Файл қосу
Пәнді оқудағы әдістемелік нұсқаулар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қ. ШӘКӘРІМ АТЫндағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ СМК 3 деңгейдегі құжат ПОӘК ПОӘК 042-18-10.1.37/02-2013 ПОӘК Магистранттарға арналған <<Органикалық химияны және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері>> пәнінің бағдарламасы 18.09 2013 ж. № 1 басылым ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ МОЛЕКУЛАЛЫҚ ҚОСЫЛЫСТАР ХИМИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ>> <<6М011200>> - Химия магистратура мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ << 28 >> 08 2013 ж. К.Б. Мурзагулова, х.ғ.д, Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Химия>> кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті <<Химия>> кафедрасының отырысында << 28 >> 08 2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі Б.Х. Мұсабаева 2.2. Инженерлі технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында << 12 >> 09 2013 ж , № 1 хаттама Төрайымы С.С.Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған << 18 >> 09 2013 ж, № 1 хаттама ОӘК төрайымы Г.Қ. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Жалпы ережелер 4 2 Пән мазмұны және сабақ түрі бойынша сағатқа бөлу 4 3 Пәнді оқу кездегі әдістемелік нұсқаулар 9 4 Курс форматы 10 5 Курс саясаты 10 6 Баға қою саясаты 11 7 Әдебиет 13 1 Жалпы ережелер 1 Оқытушы және пән жайында жалпы мағлұматтар: Мурзагулова Кунназ Баймухановна Химия кафедрасы Байланыс мәліметтері: 35-05-90, №9 оқу ғимараты. Сабақ өткізілу орны № 402 аудитория Кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны <<Органикалық химияны және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері>> бағдарламасы 6М011200 - <<Химия>> мамандығын оқытуға бағытталған. Органикалық химия және ЖМҚ химиясының негізгі әдістемесін оқытуға негізделген. 1.3 Берілген курстың мақсаты: органикалық химия және ЖМҚ химиясын оқытудағы соңғы әдістемелік жетістіктерімен магистранттарды таныстыру; әдістемелік оқыту жүйесін қалыптастыру; педагогикалық-әдістемелік тапсырмаларын өздігінен шешуге мүмкіндік беру; магистранттардың кешенді білімін, іскерлігін және дағдылығын қалыптастыру, ол әртүрлі типтегі оқу білімін өздігінен жоспарлауда және жургізуде қажет. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеті - органикалық химия және ЖМҚ химиясының өзіндік ерекшеліктерімен және материалдарын игеру әдістерімен магистранттарды таныстыру; әдістемелік оқытумен және оқуыту тәсілдерімен магистранттарды таныстыру; оқыту әдісін және бағдарламасын таңдауға үйрету. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - Органикалық химия және ЖМҚ химиясының оқыту әдістемесін білу; - тарихи, әдістемелік аспект бағдарламасын, оқу материалдарын іріктеу приципін білу; -химиялық бағдарламаның мақсатын және тапсырмаларының шешімін білу; - Органикалық химия және ЖМҚ химиясы сабағын химиялық бағдарлама бойынша жүргізуге дағдылану; - әдістемелік білім беру және оның тәсілдерін, химиялық ғылымның жетістіктеріне және дамуына бағытталған барлық жағдайларды игеру қажет. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 Педагогика 1.6.2 Химияны оқыту әдістемесі + Курс постреквизиттері: 1.7.1 Физикалық химия және электрохимияны оқытудың әдістемелік аспектілері o <<Жалпы химиялық технология>> курсын оқытудың әдістемелік аспектілері o Химиялық пәндер оқулықтарының құрылымдық-мазмұндық негіздері 2 Пәннің мазмұны және сабақ түріне бөлінген сағаттар Кесте 1 № п/п Тақырып Сағат Әдебиет Дәріс Зерт. СПС МОӨЖ МӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Жоғары оқу орнында білім беру формасы. 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 7.2.1-7.2.3 2 Студенттердің әдістемелік білімін бақылау 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 3 Органикалық химияны осы заманға сай технологиямен оқыту 1 - 2 1,5 4,5 7.2.1-7.2.3 4 Химияны оқыту процесінде қолдану мәселелі (проблемалық) оқыту технологиясын қолдану 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 5 Органикалық химия және ЖМҚ химиясын жоба әдісімен оқыту 1 - 2 1,5 4,5 7.2.1-7.2.3 6 Кейс әдісімен органикалық химияны оқыту 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 7 Жоғары оқу орнында модульдік оқытудың теориясы мен практикасы 1 - 2 1,5 4,5 7.2.1-7.2.3 8 Органикалық химия курсында химиялық тәжірибенің ролі мен міндеттері 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 9 Жоғары оқу орнында органикалық химияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктері 1 - 2 1,5 4,5 7.2.1-7.2.3 10 Органикалық химияны жүйелік-құрылымдық жағдай негізінде оқыту 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 11 <<Оттекті қосылыстар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 1 - 2 1,5 4,5 7.2.1-7.2.3 12 <<Көмірсулар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 13 Жоғары оқу орындарында жоғары молекулалық қосылыстар курсы 1 - 2 1,5 4,5 7.2.1-7.2.3 14 <<Полимерлерді алу әдістері>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 1 - 2 1,5 4,5 7.1.1-7.1.4, 15 Азқалдықты және қалдықсыз технологияны ұйымдастыруға жанаша көзқарас 1 - 2 1,5 4,5 7.2.1-7.2.3 3 Пәнді оқудағы әдістемелік нұсқаулар * Оқу сабақтарын ұйымдастыру. <<Органикалық химияны және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері>> курсының теориялық негіздерін игеріп оқу кезінде негізгі мақсат болып, практикалық дағды алу, теориялық қорытындылар жасай білу болып табылады. Пәннің теориялық сұрақтары дәріс кезінде қарастырылады. Дәрістерде негізгі түсініктер және заңдылықтар, сонымен қатар бағдарламаның оқу әдебиеттеріндегі күрделі немесе аз қарастырылған сұрақтар оқытылады. Дәріс конспектілері зертханалық сабақтарға дайындық, әдебиеттермен еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Практикалық сабақтарда теориялық тәсілдер, ғылым заңдылықтары расталады. Сондай-ақ есептер шешу әдістері игеріледі. Химиялық ойлау, сонымен қатар зерттеу жұмыстарын орындау қабілеті дамиды. Пәнді оқу кезінде уақыттың басым бөлігі магистранттардың өздігінен жұмыс істеуіне арналған. Аудиториядан тыс өздік жұмыс әдебиетпен жұмыс істеу, үй тапсырмасын орындауды қарастырады. * Дәрістер. Дәріс конспектілері материалды оқудың негізгі кезеңі болып табылады. Дәрістерде конспект жазу міндетті. Дәріс конспектілерін оқулықтар және оқу нұсқаулары материалдарымен толықтырып, дәріс дәптеріне сәйкес жазбалар енгізу маңызды. Жазбаларды дәріс оқушының консультациялары кезінде толықтыруға болады. * Практикалық сабақтар Практикалық сабақтарға дайындық: -тақырыптың теориялық материалдарын дәріс конспектілері, оқулықтар және оқу нұсқаулары бойынша оқу; -оқытушы тапсырмасымен қажетті есептеулер жүргізіліп, қорытындылар жасалады. -орындалған жұмыс бойынша есеп тапсырылады. * Өздік жұмыс. Оқу үрдісінде магистранттардың өздік жұмысының бөлігі артады. Сұрақтардың басым бөлігін оқу кезінде оқулықтар және оқу құралдарымен жұмыс жүргізіледі. Сонымен қатар, үй тапсырмасын орындау, есептерді өздігінен шығару. Өздік жұмысты орындау бойынша бақылау оқытушының ауызша сұрауы, жазбаша бақылау жұмыс, тест, коллоквиум арқылы жүргізіледі. * Әдебиетпен жұмыс істеу бойынша нұсқаулар. Курс бағдарламасымен танысқаннан кейін негізгі оқу әдебиетін таңдап,оның кітапхана қорында болуын немесе онымен оқу залында жұмыс істеу мүмкіндігінің болуын анықтау керек. Әрбір тақырыпты өткен кезде оған қосымша әдебиеттер тізімі, әдістемелік нұсқаулар және нұсқамалар беріледі. Оқытушыдан тапсырма алғаннан кейін оқулықтар мен нұсқаулардан материалдарды оқуға кірісіңіз. Сұрақ негізін анықтаңыз. Заңдар, анықтамалар оқылуын, формулаларды есте сақтап алған жөн. Материалды жақсылап есте сақтау қажет болса, қысқаша конспект жасап, дәріс материалдарын толықтырыңыз. Сұрақты тереңірек оқу қосымша әдебиетпен жұмыс істеу кезінде мүмкін. Теориялық курс жаттығулар мен есептерді орындаумен ілестіріледі. Әдетте тапсырмалар есеп жинақтарында беріледі. Оқулықпен жұмыс кезінде туындайтын сұрақтарды дәптерге жазып алып, кейін сабақ үстінде оқытушыдан сұрап анықтауға болады. 4 Курс форматы Берілген пән бойынша 50-минуттық дәріс - аптасына 1 рет, 50-минуттық практикалық сабақ - аптасына 2 рет, 75-минуттық МОӨЖ - аптасына 1 рет. 5 Курс саясаты Сабаққа қатысу: Дәрістерге, семинар-практикалық сабақтарға және МОӨЖ қатысу міндетті. Егерде әлдебір себептермен сабаққа қатыса алмасаңыз, сізге барлық босатқан сабақтардағы қабылданбаған материалдар үшін жауапкершілік жүктеледі. Тәртіп: Сабақ барысында ұдайы тәртіп бұзушылық аудиториядан қуылумен жазаланады және сәйкесінше сабақ босатқаны үшін рейтінгілік бағасы төмендетіледі. Кезеңдік аттестация: Кезеңдік аттестация қорытындысы сабаққа қатысуы, белгіленген мерзімде МӨЖ орындауы, сабақ барысындағы ауызша немесе жазбаша жауаптарымен, тестілеу нәтижелерімен және кезеңдік бақылауды ескере қойылады. Емтихан: Ауызша емтихан немесе компьютерлік тестілеу жүйесі негізінде рұқсат алған барлық студенттерге қорытынды емтихан жүргізіледі. Емтиханның әрбір тест сұрағы 5 жауаптан тұрады, соның ішінде бір дұрыс жауабымен. Тест сұрақтары барлық өткен курс бөлімдері бойынша құрастырылған. 6 Баға қою саясаты Апталар және бақылау түрлері бойынша балдардың бөлінуі 2 кестеде келтірілген <<Органикалық химияны және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері>> пәні бойынша балдардың бөлінуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескертпе 1 2 3 4 1-ден 7-ші аптаға дейін барлық аудиториялық сабақтарға қатысу. 30 1 Жоғары оқу орнында ұйымдастырылған оқыту формалары 0 СПС 1 Жоғары оқу орнында ұйымдастырылған оқыту формалары 0 1 Қазақстанда үздіксіз білім беру концепциясы 0 МОӨЖ 2 Студенттердің білімін бақылаудың әдістері мен формалары 9 СПС 2 Студенттердің білімін бақылаудың әдістері мен формалары 8 СПС 2 Кафедрадағы оқу-әдістемелік жұмыс. Химия бойынша мемлекеттік стандарттардын талаптары 5 МОӨЖ 3 Химияны оқыту процесіндегі проблемалық оқыту 9 СПС 3 Химияны оқыту процесіндегі проблемалық оқыту 8 СПС 3 Мамандарды даярлау моделдері. Қосымша білім беру бағдарламалары. Білім берудің көп сатылы жүйесі. Әлемдегі жетекші елдердің жоғары білім берудегі көп сатылы жүйесінің тәжірибелері 5 МОӨЖ 3 Батыс елдерінде жоғары химиялық білім алу (таңдау бойынша) 35 МӨЖ 4 Органикалық химияны және ЖМҚ химиясын оқытуда критикалық ойлауды дамыту 9 СПС 4 Органикалық химияны және ЖМҚ химиясын оқытуда критикалық ойлауды дамыту 8 СПС 4 Оқушының тұлғалық өзіндік дамуы мен ұйымдастырушылығы ретіндегі студенттердің өздік жұмысы 5 МОӨЖ 5 Органикалық химияны және ЖМҚ химиясын жоба әдісімен оқыту 9 СПС 5 Органикалық химияны және ЖМҚ химиясын жоба әдісімен оқыту 9 СПС 5 Мектеп оқушыларының органикалық химия оқулықтарын талдау 5 МОӨЖ 5 Бакалаврат үшін <<Органикалық химия>> бағдарлама мазмұнының анализі 40 МӨЖ 6 Кейс әдісімен органикалық химияны оқыту 9 СПС 6 Кейс әдісімен органикалық химияны оқыту 9 СПС 6 Оқытудың дидактикалық принциптері 5 МОӨЖ 6 Қорытынды бақылау 1 60 7 Жоғары оқу орнында модулдік оқыту 9 СПС 7 Жоғары оқу орнында модулдік оқыту 9 СПС 7 Органикалық химияның пәнаралық байланыстары 5 МОӨЖ 1-ден 7-ші аптадалардың оқу қорытындылары бойынша барлық балл 300 300 8-ден 15-ші аптаға дейін барлық аудиториялық сабақтарға қатысу. 30 8 Химиялық тәжірибе 7 СПС 8 Химиялық тәжірибе 6 СПС 8 Органикалық химияны оқытуда қорытындылау тақырыбының рөлі 4 МОӨЖ 9 <<Көмірсутектер>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 9 <<Көмірсутектер>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 6 СПС 9 Жеке және дифференциальды оқыту 4 МОӨЖ 10 <<Оттекті қосылыстар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 10 <<Оттекті қосылыстар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 6 СПС 10 Органикалық химияны оқытуда экологиялық аспектілер 4 МОӨЖ 10 Бакалавриат үшін <<ЖМҚ химия>> бағдарлама мазмұнының анализі 35 МӨЖ 11 <<Биологиялық активті қосылыстар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 11 <<Биологиялық активті қосылыстар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 6 СПС 11 <<Ароматты көмірсутектер>> тақырыбындағы оқу проблемаларының жүйесі 4 МОӨЖ 12 <<Азотты қосылыстар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 12 <<Азотты қосылыстар>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 6 СПС 12 Жоғары оқу орнында білім алу нәтижелерін ауызша тексеру әдістері 4 МОӨЖ 13 <<Полимераналогты түрлендіру>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 13 <<Полимераналогты түрлендіру>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 6 СПС 13 Органикалық химияда топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесі 4 МОӨЖ 13 Студенттерге <<Органикалық химия>> курсынан бақылау тапсырмаларын әзірлеу 40 МӨЖ 14 <<Полимерлер ерітінділері>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 14 <<Полимерлер ерітінділері>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 6 СПС 14 Жеке оқыту технологиясы 3 МОӨЖ 14 Межелік бақылау 60 15 <<Полимерлердің физикалық және фазалық күйлер>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 15 <<Полимерлердің физикалық және фазалық күйлер>> бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері 7 СПС 15 Органикалық заттар химиялық технологиясын оқытудың әдістемелік аспектілер 3 МОӨЖ 8-ден 15-ші аптадалардың оқу қорытындылары бойынша барлық балл 300 Емтихан бойынша барлық балл 400 Академиялық кезені бойынша барлық балл 1000 7 Әдебиет 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Зайцев О.С. Методика обучения химии: Теоретический и прикладной аспекты: учеб. Для студ. Высш. Учеб. Заведений. - М.: Владос, 1999. - 384с. 7.1.2 Семчиков Ю.Д. Высокомолекулярные соединения: Учебник для вузов. М.: Академия, 2003, 368 с. 7.1.3 В.Ф. Травень. Органическая химия. - М.: Академкнига, 2008. Т.1. 727с. 7.1.4 В.Ф. Травень. Органическая химия. - М.: Академкнига, 2008. Т.2. 582с 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Чернобельская Г.М. <<Основы методики обучение химии>> М. 1987 . -286 7.2.2 Стрепихеев А.А., Деревицкая В.А. Основы химии высокомолекулярных соединений: Уч. пособие. М.: Химия, 1976. 436 с. 7.2.3 Шур А.М. Высокомолекулярные соединения: Уч. Пособие. 3-е изд., перераб. и доп. М.: Высшая школа, 1981. 656 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz