Файл қосу

Кәсіптік педагогика және психология негіздері



              * ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
             БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    4 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                                       
                          ПОӘК 042-Х.01.20.ХХ
                                   /01-2008

Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
<<Кәсіптік педагогика және психология негіздері>>

                                       
                      Редакция № 2 от ______

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
           * ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
* <<КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ>>
* <<>>  -  <<Психология емес >> мамандығына арналған
                                       
                                       
         СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                       ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      * 
                                      * 
                                      * 
                                      * 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                      * 
                                      * 
                                      * 
                                      * 
                                * Семей  
                                    * 2008
                                      * 
                                       

Алғы сөз

1. ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің  
" Психология" кафедрасының оқытушысы Коңырова А.А.
                                                               "______"      __________ 2008ж


2.ҚАРАЛДЫ
  + Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің "Психология" кафедрасының отырысында
 Хаттама №______"__>>________  2008 жыл

Кафедра меңгерушісі: Аубакирова Р.Ж.

2.2.ГФ-тің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №______"__>>________  2008жыл

Төрағасы _______

3.БЕКІТІЛДІ
3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №______"__>>________  2008 жыл

ОӘК төрайымы, бірінші проректор_________ А.Молдажанова

4.АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ

* 






















Мазмұны:
1.Жалпы талаптар
  2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
  3.Курс саясаты
  4.Студент рейтингісін санау саясаты
  5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
  6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 
7.<<Жоғары мектеп психологиясы>> пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі..












































1  Пәннің қысқаша мазмұны.

1.2 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
                                                                    Кесте1
Курс
Семестр
Кредит
Саны      

ЛК
(сағ.)
СПС
(сағ)
СӨЖО
(сағ)
СӨЖ
(сағ)
Барлығы
Қортынды
бақылау
формасы
2
5
2
15
15
15
-
45
емтихан

1.1  Пәннің қысқаша мазмұны
Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып  қоймай,сонымен қатар әлеуметтік-гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Кәсіптік педагогика және психологияның негіздері курсы бүгінгі күннің талабына сай педагогикалық емес мамандық студенттеріне тәрбиенің гуманистік дәстүр ерекшеліктерін ескере отырып, педагогика және психология ғылымдарының негіздерімен қаруландыру,тәрбие мен оқыту процесін нәтижелі ұйымдастыруға қажетті педагогикалық-психологиялық білім,білік және дағды жүйесін қалыптастыруға арналады.

1.2. Пәннің мақсаты 
Курстың мақсаты болашақ мамандардың кәсіптік іс-әрекеттеріне қажетті педагогикалық-психолгиялық білім негіздерімен қаруландыру және педагогикалық-психологиялық білім арқылы өзін-өзі кәсіби нақтылаудағы дағдыларын, біліктіліктерін қалыптастыру.

1.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
* Педагогикалық және психологиялық білімдердің маңыздылығын студенттің түсінуі;
* Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
* Педагогикалық-психологиялық білімдер жүйесін кәсіптік іс-әрекет процесінде              қолдану дағдыларын дамыту

1.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
* Педагогикалық және психологиялық білімдердің маңыздылығын  түсінуі;
* Педагогикалық-психологиялық жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
* Педагогика және психология ғылымдарының категориялық құрылымын меңгеруі;
* Педагогикалық жағдаяттарды талдауға дағдылануы және оны психологиялық тұрғыдан бағалай білуге;
* Кәсіптік іс-әрекет жағдайында, адамдар арасындағы қарым-қатынаста педагогикалық-психологиялық алған білімін сауатты қолдану туралы түсінігі болуы қажет.

1.5. Курс пререквизиттері: 
* Философия


1.6.Курстың постреквизиті:
-  педагогикалық психология;
- гуманитарлық ғылымдар




2 . Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар
	Құрметті студенттер!
Берілген әдістемелік нұсқаулар берілген пәнді меңгеру процесін неғұрлым ұтымды ұйымдастыруға көмектеседі. 
Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. 
	Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында  және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. 
	Жоғары оқу орындарында семинар (практикалық) сабақтар оқу сабақтарының міндетті формасы болып табылады.
	Семинар (практикалық) сабақтардың мақсаты:
* Студенттерде психологиялық білімге деген дұрыс қатынасты қалыптастыру;
* Болашақ мамандарды даярлаудың негізі ретінде курстың басты бөлімдері бойынша теориетикалық білімдерін тереңдету және кеңейту;
* Ғылыми психологиялық әдебиеттермен өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру;
* Курс тақырыптары бойынша қажетті ақпараттарды таңдап алу және өз бетімен талдау жасау, сауатты түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру.
	Студент пән бойынша сессияның алдында дәріс, семинар және лабароториялық сабақтарға арналған жұмыс дәптерін бастайды. Семинар сабақтарына дайындалу кезінде курстың әрбір тақырыбына арналып көрсетілген (жоғарыда) арнайы әдебиеттерді конспектілейді. Жауап беру кезінде студент жазылған конспект жұмыстарын пайдалануына болады. Сонымен қатар, студент "Интернет" жүйесі бойынша алынған ақпараттарды пайдалануына болады. 
Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: СӨЖО (студенттің оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы ., және СӨЖ ). Кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы. Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 3,4,5 кестелерде көрсетілген.


3 Курс саясаты

* 
* 
* 
* 
* 
* 
* 
* 
* 4 Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау шкаласы
                                                                   Кесте 2
Әріптік жүйе бойынша бағалау
Ұпайлардың сандық эквиваленті
Пайыздық мазмұны
Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау
А
А
4
3,6
95-100
90-94

Үздік
В+
В
В-
3,4
3,2
3,0
85-89
80-84
75-79

Жақсы
С+
С
С-
Д+
Д
2,8
2,6
2,4
2,2
2,0
70-74
65-69
60-64
55-59
50-54

Қанағаттанарлық
F
0
0-49
Қанағаттанарлықсыз
I
NA

Аяқталмаған
P
-
Өтті
Пәнді өтті
































5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
                                                                  Кесте 3 
 
№
Тақырыптар
Сағат саны


ДС
СТС
ЗС
СӨЖО
СӨЖ
1
Педагогиканың ғылымдық мәні. Педагогиканың әдіснамалық негіздері.
1


0,5

2
Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні

1

0,5

3
Тәрбие процесі
1


0,5

4
ТП заңдылықтары мен мазмұны.

1

0,5

5
Тәрбие принциптері
1


0,5

6
Тұлғаны ұжымда тәрбиелеу.

1

0,5

7
Тәрбие технологиясы
1


0,5

8
Жалпы тәрбие әдістері

1

0,5

9
Дидактика  -  білім беру және оқыту теориясы
2


1

10
Оқыту принциптері мен ережелері.

2

1

11
Мектептегі білімнің мазмұны
1


0,5

12
Сабақ түрлерінің құрылымдары.

1

0,5

13
Оқыту әдістері
1


0,5

14
Оқытуды ұйымдастырудағы қосымша мәселелер.

1

0,5
-
15
Оқыту және тәрбиелеу дегі психологиялық білімдердің маңызы.
1


0,5

16
Психиологиядағы зерттеу әдістері.

1

0,,5

17
Таным процестері.
1
1

1

18
Іс-әрекет психологиясы
1


0,5

19
Жеке адам психологиясы.

1

0,5

20
Адам аралық қатынастар психологиясы
1


0,5

21
Қарым-қатынасты орнату техникасы мен тәсілдері.

1

0,5

22
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі.
1


0,5

23
Оқушылар оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау.

1

0,5

24
Білім жүйесін басқарудың қоғамдық- мемлекеттік сипаты.
1


0,5

25
"ҚР білім беру жүйесі"

1

0,5

26
Мектепті басқарудағы негізгі функциялар
1


0,5

27
Мектепті басқарудағы ұйымдастырушылық қызмет.

1

0,5



15
15

15













6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                   Кесте 4
 
СӨЖО
СӨЖ
Аудиториялық
Аудиториядан тыс

2
3
4
17-18 ғасырлардағы көрнекті педагогтардың педагогикалық ой-пікірлерін қарастыру.
Ұлттық педагогиканың негізін салушылар педагогикалық идеялары. 
Ұлттық педагогиканың негізін салушылар педагогикалық идеялары
Жеке адам дамуы мен қалыптасуы жөніндегі теориялық көзқарастарға шолу.
Жеке адам дамуы мен қалыптасуындағы тәрбиенің ролі.
Эссе
Ұжымдық тәрбиенің маңызы туралы А.С.Макаренконың тағылымын талдау.

Жеке тұлға  -  ұжым, ұжым  -  жеке тұлға формуласына  талдау.
Хабарлама
Тәрбие әдістерін жіктеудің схемалық жобасын жасау.

Тәрбие әдістерін жіктеудің схемалық жобасын жасау.

Схемалық жоба
Гносеолгия теориясының негізін талдау.
Дидактиканың негізгі ұғымдары.

Терминологиямен жұмыс.
"Сынып  -  сабақ жүйесінің негізі" Ян Амос Коменский идеяларының дидактика саласына қосқан үлесі.

Сабақ жоспарын жасау.
Жоба 
Тексеру және бағалаудағы педагогикалық-психологиялық факторлардың ескерілуі.
.
Оқыту әдістерінің тиімділігін анықтау критерилеріне талддау. 
Конспект
Психологиялық білімдердің педагогикалық теория мен практика үшін                            маңызы. 

Психология ғылымы мәліметтерінің теориялық және практикалық маңызы
Конспект
Таным процестерінің ағзалық ішкі және сыртқы жағдайлармен байланысы
Таным процестерінің адам өміріндегі маңызы. 
Реферат 
Психологиядағы жеке тұлға түсінігі. (Сұрақты талқылау)
Келесі ұғымдарды салыстыру: индивид, жеке тұлға, даралық. (Терминологиялық  сөздікпен жұмыс)
Схема  сызу.
Топтық әрекеттің тиімділігінің әлеуметтік-психологиялық факторлары. (Сұрақты талқылау)
Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігін орнату мәселесі.
Қарым-қатынас түрлері мен құралдарына анықтама беру және сәйкес кесте жасау.
Педагогикалық қарым-қатынас ережелері.

Білім беру Заңына талдау жасау
Хабарлама
Бедел және беделділік мәселесі
Мектеп әкімшілігінің функционалдық міндеттеріне  талдау жасау.
Кесте



7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
                                                                   Кесте 5
                                       
№
Апта
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1
Бақылау түрі
Реферат
Эссе
Хабарлама
Схема
Реферат
Кесте
АБ 1
конспект
Хабарлама
реферат
схема
схема
Хабарлама
кесте
АБ 2
2
Баллдар

5

5

5

5

5

5

5

5


5

5

5

5

5

5

5

































Пәндер