: 1987 ж. * Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения. * Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. 2-ое изд. М. Политиздат. 1977 ж. * Столяренко Л.Д. Основы психологии.-М., 1997. * Джемс У. Психология. М., 1991. * Забродин Ю.М., Лебедев А.Н. Психофизиология и психофизика.- Москва. 1977. * Выготский Л.С.Педагогическая психология. - М., 1991. * Краткий психологический словарь / Сост. Л.А.Карпенко.- М.,1985. * Кордуэлл М. Психология.- М., 1999. * Стреляу Я. Роль темперамента в психологическом развитии.- М., 1982. * Соколов А.Н. Внутренняя речь и мышление. - М., 1987. Қосымша әдебиеттер тізімі. * Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения. М., 1972. * История зарубежной психологии. М., МГУ, 1983. * Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. Спб. Питер, 1997. * Натанзон Э.Ш. Задания по психологии. М- 1975. * Практические задания по психологии. Под.ред. А.В.Петровского. 1972 * Практикум по психологии. Под.ред. А.Н.Леонтьева. М, 1972. * Практикум по общей психологии. Под.ред. А.И.Щербакова. М, 1990 * Елфимова А.И., Рыбакова Л.М. Практикум по общей психологии. Волгоград. 1975.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz