Файл қосу
Кәсіптік педагогика және психология негіздері. Педагогиканың әдіснамалық негіздері
* ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 4 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-Х.01.20.ХХ /01-2008 Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы <<Кәсіптік педагогика және психология негіздері>> Редакция № 2______ * ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (0 <<Психологиялық емес>> мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ * * * * * Семей * 2008 * * Алғысөз * ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің " Психология" кафедрасының оқытушысы Қоңырова А.А. "______" __________ 2008ж 2.ҚАРАЛДЫ + Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің "Психология" кафедрасының отырысында Хаттама №______"__>>________ 2008 жыл Кафедра меңгерушісі: Аубакирова Р.Ж. 2.2.ГФ-тің оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №______"__>>________ 2008жыл Төрағасы _______ 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______"__>>________ 2008 жыл ОӘК төрайымы, бірінші проректор_________ А.Молдажанова 4.АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны: * Қолданыс аймағы * Нормативтік сілтемелер * Жалпы ережелер * Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы * Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі * Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы * Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы * Әдебиеттер 1.Қолданыс аймағы "Кәсіптік педагогика және психология негіздері" пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің педагогикалық емес мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен,оның маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеугде негізгі басшылық болып табылады. 2.Нормативтік сілтемелер Осы "Кәсіптік педагогика және психология негіздері" пәнінің оқу-әдістемелік кешені Абай атындағы АМУ-нің ПОҚ құрастырған педагогикалық емес мамандықтарға арналған педагогика пәнінің типтік бағдарламасының нұсқаулары және талаптарына сәйкес жасалынып, аталған пән бойынша оқу процесінің ұйымдастырылу тәртібін орнатады. 3. Жалпы ережелер 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік-гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Кәсіптік педагогика және психологияның негіздері курсы бүгінгі күннің талабына сай педагогикалық емес мамандық студенттеріне тәрбиенің гуманистік дәстүр ерекшеліктерін ескере отырып, педагогика және психология ғылымдарының негіздерімен қаруландыру,тәрбие мен оқыту процесін нәтижелі ұйымдастыруға қажетті педагогикалық-психологиялық білім,білік және дағды жүйесін қалыптастыруға арналады. 3.2. Пәннің мақсаты Курстың мақсаты болашақ мамандардың кәсіптік іс-әрекеттеріне қажетті педагогикалық-психолгиялық білім негіздерімен қаруландыру және педагогикалық-психологиялық білім арқылы өзін-өзі кәсіби нақтылаудағы дағдыларын, біліктіліктерін қалыптастыру. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: * Педагогикалық және психологиялық білімдердің маңыздылығын студенттің түсінуі; * Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; * Педагогикалық-психологиялық білімдер жүйесін кәсіптік іс-әрекет процесінде қолдану дағдыларын дамыту 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: * Педагогикалық және психологиялық білімдердің маңыздылығын түсінуі; * Педагогикалық-психологиялық жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; * Педагогика және психология ғылымдарының категориялық құрылымын меңгеруі; * Педагогикалық жағдаяттарды талдауға дағдылануы және оны психологиялық тұрғыдан бағалай білуге; * Кәсіптік іс-әрекет жағдайында, адамдар арасындағы қарым-қатынаста педагогикалық-психологиялық алған білімін сауатты қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 3.5. Курс пререквизиттері: * Философия 3.6.Курстың постреквизиті: - педагогикалық психология; - гуманитарлық ғылымдар Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 Курс Семестр Кредит Саны ЛК (сағ.) СПС (сағ) СӨЖО (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы Қортын. бақылау формасы 2 3 2 15 15 15 - 15 емтихан 4 Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы Кесте 2 № Тақырыптар Мазмұны Сағаттар саны Әдебиет Д СПС ЗС СӨЖО СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 Педагогиканың ғылымдық мәні. Педагогиканың әдіснамалық негіздері. Тәрбие қажеттілігі мен педагогикалық теория дамуының әлеуметтік-экономикалық факторлары.негізгі зерттейтін мәселелері. Пед.теориялардың әдіснамалық негіздері.Оның зерттеу әдістері 1 0,5 2 Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні, оның жалпы заңдылықтары мен принциптері. 1 0,5 3 Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні ТП туралы жалпы түсінік.ТП ерекшеліктері,диалектикасы,жүйесі мен құрылымы. 1 0,5 4 ТП заңдылықтары мен мазмұны. ТП заңдылықтары мен мазмұнын талдау 1 0,5 5 Тәрбие принциптері Тәрбие принциптерінің ерекшеліктері. Тәрбиенің қоғамдық бағытта болуы, өнеге-үлгіге арқа сүйеу,тәрбие гуманизациясы,тұлғалық ғыт беру,тәрбие ықпалдарының бірлігі. 1 0,5 6 Тұлғаны ұжымда тәрбиелеу. Тұлғаны ұжымда тәрбиелеудегі ескерілетін педагогикалық- психологиялық факторлар. 1 0,5 7 Тәрбие технологиясы Тәрбие технологиясы туралы түсінік.Оның маңызы.Тәрбиенің комплекстілігі.Тәрбиелік істер. Түрлі тәрбиелік істерде тәрбие технологиясын жүзеге асырудың маңызы. 1 0,5 8 Жалпы тәрбие әдістері Жалпы тәрбие әдістері мен тәсілдері жөнінде түсінік. Тәрбие әдістерінің жіктелуі. 1 0,5 9 Дидактика - білім беру және оқыту теориясы Дидактика пәні және категориялары.Педагогикалық оқыту процесінің мәні,ерекшеліктері және құрылымы. 2 1 10 Оқыту принциптері мен ережелері. Оқыту принциптері мен ережелеріне талдау. Оқыту заңдылықтарына жалпы түсінік 2 1 11 Мектептегі білімнің мазмұны Білім беру мазмұны.Оқу жоспары,бағдарламалар, оқулықтар. 1 0,5 12 Сабақ түрлерінің құрылымдары. Сабақтың түрлері және оларға қойылатын дидактикалық талаптар. 1 0,5 13 Оқыту әдістері Оқыту әдістері туралы түсінік. Оқыту әдістерін топтастыру, оларды топтастыру 1 0,5 Оқытуды ұйымдастырудағы қосымша мәселелер. Сабақтағы оқушылардың танымдық іс-әрекеттері, мұғалімнің сабаққа дайындалу жұмыстары. 1 0,5 Оқыту және тәрбиелеу дегі психологиялық білімдердің маңызы. Негізгі психологиялық түсініктер. Жеке адамның таным процестері ерекшеліктерінің ескерілуі(түйсік,қабылдау, ес,ойлау,сөйлеу,қиял,зейін) 1 0,5 Психиологиядағы зерттеу әдістері. Психиологиядағы зерттеу әдістерінің өзіндік жетістіктері және кемшіліктері. 1 0,5 Таным процестері. Таным процестерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері талдау. 1 1 1 Іс-әрекет психологиясы Іс-әрекет құрылымы мен түрлері. Іс-әрекетпен байланысты психологиялық факторлар. 1 0,5 Жеке адам психологиясы. Жеке адамның қалыптасуы және дамуы.Қабілет, темперамент, мінез, ерік қасиеттерінің оқу- тәрбие процесінде ескерілуі. 1 0,5 Адам аралық қатынастар психологиясы Адам аралық қатынастар туралы жалпы түсінік. Адамдардың бірін-бірі қабылдауы. Ондағы қателіктер себебі. 1 0,5 Қарым-қатынасты орнату техникасы мен тәсілдері. Қарым-қатынасты орнату техникасы мен тәсілдерін талдау. 1 0,5 Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі. Мектеп - отбасы, Жұртшылық және мектептің бірлескен жұмысын ұйымдастырушы орталық..Педагогикалық ұжым.Отбасымен байланыс орнатудың психологиялық- педагогикалық негіздері 1 0,5 Оқушылар оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау. Оқыту процесінде білімді есепке алу,бақылау, бағалаудың маңызы.Оның түрлері,әдістері мен формалары. 1 0,5 Білім жүйесін басқарудың қоғамдық- мемлекеттік сипаты. Мектепішілік басқару және мектепішілік менеджмент.Педагогикалық жүйенің қызмет етуінің әлеуметтік және уақыттық шарттары,құрылымдық компоненттері. 1 0,5 "ҚР білім беру жүйесі" ҚР-ның "Білім беру туралы" заңы.Оқу-тәрбие мекемелерінің типтері.Білім беру жүйесінің жаңаруына байланысты мұғалімге қойылатын талаптар. 1 0,5 Мектепті басқарудағы негізгі функциялар Мектеп басшысының басқару мәдениеті,педагогикалық талдау.Мектепішілік басқаруды және бақылауды реттеу. 1 0,5 Мектепті басқарудағы ұйымдастырушылық қызмет. Мектепті басқарудағы ұйымдастырушылық қызметтің маңызы. 1 0,5 Барлығы: 15 15 15 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі * 17-18 ғасырлардағы көрнекті педагогтардың педагогикалық ой-пікірлері. * Жеке адам дамуы мен қалыптасуы жөніндегі теориялық көзқарастар . * Ұжымдық тәрбиенің маңызы туралы А.С.Макаренконың тағылымы. * Тәрбие әдістерін жіктеудің схемалық жобасын жасау. * Дидактиканың негізгі ұғымдары (2 сағ). * "Сынып - сабақ жүйесінің негізі" Ян Амос Коменский идеяларының дидактика саласына қосқан үлесі. * Тексеру және бағалаудағы педагогикалық-психологиялық факторлардың ескерілуі. * Психологиялық білімдердің педагогикалық теория мен практика үшін маңызы. * Таным процестері (психологиялық талдау) (2 сағ). * Психологиядағы жеке адам түсінігі. * Топтық әрекеттің тиімділігінің әлеуметтік-психологиялық факторлары. * Педагогикалық қарым-қатынас ережелері. * Бедел және беделділік . 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 * * Тақырыптар Көрнекіліктер, ТСО, плакаттар, лабораториялық стенд Өздік оқуға арналған сұрақтар Бақылау формасы * Дәрістер Практикалық (семинар) сабақтар * 1 2 3 4 5 Педагогиканың ғылымдық мәні. Педагогиканың әдіснамалық негіздері Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні Портреттер Ұлттық педагогиканың негізін салушылар педагогикалық идеяларына талдау. Реферат Тәрбие процесі ТП заңдылықтары мен мазмұны. ТСО Жеке адам дамуы мен қалыптасуындағы тәрбиенің ролі. Эссе Тәрбие принциптері Тұлғаны ұжымда тәрбиелеу. Таратпа материалдар Жеке тұлға - ұжым, ұжым - жеке тұлға формуласына талдау. Хабарлама Тәрбие технологиясы Жалпы тәрбие әдістері Кесте Тәрбие әдістерін жіктеудің схемалық жобасын жасау. Схемалық жоба Дидактика - білім беру және оқыту теориясы Оқыту принциптері мен ережелері. Лабораториялық стенд Білім беру және оқыту құрылымы. Реферат Мектептегі білімнің мазмұны Сабақ түрлерінің құрылымдары. Үлгілер Сабақ жоспарын жасау. Оқыту әдістері Оқытуды ұйымдастырудағы қосымша мәселелер. Кесте Оқыту әдістерінің тиімділігін анықтау критерилеріне талддау. Кесте Оқыту және тәрбиелеу дегі психологиялық білімдердің маңызы. Психиологиядағы зерттеу әдістері. Зерттеу әдістерінің жетістіктері мен өзіндік кемшіліктері Конспект Таным процестері. Таным процестері. Суреттер Таным процестерінің өзара байланысы Хабарлама Іс-әрекет психологиясы Жеке адам психологиясы. ТСО Келесі ұғымдарды салыстыру: индивид, жеке тұлға, даралық. Схема Адам аралық қатынастар психологиясы Қарым-қатынасты орнату техникасы мен тәсілдері. Таратпа материалдар Қарым-қатынас түрлері мен құралдарына анықтама беру. Кесте жасау Білім жүйесін басқарудың қоғамдық- мемлекеттік сипаты. "ҚР білім беру жүйесі" Таратпа материалдар Білім беру Заңына талдау жасау Хабарлама Мектепті басқарудағы негізгі функциялар Мектепті басқарудағы ұйымдастырушылық қызмет. Схема Мектеп әкімшілігінің функционалдық міндеттеріне талдау жасау. Кесте 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 № р/с Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы Саны Студенттер саны Қамтамасыз ету пайызы 1 Әбиев Ж.,Бабаев С.,Құдиярова А. Педагогика.-А. 2004 5 5 100 2 Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т1(Общие основы психологии). Т1.(Общие основы психологий) - М.,2003 5 5 100 3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. - СПб., 1999 4.5.Бабанский Ю. Педагогика. - М.,1988 5 5 100 8. Әдебиеттер 8.Негізгі әдебиеттер: 8.1.1.Р.С. Немов Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т2. (Психология образования) - М.,2003 8.1.2..Әбиев Ж.,Бабаев С.,Құдиярова А. Педагогика.-А. 2004 8.2.3. Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т1(Общие основы психологии). Т1.(Общие основы психологий) - М.,2003 8.1.3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. - СПб., 1999 8.1.4. Бабанский Ю. Педагогика. - М.,1988 8.1.5..Ильина Т. Педагогика. - М.,1984 + 8.2 Қосымша әдебиеттер тізімі: 8.2.1Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. - М.,1998 8.2.2.Подласый И. Педагогика.Кн.1,-М., 2000 8.2.3.Стоунс Э. Психопедагогика.Психологическая теория и практика обучения. - М.,1984 8.2.4.Столяренко Л. Педагогика. - Ростов-на-Дону.,2000 8.2.4.Ұзақбаева С. Эстетикалық және экономикалық тәрбие негіздері. - А.,1991 8.2.5.Фридман Л.М., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. - М.; 1991 8.2.6.Педагогикалық басшылық.БМ. Т1,1987 8.2.7. Ілиясова А. Класс жетекшісінің жүргізетін жұмысының жүйесі.-А.,199
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz