Файл қосу
Сабаққа қатыспауы
Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгi Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетi ПОӘК <<Хорды дирижерлау>> пәнінен оқу жұмыс бағдарламасы №2 баспа ПОӘК 042-14.4.01.20.14/01-2013 <<Хорды дирижерлау>> пәнінен ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 Музыкалық білім мамандығы үшiн Студенттерге арналған <<Хорды дирижерлау>> пәнінен оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1 Құрастырған Айтжанова Ж.Н., Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушысы <<____>> _______2013 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрiм атындағы Семей Мемлекеттiк университетiнiң <<Музыкалық білім>> кафедрасында Хаттама <<____>> __________ 2013 жыл, № __. Кафедра жетекшiсi ___________ Б.К.Бодауова 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде Хаттама <<____>> __________ 2013 жыл, № __. Төрағасы ______________ Т.Ш.Ахметова 3 Бекiтiлдi Университеттiң оқу-әдiстемелiк кеңесiнiң мәжiлiсiнде мақұлданды Хаттама <<____>> __________ 2013 жыл, № __. ОӘК төрағасы _____________ Мазмұны 1. Жалпы ережелері 2. Пәнін әдістемелік нұсқаулар 3. Курс саясатының форматы 4. Бағалау саясаты 5.Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы мен мазмұны 6. Студенттердің өздік жұмыстың және мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының тақырыбының тізімі 7.Күнтізбелік пән үрдісінің күнтізбелік Календарный график процесса по дисциплине * Жалпы ережелері + Оқытушы туралы дерек Айтжанова Жанат Наукеновна- Музыкалық білім кафедрасының аға оқытушы Пән туралы дерек Аты Хорды дирижерлау Кредит саны 2 - 90 сағат Өткізу орны №2 корпус, 113 аудитория 1.2 Оқу жоспарынан үзінді: Курс Семестр Кредиттер Жеке сабақ АБ СӨЖ барлығы Бақылау түрі 3 5 6 1 1 15 15 1 1 29 29 45 45 Қорытынды сабақ Емтихан. 1.3 Қысқаша сипаттамасы: Осы курсты жүргізгенде оқу негізі, психология - педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. Студенттер хортану пәнінде музыкалық қабілеттерін (есту, есте сақтау, сезім, ықыластығы) жетілдіреді, музыкалық танымын кеңейтеді, дұрыс тыныс алуға дыбыс түзеуге, дикцияға, әуен бояуына, а сарреllалық шығармалардың құрылымын және орындалу әдістерін үйренеді. 1.4 Пән мақсаты - болашақ музыка мұғаліміне мамандығына кәсіби қажетті, педагог - музыкант дайындауға бағытталған оқу пәндері циклындағы негізгі пән.. 1.5 Пәнінің негізгі міндеттері: - формирование у студентов основ политического знания категории, ознакомление их с основными понятиями, теориями, способности к принятию рациональных решении в политической жизни. 1.6 Пәнді оқу барысында студентің міндеттері: Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студенттерге фортепиано аспабында хор шығармаларын ойнай білу, хор туралы толық мағлұмат беріп, жеке хормен жұмыс істеу барысында теориялық көмек ретінде, сондай - ақ хормен жұмыс істеу әдістерін игеру, музыкалық талдау, хор шығармасының әр дауысын айта білу, оны дирижерлай білу, қағаз бетінен (ЧХП) айта білу, шығармаларды саналы, әрі кәсіптік деңгейде, көркем орындау дағдыларын дарыту, хор ұжымымен жұмыс істеуге қажетті есту қабілетін, вокалды- хор дағыларын дамыту сияқты аса қажетті әдіс-тәсілдерді үйретеді. + Пререквизиттер 1.7.1 Музыка теориясының негізгі, Сольфеджио + Постреквизиттер: Музыкалық аспап, Хор сыныбы, Хортану, Сольфеджио, Хор шығармаларын өңдеу, Мектеп хорын ұйымдастыру, Вокал сыныбы. * Пәнді оқытуға арналған әдістемелік нұсқаулар: Хорды дирижерлау пәні оқушыларды музыкаға тәрбиелеудей бөлінбейтін бір сала болып табылады. Хор өнері біріккен ұжымдық топтың қорытындысы іспетті адамдардың бір-бірімен ынтымақтастығы, бірлігі, ұйымшылдық қасиеттерін көрсететін және өзінің тобын баска топтармен салыстырып багалай білушілік, лидерлік ықпалды атқару, тағы басқа да қасиеттерді қамтиды. Хор өнері теориялық білім берумен қатар факулътеттегі басқа да негізгі пәндермен: хор класы, хорды дирижерлау (дирижирование), музыкалық сауат, сольфеджио сабақтарын саналы турде меңгеруге көмектеседі. Оркестрмен немесе хормен қарым-қатынас жасау ерекшелігі дирижердан коптеген қасиеттерді талап етеді: көпшілік орындаушылар тобымен жетекшілік ете білу, топпен шығармашылык, қарым-қатынас құра білу, хорды мінсіз таза тыңдай білу жіне орындалу процесін дұрыс сезіну, озінің талаптарын және ұсыныстарын ыкшамды және анық тұжырымдап айта білу; дайындык, кезенің дұрыс жоспарлай білу және барлық оның қатысушыларының уақьггы мен кушін үнемдеп жұмсай білу, дайындықты ұйымдастыру, (нота) музыкалык, материалдарын дайындау және т.б. 3 . Курс саясатының форматы 3.1. Курс форматы Оқу сабақтар аптасында 50 минуттан бір рет өткізіледі. Сабақтын түрі- тәжірибиелік. Мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстары график бойынша өттеді. 3.2 Білімді бағалау бойынша хабар. Студенттің сабақтардағы іс - әрекеттің рейтингтік бағасы: № Көрсеткіштер Балл бойынша студенттердің рейтингі 1 Сабаққа қатыспауы 0 2 Сабаққа жөнді қатыспаған 1 3 Студенттің оқу әрекетінің мазмұны мен ұйымдастырылуында кейбір қателерді табуға болады 2 4 Оқу процесіне белсенді түрде қатысқан 3 Студенттің түрлі тапсырма орындауындағы рейтинг бағасы: № Көрсеткіштер Балл бойынша студенттердің рейтингі 1 Тапсырма орындалмаған 0 2 Ноталық текст қателермен орындалған 1 3 Тапсырма жеткілік деңгейде орындалған 2 4 Тапсырмада музыка шығармалардың көркем бейнесі толық ашылған 3 Рейтинг - шкаласы: Бақылау түрлері Баллдар Күнделікті 20 Аралық 35 Үй тапсырмасы 10 Қорытынды 35 Барлығы 100 Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынандай администрациялық шарттар қойылады: * Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл * Сабақты босату - минус 2 балл * Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл Оқу жұмыс Оқу процесі Всего Апта 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Тәжір 0 20 20 20 20 20 20 10 130 20 20 20 20 20 20 20 140 270 СӨЖО 0 0 15 0 0 15 0 0 30 0 0 15 0 0 15 0 30 60 СӨЖ 0 0 0 15 0 0 15 0 30 0 0 0 15 0 0 15 30 60 Барлығы 10 30 45 45 30 45 45 20 270 30 30 45 45 30 45 45 270 540 Курс бойынша қорытынды баға төмендегі шкала (мөлшер) негізінде қойылады: Баға Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В 3,00 80 - 84 В - 2,67 75 - 79 С.+ Қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С 2,00 65 - 69 С- 1,67 60 - 64 Д + 1,33 55 - 59 Д 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 * Оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасының құрылымы мен мазмұны 3 курстың тақырыптық жоспары р/с Тақырып Жекеше сабақ Әдебиеттер 1. 2. Білімнің тереңдетілуі және дирижерлау әдістерін іске асыру 2 Уколова И. Дирижирование: Учеб.пособие.-М.,2003 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1979 3. 4. Ірі формадағы (кантата, ораториядан білімдер опералық) жанрлары 2 Безбородова Л.А. Дирижирование: Учебное пособие.-М.,2000 Бойко Р. Избранные хоры без сопровождения. - М., 1984 5. Бағдарламаға полифониялық (фугато, фугетта) шығармалар енеді. 1 Хрестоматия по дирижированию хором :Средние музыкальные учебные заведения: В 4-х выпусках:Вып.3: Без сопровождения и в сопроводжении фортепиано /сост.: Е.А.Красотина, К.Р.Рюмина, Ю.Левит.-М.:Музыка,2005 6.7. Балалар мен жасөспірімдер хорымен өз бетінше жұмыс жасай білу. 2 Хор жұргізу. А.Әбеуова Алматы 1979 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1978 8.9. Студентке өз бетінше творчестволық жұмыс жасай білуге бағыт беру, жүктеу. 2 Хор жұргізу. А.Әбеуова Алматы 1979 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1978 10. 11. Орындаушылық кезінде хор шығармашыларын өзінше ойлауына, музыкалық образ жасауына, бейнелеуге бағыттау. 2 Уколова И. Дирижирование: Учеб.пособие.-М.,2003 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1979 12. 13. Дирижерлық техника 2 Хор жұргізу. А.Әбеуова Алматы 1979 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1978 14. 15. Әр түрлі талаптарға және динамикалық көрсеткіштерге байланысты 12/4,12/8 өлшемдерді <<12>>-ге және <<4>>-ке өлшемдермен көрсету амалдары. 2 Уколова И. Дирижирование: Учеб.пособие.-М.,2003 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1979 16. 17 Хор партияларын нотасымен оқу және есту қабілетін дамыту жұмыстарын жалғастыру 2 Безбородова Л.А. Дирижирование: Учебное пособие.-М.,2000 Бойко Р. Избранные хоры без сопровождения. - М., 1984 18. 19 Күрделі және көп дауысты хорларға түсініктеме. Шығармамен танысу. 2 Безбородова Л.А. Дирижирование: Учебное пособие.-М.,2000 Бойко Р. Избранные хоры без сопровождения. - М., 1984 20. 21. Аспапта хор партитурасымен жұмыс Жеке партиясын сөзімен , сольфеджиомен айту. 2 Хор жұргізу. А.Әбеуова Алматы 1979 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1978 22. 23. Сүйемелмен орындалатын хор шығармасымен танысу. Поэтикалық сөз текстімен жұмыс 2 Хрестоматия по дирижированию хором :Средние музыкальные учебные заведения: В 4-х выпусках:Вып.3 24. 25. Нюанстық ерекшеліктер. Хор партияларының орналасуын көрсету. Шығарманы толық дирижерлау. 2 Хрестоматия по дирижированию хором :Средние музыкальные учебные заведения: В 4-х выпусках:Вып.3 26. 27. Орташа және орташа жылдам темпінде 3/4, 4/4 өлшемдерін көрсету 2 Хрестоматия по дирижированию хором :Средние музыкальные учебные заведения: В 4-х выпусках:Вып.3 28. 29. Орташа екпінде, жылдам екпінде 2/4 өлшемінің схемасымен танысып дирижерлау 2 Хор жұргізу. А.Әбеуова Алматы 1979 Ольхов К. А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров.- Л., 1978 30. Бақылаулық тыңдау 1 Барлығы: 30 Мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының сабақ жоспары. (ОСӨЖ) Тақырып Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Әдебиеттер Баллдар Жұмыстың өткізілу мерзімі Бақылау түрі Дирижерлауға арналған жаттығуларды қайталау. Оң және сол қол кимылдарының бекіту және меңгеру (1,2) 3 1 жұма Тәжір. көрсету Партияларды аспапта ойнап, айту. Студентке өз бетінше жұмыс жасай білуге бағыт беру, жүктеу. (3,5) 3 2 жұма Тәжір. көрсету <<Ауфтакт>> түсінігін кеңейту және ауфтактты меңгеру дағдыларымен жұмыс. Ауфтакт, оның түрлерімен танысу , қол қимылындағы ескерту белгілері. (1,2) 3 3 жұма Тәжір. көрсету Партияларды айтуда интонациялық тазалық. Шығармаларының жеке партиямен жұмыс істеу. Партитураны сольфеджио түрінде тапсыру. (1,4) 3 4 жұма Тәжір. көрсету Мектеп репертуарын іріктеудің қағидалары. Мектеп репертуардағы ән үйрену. Мектеп әнің сүйемелдеудің фортепиано аспабында талдап орындау (2,3) 3 5 жұма Тәжір. көрсету Шығармадағы сөздерді мәнерлеп оқу. Партияны сөзімен орындау.Шығарманың авторына аннотация. (1,2) 3 6 жұма Тәжір. көрсету Сөздегі көркемдік бейнені табу. Шығарманың шарықтау шегін білу. (5,2) 3 7,8 жұма Тәжір. көрсету Дирижерлау техникасы Қол қимылы динамикасының және штрихының озара байланыстылығы. (1,6) 3 9,10 жұма Тәжір. көрсету Партияны жатқа орындау. Шығарманы жатқа орындау. Партияны мәнерлеп орындау, айта білу. (1,2) 3 11,12 жұма Тәжір. көрсету Дикциялық жаттығулар жасау . (1,2) 3 13,14 жұма Тәжір. көрсету Сольфеджилеу Хорға арналған шығармаларды нотаға қарап оқу (ЧХП). (1,2) 3 17,18 жұма Тәжір. көрсету Дирижерлік аппараттың орналасуына көмектесетін жаттығулар, мануальды техниканың кемшіліктерін түзету. Дирижерлік аппараттын орналастыру жұмысы және дирижердің мануальды техникасы (1,2) 3 19,20 жұма Тәжір. көрсету Динамикалық белгілерін сақтап айту. Көркемдік бейнесін ашу. (1,2) 3 21,22 жұма Тәжір. көрсету Курс бойынша ауызша үй жұмыстарының тақырыбы. (СӨЖ) 1. Партияларды аспапта ойнау. 2 Хор партиясын сольфеджиялау. 3. Авторлар туралы мағлұмат дайындау. 4. Хор партиясын мәнерлеп айту. 5. Шығарманың өлшемін дирижерлау. 6. Партитураны талдау. 7. Шығармаға арнап жаттығулар таңдау. 8. Дирижерлауға арналған жаттығуларды қайталау. 9. Партияларды аспапта ойнап, айту. 10. Партияларды айтуда интонациялық тазалық. 11. Шығармадағы сөздерді мәнерлеп оқу. 12. Шығарманың авторына аннотация. 13. Дикциялық жаттығулар жасау. 14. Партияны жатқа орындау.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz