Файл қосу
Бейорганикалық химияны қашықтық оқытудың мәселелері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК042-18-34.2.27/01- 2013 ПОӘК <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы 18.09.2013 ж. № 1 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> 6М011200 - <<Химия>> мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _______ <<__02__>>___09____2013 ж. А.К.Сапакова, б.ғ.к., доцент м.а., <<Химия және география>> кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасының отырысында <<__02___>>___09______2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі м.а. _________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<__03___>>____09_______2013 ж., №1 хаттама Төрайымы_________ З.В.Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<___18__>>___09______2013 ж., №1 хаттама ОӘК төрайымы ____________Г.К. Искакова 4. АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны * Қолдану саласы * Нормативтік сілтемелер * Жалпы ережелер * Оқу пәннің (модульдің) мазмұны * Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі * Пән бойынша оқу-әдістемелік карта * Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы * Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ <<6М011200>> - <<Химия>> мамандығы магистранттарына арналған <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына еңгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: * Мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты; * <<6М011200>> - <<Химия>> мамандығының Типтік оқу жоспары; * СТУ 042-ГУ-4-2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; * ДП 042-1.01-2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және жаңа технологиялары>> пәні магистранттарды дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын магистранттар үшін кәсіптік пәндер блогының таңдаулы бөлігі болып табылады.<<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелігі және жаңа технологиялары>> құралы шығармашылық ойлау, магистранттарға ғылыми көзқарас қалыптастыру, химияның өмірмен байланысын ашу, болашақ ғылыми маманды теориялық және профессионалды дайындықтын жоғары білім деңгейімен қаруландыру, белсенді ғылыми-педагогикалық әрекет үшін білім мен білікті қалыптастыруға көмегін тигізуі керек. Бұл пәнде магистранттар жалпы және бейорганикалық химияны жоғары оқу орындарында оқытудың жаңа технологияларын оқып меңгереді. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: жалпы және бейорганикалық химия пәндерін оқытудың әдістемелігін және жаңа технологияларын оқып білу. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелігін дәстүрлі әдістерден заманауи педагогикалық тәсілдерге қөшу жолымен жетілдіру; * топтық сабақтардан индивидуалды және автоматтандырылған сабақтар түріне ауысу; * магистранттардың білімдерінің сапасын арттыру. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: * химияның негізгі стехиометриялық заңдарын білу тиіс; * жалпы және бейорганикалық химияны оқыту процессінде педагогикалық технологияларды қолдануының әдістемелік талаптарын меңгеру тиіс; * жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи педагогикалық технологияларының негізгі сапаларын игеру тиіс; * химияның негізгі стехиометриялық заңдарын есептерді шығарғанда қолдана білу тиіс; * жалпы және бейорганикалық химия теорияларының негізгі қағидаларын түсіну тиіс. + Курстың пререквизиттері: Химияны оқыту әдістемесі, педагогика + Курстың постреквизиттері: Химияны оқытудың жаңа технологиялары, оқушылардың оқу жетістіктерін критериалдық бағалау 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте Курс Семестр Кредиттер ДР сағ. СПС сағ. ЗС сағ. ОМӨЖ (сағ) МӨЖ сағ. Бар-лығы сағ. Қорытынды бақылау түрі 1 2 2 15 15 - 15 45 90 емтихан 4 ОҚУ ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2 кесте Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 2 МИКРОМОДУЛЬ 1 <<ЖАЛПЫ ЖӘНЕ БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ>>. Дәріс сабақтары Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздері. Бейорганикалық химияны оқытудың негізгі міндеттері мен мақсатын анықтау. Оқу материал мазмұнының құрылымдық-логикалық байланысы және бірізділігі. Жоғары оқу орындарында химияны оқытудың әдістерін таңдау және жүйелеу. Химия курсындағы әдістемелік білімдер. Әдістемелік. Жүйелеу қөзқарасы. Ғылыми теория. Философиялық білімдер. Қозқарас білімідер. Логикалық білімдер. 2 Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері. Межелік бақылау кезінде рейтингілік баллдар арқылы бейорганикалық химияны оқытудың тиімділігін бағалау. Кредиттік технологияда көшкенде бейорганикалық химияны оқытудың ерекшеліктері. Магистранттардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру әдісі. 2 Практикалық сабақтар Химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын оқып білу. 1 <<Атом құрылысы. Периодтық заң>>тақырыптарын оқытудың әдістемелік аспектілері. 1 Ерітінділер. Ерітінділерді дайындау. 1 Электролиттер ерітінділеріндегі реакциялар. Ерігіштік қөбейтіндісі. 1 Судың иондық көбейтіндісі. Сутектік көрсеткіш. Тұздар гидролизі. 1 Комплексті қосылыстар, алынуы және қасиеттері. 1 Тотығу-тотықсыздану реакциялар. 1 МИКРОМОДУЛЬ 2 <<ЖАЛПЫ ЖӘНЕ БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ>>. Дәріс сабақтары <<Атом құрылысы>> тақырыбын оқытудың әдістемелік аспектілері. Атомның электрондық құрылысы мен элементтің периодтық жүйедегі орналасу арасындағы байланыс. Сутегі атомның спектрі. Шредингер теңдеуі. Сутегі атомның кванттық-механикалық моделі. Клечковский ережесі. 2 <<Химиялық байланыс>> тақырыбын оқытудың әдістемелік негіздері. Химиялық және молекулааралық байланыс түрлері. Коваленттік байланыс. Коваленттік байланыстың түзілу механизмдері. Атомдық орбитальдардың гибридтенуі. МОӘ негізгі қағидалары. Байланыстыруші және босаңдатуші молекулалық орбитальдар. 2 Бейорганикалық химияның негізгі тарауларын оқыту әдістемесі: ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, комплексті қосылыстар. Еру процессінің механизмі. Сольваттану (гидраттану). Қатты заттардың судағы ерігіштігі. Ерігіштік қисықтары. Диссоциация процессіндегі су молекуласының рөлі. Активтілік коэффициент. Қышқылдар мен негіздедің протолиттік теориясы. Ерігіштік көбейтіндісі. Қайтымды және қайтымсыз тұздар гидролизі. Комплексті қосылыстардың электролиттік диссоциациясы. 2 <<Тотығу-тотықсыздану реакциялар. Электродтық процесстер>> тақырыбын оқыту әдістемесі. ТТР түрлері. ТТР теңдеулерін құрастыру. Электрондық баланс әдісі. Жартылай реакциялар әдісі. 1 <<Негізгі топша элементтері>> тақырыбын оқыту әдістемесі. Негізгі топша элементтерінің жалпы сипаттамасы. Атомдардың электрондық құрылымы. Элементтердің химиялық қасиеттерінің сипаттамасы. Алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері. Негізгі қосылыстары. 2 <<Қосымша топша элементтері>> тақырыбын оқыту әдістемесі. Қосымша топша элементтер атомдарының жалпы сипаттамасы. Элементтерді алу жолдары. Жай затар мен қосылыстардың химиялық қасиеттері. Негізгі және қосымша топша элементтерінің қасиеттерін салыстыру. 2 Практикалық сабақтар Сутегі. Газдармен жұмыс істеу ережелері. 1 Хлор. Хлорсутегі. 1 Оттегі. Оксидтер. Пероксидтер. 1 Күкірт. Күкірттің оттекті қосылыстары. 1 Азот. Аммиак. Азоттың оттекті қосылыстары. 1 Сілтілік металддар және олардың қосылыстары. 1 Хром және оның қосылыстары. 1 Темір, кобальт, никель және олардың қосылыстары. 1 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 * <<Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздері>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Келесі сұрақтарға жауаптардың конспектісін жазу: * Инженерлі-техникалық, технологиялық, медициналық, ауыл шаруашылық, әскери университеттердегі жалпы және бейорганикалық химия курсының мазмұның анықтау. * Химияның ғылым ретінде пайда болуы. * Химиядағы бірінші жіктеулері. * Оқу процессіне жаңа материалдың бірізділік еңгізілуі. * Бейорганикалық химияның оқыту әдістемесін анықтайтын негізгі философиялық категориялар. * Бейорганикалық өзгерістердің квант-механикалық және құрылымдық негіздемелері. * Қазіргі химияның құрылу кезеңдері. * Химияның тарихи дамуының әдістемесі. * Әр бір магистрантқа жеке тақырыптық тест сұрақтарын құрастыру. Тест сұрақтары барлық тақырып сұрақтарына сәйкес болу тиіс (5 вариантті жауабы бар 30 тест тапсырма құрастыру керек, соның ішінде 1 жауабы дұрыс болу керек). 5.2. * <<Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Жазбаша түрде келесі сұрақтарға жауап беру: * Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи педагогикалық және ақпараттық технологиялары. * Бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдері (соның ішінде электрондық және мультимедия жүйелер). * Бейорганикалық химияны интерактивті оқытудағы заманауи, ұйымдастыру формалары. * Бейорганикалық химияның қазіргі қағаздық және электрондық оқулықтары. * Бейорганикалық химияны қашықтық оқытудың мәселелері. * Әр бір магистрантқа <<Бейорганикалық химияның теориялық негіздері>> пәні бойынша химияны оқытудың интерактивті әдістерін қолдана арқылы дәріс конспектісін жазу. 5.3. * <<Жалпы химияның негізгі тарауларын оқыту әдістемесі>>тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Жазбаша түрде келесі сұрақтарға жауап беру: * Бейорганикалық химияның негізгі теориялық мәселелері. * Элементтердің және олардың қосылыстар қасиеттерінің периодтық өзгеру туралы ілім. * Жалпы химия мен экология пәндерінің мақсаттары және міндеттері. * Жалпы химия және экологияны оқытудың әдістемелік жүйесі. * Әр түрлі мамандықтардың студенттеріне жалпы химия және экологияны оқытуының ерекшеліктері. * Әр түрлі фазалық (агрегаттық) күйлердегі заттардың химиялық реакциялары. * Ядро протондар мен нейтрондардың динамикалық жүйесі ретінде. * Тұрақты және тұрақсыз ядролар. * Ядролық реакциялар және химиялық элементтердің өзгерілуі. * Химиялық байланыстың эволюциясы. * Коваленттік байланыстың қасиеттері. * Энергетикалық диаграммалар және молекулалардың электрондық формулалары. * Кристалдық торлардың типтері. * Химиялық байланыстың характері мен кристалдық тор типтері және заттардың қасиеттері арасындағы тәуелділік. * Дисперстік жүйелердің сипаттамасы және жіктелуі. * Ерітінділердің концентрациясы. Ерітінділерді дайындау тәсілдері. * Аррениус пен Каблуковтың жұмыстары. * Әр түрлі байланыс бар заттардың дисоциация механизмі. * Гидролиз дәрежесі және константасы. * Гидролиз тепе-теңдігін ығыстыратын факторлар. * Комплексті иондардың түзілуі және жойылуы. * ТТР жіктелуі. * ТТР жүруіне ортаның әсері. * Гальваникалық элемент туралы түсінік. Электролиз. * Тақырыптық кроссвордты құрастыру. 5.4. * <<Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері>> тақырыбы бойынша глоссарий құрастыру. * Келесі сұрақтарға жауаптардың конспектісін жазу: * Сутегі - болашақ отыны. * Ауыр су, оның алынуы, қасиеттері, қолданылуы. * Бейметалдардың және металдардың сутегімен қосылыстары. * Элементтердің сутекті қосылыстарындағы байланыстың полярлығы мен тұрақтылығының период және топ бойынша өзгеруі. * Негізгі топша элементтерінің тотықсыздандырғыш қасиеттерінің заңдылық өзгерілуі. * Платина элементтерінің қасиеттерінің жалпы сипаттамасы. * f-элементтер. * Әр бір магистрантқа жеке тақырыптық тест сұрақтарын құрастыру. Тест сұрақтары барлық тақырып сұрақтарына сәйкес болу тиіс (5 вариантті жауабы бар 30 тест тапсырма құрастыру керек, соның ішінде 1 жауабы дұрыс болу керек). * ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 Тақырыбы Көрнекті құралдар, ТОҚ, зертханалық тақталар (стенд) Өздік меңгерілетін сұрақтар Бақылау нысанасы Дәрістер Практикалық сабақтар Бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздері. Химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын оқып білу. Схемалар, кестелер интерактивті тақта Инженерлі-техникалық, технологиялық, медициналық, ауыл шаруашылық, әскери университеттердегі жалпы және бейорганикалық химия курсының мазмұның анықтау. Химияның ғылым ретінде пайда болуы.Химиядағы бірінші жіктеулері.Оқу процессіне жаңа материалдың бірізділік еңгізілуі. Бейорганикалық химияның оқыту әдістемесін анықтайтын негізгі философиялық категориялар. Бейорганикалық өзгерістердің квант-механикалық және құрылымдық негіздемелері. Қазіргі химияның құрылу кезеңдері. Химияның тарихи дамуының әдістемесі. Ағымды бақылау Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері. Схемалар, кестелер интерактивті тақта Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи педагогикалық және ақпараттық технологиялары. Бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдері (соның ішінде электрондық және мультимедия жүйелер). Бейорганикалық химияны интерактивті оқытудағы заманауи, ұйымдастыру формалары. Бейорганикалық химияның қазіргі қағаздық және электрондық оқулықтары. Бейорганикалық химияны қашықтық оқытудың мәселелері. Ағымды бақылау <<Атом құрылысы>> тақырыбын оқытудың әдістемелік аспектілері. <<Атом құрылысы. Периодтық заң>> тақырыптарын оқытудың әдістемелік аспектілері. Схемалар, кестелер интерактивті тақта Бейорганикалық химияның негізгі теориялық мәселелері. Элементтердің және олардың қосылыстар қасиеттерінің периодтық өзгеру туралы ілім. Жалпы химия мен экология пәндерінің мақсаттары және міндеттері. Жалпы химия және экологияны оқытудың әдістемелік жүйесі. Әр түрлі мамандықтардың студенттеріне жалпы химия және экологияны оқытуының ерекшеліктері. Әр түрлі фазалық (агрегаттық) күйлердегі заттардың химиялық реакциялары. Ядро протондар мен нейтрондардың динамикалық жүйесі ретінде. Тұрақты және тұрақсыз ядролар. Ядролық реакциялар және химиялық элементтердің өзгерілуі. Ағымды бақылау <<Химиялық байланыс>> тақырыбын оқытудың әдістемелік негіздері. Схемалар, кестелер интерактивті тақта Химиялық байланыстың эволюциясы. Коваленттік байланыстың қасиеттері. Энергетикалық диаграммалар және молекулалардың электрондық формулалары. Кристалдық торлардың типтері. Химиялық байланыстың характері мен кристалдық тор типтері және заттардың қасиеттері арасындағы тәуелділік. Ағымды бақылау Бейорганикалық химияның негізгі тарауларын оқыту әдістемесі: ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, комплексті қосылыстар. * Ерітінділер. Ерітінділерді дайындау. * Электролиттер ерітінділеріндегі реакциялар. Ерігіштік қөбейтіндісі. * Судың иондық көбейтіндісі. Сутектік көрсеткіш. Тұздар гидролизі. * Комплексті қосылыстар, алынуы және қасиеттері. Схемалар, кестелер интерактивті тақта Дисперстік жүйелердің сипаттамасы және жіктелуі. Ерітінділердің концентрациясы. Ерітінділерді дайындау тәсілдері. Аррениус пен Каблуковтың жұмыстары. Әр түрлі байланыс бар заттардың дисоциация механизмі. Гидролиз дәрежесі және константасы. Гидролиз тепе-теңдігін ығыстыратын факторлар. Комплексті иондардың түзілуі және жойылуы. Ағымды бақылау <<Тотығу-тотықсыздану реакциялар. Электродтық процесстер>> тақырыбын оқыту әдістемесі. Тотығу-тотықсыздану реакциялар. Схемалар, кестелер интерактивті тақта ТТР жіктелуі. ТТР жүруіне ортаның әсері. Гальваникалық элемент туралы түсінік. Электролиз. Ағымды бақылау <<Негізгі топша элементтері>> тақырыбын оқыту әдістемесі. * Сутегі. Газдармен жұмыс істеу ережелері. * Хлор. Хлорсутегі. * Оттегі. Оксидтер. Пероксидтер. * Күкірт. Күкірттің оттекті қосылыстары * Азот. Аммиак. Азоттың оттекті қосылыстары * Сілтілік металддар және олардың қосылыстары Схемалар, кестелер интерактивті тақта Сутегі - болашақ отыны. Ауыр су, оның алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Бейметалдардың және металдардың сутегімен қосылыстары. Элементтердің сутекті қосылыстарындағы байланыстың полярлығы мен тұрақтылығының период және топ бойынша өзгеруі. Негізгі топша элементтерінің тотықсыздандырғыш қасиеттерінің заңдылық өзгерілуі. Ағымды бақылау <<Қосымша топша элементтері>> тақырыбын оқыту әдістемесі. * Хром және оның қосылыстары * Темір, кобальт, никель және олардың қосылыстары Схемалар, кестелер интерактивті тақта Платина элементтерінің қасиеттерінің жалпы сипаттамасы. f-элементтер. Ағымды бақылау 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы Кесте 4 Оқулықтардың , оқу-әдістемелік құралдардың атауы Дана (саны) Студенттердің саны Қамтамасыз етілу пайызы 1 2 3 4 Реми Г. Курс неорганической химии. В 2-х томах. - М., 1974. 5 2 100 Спицын В.И., Мартыненко Л.И. Неорганическая химия. Ч.1. - М.,1991. 50 2 100 Глинка Н.Л. Общая химия. - М.,1988. 23 2 100 Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. - М., 1981. 43 2 100 Оленин С.С., Фадеев Г.Н. Неорганическая химия. - М., 1979. 3 2 100 Николаев Л.А. Неорганическая химия. - М., 1982. 5 2 100 Гузей Л.С. Общая химия. - М., 1999. 10 2 100 Угай Я.А. Общая и неорганическая химия. - Москва, 2000. 20 2 100 Коржуков Н.Г. Неорганическая химия. - Москва, 2001. 1 2 50 Реми Г. Курс неорганической химии. В 2-х томах. - М., 1974. 5 2 100 Спицын В.И., Мартыненко Л.И. Неорганическая химия. Ч.1. - М.,1991. 50 2 100 Глинка Н.Л. Общая химия. - М.,1988. 23 2 100 Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. - М., 1981. 43 2 100 Оленин С.С., Фадеев Г.Н. Неорганическая химия. - М., 1979. 3 2 100 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 Негізгі әдебиет o Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. - М.: Высшая школа, 2006, 743 с. o Некрасов Б.В. Основы общей химии - М.: Химия, 2003.- т.1,656 с; т.2,688с. o Кудрявцев В.Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы. М., 2001, 79 с. o Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. М., 2008, 256 с. o Долгань Е.К. Инновации и современные технологии в обучении химии. Учебное пособие. Калининградский гос.университет, 2000, 60 с. o Штофф В.А. Проблемы методологии научного познания. М.: Высшая школа, 1998. o Ардашникова Е.И., Мазо Г.Н. Сборник задач по неорганической химии. М.: Академия, 2008, 208 с. o Кутепов А.М., Бондарева Т.И., Беренгартен М.Г. Общая химическая технология - М.: Высшая школа, 2003. - 520 с. + Қосымша әдебиет o Буслова М.К. Системно-структурный подход в химии. Минск, 1994.. o Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретический и прикладной аспекты. Учебник для ст-тов высш.уч.завед. М., 1999. 384 с. o Николаева Р.Б. Неорганическая химия. Учебное пособие. Красноярск. 2007. Часть 1, 119 с.; Часть 2, 118 с. o Карапетьянц М.Х., Дракин С.И. Общая и неорганическая химия. - 4-е изд. М.: Химия, 2000, 592 с. o Чошанов М.А. Гибкая технология проблемно-модульного обучения. М.,1996. 209 с. o Николаева Р.Б., Казаченко А.С. Практикум по неорганической химии: Учебное пособие. Часть 1. Красноярск. Сибирский фед-ный ун-т. 2007. o Врублевский А.И. Задачи по химии с примерами решений. Минск ЧУЛ. Изд.: Юнипресс., 2005, 400 с. o Врублевский А.И. 1000 задач по химии с цепочками превращений. Минск, ЧУЛ. Изд.: Юнипресс., 2006, 400 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz