Файл қосу
Студенттерге арналған Дауыс қою пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Дауыс қою>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Дауыс қою>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін 2курс СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 2_/ 15_ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушы : ______________________Тыныбаева Ж.Т.. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3_/15_ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4_/15_ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Оқытушы туралы дерек Тыныбаева Жания Токанқызы <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқутышысы, ғылыми - педагогикалық стажы - 3 жыл, тел: 35-81-43, № 2 ғимарат, 215, дәрісханаПәннің аты - <<Дауыс қою>>; - Кредиттер саны - 1-2семестрге 3 кредит Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Дауыс қою>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты вокалдық техникаларын меңгеру, музыкалық қаблеттерін жандандыру, өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. Курстың негізгі міндеттері: * Ән айту процесінде қызмет ететін дыбыс шығару аппаратымен олардың жұмыс істеу, даму, дағдыға айналдыру элементтерін біртіндеп оқушылардың бойына қалыптастыру; * Ән айту кезіндегі дене құрылысының атқаратын орны және меңгеруі; * Вокалдық техникалық дағдыларды меңгеру барысында көркемдік, мәнерлік, шеберлікті теориялық біліммен ұштастыру; * Өзі орындайтын шығармаларға шығармашылық қарым - қатынасты күшейту, оқып үйрету және оған талғау жасауға бейімдеу. - әр түрлі музыкалық іс - әрекеттер арқылы оқушының сезімін ояту, сезім арқылы музыканы санылы түсінуге баулы, * музыкалық шығарманы өз шамасына қарай орындай білуге үйретуде орындаушылық дағдысы мен шығармашылығын дамыту. Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 5 /15__ күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. Курсттың пререквизиттері: Дауыс қою пәні басқа пәні музыкалық теория негіздері, сольфеджио, хор жургізу цикллындағы пәндер сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. Курстың постреквизиттері: Дауыс қою оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1 Вокалдық техникалық жаттығулар. 4 2 6 1.Л.Б.Дмитриев Основы вокальной методики. Москва. 1967 вокалдық жаттығулар №1-45 2.Бейсембеков А.Т. Вокализдер Семей Талант . 2012 3. Ф.Абт Вокализдер. Москва. 4.Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы Семей 2012. 2 Дауыс диапазонымен жұмыс 4 2 6 1 Л.Б.Дмитриев Основы вокальной методики. Москва. 1967 вокалдық жаттығулар №1-45 2.Бейсембеков А.Т. Вокализдер Семей Талант . 2012 3. Ф.Абт Вокализдер. Москва. 4.Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы Семей 2012. 3 Дауысты құбылтып айту, легато, стаккато, нон легато тәсілдерін меңгеру. 4 2 6 1 Шепаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі.Шымкент. 2010 .В.Давыдова Постановка голоса. Тбилиси . 2010. 2. В.Морозов Вокальный слух. Музыка. М. 1997. 4.Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы Семей 2012. 4 Ән айту техникасын меңгеруге арналған музыкалық - теориялық білім негіздерін меңгеру. 4 2 6 1.АхметовС.А. Музыкалық теория негіздері. Алматы. 2008. 2.АристоваД.Т. Элементарная теория музыки. Москва. 1991. 5 Вокализбен жұмыс жасау, сольфеджио айту. Репертуар таңдау. 4 2 6 1.Бейсембеков А.Т. Вокализдер Семей Талант . 2012 2. Ф.Абт Вокализдер. Москва. . 3.А.Варламов . Полная школа пения Москва Музыка 6 Балалар әнімен танысу, нота арқылы оқу, жаттығу туралы. 4 2 6 1.Ахметова Т.Ш., Колбина Е.В. Хрестоматия, - Алматы:,Мектеп 2003, 2.Ө. Бәйділдаев. Біз - бақытты балдырған 3. Нотные сборники различных авторов. Базарбаева, Шаинского , Крылатого, Дунаевского, 7 Ән айтудағы тыныс алу, дем шығару тәсілдерін меңгеру. Әр түрлі жаттығулар арқылы тыныс алу жолдарымен танысу 4 2 6 3. Вокальный репертуар для начинающего певца 1,2,3, выпуск Москва. 4. Бейсембеков А.Т. Вокализдер Семей Талант . 2012 5. Вокалдық әдістемелік құралдар <<Гаухар тас>>, <<Сұрша қыз>>. Алматы. 2010, 2011. 8 Шығармаларды жатқа айту, қайталау. 2 1 3 30 15 45 9 Артикуляция, қатаң және жұмсақ дыбыстарды атакалау. 2 1 3 1.Шапаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі.Шымкент. 2010 2. Соболев А.С.Речевые упражнения на уроках пения. Ленинград. Просвещение. 1995. 10 Халық әндері және халық композиторларының әндері 2 1 3 1.Б.Ғизатов Абай әндері. Алматы. Өнер. 1994 2. Әндер жинақтары. Аул кеші көңілді Алматы. 3. Вокалдық әдістемелік құралдар <<Гаухар тас>>, <<Сұрша қыз>>. Алматы. 2010, 2011. 1997. 11 Әнмен таныстыруды нотамен оқу арқылы жүзеге асыру. 1 05 1,5 1.Л.Б.Дмитриев Основы вокальной методики. Москва. 1967 вокалдық жаттығулар №1-45 2.Бейсембеков А.Т. Вокализдер Семей Талант . 2012 3. Ф.Абт Вокализдер. Москва. 4.Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т.. Дауыс қойылымы Семей 2012. 1997. 12 Қазақстан композиторларының әндері. 2 1 3 1.Д.Мүсіров Қазақ вальсі. Алма Аты 1982 2.Т.Базарбаев Қаздар қайтқанда. Алма Ата. 1982 3.Т.Рахимов Сәби болғы келеді Семей 1997. 3. 4.Вокалдық әдістемелік құралдар <<Гаухар тас>>, <<Сұрша қыз>>. Алматы. 2010, 2011. 13 Ария, романс жанрларымен таныстыру, орындау шеберлігіне жету, жұмыс істеу. 2 1 3 1.В.Васина- Гроссман Вокальные формы. Музыка. Москва 1994. 2.Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы Семей 2012. 2.Арчажникова Л.Г. Профессия - учитель музыки. М., 1984 14 Шет ел композиторларының әндері. 2 1 3 1.Италья әндер жинақтары. Москва. Издательство. 2007 2. Нотные сборники различных авторов. 15 Орыстың классикалық романсы 2 1 3 1. Орыс композиторларының романс жинақтары П.И.Чайковский, М.И. Глинки, А.И. Варламов, А.Г.Даргомыжский, Ю.А. Алябьев 2. Италья әндер жинақтары. Москва., Издательство., 2007 16 Орфоэпияны сақтап, дыбысты таза айтуға дағдылану, вокалды - техникалық жаттығулар. 1 0,5 1,5 1. Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы Семей 2012. 2. Л.Б Дмитриев Голосовой аппарат певца М. Музыка , 1962 3. Л.Б.Дмитриев. Основы вокальной методики. - М.: Музыка, 1967 4. А.И.Канкарович. Культура вокального слова. Муз Гиз . 1957 5. Лукавин В. Обучение и воспитание молодого певца Л. Музыка. 1977 6. В.Емельянов. Развитие голоса. Координация и тренинг. С-Петербург, 1997. 7. А.Г.Менабени. Методика обучения сольному пению. - М,:1987. 17 Шығармаларды жатқа айту, қайталау Бақылау сабағына дайындау. 1 0,5 1,5 15 7,5 22,5 Барлығы 45 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Дауыс қою қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Дауыс қою негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. вокалдық техникасын меңгеруі , әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 9 /15_ г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администрациялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Тапсырманы уақытында орындамау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі <<________________________ Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 Курс семестр кредит тер Прктикалық (жеке) ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2курс семестр 2 30сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат Ауызша жұмыстары, емтихан Кесте 2 - <<Дауыс қою>> пәнінен күнтізбелік жоспар Апталар 1 2 3 4 5 6 7 Максималды балл 4 9 39 54 39 40 115 Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 5 5 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 0 5 10 10 10 20 20 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 СӨЖ СӨЖ Б Б Б Б Б Б Б мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу тс СРОП СӨЖ мак. балл 30 75 45 60 Апталар 8 9 10 11 12 13 14 15 Максималды балл Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 3 3 4 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 10 5 10 10 10 10 10 10 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 0 СӨЖ СӨЖ К К мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 0 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу ТС ОБСӨЖ СӨЖ РК мак. балл 30 75 45 60 90 Барлық семестр бойынша 60 150 90 120 180 Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 - 1 рубеждік бақылау; РК 2 - 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негізінде айқындалады: 2.1 кесте Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны № Тақырыптың аты Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 1 Вокалдық техникалық жаттығулар. 2 1 3 2 Дауыс диапазонымен жұмыс 2 1 3 3 Дауысты құбылтып айту, легато, стаккато, нон легато тәсілдерін меңгеру. 2 1 3 4 Ән айту техникасын меңгеруге арналған музыкалық - теориялық білім негіздерін меңгеру. 2 1 3 5 Вокализбен жұмыс жасау, сольфеджио айту. Репертуар таңдау. 2 1 3 6 Балалар әнімен танысу, нота арқылы оқу, жаттығу туралы. 2 1 3 7 Ән айтудағы тыныс алу, дем шығару тәсілдерін меңгеру. Әр түрлі жаттығулар арқылы тыныс алу жолдарымен танысу 2 1 3 8 Шығармаларды жатқа айту, қайталау. 1 0,5 1,5 15 7,5 22,5 9 Артикуляция, қатаң және жұмсақ дыбыстарды атакалау. 2 1 3 10 Халық әндері және халық композиторларының әндері 2 1 3 11 Әнмен таныстыруды нотамен оқу арқылы жүзеге асыру. 1 05 1,5 12 Қазақстан композиторларының әндері. 2 1 3 13 Ария, романс жанрларымен таныстыру, орындау шеберлігіне жету, жұмыс істеу. 2 1 3 14 Шет ел композиторларының әндері. 2 1 3 15 Орыстың классикалық романсы 2 1 3 16 Орфоэпияны сақтап, дыбысты таза айтуға дағдылану, вокалды - техникалық жаттығулар. 1 0,5 1,5 17 Шығармаларды жатқа айту, қайталау Бақылау сабағына дайындау. 1 0,5 1,5 15 7,5 22,5 Барлығы 30 15 45 ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 14 /15__ 7 <<Дауыс қою>> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 - <<Дауыс қою>> пәнінен күнтізбелік жоспар № Бақылау түрі Баллы Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 РК1 8 9 10 11 12 13 14 15 РК2 1 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы 150 * * * * * * * * * * * * * * * 150 3 ОБСӨЖ 90 * * * * * * * * * * 90 4 СӨЖ 120 * * * * 120 5 Бақылау жұмысы 180 * * 180 6 Барлығы (максимум) 600 7 Экзамен (максимум) 400 8 Барлық семестр бойынша (максимум) 1000 7 Қолданылған әдебиеттер. * Шепаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі.Шымкент. 2010 * Вокальный репертуар для начинающего певца 1,2,3, выпуск Москва. * Орыс композиторларының романс жинақтары П.И.Чайковский, М.И. Глинки, А.И. Варламов, А.Г.Даргомыжский, Ю.А. Алябьев * Италья әндер жинақтары. Москва., Издательство., 2007 * Б.Ғизатов Абай әндері. Алматы. Өнер. 1994 * Әндер жинақтары. Аул кеші көңілді Алматы. * Д.Мүсіров Қазақ вальсі. Алма Аты 1982 * Т.Базарбаев Қаздар қайтқанда. Алма Ата. 1982 * Т.Рахимов Сәби болғы келеді Семей 1997. * Вокалдық әдістемелік құралдар <<Гаухар тас>>, <<Сұрша қыз>>. Алматы. 2010, 2011. * Бейсембеков А.Т. Вокализдер Семей Талант . 2012 * Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы Семей 2012. Қосымша әдебиеттер: 1. Дмитриев Л.Б . Голосовой аппарат певца М. Музыка , 1962 2. Дмитриев Л.Б. Основы вокальной методики. - М.: Музыка, 1967 3. Канкарович А.И. Культура вокального слова. Муз Гиз . 1957 4. Лукавин В. Обучение и воспитание молодого певца Л. Музыка. 1977 5. В.Емельянов. Развитие голоса. Координация и тренинг. С-Петербург, 1997. 6. Соболев А.С. Речевые упражнения на уроках пения. Ленинград.1987 7. Менабени А.Г. Методика обучения сольному пению. М.1987.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz