Файл қосу
Өсімдік шаруашылығы. Ауыл шаруашылығы өсімдіктер биотехнологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ОӘКҚ 042-18-21.1.5/ 02 - 2013 ПОӘК <<Қазақстанның перспективті дақылдары>> пәнінен магистрантка арналған жұмыс жоспары басылым № ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М080100 Агрономия мамандығына арналған <<ҚАЗАҚСТАННЫҢ ПЕРСПЕКТИВТІ ДАҚЫЛДАРЫ>> ПӘННІҢ МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (силлабус) СЕМЕЙ - 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының аға оқытушысы Курманбаев Сайпитин Кусметанұлы << >> 2013 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. <<Агротехнология және орман ресурстары>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама << >> 2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі ________Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама << >> 2013 жыл, № Төраға ______Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТЕМІН: Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама << >> 2013жыл, № ОӘК төрағасы __________ Искакова Г.К. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ * Жалпы жағдайлар * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курстың форматы мен саясаты * Баға қою саясаты * Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар * МОЖӨЖ және МӨЖ мазмұны * Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары * ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Курманбаев Сайпитин Кусметанович а/ш.ғ.докторы, профессор Оқытушының тегі, аты, әкесінің аты дәрежесі, атағы 2. Кафедра <<Агротехнология және орман ресурстары>> 3. Хабарласу телефоны -53-19-70, оқу ғимараты№5, кабинет №133 4. Жұмыс өткізілетін орны-аудитория № 125 5. Кредит саны- 3 + Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте - 1) Кесте 1- Оқу жоспарынан көшірме Курс Семестр Кредит Дәріс (сағ.) Зерт-на (сағ) СОЖӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2 3 2 15 15 30 30 90 Емтихан 1.3. Пәннің қысқаша мазмұны: <<Қазақстанның перспективті дақылдары>> - ауыл шаруашылығы өндірісі негізгі салалардың бірі. Өсімдік шаруашылығының басты мақсаты - топырақ құнарлығын жоғарлату және алдыңғы қатарлы өсіру технологияларын ендіру негізінде астық, мал азығы т.б. ауыл шаруашылық өнімдерін барынша арттыру, жеке дақылдарды өсіріп-баптау технологиясының әдістері және оқыту жолдары, ауыспалы егістікте алатын орны, дақылдардың морфологиясы, биологиясы, сорттары. 1.4 Курстың мақсаты: Ауыл шаруашылық дақылдардың ғылыми негіздегі өсіру технологиясын қолдану арқылы жоғары өнім алу жолдарын студенттерге үйрету. 1.5. Пәнді оқытудың міндеті: * студенттерді егістік дақылдардың морфологиялық құрлысымен және биологиялық ерекшеліктерімен таныстыру; * ауыл шаруашылық дақылдарының алдыңғы қатарлы өсіру технологияларын оқып үйрету; - негізгі екпе дақылдарының технологиялар операция картасын жасауды үйрету; 1.6. Пәнді оқу барысында студент міндетті түрде білуі керек: - ауыл шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік шешімдерін; -дақылдардың морфологиялық құрылысын биологиялық ерекшеліктерін; -дақылдарды өсіруге қолданылатын алдыңғы қатарлы технологияларды; - егістікте жүргізілетін өндірістік жұмыстарды ұйымдастыруды; - ауыл шаруашылығы техникаларын, тыңайытқыштарды өсімдік қорғау ауруларын пайдалануды, қоршаған ортаны қорғауды; - ауыл шаруашылығы өнімдері сапасын жоғарлатудың жолдарын, өнім шығынын азайтуды; 1.7. Курстың пререквизиттері: * Ботаника; * Өсімдіктер физиологиясы; * Физика; * Химия; 1.8. Курстың постреквизиттері: * Жеміс-көкөніс шаруашылығы; * Ауыл шаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы; * Ауыл шаруашылығы өсімдіктер биотехнологиясы; * Өсімдік шаруашылығы; * Өсімдік шаруашылық өнімдерін сақтау және өндіру технологиясы; 2 ҰСЫНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ Негізгі әдебиет: * Қ. К. Әрінов, Қ.М. Мұсынов, А.Қ. Апушев, Н.А. Серекпаев, Н.А. Шестакова, С.С. Арыстанғұлов <<Өсімдік шаруашылығы>> , Алматы-2011жыл * М.М. Жанзақов. Өсімдік шаруашылығы. Алматы, 2007 жыл * М.И. Кондрашкина Лабороторно-практические заниятия по растениеводству, Москва-2006 г Қосымша әдебиеттер * И.А. Абугалиев. Справочник агронома. Алма-Ата, Қайнар,1985 ж * В.Ф. Белик. Бахчевые культуры. М., Колос,1980 г. 3 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ МЕН САЯСАТЫ Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Дәріс кезінде түсінбеген мәселелер бойынша оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанғысыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдік басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториямен шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеленеді. 4. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Қазақстанның перспективті дақылдары>> пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: * Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; * Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; * Қорытынды бақылау: ауызша емтихан 1 рейтинг ( 6- семестр) Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 Апта бойындағы ең жоғарғы балл 18 36 36 36 36 36 36 36 Дәріске қатысу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 2 2 2 2 2 2 2 2 Прак-қ,(сем) жұмыстарға қатынасу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 12 25 25 25 25 25 25 25 Қосымша деректерді пайдалану ӨСӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 2 4 4 4 4 4 4 4 Қосымша деректерді пайдалану СӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 5 5 5 5 5 5 5 5 Кезекті жыл бойғы үлгерімдер Бақылау түрі Д ЛПЗ ӨСӨЖ СӨЖ МБ1 мак. балл 16 187 30 37 270+30 2 рейтинг (6- семестр) Апталар 9 10 11 12 13 14 15 Апта бойындағы ең жоғарғы балл 14 14 15 14 15 14 114 Дәріске қатынасу және пайдалану Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 2 2 2 2 2 2 2 Прак-қ,(зерт-қ) жұмыстарға қатынасу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 27 27 27 27 27 27 27 Қосымша деректерді пайдалану ӨСӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 4 4 4 4 4 4 5 Қосымша деректерді пайдалану СӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 5 5 5 5 5 5 5 Кезекті жыл бойғы үлгерімдер Бақылау түрі Д ЛПЗ ӨСӨЖ ӨСЖ МБ2 мак. балл 14 192 29 35 270+30 Қысқартылған белгілер: Қ - сабаққа қатынасу, КТ - конспекты тексеру, Т - тексеру, МБ1 - межелік бақылау №1. МБ 2 - межелік бақылау №2. Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі Оқу жұмыс жоспары бойынша қорытынды бақылау емтихан болып саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі бойынша қорытынды бақылау түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген. * <<ҚАЗАҚСТАННЫҢ ПЕРСПЕКТИВТІ ДАҚЫЛДАРЫ>> ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Кесте - 2. Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрлері бойынша сағаттар № Тақырыптың аты Дәріс Зертхана сағаты СРСП СРС 1 Майлы дақылдар. Халық шаруашылығындағы маңыздылығы. 1 1 4 4 * 2 2 4 4 * 2 2 4 4 * 2 2 4 4 * 2 2 4 4 * 2 2 4 4 * 2 2 3 3 * 2 2 3 3 ЖИЫНЫ: 15 15 30 30 6 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Кесте 3-СОЖӨЖ және СӨЖ жоспары № ОСӨЖ СӨЖ Аудитория Аудиториядан тыс 1 2 3 4
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz