Файл қосу
Негізгі музыкалық аспап баян пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК <<Негізгі музыкалық аспап баян >> пәннің бағдарламасы. Редакция № 1 28.08.2013ж. <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> НЕГІЗГІ МУЗЫКАЛЫҚ АСПАП БАЯН. 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 28.08. 2013 ж. Бет 2 - 9 Алғы сөз 1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: 28.08 2013 ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының ҚР ББІ Құрметті қызметкері : АлдажумановС.И. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1 28.08 2013ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<28>> <<08>> 2013ж. Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген << >> << >> 2013ж. ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. Мазмұны. 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 28.08.2013ж. Бет 4 - 9 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Алдажуманов Серіқалий Имангалиұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының ҚР ББІ құрметті қызметкері. Стажы - 43 жыл, тел: 543165, № 2 ғибарат, №115 дәрісхана - Пәннің аты - <<Негізгі музыкалық аспап>>; - Кредиттер саны - 1 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл пән Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600 - <<Негізгі музыкалық аспап>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600 - <<Негізгі музыкалық аспап>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей оқитындарға арналған. ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 28.08.2013 ж. Бет 5 - 9 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Т/К ОСӨЖ СӨЖ Әдебиеттер 1 Баян аспабын менгерту техникасын дамыту.Гамма мажор минор арпеджио, аккордтарды ойнау. 3 2 6 А.Онегин-Школа игры на баяне. 2 Әр түрлі шағын шығармалар; халық әндері, билер, күйлер, қазақ авторларының шығармалары, мектеп әндері; 3 3 6 Б. Мустафин. Сырнай үйрену мектебі. 3 Орындаушылық техниканы игеру, түрлі жаттығулар қолдану.Минорлық аккрдтармен танысу,арпеджио,аккрдтардыойнау. 3 1 6 А.Демченко Гаммы итехнические упражнения. 4 Әртүрлі жанрлық шағын шығармаларды аспапта қөбірек талдап ойнау. 3 1 4 П.Говорушко.школа игры на баяне. 5 Шығарманы мәнерлеп орындау, клавиатураға қарамай ойнауды үйрету. 3 0,5 0,5 А.Судариков.Исполнительская техника баяниста. Барлығы: 15 7,5 22,5 + Пререквизиттер: Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу. + Постреквизиттер: Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау, Музыкалық білім әдістемесі. + Қысқаша сипаттамасы: Пән мақсаты - негізгі музыкалық аспап - болашақ маман, музыка мұғалімін кәсіби - педагог ретінде дайындауға бағытталған оқу пәндері циклындағы негізгі пән. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи - теориялық, музыка орындаушылық, психология - педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. КУРСТЫҢ МАҚСАТЫ: * Студенттердің музыканы нотадан бірден оқу, дыбыспен тыңдау, жеке әнді сүйемелдеу, өз бетімен шағын шығармаларды сүйемелдеу сияқты практикалық білімін жетілдіру. * Жеке әншілер мен ұжым топтарын сүйемелдеп, ансамблъдік құрылысын түсіне білу. * Партитуралық оқу- бірден әншіні сүйемелдей білу. * Әдеби ойларын жеткізу, әр түрлі образдармен танысу, қазақтың ұлттық музыкалық классиктермен танысу. * Жаңа шығармалармен өз бетімен жұмыс істеу. Бағдарламаның мазмұны: * студенттердің музыкалық шығарманы эмоциялық жан-күйімен сезініп, дұрыс түсініп,творчестволық мәнде ойнау қабілетін дамыту; * әрбір шығарманың жанрлық ерекшелігін танытып талдай білу, оның авторы, туу себептерінен жан-жақты хабардар болу; * әр сабақта студенттің білім, білік, дағдыларын дамыта отырып,оның музыкаға деген қызығушылығын арттыру; * студенттерді домбырада мектеп әндерін, күйлерін ойнап, сүйемелдей білу дағдысын үйрету; * домбырадан сабақ беру методикасынан, сабақтың тиімділігі мен сапасын арттыру жолдарымен таныстыру; * студенттерге сапалы білім, азаматтық-эстетикалық тәрбие беру; 3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық білім беру әдіснамасы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық білім беру әдіснамасының негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі <<Негізгі музыкалық аспап>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 1. 4. Әдебиет тізімі Негізгі әдебиет: * Басурманов А. Самоучитель игры на баяне. М.; 2003 * Б.Мұстафин.Т.Мұстафина.Т.Алыбаев.З.Смакова. Сырнай үйрену мектебі. * Онегин А. Школа игры на баяне. М.; 1983 Қосымша әдебиет: * А.Судариков Исполнительская техника баяниста М; 1986 * Д.Туякбаев,З.Смакова. Пособие аранжировке казахских кюев для баяна. Алматы,1999 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Негізгі аспап Домбыра>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 ______ <<Негізгі аспап Домбыра>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 05.09.2013ж. Бет 2\9 Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: 28.08 .2013 <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : Серіков Ә.С. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1 29.08.2013 <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 4__ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Серіков Әділет Серікұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының Оқытушысы, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 115 дәрісхана * Пәннің аты - <<Негізгі аспап Домбыра>>; - Кредиттер саны - 1 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл пән Негізгі аспап 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты әдіснамалық дайындығы. Әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім берудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-негізгі аспабын қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1Музыкалық білім берудің,негізгі аспап әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, 1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі 1.7.2 оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 Ред. № 1 _______20__ ж. Бет 5_ 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/К ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 61 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары Этюдтар оинау. 3 2 6 Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі 2 Гаммалар жане арпеджиолар. Этюдтар курдел курделісін алу. 3 2 6 Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену ментебі екінші тарауы 3 Куй үйренуге тәуелсіз болуын үйрету.Кұрманғазы Cарыарқа,талдау жасау. 4 2 6 Құрманғазы: Күйлер /құраст., түсініктерін жазған Қ. Ахмедияров.-Алматы:Өнер,2005 4 Күйлерді жане орыс ,шет ел шығармаларын ойнап үйрену.Құрмпнғазы Сарыарқа күйін жаттап, этюдтарды оинау. 5 1,5 4,5 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979 Барлығы: 15 7,5 22,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Негізгі аспап қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Негізгі аспап негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 2 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация 2 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 90балл 1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 30 балл 1 аттестацияда и 30 балл 2 аттестацияда СӨЖ 60 балл 1 аттестацияда и 60 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 90 балл 1 аттестацияда и 90 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтағы жұмыстар 90 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 30 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 90 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 30 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 7 Қолданылған әдебиеттер Б.Ыскаков А.Токтаган Домбыра үйрену мектебі Құрманғазы:Күйлер/құраст.,түсініктерін жазған Қ.Ахмедияров.- Алматы:Өнер,2005 Аравин, П Степные созвездия :очерки и этюды о казахской музыке.-Алма-Ата,1979
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz