Файл қосу
Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.2.27/02-2013 ПОӘК <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> пәнінің магистранттарға арналған бағдарламасы № 1 басылым 18.09.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> 6М011200 - <<Химия>> мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2013 ж. А.К.Сапакова, б.ғ.к., доцент м.а., <<Химия және география>> кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында <<__02___>>___09______2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі м.а. _________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<___03__>>____09_______2013 ж., №1 хаттама Төрайымы_________ З.В.Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<___18__>>___09______2013 ж., №1 хаттама ОӘК төрайымы ____________Г.К. Искакова 4. АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сапакова Айгуль Касенкановна, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: 77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №418 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 407 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> пәні магистранттарды дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын магистранттар үшін кәсіптік пәндер блогының таңдаулы бөлігі болып табылады. <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> құралы шығармашылық ойлау, магистранттарға ғылыми көзқарас қалыптастыру, химияның өмірмен байланысын ашу, болашақ ғылыми маманды теориялық және профессионалды дайындықтын жоғары білім деңгейімен қаруландыру, белсенді ғылыми-педагогикалық әрекет үшін білім мен білікті қалыптастыруға көмегін тигізуі керек. Бұл пәнде магистранттар жалпы және бейорганикалық химияны жоғары оқу орындарында оқытудың жаңа технологияларын оқып меңгереді. + Пәнді оқып-білудің мақсаты: жалпы және бейорганикалық химия пәндерін оқытудың әдістемесін және жаңа технологияларын оқып білу. + Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесін дәстүрлі әдістерден заманауи педагогикалық тәсілдерге қөшу жолымен жетілдіру; * топтық сабақтардан индивидуалды және автоматтандырылған сабақтар түріне ауысу; * магистранттардың білімдерінің сапасын арттыру. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: * химияның негізгі стехиометриялық заңдарын білу тиіс; * жалпы және бейорганикалық химияны оқыту процессінде педагогикалық технологияларды қолдануының әдістемелік талаптарын меңгеру тиіс; * жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи педагогикалық технологияларының негізгі сапаларын игеру тиіс; * химияның негізгі стехиометриялық заңдарын есептерді шығарғанда қолдана білу тиіс; * жалпы және бейорганикалық химия теорияларының негізгі қағидаларын түсіну тиіс. + Курстың пререквизиттері: o Химияны оқыту әдістемесі o Педагогика + Курстың постреквизиттері: o Химияны оқытудың жаңа технологиялары; o Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалдық бағалау * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ЗС ПС МӨЖ ОМӨЖ 1. Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздері. 2 - 1 4 1 7.1.1-7.1.8 Б. 5-15 2. Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері. 2 - 1 6 2 7.1.1-7.1.8 3. <<Атом құрылысы>> тақырыбын оқытудың әдістемелік аспектілері. 2 - 1 5 2 7.1.1-7.1.8 4. <<Химиялық байланыс>> тақырыбын оқытудың әдістемелік негіздері. 2 - 1 5 2 7.1.1-7.1.8 5. Бейорганикалық химияның негізгі тарауларын оқыту әдістемесі: ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, комплексті қосылыстар. 2 - 2 6 2 6. <<Тотығу-тотықсыздану реакциялар. Электродтық процесстер>> тақырыбын оқыту әдістемесі. 1 - 1 3 2 7.1.1-7.1.8 7. <<Негізгі топша элементтері>> тақырыбын оқыту әдістемесі. 2 - 6 8 2 7.1.1-7.1.8 8. <<Қосымша топша элементтері>> тақырыбын оқыту әдістемесі. 2 - 2 8 2 7.1.1-7.1.8 БАРЛЫҒЫ: 15 - 15 45 15 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> курсын оқыту өзара байланысты үш форманы қажет етеді: практикалық (семинар) жұмыс, ОМӨЖ - оқытушының магистрантпен өздік жұмысы, және МӨЖ- магистранттардың өздік жұмысы. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; тақырып бойынша ұсынылған сұрақтарға толық жауап беру; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОМӨЖ және МӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста магистранттар әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелігі және жаңа технологиялары>> - 2 кредит. Курс бойынша дәрістің және практикалық сабақтың 1 сағаты 50 минутты құрайды, аптасында кесте бойынша 1 сағат дәріс және 1 сағат практикалық сабақ қойылған. Практикалық сабаққа, ОМӨЖ-ге қатысуға магистрант міндетті. Практикалық сабақтар магистрантты өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. 5 курс саясаты Магистрант пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Магистранттардың білімін бақылау келесі формада орындалады: - ағымды бақылау (апта сайын жүргізіледі); - межелік бақылау (7 и 15 апталар); - қорытынды бақылау - емтихан. Ағымды бақылау дегеніміз дәрістерде, практикалық сабақтарда және ОМӨЖ магистранттардың білімін жүйелі тексеру. Ағымды бақылаудың әр түрлері қолданылады: - ауызша сұрау; - бақылау жұмыстар; - үй жұмыстары; - тестілер. Пәнді оқыту процесінде магистранттар орындаған жұмысы әр түрі балл түрінде бағаланады. - практикалық жұмыстың орындалуы мен қорғау - 210 балл (7 практ. жұмыс - 15 баллдан, 7 практ. жұмыс - 13 баллдан, 1 практ. жұмыс - 14 балл); - ОМӨЖ графигі бойынша бақылау жұмысты орындау - 60 балл (12 СРСП - 5 баллдан); - МӨЖ түрінде өздік жұмыстарды орындау - 150 балл (2 жұмыс - 45 баллдан, 2 жұмыс - 30 баллдан); - межелік бақылау - 120 балл (1 МБ - 60 балл, 2 МК - 60 балл). Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> пәні бойынша балдардың таралуы Кесте 2 Апта Бақылау түрі Баллдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) 1 Химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын оқып білу. 15 Практикалық сабақта 2 <<Атом құрылысы. Периодтық заң>> тақырыптарын оқытудың әдістемелік аспектілері. 15 Практикалық сабақта 3 Ерітінділер. Ерітінділерді дайындау. 15 Практикалық сабақта 4 Электролиттер ерітінділеріндегі реакциялар. Ерігіштік қөбейтіндісі. 15 Практикалық сабақта 5 Судың иондық көбейтіндісі. Сутектік көрсеткіш. Тұздар гидролизі. 15 Практикалық сабақта 6 Комплексті қосылыстар, алынуы және қасиеттері. 15 Практикалық сабақта 7 Тотығу-тотықсыздану реакциялар. 15 Практикалық сабақта Магистранттардың өздік жұмысы 3 * <<Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздері>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Келесі сұрақтарға жауаптардың конспектісін жазу: * Инженерлі-техникалық, технологиялық, медициналық, ауыл шаруашылық, әскери университеттердегі жалпы және бейорганикалық химия курсының мазмұның анықтау. * Химияның ғылым ретінде пайда болуы. * Химиядағы бірінші жіктеулері. * Оқу процессіне жаңа материалдың бірізділік еңгізілуі. * Бейорганикалық химияның оқыту әдістемесін анықтайтын негізгі философиялық категориялар. * Бейорганикалық өзгерістердің квант-механикалық және құрылымдық негіздемелері. * Қазіргі химияның құрылу кезеңдері. * Химияның тарихи дамуының әдістемесі. * Әр бір магистрантқа жеке тақырыптық тест сұрақтарын құрастыру. Тест сұрақтары барлық тақырып сұрақтарына сәйкес болу тиіс (5 вариантті жауабы бар 30 тест тапсырма құрастыру керек, соның ішінде 1 жауабы дұрыс болу керек). 45 Сабақ кестесіне сәйкес 6 * <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Жазбаша түрде келесі сұрақтарға жауап беру: * Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи педагогикалық және ақпараттық технологиялары. * Бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдері (соның ішінде электрондық және мультимедия жүйелер). * Бейорганикалық химияны интерактивті оқытудағы заманауи, ұйымдастыру формалары. * Бейорганикалық химияның қазіргі қағаздық және электрондық оқулықтары. * Бейорганикалық химияны қашықтық оқытудың мәселелері. * Әр бір магистрантқа <<Бейорганикалық химияның теориялық негіздері>> пәні бойынша химияны оқытудың интерактивті әдістерін қолдана арқылы дәріс конспектісін жазу. 30 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен магистранттардың өздік жұмысы 2 1. <<Бейорганикалық химияның оқыту әдістемесін анықтайтын негізгі философия категориялары>> сұрақ бойынша схемалық конспект құрастыру. 2.Әр бір магистрантқа <<Химияның негізгі ұғымдары>> тақырыбы бойынша жеке көрнекілік материалдарды дайындау. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 3 Формулалар бойынша типтік есептерді (газ заңдарына, эквивалент заңына) шығару әдістемесі. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 4 Химиялық реакциялар теңдеулері бойынша типтік есептерді шығару әдістемесі. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 5 <<Атом құрылысы. Химиялық элементтердің периодтық заңы>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару әдістемесі. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 6 <<Комплексті қосылыстар>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару әдістемесі. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 7 <<Тотығу-тотықсыздану реакциялар>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару әдістемесі. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 7 1 межелік бақылау - 1-7 апта дәрістердің материалдары бойынша кешенді тестілеу. 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша баллдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) 8 Сутегі. Газдармен жұмыс істеу ережелері. 13 Практикалық сабақта 9 Хлор. Хлорсутегі. 13 Практикалық сабақта 10 Оттегі. Оксидтер. Пероксидтер. 13 Практикалық сабақта 11 Күкірт. Күкірттің оттекті қосылыстары. 13 Практикалық сабақта 12 Азот. Аммиак. Азоттың оттекті қосылыстары. 13 Практикалық сабақта 13 Сілтілік металддар және олардың қосылыстары. 13 Практикалық сабақта 14 Хром және оның қосылыстары. 13 Практикалық сабақта 15 Темір, кобальт, никель және олардың қосылыстары. 14 Практикалық сабақта Магистранттың өздік жұмысы 10 * <<Жалпы химияның негізгі тарауларын оқыту әдістемесі>>тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Жазбаша түрде келесі сұрақтарға жауап беру: * Бейорганикалық химияның негізгі теориялық мәселелері. * Элементтердің және олардың қосылыстар қасиеттерінің периодтық өзгеру туралы ілім. * Жалпы химия мен экология пәндерінің мақсаттары және міндеттері. * Жалпы химия және экологияны оқытудың әдістемелік жүйесі. * Әр түрлі мамандықтардың студенттеріне жалпы химия және экологияны оқытуының ерекшеліктері. * Әр түрлі фазалық (агрегаттық) күйлердегі заттардың химиялық реакциялары. * Ядро протондар мен нейтрондардың динамикалық жүйесі ретінде. * Тұрақты және тұрақсыз ядролар. * Ядролық реакциялар және химиялық элементтердің өзгерілуі. * Химиялық байланыстың эволюциясы. * Коваленттік байланыстың қасиеттері. * Энергетикалық диаграммалар және молекулалардың электрондық формулалары. * Кристалдық торлардың типтері. * Химиялық байланыстың характері мен кристалдық тор типтері және заттардың қасиеттері арасындағы тәуелділік. * Дисперстік жүйелердің сипаттамасы және жіктелуі. * Ерітінділердің концентрациясы. Ерітінділерді дайындау тәсілдері. * Аррениус пен Каблуковтың жұмыстары. * Әр түрлі байланыс бар заттардың дисоциация механизмі. * Гидролиз дәрежесі және константасы. * Гидролиз тепе-теңдігін ығыстыратын факторлар. * Комплексті иондардың түзілуі және жойылуы. * ТТР жіктелуі. * ТТР жүруіне ортаның әсері. * Гальваникалық элемент туралы түсінік. Электролиз. * Тақырыптық кроссвордты құрастыру. 45 Сабақ кестесіне сәйкес 14 * <<Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Келесі сұрақтарға жауаптардың конспектісін жазу: * Сутегі - болашақ отыны. * Ауыр су, оның алынуы, қасиеттері, қолданылуы. * Бейметалдардың және металдардың сутегімен қосылыстары. * Элементтердің сутекті қосылыстарындағы байланыстың полярлығы мен тұрақтылығының период және топ бойынша өзгеруі. * Негізгі топша элементтерінің тотықсыздандырғыш қасиеттерінің заңдылық өзгерілуі. * Платина элементтерінің қасиеттерінің жалпы сипаттамасы. * f-элементтер. * Әр бір магистрантқа жеке тақырыптық тест сұрақтарын құрастыру. Тест сұрақтары барлық тақырып сұрақтарына сәйкес болу тиіс (5 вариантті жауабы бар 30 тест тапсырма құрастыру керек, соның ішінде 1 жауабы дұрыс болу керек). 30 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен магистранттың өздік жұмысы 9 Газдармен жұмыс істеу ережесі. Кипп аппаратымен жұмыс істеу ережелері. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 10 <<Галогендер>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 11 <<Оттегі>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 12 <<Сілтілік металдар>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 13 <<Марганец және оның қосылыстары>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 14 <<Қосымша топша металдары>> тақырыбы бойынша типтік есептерді шығару. 5 Сабақ кестесіне сәйкес 15 1 межелік бақылау - 8-15 апта дәрістердің материалдары бойынша кешенді тестілеу. 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша баллдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Магистранттардың білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- D+ 1,33 55-59 -<<- D 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7 ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет o Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. - М.: Высшая школа, 2006, 743 с. o Некрасов Б.В. Основы общей химии - М.: Химия, 2003.- т.1,656 с; т.2,688с. o Кудрявцев В.Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы. М., 2001, 79 с. o Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. М., 2008, 256 с. o Долгань Е.К. Инновации и современные технологии в обучении химии. Учебное пособие. Калининградский гос.университет, 2000, 60 с. o Штофф В.А. Проблемы методологии научного познания. М.: Высшая школа, 1998. o Ардашникова Е.И., Мазо Г.Н. Сборник задач по неорганической химии. М.: Академия, 2008, 208 с. o Кутепов А.М., Бондарева Т.И., Беренгартен М.Г. Общая химическая технология - М.: Высшая школа, 2003. - 520 с. + Қосымша әдебиет o Буслова М.К. Системно-структурный подход в химии. Минск, 1994.. o Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретический и прикладной аспекты. Учебник для ст-тов высш.уч.завед. М., 1999. 384 с. o Николаева Р.Б. Неорганическая химия. Учебное пособие. Красноярск. 2007. Часть 1, 119 с.; Часть 2, 118 с. o Карапетьянц М.Х., Дракин С.И. Общая и неорганическая химия. - 4-е изд. М.: Химия, 2000, 592 с. o Чошанов М.А. Гибкая технология проблемно-модульного обучения. М.,1996. 209 с. o Николаева Р.Б., Казаченко А.С. Практикум по неорганической химии: Учебное пособие. Часть 1. Красноярск. Сибирский фед-ный ун-т. 2007. o Врублевский А.И. Задачи по химии с примерами решений. МинскЧУЛ. Изд.: Юнипресс., 2005, 400 с. o Врублевский А.И. 1000 задач по химии с цепочками превращений. Минск, ЧУЛ. Изд.: Юнипресс., 2006, 400 с. o Врублевский А.И. Тренажер по химии, 2-изд. Минск: Красико-Принт. 2007, 624 с. o Соколов Р.С. Химическая технология. В 2-х томах. - М.: Гуманитарный издательский центр ВЛАДОС, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz