Файл қосу

Дәріс саны



                                       
                                       
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
                                       
                  3 деңгейдегі СМК құжаты
                                       
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                       
                                       
                                   ПОӘК 
                             042.39.1.ХХ/01-2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<Қашықтан оқыту технологиялары>> пәні бойынша оқу жұмыс бағдарламасы
                                 __.__.20__ж
                             №__ басылым
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       






         <<Қашықтан оқыту технологиялары>>
            пәнін оқыту-әдістемелік кешен
                                       
5В011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған
                                       
                                       
Студенттерге арналған оқу  жұмыс бағдарламасы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2013

Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_______________ Информатика кафедрасының аға оқытушысы Болсынбекова Ш.Ж.,  Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 
<<28>> тамыз 2013 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама № 1  "11"  қыркүйек  2013   ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды

Хаттама  №1  <<12>>  қыркүйек  2013  ж. 
  
Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды    
Хаттама  №1  <<18>>   қыркүйек  2013  ж. 

Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы  _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

















МАЗМҰНЫ
                                       
* Жалпы жағдайлар

* Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар 

* Курс саясаты мен форматы 

* Бағаларды қоюдағы саясат 

* Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі 

* СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары 

* Әдебиеттер















                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                       1. Жалпы жағдайлар
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні  -  Болсынбекова Ш.Ж., аға оқытушы
Кафедра  -  Информатика
Байланыс жүйелері  -  тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет
Пәннің өтілу орны  -  206 аудитория
Кредит саны -3
1.2 Жұмыстық  - оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
                                       
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
                                   Курс
                                Семестр
                                 Кредит
                              Дәріс саны
                  Зертханалық сағат  саны
                                   ОСӨЖ
                                    СӨЖ
                                Барлығы
                        Бақылау формасы 
                                       3
                                       5
                                       3
                                      15
                                      30
                                     22,5
                                     67,5
                                      135
                                Емтихан


                                       
1.3. Пәннің қысқаша мазмұны
 Бұл пән студенттерге оқу процесін ұйымдастырудағы алуан түрлі қазіргі заманғы құралдар мен технологияларды таныстырады.
Пәнді оқып үйрену барысында келесі білім беру технологиялары қолданылады: 
* Мультимедиялық презентациялар мен интерактивті жабдықтар (проектор, интерактивті тақта) қолданылуымен өтетін дәрістер.
* Қосымшалардың стандартты пакеті мен компьютер қолданылуымен видеоресурстар жасауға тапсырмаларды қамтитын практикалық сабақтар.
* Сабаққа дайындық мақсатында жекелеген тапсырмалар бойынша қорытынды жобалар орындау мақсатында материалды іздеу және өңдеуді қамтитын  әртүрлі бастаулармен жұмысты қарастыратын өздік жұмыс. 

1.4. Пәнді оқыту мақсаты
 <<Қашықтан оқыту технологиялары>> курсын оқытудың мақсаты студенттерде қашықтан оқыту жүйесі мен оның пайда болуы мен дамуы туралы түсініктер қалыптастыру. 
1.5. Пән міндеті: 
Студент білуі керек:
* Қашықтан оқытудың пайда болу тарихын; 
* Қашықтан білім беру технологиялары негізінде оқыту принциптерін;
* Қашықтан оқыту процесін ұйымдастыру шарттарын сипаттай білу.
1.6. Оқыту нәтижелері:
Төмендегі машықтарды қалыптастыру қажет: 
* Қашықтан оқытудың дидактикалық (құралдар, оқыту тәсілдері), технологиялық құрамдарын аша білу;
* Қашықтан оқыту процесін ұйымдастыру мен басқару ерекшеліктерін білу; 
* ҚОТ пайдалана отырып курс жобалауды білу;

1.7. Пән  пререквизиттері: информатика, информатиканы оқыту әдістемесі.
1.8.  Пән постреквизиттері:   Интернет желісінде жұмыс тәсілдері, ҚОТ негізінде курс жобалау.  

                                       
2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау

Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс барысында екпінді қатынасқаны жөн.
Оқу жоспарына сәйкес бұл пән үшінші курста 135 сағат (3 кредит) көлемінде оқытылады.
Зертханалық жұмыстарға, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Курстың теориялық бөлімін меңгеру үшін дәрістерде қарастырылған сұрақтарды оқып-үйрену керек. Дәріс материалын неғұрлым жақсы түсіну үшін дәріс сабақтарында дәптерге конспект жазып отырған дұрыс.
Курсты толық түсіну үшін 15 зертханалық жұмыс орындау керек. Оған 30 аудиториялық сағат бөлінеді.  
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 
                                       
              3. Курс форматы және саясаты
Келесі талаптар қойылады:	
* Студент дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет;
* Сабақтарға кешікпей келу қажет;
* Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
* Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
* Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады;
* Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады;
* Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды.
Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды.

                  4. БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ
Кесте 2-Студент рейтингісін есептеу
апта
Бақылау түрі
                           Барлықбалдар
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық сабақтарға қатысу 
                                      30
                                       
2
Тапсырманы орындау
                                      15
                                     ЗЖ
2
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
3
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
3
Тапсырманы орындау
                                      20
                                     ЗЖ
4
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
4
Тапсырманы орындау
                                      20
                                     ЗЖ
5
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
5
Тапсырманы орындау
                                      20
                                     ЗЖ
6
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
6
Тапсырманы орындау
                                      15
                                     ЗЖ
7
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
7
Тапсырманы орындау
                                      15
                                     ЗЖ

Аралық бақылау 1
                                      60
                                     АБ
1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы
                                      300
                                       

Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық сабақтарға қатысу
                                      30
                                       
8
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
8
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
9
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
9
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
10
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
10
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
11
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
11
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
12
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
12
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
13
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
13
Ауызша сұрау
                                      25
                                    СӨЖ
14
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
14
Ауызша сұрау
                                      10
                                   СОӨЖ
15
Тапсырманы орындау
                                      10
                                     ЗЖ
15
Рубежный контроль 2
                                      75
                                     АБ
8-15-апта аралығындығы оқу нәтижесі бойынша барлық балл
                                      300
                                       
Емтихан үшін балл
                                      400
                                       
Академиалық кезең ішіндегі қортынды  балл
                                     1000
                                       


Орал деген  студенттің рейтингісін есептеу мысалы:
Бірінші рейтинг:

Екінші рейтингті есептеу барысында  нәтижесіне студенттің екінші аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен қатар Омар А.А. студентке зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары және СОӨЖ  үшін 9 балл қосылған, себебі ол оны бірінші аралықта орындамағандықтан. Сонда Омар А.А. екінші рейтингісі былайша анықталады: 
.
Егер студент денсаулығының нашарлауына немесе басқа да себепті жағдайлар бойынша  межелік бақылауды тапсыра алмаса және ол құжат бойынша дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады. 
Студент, пән бойынша қорытынды бақылауға жіберіледі, егер оның рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса.  

Кесте 3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы
                 Әріп жүйесі бойынша баға
          Ұпайлардың цифрлық эквиваленті 
                       Проценттік мазмұн
                  Дәстүрлі жүйедегі баға
                                      А
                                      4,0
                                  95  -  100
                               Өте жақсы
                                    А -  
                                     3,67
                                   90  -  94
                                       
                                      В+
                                     3,33
                                   85  -  89
                                       
                                  Жақсы
                                      В
                                      3,0
                                   80  -  84
                                       
                                     В - 
                                     2,67
                                   75  -  79
                                       
                                      С+
                                     2,33
                                   70  -  74
                                       
                                       
                        Қанағаттанарлық
                                       
                                      С
                                      2,0
                                   65  -  69
                                       
                                     С - 
                                     1,67
                                   60  -  64
                                       
                                      D+
                                     1.33
                                   55  -  59
                                       
                                       D
                                      1,0
                                   50  -  54
                                       
                                       F
                                       0
                                   0  -  49
                     қанағаттанарлықсыз
                                       I
                                      NA
                                       -
                            аяқталмаған
                                       P
                                       -
                                   өтті
                              Пәнді өтті

                                       
5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Кесте 3 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу


Тақырып атаулары
Дәріс
Зертханалық сабақтар
СОӨЖ
СӨЖ
Әдебиет
1
2
3
4
5
6
7
1
Мектепте ҚОТ құралдарының даму тарихы. Бағдарламалық оқыту және оны ҚОТ дамуының жаңа сатыларына көшу. ҚОТ дамуының конгнитивтік сатысы. 
1

3
3

2
Инструментальды орталар. Оқыту орталары. Оқытудың компьютерлік құралдарын жасаудың параллельді-циклдық негізі. 
1

3
3

3
Оқытудағы ҚОТ дамуының кезеңдері. Олардың заңдылықтары. ҚОТ құралдары мен оқытудың жандандыру.
1

3
3

4
Білім беруде ҚОТ-ы пайдаланудың әдістемелік қорлары. ҚОТ-ны жаңаны үйрету, икемділікті қалыптастыру, жалпылау мен жүйелеу, білім мен икемділікті бақылап, есепке алу сатыларында пайдалану.
1

3
3

5
ҚОТ-ны пайдаланудың негізгі бағыттары:моделдеу, есепке алу және бақылау, оқу үрдісін қолдану.
1

3
3

6
Білім берудегі ҚОТ құралдарының сапасын бағалауға қолданылатын жалпы тәсілдер. ҚОТ құралдарының сапасына қойылатын эргономикалық және психологиялық талаптар.
1

3
3

7
Әртүрлі тәсілдерд негізінде бақылау мен есепке алудың, компьютерлік оқытудың әдістері мен жолдарының, мазмұнының құрылымдары сапасын бағалау.
1

3
3

8
Электрондық және виртуалдық кітапханалар және каталогтар. Электрондық оқулықтар мен қашықтық курстар. Виртуалдық мектептер.
1

3
3

9
Білім берудегі басқару қызметтерін автоматтандыру. Білім берудегі ақпараттық жүйелер.Білім мен икемділіктерді бағалау жүйелері олардың теориялық негіздері мен практика да іске асырылады.
1

3
3

10
Тестілеу және ЕҰТ жүйелерінің электрондық нұсқалары. Білім беру нәтижелеріне мониторингі жасау жүйелері.
1

3
3

11
Интернетте объектіге бағдарланған тәсілдің болашағы. Ауқымды желіде білім беру жүйесін тарату. 
1

3
3

12
Оқытудағы ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық жүйелер.
1

3
3

13
ҚОТ-ы дамуының перспективалық бағыттары. Бағдарламалау: ақылды заттар, интеллектуалды ғимарат және үй, интеллектуалды киім, жинақылы (тұтас) оқыту жүйелері және т.б.
2

3
3

14
Мектеп пәндері бойынша виртуалдық кітапханалар.
4
3
3

15
Ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық оқыту жүйелері.
4
3
3


Электрондық оқулықтар және қашықтық курстары. Виртуалды мектептер.

4




Интернеттегі білім бақылау жүйелері.

4




Оқу орталары және жаттықтырушылар.

4




ҚОТ-ы негізінде білім жалпылау және жүйелеу.

4




Білім берудегі басқару жүйелері
4




Компьютерлік практикум

2




Барлығы ( сағат)
15
30
45
45

                  6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

    СОӨЖ-дің орындау мерзімі және кестесі.
                                      №
                                Тақырып
          Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
   Ұсыныла-тын әдебиеттер Негізгі/қосымша
                                   Балл
           Жұмыс-тардың көрсетілу мерзімі
                         Бақылау формасы
                                      * 
Қоғамды ақпараттандыру үрдісінің білімді  ақпараттандырудың дамуына әсері.
Жұмыстың мақсаты: қоғамды ақпараттандыру үрдісінің білімді ақпараттандыру орны мен рөлін анықтау
ПОӘК, 5 тарау, 1 тапсырма, 102бет  
[1,2]/[2,4,7]
                                       5
                                  2 апта
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Ақпараттандыру және коммуникациялау құралдарын білім беруге еңгізудің мақсаттары мен бағыттары.
Жұмыстың мақсаты: ақпараттандыру және коммуникациялау құралдарын білім беруге еңгізудің мақсаттары мен бағыттарын қарастыру
ПОӘК, 5 тарау, 2 тапсырма, 102бет  
[1,2,3]/
                                    [1,2,3]
                                       5
                                  4 апта
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Оқу мақсатындағы бағдарламалық құралдарды, оның ішінде Мультимедиа технологиясы негізінде жүзеге асырылғандарды жасау мен пайдалануға қойылатын педагогикалық-эргономикалық талаптар.
Жұмыстың мақсаты: оқу мақсатындағы бағдарламалық құралдарды жасау мен пайдалануға қойылатын педагогикалық-эргономикалық талаптарды қарастыру
ПОӘК, 5 тарау, 3 тапсырма, 102бет  
[2,3]/[2,6,8]
                                       5
                                  5 апта
                               Баяндама 
                                      * 
Ішінде оқыту технологияларының элементтері бар ақпараттық-пәндік орта теориясының негізгі ережелері.
Жұмыстың мақсаты: оқыту технологияларының элементтері бар ақпараттық-пәндік орта теориясының негізгі ережелерін қарастыру
ПОӘК, 5 тарау, 4 тапсырма, 102бет  
                                    [1,2]/
                                   [1,3,5,7]
                                       5
                                  6 апта
                               конспект
                                      * 
Жалпы білім беретін мектептегі информатика кабинетінде есептеуіш техника, ақпараттық және коммуникациялық технологиялары құралдарын тиімді және қауіпсіз пайдаланудың педагогикалық-эргономикалық шарттары.
Жұмыстың мақсаты: есептеуіш техника, ақпараттық және коммуникациялық технологиялары құралдарын тиімді және қауіпсіз пайдаланудың педагогикалық-эргономикалық шарттарын анықтау
ПОӘК,5 тарау, 5 тапсырма, 102бет  
                                 [2,3]/[2,6,8]
                                       5
                                  7 апта
                               Баяндама 
                                      * 
Ақпараттық технологиялары құралдары негізіндегі оқу-әдістемелік кешен.
Жұмыстың мақсаты: ақпараттық технологиялары құралдары негізіндегі оқу-әдістемелік кешенінің компоненттерін қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 6 тапсырма, 103 бет  
[1,2,3,4]/
                                   [2,4,5,7]
                                       5
                                  9 апта
                ДК-де тапсырмалар орындау
                                      * 
Мультимедиа технологиялары негізінде жүзеге асырылған оқу мақсатындағы жүйелерді пайдаланудың перспективасы.
Жұмыстың мақсаты: жүзеге асырылған оқу мақсатындағы жүйелерді пайдаланудың перспективаларын қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 7 тапсырма, 103 бет  
                                  [2,3]/[7,8]
                                       5
                                  11 апта
                               конспект
                                      * 
Оқу бағдарламалық құралдар мен жүйелерді жасау барысында жасанды интеллект жүйелерінің мүмкіндіктерін іске асыру.
Жұмыстың мақсаты: жасанды интеллект жүйелерінің негізгі жұмыс принциптерін және мүмкіндіктерін қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 8 тапсырма, 103 бет  
                                 [2,4]/[2,5,8]
                                       5
                                  12 апта
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Оқу мақсатында сараптық жүйелердің мүмкіндіктерін іске асыру.
Жұмыстың мақсаты: оқу мақсатында сараптық жүйелердің мүмкіндіктерін іске асыру жолдарын қарастыруПОӘК,5 тарау, 9 тапсырма, 103 бет  
[3,4,5]/
                                    [2,5,8]
                                       5
                                  13 апта
                     ДК-де модель тұрғызу
                                      * 
Білім беруде  ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың шетел тәжірибесі.
Жұмыстың мақсаты: Білім беруде  ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың шетел тәжірибесінің мысалдарын қарастыру
ПОӘК,5 тарау, 10 тапсырма, 103 бет  
[3,4,]/[5,8]
                                       5
                                  14 апта
                           Ауызша қорғау

     СӨЖ-дің орындау мерзімі және кестесі.

                                      №
                                Тақырып
Жұмыстардың көрсетілу мерзімі
Балл
Бақылау формасы
                                      * 
Интернеттің білім беру ресурстарын талдау негізінде биылғы оқу жылында жүзеге асырылатын берілген бағыт(мектеп пәні) бойынша оқу телекоммуникациялық жобалардың тізімін құрастыру.
                                  2 апта
ПОӘК,6 тарау, 1 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               А4 формат
                                      * 
Интернетте келтірілген оқу-әдістемелік материалдарды талдау негізінде шетел білім беру мекемелері оқу жоспарларының сипаттамасын құрастыру.
                                  4 апта
ПОӘК, 6 тарау, 2 тапсырма, 104бет  
                                      20
                               А4 формат
                                      * 
Интернетте келтірілген ақпарат нәтижелері бойынша әртүрлі аумақтар, елдер оқушыларының қабілеттіктерін диагностикалау үшін пайдаланылатын тесттік тапсырмалар жүйесінің салыстырмалы сипаттамасын беру.

                                  6 апта
ПОӘК, 6 тарау, 3 тапсырма, 104бет  
                                      20
                                   Есеп 
                                      * 
Интернетте келтірілген ақпарат негізінде белгілі бір аумақта (елде) информатика мен ақпараттық технологияларды оқу үрдісінде пайдаланылатын бағдарламалық құралдар жүйесінің тізімін жасап, оған сипаттама беру.
                                  7 апта
ПОӘК, 6 тарау, 4 тапсырма, 104бет  
                                      20
                           Ауызша қорғау
                                      * 
Мультимедиа технологиясының құралы негізінде пәнаралық байланыстарды жүзеге асыратын оқу жобасын жасау.
                                  8 апта
ПОӘК, 6 тарау, 5 тапсырма, 102бет  
                                      20
        Электрондық нұсқада жоба дайындау
                                      * 
АКТ құралдарын пайдалану арқылы жеке тұлғаға бағдарланған оқытуды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдарға қойылатын талаптарды құрастыру.
                                  9 апта
ПОӘК, 6 тарау, 6 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект
                                      * 
Оқу орынын ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету құрамын (мектеп директорының, белгілі бір оқу пәнін оқыту саласында әдістемелік жұмысты ұйымдастырушысының, жергілікті білім беру ұйымы жетекшісінің ақпараттандырылған жұмыс орнын) аннотациялау. 
                                 10 апта 
ПОӘК, 6 тарау, 7 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект
                                      * 
Жалпы орта білім беру жүйесінің оқу мекемесінде дербес электрондық есептеу машинасының берілген саны бар информатика кабинетінің жарақтандыру мен құрал-жабдықтарына қойылатын талаптарды жасау.
                                  12 апта
ПОӘК, 6 тарау, 8 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект
                                      * 
Жас, категориясы толық емес орта мектеп үшін жалпы орта білім беру жүйесіндегі оқу мекемесінің информатика кабинетін жабдықтау мен пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныстар құрастыру.
                                  14 апта
ПОӘК, 6 тарау, 9 тапсырма, 104 бет  
                                      20
                               конспект
                                       
                            7. Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер
* Беркимбаева Ш.К., Есполов Т.Е., Кунанбаева С.С., Сулеев Д.К. Момынбаев Б.К., Нургалиева Г.К., Тажигулова А.И. Педагогические технологии информатизации образования.- Алматы: Каз.нац.аграрный университет, 2003-148с
* Бидайбеков Е.Ы., Григорьев С.Г., Гриншкун В.В. Создание и использование образовательных электронных изданий и ресурсов. Алматы, <<Білім>>, 2006.  -  134с.
* Халықова К.З., Абдулкаримова Г.А. Педагоическая информатика Информатизации образования: Учебник.- Алматы: КазНПУ им.Абая , 2007.-274с
* Абдраимов Д.И., Бидайбеков Е.Ы., Гриншкун В.В., Камалова Г.Б. Теоретико-методологические основы разработки, мониторинга качества и экспериментальной апробации компьютерных учебно-методических комплексов нового поколения. Алматы: КазНПУ им. Абая, 2005.  -  146с.
* Х юбилейная конференция-выставка <<Информационные технологии в образовании>>. Официальный каталог.  -  М.: МИФИ, 2000.
* Теория и практика дистанционного обучения: Учебное пособие для студентов высших педагогических заведений / Под ред. Е.С. Полат.  -  М.: Изд. Центр <<Академия>>, 2004.
Қосымша әдебиеттер:
* Огородников Е.В. Информационные технологии активизации обучения школьников: Монография.  -  М.: ИОСО РАО, 2001.
* Роберт И.В. О понятийном аппарате информатизации образование, <<информатика и образование>>. N 12,2002.
* Шолохович В.Ф. информационные технологии обучения. Журнал <<Информатика и образование>>.  N 2, 1998
* Концепция информатизации образования в РК. Республикансий издательский кабинет Казахской академи образования им. Ы.Алтынсарина. алматы, 2000г., 39 стр.
* Полат Е.С. Новые педагогические и ифнормационные технологии в системе образования: учебное пособие для студ.пед.вузов и системы повыш.квалиф.пед.кадров/Под ред. Полат Е.С. , М: <<Академия>>, 1999.-224 с.
* Нургалиева Г.К., Информационная система управления образованием.Алматы: Алем , 2001
* Нургалиева Г.К., Набиев Е.А., Артыкбаев Е.В., Педагогика профессионального образования в системе профессиональной подготовки специалистов. Учебное пособие. Алматы: Алем , 2001.
* Сборник научных статей Международного форума Информатизация образования Республики Казахстан и стран СНГ. Алматы, 2006

                                       
Пәндер